The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opvallende tennisberichten
#1
Quote:Haarhuis winnaar Black Rock Masters
10-12-2006
TENNIS.NL - Paul Haarhuis heeft zijn titel op de Black Rock Masters weten te prolongeren. In de finale won hij van Goran Ivanisevic.
Haarhuis was met 7-6, 4-6 en 10-7 te sterk voor de Kroaat. De Brabander kon door de terugtrekking van Richard Krajicek zijn titel verdedigen in Londen.

Gisteren versloeg Haarhuis voor de tweede keer op rij Marcelo Rios, die daarvoor het hele jaar onverslaanbaar was, maar wel als nummer 1 het seizoen beeindigd. De Eindhovenaar versloeg de Chileen met 6-7, 6-4, 10-5.



Quote:Siemerink nieuwe coach Davis Cup
11-12-2006
TENNIS.NL - Jan Siemerink is de nieuwe coach van het Davis Cup-team. De Rijnsburger is de opvolger van Tjerk Bogtstra.
Siemerink zal zijn debuut maken in het duel met Groot-Brittanië. Beide landen staan van 6 tot 8 april tegenover elkaar. Siemerink stopte in 2002 met tennissen.

In oktober leek Siemerink al de belangrijkste kandidaat om Bogtstra op te volgen. De KNLTB ontkende toen dat er een akkoord was met Siemerink.
Reply
#2
Siemerink is een complete nitwit!
Ik las laatst zijn analyse van de Davis Cup finale! Hij noemde daarin Chela uitsluitend geschikt voor gravel. Niet(s) wetende van zijn reputatie op snellere banen en zijn head to head tegen Davydenko.

Wedden dat ie verliest tegen GB? #-o
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#3
Siemerink is een leuke gast, iig een stuk leuker dan Bogstra. Verder hoef je als DC-captain weinig te doen. Ik vind het dus een goede keus.
GB wordt natuurlijk sowieso lastig en daar moet hij niet op afgerekend worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Tripplexxx Wrote:Haarhuis winnaar Black Rock Masters
10-12-2006
TENNIS.NL - Paul Haarhuis heeft zijn titel op de Black Rock Masters weten te prolongeren. In de finale won hij van Goran Ivanisevic.
Haarhuis was met 7-6, 4-6 en 10-7 te sterk voor de Kroaat. De Brabander kon door de terugtrekking van Richard Krajicek zijn titel verdedigen in Londen.
Dat is toch in de Royal Albert Hall? Supermooi dat Paultje daar weer wint! Ik weet nog dat hij vorig jaar in de finale won van de schier onverslaanbare Courier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Siemerink is een leuke gast, iig een stuk leuker dan Bogstra. Verder hoef je als DC-captain weinig te doen. Ik vind het dus een goede keus.
GB wordt natuurlijk sowieso lastig en daar moet hij niet op afgerekend worden.

Waarom verrast het me weer totaal niet dat we weer eens lijnrecht tegenover elkaar staan. Bogstra heeft tenminste verstand van tennis en zeker in tactisch opzicht (wie laat je tegen wie spelen etc.). Dat kun je van Siemerink niet zeggen, maar goed, ik zal hem voorlopig het voordeel van de twijfel geven, maar denk niet dat mijn vooroordeel snel zal veranderen.
Reply
#6
Ten eerste weet je helemaal niet hoe Jantje het doet, want hij heeft het nog niet kunnen laten zien. Ik denk dat Siemerink net zoveel verstand heeft van tennis als Bogstra. Siemerink was zelf ook een veel betere tennisser en kent veel beter de ins en outs.
Bovendien is wie je moet selecteren ook niet echt hogere wiskunde, dat kunnen wij ook wel.
Daarnaast is een van de belangrijkste taken van een bondscoach om de jongens te motiveren en de sfeer goed te houden. Volgens mij is Siemerink daar veel beter in dan Bogstra, wat ik een naar mannetje vind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Het is echt niet alleen verstand van tennis, je moet goed kunnen coachen, het hele jaar spelers gaan volgen, tegenstanders bestuderen, zeker met deze groep waarbij je goed moet analyseren waar de kansen liggen van die jonge jongens.
Met alleen goede sfeer kom je nooit in de wereldgroep.

Ik vind hem overigens wel een sympathieke goser hoor, maar ik denk dat een Paul Haarhuis dan ernaast moet gaan zitten ofzo.. alleen is die te licht.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#8
Ach, dat coachen valt wel mee. Tennis is en blijft een non-coaching sport dus de spelers zijn inmiddels wel gewend om geen coach naast zich te hebben. Het effect dat het coachen heeft zal in mijn ogen dan ook minimaal zijn.

En nogmaals, waarom zou Siemerink minder zijn in het spelers volgen en tegenstanders bestuderen?

Ik zie ook liever Haarhuis, maar die wil het blijkbaar nog niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ad Wim Wrote:Ach, dat coachen valt wel mee. Tennis is en blijft een non-coaching sport dus de spelers zijn inmiddels wel gewend om geen coach naast zich te hebben. Het effect dat het coachen heeft zal in mijn ogen dan ook minimaal zijn.

En nogmaals, waarom zou Siemerink minder zijn in het spelers volgen en tegenstanders bestuderen?

Ik zie ook liever Haarhuis, maar die wil het blijkbaar nog niet.

Ben ik volledig met je eens Ad. Het is grotendeels zaak om een sfeertje neer te zetten tijdens zo'n weekje Davis Cup.

Ik vind Siemerink een hele goede keuze.
Reply
#10
Ik heb gister de wedstrijd van Haarhuis live gezien.
Hij was een klasse beter dan Ivanisevic.

Iedere servicegame van Paul was bijna op love.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: