The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rnd. 4 Comp. 17/03/2007 @ 14:00 RS vs FC CT
#31
Is er al een filmpje online van de match beste coach?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#32
nope, komt nog
Reply
#33
Adder Wrote:dit is dus kut. Hemmo niet fit, Wilfred niet fit, Didier niet fit. Icon_evil
En Pascal wel fit(klasse), maar niet goed nog qua skills.

Dank jullie wel heren...... =D> =D> =D>

En ja, dit is sarcastisch. Het is toch een kleine moeite om je speler rond de 95 te krijgen?!
Sorry adder! Bij mijn vorige team deed ik altijd op zaterdag vol op de conditie. Daar was ik ook altijd verzekerd van een basisplaats.
Zal voortaan mijn conditie wel op vrijdag doen, maar zoals je heb kunnen zien was mijn conditie uiteindelijk wel op pijl.

Thanks dat ik mijn debuut mocht maken met een basisplaats. Zelf ben ik ook zeer tevreden met het vertoonde spel en dat ik heb kunnen bijdragen met een assist. RS was de kampioen in mijn divisie afgelopen seizoen en het is heerlijk om met FC CT revanche te kunnen nemen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#34
Antidote Wrote:
Adder Wrote:dit is dus kut. Hemmo niet fit, Wilfred niet fit, Didier niet fit. Icon_evil
En Pascal wel fit(klasse), maar niet goed nog qua skills.

Dank jullie wel heren...... =D> =D> =D>

En ja, dit is sarcastisch. Het is toch een kleine moeite om je speler rond de 95 te krijgen?!
Sorry adder! Bij mijn vorige team deed ik altijd op zaterdag vol op de conditie. Daar was ik ook altijd verzekerd van een basisplaats.
Zal voortaan mijn conditie wel op vrijdag doen, maar zoals je heb kunnen zien was mijn conditie uiteindelijk wel op pijl.

Thanks dat ik mijn debuut mocht maken met een basisplaats. Zelf ben ik ook zeer tevreden met het vertoonde spel en dat ik heb kunnen bijdragen met een assist. RS was de kampioen in mijn divisie afgelopen seizoen en het is heerlijk om met FC CT revanche te kunnen nemen.

Anti, ik keek na de Zaterdag training van 8 uur en je was 90.
Dat is te laag. Ik heb 2 weken geleden een fitness gehad van 94 en speelde een drama pot.
En ik meen me ergens te herinneren dat de (beoogde) basisspelers een fitness van minimaal 95 moeten hebben.
Je mannetje speelde trouwens wel een sterke pot. Tackling is dus behoorlijk belangrijk bij deze sim.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Antidote Wrote:
Adder Wrote:dit is dus kut. Hemmo niet fit, Wilfred niet fit, Didier niet fit. Icon_evil
En Pascal wel fit(klasse), maar niet goed nog qua skills.

Dank jullie wel heren...... =D> =D> =D>

En ja, dit is sarcastisch. Het is toch een kleine moeite om je speler rond de 95 te krijgen?!
Sorry adder! Bij mijn vorige team deed ik altijd op zaterdag vol op de conditie. Daar was ik ook altijd verzekerd van een basisplaats.
Zal voortaan mijn conditie wel op vrijdag doen, maar zoals je heb kunnen zien was mijn conditie uiteindelijk wel op pijl.

Thanks dat ik mijn debuut mocht maken met een basisplaats. Zelf ben ik ook zeer tevreden met het vertoonde spel en dat ik heb kunnen bijdragen met een assist. RS was de kampioen in mijn divisie afgelopen seizoen en het is heerlijk om met FC CT revanche te kunnen nemen.

95% fitheid als de wedstrijd begint is bij ons een harde eis.
heb je 94% en je concurrent die eigenlijk niet zou spelen 95%, dan zit je dus op de bank Wink

Je hoeft dus niet op vrijdag je conditie te doen, als die op vrijdagavond maar op 82% (bij voorkeur, maar minimaal 77%) staat en je op zaterdag voor de wedstrijd 2 fitness trainingen doet.
Reply
#36
de beelden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.megaupload.com/?d=LBM71TNX">http://www.megaupload.com/?d=LBM71TNX</a><!-- m -->
Reply
#37
De eis van min. 95% op Zaterdag voor de wedstrijd wist ik niet. Weet nog niet alle afspraken en regels die bij jullie gelden. Voortaan zal ik hier rekening mee houden.
Eind goed al goed!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#38
Kay, prima... Dan ga ik voortaan meer op mijn fitness letten. Ik was er nog van overtuigd geen kans te maken op een basisplaats voorlopig, maar goed: 95% fitheid will it be then!
Uiteraard zeg ik nergens liever bank te zitten. Dat maakt Tool ervan... Spelen boven alles!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
woeeh gewoon een hattrick! das nog eens een lekkere thuiskomer! finishing ook nog eens naar 10, een 2e plaats in de eredivisie en we zijn gewoon fantastisch bezig!
Reply


Forum Jump: