The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC CT - VV Gouda
#31
Denk dat je als een soort Tim de Cler moet spelen. Ik kan voorlopig bijna alleen een kort passje geven namelijk.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#32
Ik speel idd als een soort Tim de Cler. Ik kan namelijk nog helemaal niks.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
Hakkuh

Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#34
T00L Wrote:Aangezien we voorlopig alleen maar bots tegen gaan krijgen en we het dus vast niet snel moeilijker gaan krijgen, zit ik eraan te denken om 3-4-3 te gaan spelen. Dat zou alleen inhouden dat 1 van de huidige CV's omgebouwd gaat worden tot een aanvaller. Kunnen jullie je daarin vinden?

Ben ik als CV natuurlijk niet blij mee, want dat zou al een valse start betekenen in mijn eerste week (week voor Jan L.. getraind). Natuurlijk is het ook de vraag hoe je gaat spelen als je wel tegen betere tegenstanders moet. Gaan we dan wel weer met 4 verdedigers spelen? Dan zal er weer een spits tot verdediger omgebouwd moeten worden. En een speler met Beukman als achternaam is natuurlijk gedoemd om verdediger te zijn Icon_twisted

Mocht je echt 3-4-3 willen gaan spelen en dat voorlopig blijven doen, moet die beslissing wel snel genomen worden. Maar ik ben er niet blij mee als ik nu opeens in de spits moet gaan ballen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:
T00L Wrote:Aangezien we voorlopig alleen maar bots tegen gaan krijgen en we het dus vast niet snel moeilijker gaan krijgen, zit ik eraan te denken om 3-4-3 te gaan spelen. Dat zou alleen inhouden dat 1 van de huidige CV's omgebouwd gaat worden tot een aanvaller. Kunnen jullie je daarin vinden?

Ben ik als CV natuurlijk niet blij mee, want dat zou al een valse start betekenen in mijn eerste week (week voor Jan L.. getraind). Natuurlijk is het ook de vraag hoe je gaat spelen als je wel tegen betere tegenstanders moet. Gaan we dan wel weer met 4 verdedigers spelen? Dan zal er weer een spits tot verdediger omgebouwd moeten worden. En een speler met Beukman als achternaam is natuurlijk gedoemd om verdediger te zijn Icon_twisted

Mocht je echt 3-4-3 willen gaan spelen en dat voorlopig blijven doen, moet die beslissing wel snel genomen worden. Maar ik ben er niet blij mee als ik nu opeens in de spits moet gaan ballen.

Ik kan als tweede keeper ook spits worden. Wink Heb er een paar trainingen heading, short passes en strength op zitten. En heb ervaring in de spits met mijn 4 goals.
Reply
#36
Maar jij bent geen CV en daar hebben we er nu 3 van. En dat zijn er teveel bij 3-4-3 aangezien er dan maar 1 speelt. Ik vind 2 CV's al veel bij 3-4-3, want zelfs dat betekent dat je 50% speelt Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Lamme Lennie Wrote:Maar jij bent geen CV en daar hebben we er nu 3 van. En dat zijn er teveel bij 3-4-3 aangezien er dan maar 1 speelt. Ik vind 2 CV's al veel bij 3-4-3, want zelfs dat betekent dat je 50% speelt Sad

snap ik. De opmerking kwam ook meer voort uit dat ik toch nog weinig specifieks getraind heb en daardoor al wat achter loop. En voor de spitspositie heb ik wel al wat nuttigs getraingd voor keeper nog niet.
Is er uberhaupt al een idee op welke positie je de meeste kaarten scoort? En of je veel blessures kan oplopen? Om een idee te hebben hoeveel en op welke positie we reserves harder nodig hebben.
Reply
#38
Vooralsnog heb ik nog geen kaart/overtreding/blessure gezien, dus daar valt nog niet veel over te zeggen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Lamme Lennie Wrote:
T00L Wrote:Aangezien we voorlopig alleen maar bots tegen gaan krijgen en we het dus vast niet snel moeilijker gaan krijgen, zit ik eraan te denken om 3-4-3 te gaan spelen. Dat zou alleen inhouden dat 1 van de huidige CV's omgebouwd gaat worden tot een aanvaller. Kunnen jullie je daarin vinden?

Ben ik als CV natuurlijk niet blij mee, want dat zou al een valse start betekenen in mijn eerste week (week voor Jan L.. getraind). Natuurlijk is het ook de vraag hoe je gaat spelen als je wel tegen betere tegenstanders moet. Gaan we dan wel weer met 4 verdedigers spelen? Dan zal er weer een spits tot verdediger omgebouwd moeten worden. En een speler met Beukman als achternaam is natuurlijk gedoemd om verdediger te zijn Icon_twisted

Mocht je echt 3-4-3 willen gaan spelen en dat voorlopig blijven doen, moet die beslissing wel snel genomen worden. Maar ik ben er niet blij mee als ik nu opeens in de spits moet gaan ballen.

Vandaar dat ik dus ook om jullie mening vraag Wink
Dat ik de coach ben, wil niet zeggen dat ik het zelf beslis
Reply
#40
ik wil me wel om laten bouwen hoor ! Ik denk dat ik uitstekend uit de voeten kan als een soort "Pinch Hitter"

Hakkuh
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#41
T00L Wrote:enneh, je staat woensdag in de basis, als je geluk hebt heb je birger als directe tegenstander Wink

zopas te horen gekregen dat ik een helft mag opdraven tegen FC CT :lol:
Reply
#42
ok, ff kijken dan of ik de optie "schop die rechterwinger" kan vinden...
of sta je op links? Wink
Reply
#43
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
T00L Wrote:Aangezien we voorlopig alleen maar bots tegen gaan krijgen en we het dus vast niet snel moeilijker gaan krijgen, zit ik eraan te denken om 3-4-3 te gaan spelen. Dat zou alleen inhouden dat 1 van de huidige CV's omgebouwd gaat worden tot een aanvaller. Kunnen jullie je daarin vinden?

Ben ik als CV natuurlijk niet blij mee, want dat zou al een valse start betekenen in mijn eerste week (week voor Jan L.. getraind). Natuurlijk is het ook de vraag hoe je gaat spelen als je wel tegen betere tegenstanders moet. Gaan we dan wel weer met 4 verdedigers spelen? Dan zal er weer een spits tot verdediger omgebouwd moeten worden. En een speler met Beukman als achternaam is natuurlijk gedoemd om verdediger te zijn Icon_twisted

Mocht je echt 3-4-3 willen gaan spelen en dat voorlopig blijven doen, moet die beslissing wel snel genomen worden. Maar ik ben er niet blij mee als ik nu opeens in de spits moet gaan ballen.

Vandaar dat ik dus ook om jullie mening vraag Wink
Dat ik de coach ben, wil niet zeggen dat ik het zelf beslis

Bij 3-4-3 spelen de CV 50% van de wedstrijden mocht Saar zich om laten bouwen :wink: Vind ik op zich ook vrij weinig. Ik stel voor om gewoon voor 4-4-2 te gaan en kijken hoever het ons brengt. Iemand anders hier nog een mening over?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
T00L Wrote:ok, ff kijken dan of ik de optie "schop die rechterwinger" kan vinden...
of sta je op links? Wink

Laat dat maar aan Milad over...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
schop die links mid er maar af ja :p
Reply
#46
Schop de rest er maar af, loop ik wel door naar goal :razz:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#47
ik zal al zeggen dat ze jou en mukkus moeten dekken..
marsh omdat ie scoort
muk omdat ie het graag heeft :8:
Reply
#48
Birger Wrote:ik zal al zeggen dat ze jou en mukkus moeten dekken..
marsh omdat ie scoort
muk omdat ie het graag heeft :8:

Joepie, we spelen tegen een dameselftal! Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Birger Wrote:ik zal al zeggen dat ze jou en mukkus moeten dekken..
marsh omdat ie scoort
muk omdat ie het graag heeft :8:

Ik scoor altijd als ik dek :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#50
Marshall Wrote:
Birger Wrote:ik zal al zeggen dat ze jou en mukkus moeten dekken..
marsh omdat ie scoort
muk omdat ie het graag heeft :8:

Ik scoor altijd als ik dek :8:

Ik draai die aanvaller altijd om.....noemen ze 'rugdekking'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: