The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Amateurvoetbal 2009 / 2010
#31
Nee dat snap ik! Maar ik gebruik zulke dingen meestal ipv van aanmaakblokjes of ipv oude kranten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
harry_bierdop Wrote:Feli @ Ekslem!

waf Wrote:hoewel, het kan ook het feyenoord f3 van volgend jaar zijn, dan hebben we iets meer kans.

Om het onder de 10 te houden neem ik aan hehe?


Ik heb nog een vraag. Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n duitse aanvoerdersband met spielfuhrer erop, iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen? Voor de duidelijkheid er zijn er genoeg te krijgen alleen dat zijn gewoon normale banden (rood-wiit-rood of blauw-wit-blauw) en dan de tekst spielfuhrer erop echter wil ik het liefste ook nog een band in de duitse 3 kleur :waf: .

Twente gebruikt die banden toch?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
waf Wrote:
Adder Wrote:Waf, en met jouw F-jes, hoe gaat het daarmee?

redelijk. als ze er allemaal zin in hebben en het is niet te vroeg gaat het meer dan redelijk. vorige week verloren we 5-3 van de koplopert, die ook alleemaal 1ste jaars f-jes hadden (maar die een grotere vijver hebben om uit te vissen).

we spelen nu 6de klasse en zijn geeindigd op de 4de plek. dichter tegen plek drie aan dan tegen plek 5.

de jongste van 5 speelt met de f3 in de 10de klasse en schoot gisteren de winnende binnen waardoor ook zij als 4de eindigen (met voornamelijk 0de jaars f). ik heb wel de laatste 2 potjes de oudste op doel gezet, anders kan ik net zo goed een hengel meenemen.

over een paar weken speelt de f1 op een toernooi tegen feyenoord f3 (1ste klasse, allemaal al geselecteerd). 12,5 minuut, dus ik hoop dat we het onder de 10 kunnen houden.... hoewel, het kan ook het feyenoord f3 van volgend jaar zijn, dan hebben we iets meer kans.

Onze club had alleen 3 seniorenploegen, had, sinds dit jaar ook een ware F1, met een echte Honda in de spits (nu al 33 doelpunten)

Wel lachen, die F-jes, 2 meisjes en 8 jongens heeft de ploeg, spelen tegen allemala f2, f3, f4 en f5 elftallen, middenmotertje.

Die koters van mij gaan in ons eigen Zwolle spelen later, daar is er gewoon jeugd tot f15 ofzo. Dan via PEC Zwolle naar Ajax en LiverpoolWink

En nee, ik zal wel gaan kijken, maar houd net als mijn ouders vroeger mn bek dicht langs de lijn.

Voegauh (jaar of 10-12 geleden) leider geweest van e1, tevens scheids, in principe hoef je maar 4x te fluiten en bijna geen meter te lopen (topwedstrijden die niet met 5/15-0 gewonnen werden daargelaten), wel zo makkelijk dus.

Maar na 3 jaar studententijd om 08:00 mn nest uit te gaan op zaterdagmorgen voor een paar kutkoters die (op papierWink ) niet van mij zijn vond ik het wel welletjes.

Toch het mooiste voetbal wat er is, pupillenvoetbal!
Reply
#34
Quote:(op papier)
stoer zeg =D> #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#35
Flower
Reply
#36
toch maar snel eenWink achter 'op papier' gezet? :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#37
Ja, wist niet dat er mensen zijn als jij die alles serieus nemen zonder een Wink

Zelf een bastaard zeker, gezien je commentaar? (Wink)
Reply
#38
Dugarry Wrote:Ja, wist niet dat er mensen zijn als jij die alles serieus nemen zonder een Wink

Zelf een bastaard zeker, gezien je commentaar? (Wink)

In welk commentaar geef ik aan dat ik een bastaard ben? Ben jij soms een homo gezien het feit dat je zo fier op je sexuele prestaties bent terwijl je nu als vrijgezelle vader van 2 pasgeboren kids rondwaart? ( :wink: )
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#39
Wat is pasgeboren?
Reply
#40
Dugarry Wrote:Wat is pasgeboren?

:| :eeeek: Nu verwijs ik je maar rechtstreeks naar deze link, meer kan ik niet voor je doen.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dearkelemmer.nl/ouders/Inschrijfformulier%20Leerlinge.pdf">http://www.dearkelemmer.nl/ouders/Insch ... rlinge.pdf</a><!-- m -->
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#41
Lemmer, klinkt goed, dan druk ik ze mooi bij Mukkus in de kost. :eten:
Reply
#42
Dugarry Wrote:Lemmer, klinkt goed, dan druk ik ze mooi bij Mukkus in de kost. :eten:
Umm tis voor jou, en t is geen gewone school. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#43
Bredanaar Wrote:
Dugarry Wrote:Lemmer, klinkt goed, dan druk ik ze mooi bij Mukkus in de kost. :eten:
Umm tis voor jou, en t is geen gewone school. :wink:

Dat zal best, maar je denkt toch niet echt dat ik een bijlage van 7 kantjes ga lezen.

Bij de woorden school en Lemmer ben ik gestopt.... :cheers:
Reply
#44
gisteren 6-0 verloren van feyenoord f3. die hadden ook alleen 1ste jaars f, maar toen ik aangaf dat ik vermoedde dat hun laatste man met de brommer was gekomen gaf hij toe dat dat idd een 2de jaars f was.

volgend jaar is dit (op die donkere grote jongen na dan, prachtig spelertje overigens) de f1 van feyenoord, dus ik vond het niet tegenvallen. ik hoop dat we volgend jaar ook een gelegenheid krijgen tegen hun 1ste jaars f te spelen, dan hebben we een stuk meer kans (dan komen onze spelers namelijk op de brommer).

voor de rest nog een keer met 4-0 en 5-0 verloren van een 1ste klasse f-ploeg, en helaas met 3-0 van een kampioen van de 5de klasse.

was allemaal ingecalculeerd. de strijd om de 9de en 10 plek hebben we keurig met 2-1 binnengeharkt, uiteraard met een doelpunt van shinji.

over twee weken op een toernooi tegen feyenoord f5. dan speelt shinji tegen jake van bronkkhorst en dani makaay. :yeah:
Reply
#45
Hier was er toch iets vrij opmerkelijks.

Het 1e stond aan het eind van de reguliere competitie gelijk met een team uit velp, ze hadden wel +15 beter doelsaldo echter in amateurvoetbal telt dat niet dus werd er een beslissingswedstrijd gespeeld. Stand na 90 min 1-1, na 120 min 2-2 en toen kwam er opeens een official van de KNVB vertellen dat er geen pingels genomen werden maar dat nu ineens het doelsaldo in de competitie doorslaggevend was. Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#46
harry_bierdop Wrote:Hier was er toch iets vrij opmerkelijks.

Het 1e stond aan het eind van de reguliere competitie gelijk met een team uit velp, ze hadden wel +15 beter doelsaldo echter in amateurvoetbal telt dat niet dus werd er een beslissingswedstrijd gespeeld. Stand na 90 min 1-1, na 120 min 2-2 en toen kwam er opeens een official van de KNVB vertellen dat er geen pingels genomen werden maar dat nu ineens het doelsaldo in de competitie doorslaggevend was. Undecided

Die regel is er al jaren, alleen niet iedereen kent hem. Dat de trainers en scheidsrechter niet op de hoogte zijn is toch wel amateuristisch. 4e klasse zeker?
Reply
#47
_Tampie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hier was er toch iets vrij opmerkelijks.

Het 1e stond aan het eind van de reguliere competitie gelijk met een team uit velp, ze hadden wel +15 beter doelsaldo echter in amateurvoetbal telt dat niet dus werd er een beslissingswedstrijd gespeeld. Stand na 90 min 1-1, na 120 min 2-2 en toen kwam er opeens een official van de KNVB vertellen dat er geen pingels genomen werden maar dat nu ineens het doelsaldo in de competitie doorslaggevend was. Undecided

Die regel is er al jaren, alleen niet iedereen kent hem. Dat de trainers en scheidsrechter niet op de hoogte zijn is toch wel amateuristisch. 4e klasse zeker?

maar bij ons waren er 2 beslissingswedstrijden met een periodekampioen uit de andere 4de klasse. de eerste verloren met 4-1. als we de tweede met 3-0 zouden winnen zou dat niet genoeg zijn. dan zouden er pingels genomen moeten worden. en er zou geen verlenging gespeeld worden.

dat verzin je toch allemaal niet en als je het al weet, dan onthou je dat toch niet?

net zoals die regel die harrie noemt, daar moet je een hele studie van maken en dat doe je pas als het je belang treft.
Reply
#48
DIe regels zijn er inderdaad en wat Harry en Waf stellen klopt zeker. Niemand is echt op de hoogte, tenzij je er net mee te maken hebt gehad. Handiger is het om dit te weten net voor je er mee te maken kunt krijgen, maar goed. Toevallig afg. weekend met beide regels te maken gehad.

Die van Harry is specifiek om wedstrijden bij ene geleijke stand om het kampioenschap, of bij gelijke stand om rechtstreekse degradatie (beide kan niet op doelsaldo, tenzij de beslissingswedstrijd na verlenging gelijk eindigt, dan geldt doelsaldo reguliere competitie).

Die van Waf is hetzelfde dacht ik als de playoffs dit jaar (weet ik niet zeker) en geldt in de nacompetities bij een uit en thuisduel. Uitgoals telle niet "dubbel" als bij een Europese pot, maar 3-0 is gelijk aan 1-4 en 1-0 hetzlefde als 8-9 etc. Bij 3-0 en 1-4 is het dus dacht ik ook geen verlenging, maar direct pingels. (tenminste, zo was het bij mn broertje gister wel, thuis 0-2, uit, 1-3, toen direct pingels).
Reply
#49
Quote:PSV oefent tegen Taxandria

24 mei 2010

Het was op het forum al even bekend, maar nog niet bij het nieuws gemeld. PSV speelt op 30 juni een oefenwedstrijd tegen de amateurs van Taxandria. De club promoveerde de afgelopen twee jaar op rij en ging van de vierde naar de tweede klasse. Het tijdstip van het duel in Oisterwijk is nog niet bekend. Duidelijk is wel dat PSV het duel zonder de WK-gangers zal afwerken.
PSV Netwerk
Naast het door Taxandria bevestigde duel, is er in de media eigenlijk alleen bericht over de Bobby Robson Memorial tussen Newcastle United en PSV op 31 juli. Dit duel is nog niet bevestigd door een van beide clubs.
PSV Netwerk
Indien er nog meer oefenwedstrijden bekend zijn bij bezoekers van PSV Netwerk, horen we dat graag hieronder in de reacties.

Tegen mijn amateurcluppie :razz:. Mss dak toch maar ff moet gaan trainen om met 1 mee te doen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
gedegradeerd en hoe Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Haggie Wrote:gedegradeerd en hoe Undecided
hoe?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#52
Bredanaar Wrote:
Haggie Wrote:gedegradeerd en hoe Undecided
hoe?

3-1 voor na 75minuten. 85e minuut 3-2. 93e minuut 3-3.

verlenging 110e min 3-4.

Kutspel! Degradatie naar 3e klasse een feit! :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: