The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 19
#31
Sjaak Wrote:
Ekslem Wrote:En weer een arbitrale fout in het voordeel van feyenoord op een belangrijk moment

Uhm, vergeet je de schwalbe van Mertens ook niet?

Dat was dus geen schwalbe. [-X Net in Studio voetbal was duidelijk te zien dat zijn enkel met een hand was beetgepakt. Die scheids zat dus goed maar ging in de rust helemaal fout door de beelden te bekijken en zag die hand niet, dus dacht hij dat hij een vergissing had gemaakt. Ging hij in de rust zelfs zijn excuses maken bij de Graafschap. :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#32
Ekslem Wrote:En weer een arbitrale fout in het voordeel van feyenoord op een belangrijk moment

die pingel tegen ajakkes had niet gegeven hoeven te worden (hoewel de sliding van vertongen gewoon echt riskant was), dit was een handsbal van guidetti (niet dat ik hem gegeven had, maar die handsbal na het schot van clasie daar had hij ook een pingel voor kunnen geven...) maar het woordje 'weer' vind ik toch wel opmerkelijk gekozen. vooral ook gezien die schwalbe van mertens.

gisteren zat hij er een paar keer naast, maar toch bevalt die gozmasleksiojgfhjiosup mij wel als scheids.
Reply
#33
Bredanaar Wrote:
Sjaak Wrote:
Ekslem Wrote:En weer een arbitrale fout in het voordeel van feyenoord op een belangrijk moment

Uhm, vergeet je de schwalbe van Mertens ook niet?

Dat was dus geen schwalbe. [-X Net in Studio voetbal was duidelijk te zien dat zijn enkel met een hand was beetgepakt. Die scheids zat dus goed maar ging in de rust helemaal fout door de beelden te bekijken en zag die hand niet, dus dacht hij dat hij een vergissing had gemaakt. Ging hij in de rust zelfs zijn excuses maken bij de Graafschap. :eeeek:

ik heb het 4x gezien, maar ik kon niet zien dat het geen schwalbe was. heb je nog ene leuk beeldje ergens?

edit: ik zie nu die andere topic pas. niet echt een schwalbe, maar ook geen pingel.
Reply
#34
Leuk dat scheidsrechter Gözübüyük nu voor de tweede keer het team van zijn pokervriendje Ronnie Vlaar mag fluiten en (wederom) een onterechte strafschop geeft en een handsbal over het hoofd ziet. Het is dat ik niet zo van de complot theorieen ben maa rje zou er bijna iets van gaan denken.....

Over Ronnie Vlaar gesproken; hij deed mij een beetje denken aan enkele van die debiele hooligans die bij iedere wedstrijd, weer of geen weer, in hun blote bast hun team staan toe te juichen. Het vroor gisteren graad of 5 en mannetje Vlaar vond het stoer om als enige met korte mouwen te spelen, ik vond het vooral een sneu gezicht...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#35
Bredanaar Wrote:
Sjaak Wrote:
Ekslem Wrote:En weer een arbitrale fout in het voordeel van feyenoord op een belangrijk moment

Uhm, vergeet je de schwalbe van Mertens ook niet?

Dat was dus geen schwalbe. [-X Net in Studio voetbal was duidelijk te zien dat zijn enkel met een hand was beetgepakt. Die scheids zat dus goed maar ging in de rust helemaal fout door de beelden te bekijken en zag die hand niet, dus dacht hij dat hij een vergissing had gemaakt. Ging hij in de rust zelfs zijn excuses maken bij de Graafschap. :eeeek:

Op het moment dat die verdediger dat handje half tegen het voetje zette van die kleine dwerg, was die allang bezig met zijn valpartij....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#36
Bespaart u allen de moeite een PSV-fan te overtuigen van het feit dat er ook bij hun club fans en spelers zijn die dingen doen die niet zo netjes zijn. Ze wijzen altijd graag naar andere maar zien niet dat er ook in Eindhoven wel eens iets niet zo gaat als eigenlijk zou horen.

Voorbeelden:
- Toivonen
- Reis
- Mertens
- Fons S
- Lening gemeente
- etc.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#37
Die Amsterdammer wijzen altijd... voor de rest zul je wel gelijk hebben.

@Jansoe: dat weet je helemaal niet. Het lijkt alsof hij in eerste instantie gewoon weer op zijn poten terecht zal komen. Van de andere kant zou het ook een al ingezette schwalbe kunnen zijn, die door die domme Wormgoor alsnog tot pingel wordt gepromoveerd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Ekslem Wrote:Die Amsterdammer wijzen altijd... voor de rest zul je wel gelijk hebben.

@Jansoe: dat weet je helemaal niet. Het lijkt alsof hij in eerste instantie gewoon weer op zijn poten terecht zal komen. Van de andere kant zou het ook een al ingezette schwalbe kunnen zijn, die door die domme Wormgoor alsnog tot pingel wordt gepromoveerd.

ik ben met je eens dat het niet te zien is. maar als het een schwalbe is, is wormgoor niet dom. het lijkt er niet op dat hij hem expres bij zijn poot pakt.
Reply


Forum Jump: