The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Vitesse vs FC Twente
Omdat pennenlikker van zich laat horen open ik alvast dit topic.

Uit!

‘t Was met een superboer dat ik het er over kreeg. Ging over mijn laatste bezoek aan de Vijverberg. Of ik het als uitsupporter nog wel leuk vond om opgeborgen te worden achter hekken, wanden en netten en dan ook nog op een dusdanige manier dat het uitzicht op het veld ook niet om naar huis te schrijven is. “Eigenlijk moet je de Consumentenbond (is een moeilijk woord voor een superboer en dus gemeend) inschakelen.”

Hij neuzelt nog wat na over ‘waar voor je geld‘ en ‘prijskwaliteitsverhouding‘. Dan loopt hij weg. Waarschijnlijk om een CD van Normaal op te zetten, een koe te melken en een beetje mest uit te rijden.

In de aanloop naar die wedstrijd in die sporthal in Arnhem moet ik er weer aan denken. Of ik het nog wel leuk vind? Ja, ik vind het heeeeeel erg leuk!

Ik vind het zelfs iets om naar uit te kijken. Samen met al die andere idioten die graag onze goedbetaalde voetballers hun ding zien doen in den vreemde. So to speak.

Voordat je in het stadion op je plek bent gebeurt er natuurlijk wel het een en ander. Zonder een uitkaartregistratie kom je al helemaal niet in dat hok. Maar dat is niet meer dan even een mugshot laten maken. Bordje met een nummer voor je hals en flitst u maar. Lachen hoeft niet.

De jongens en de meisjes met die gele jassen, die schijnbaar niet goed thuis kunnen zitten, kunnen dan bij het hek van de tegenstander zien of je welkom bent. Sorry. Dat je gerechtigd bent binnen te komen. Om vervolgens door mannetjes en vrouwtjes van de beveiliging gefouilleerd te worden. Benen wijd en zet u even die pet af! Razendsnel wat kneepjes links en rechts op je lichaam en met een ‘prettige wedstrijd’ mag je naar binnen.

Of die gasten dat een ruk kunnen schelen of jij een prettige wedstrijd hebt.

Vaak is het al de tweede keer dat je gefouilleerd bent. Ook bij het instappen van de bussen bij Epy’s place dat al meegemaakt. Roken verboden en sterke drank mag alleen maar alleen maar stiekem in de bus.

Het voelt natuurlijk niet altijd even lekker om dit als volwassen vent te moeten ondergaan. Je wilt alleen maar je club ondersteunen. Als ik rotzooi wil kan ik dat beter ergens anders doen. Te veel petten om me heen en de nodige camera’s op me gericht. Nee…laat maar. Ik kom voor m’n club.

En als je vlak voor de wedstrijd de plaatselijke dorpsomroeper ‘onze gasten uit Enschede’ hartelijk welkom hoort wensen, lach ik schamper. Op een paar uitzonderingen daargelaten (Sparta bijvoorbeeld) willen ze graag dat je je een beetje het uitschot voelt in het stadion waar je op 'bezoek'' bent. Beetje van stilzitten en bek houden en volgend jaar zien we jullie heel graag niet meer hier. Van dattum.

Maar als ik daar ben en tussen al die supporters sta, omgeven door netten, hekken en wanden, vind ik het ook bijdragen aan een vreemd gevoel van opstandigheid dat mij al treft als ik al de eerste bromsnorren op hun motoren zie verschijnen vlak voor we het bezoekende stadion bereiken.

Dan denk ik: We zullen jullie even iets laten zien. Je zet ons achter netten en plastic wanden en ik ben al een paar keer in m’n kruis getast op weg naar deze plek hier, maar reken er op dat ik jullie hier wel een paar punten kom afpakken. Ik ben hier niet voor niets.

Ik weet wat jullie denken. Jullie denken ’Als ik hem wegstop en hem de blik op het veld probeer te ontnemen dan is hij er niet meer.’

Maar luister. Ik zing. Ja! Ik zing en dat zul je horen. Daar heb je niets op kunnen vinden.

Dat ik mijn club naar de overwinning zing is niet te stoppen.

Jullie monteren wanden. Jullie hangen netten. Prima. Voor mijn part ga je er naast hangen. Mij om het even. Maar tegen het geloof dat ik hier punten ga halen en tegen mijn zang kun je niets. Daar zijn geen wanden en netten tegen bestand. En let op! Ik zing niet alleen. Ik zing samen met al die anderen die jullie het liefst niet zien en daarom wegstoppen. En we zingen hard. Keihard!

Fuck jullie met je combi’s en andere maatregelen die de PvdD nog geen kanariepiet wil aandoen.

We worden er niet door geïntimideerd. Dat denk je. Dat wil je. Maar dat is niet zo. Hoor ons maar eens! Luister naar ons gezang. Die verre uithoek daar achter de netten en/of wanden bestaat helemaal niet. We sing for the winning! En het is niet te stoppen.

Pennenlikker
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mooi stukje =D>
Reply
1-0 Junker
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1-1 denneboom
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Dit word zijn maand!! ik voel het :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Dit word zijn maand!! ik voel het :razz:

En begin januari is ie afgebrand....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
2-1 Weer Junker
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ik ben Romano en met kerst sta ik er :lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mukkus Wrote:
Balthazar Wrote:Dit word zijn maand!! ik voel het :razz:

En begin januari is ie afgebrand....

Zoiets
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
inmiddels 2-2 Hersi (Arnautovic)
Reply
Soef soef Hersi, haha. Leuk voor hem, hij werkt zeer hard en doet echt zijn best, maar het lijkt erop dat hij bij FC Twente nooit een basisspeler zal worden. Het is wel een goede bankzitter.
Reply
Ik lees net op vi.nl dat held Robbie een fout heeft gemaakt; dat is niet geloofwaardig, ik zal de beelden maar moeten afwachten :wink:
Reply
Hij ging idd niet al te vrijuit bij de eerste Vitesse goal...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Hij ging idd niet al te vrijuit bij de eerste Vitesse goal...

Dat vond ik meer een fout van Boschker!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:

Klopt, Sander speelde die bal te risicovol naar Robbie. Maar ik ben gewend dat Robbie zulke situaties met twee vinger in de neus oplost.
Reply
Ekslem Wrote:

Zeker, maar daarom ging Wielaert nog niet vrijuit :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik begreep dat Vitesse weer erg negatief heeft gespeeld, met zijn allen voor de goal hangen. Het is toch niet te geloven, wekelijks lees ik zulke reacties en in Almelo graafde Vitesse zich ook in alsof wij Barcelona waren. Als je als kleine club zo kunt stunten bij een kwalitatief veel betere club zou ik ook kiezen voor die strategie, maar een Vitesse mag wel wat meer zelfrespect tonen. Kut voetbal van ze...
Reply
Inderdaad D'r an. Vitesse is sowieso een flutclub met een flutstadion en ze spelen ook nog flutvoetbal. Dat je daar supporter van kunt zijn. #-o
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik begreep dat Vitesse weer erg negatief heeft gespeeld, met zijn allen voor de goal hangen. Het is toch niet te geloven, wekelijks lees ik zulke reacties en in Almelo graafde Vitesse zich ook in alsof wij Barcelona waren. Als je als kleine club zo kunt stunten bij een kwalitatief veel betere club zou ik ook kiezen voor die strategie, maar een Vitesse mag wel wat meer zelfrespect tonen. Kut voetbal van ze...

Feyenoord speelde in Venlo ook gewoon lekker 4-5-1 dus Vitesse is niet de enige. :razz:
Reply
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik begreep dat Vitesse weer erg negatief heeft gespeeld, met zijn allen voor de goal hangen. Het is toch niet te geloven, wekelijks lees ik zulke reacties en in Almelo graafde Vitesse zich ook in alsof wij Barcelona waren. Als je als kleine club zo kunt stunten bij een kwalitatief veel betere club zou ik ook kiezen voor die strategie, maar een Vitesse mag wel wat meer zelfrespect tonen. Kut voetbal van ze...

Feyenoord speelde in Venlo ook gewoon lekker 4-5-1 dus Vitesse is niet de enige. :razz:

dat je het niet snapt is niet zo erg, maar als het je een paar keer uitgelegd wordt dezelfde fout blijven maken is zorgelijk. :razz:

vitesse is gewoon een kutclub. maar dat ze verdedigend voetballen tegen fc twatten is volstrekt legitiem.

waar is de verpersoonlijking van fietstas eigenlijk, fc petr? zijn bijdragen waren doorgaans gruwelijk saai, maar viel wel op in kwantiteit.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:

dat je het niet snapt is niet zo erg, maar als het je een paar keer uitgelegd wordt dezelfde fout blijven maken is zorgelijk. :razz:

Ghehe, ik wist dat je hierop ging reageren. :razz: Heb het vandaag 90 minuten gezien en nee dit was geen aanvallende 4-5-1 vandaag. Makaay stond behoorlijk op een eiland, maar eigenlijk was het een 3-6-1 vandaag, want de Cler en Slory waren de enige 2 die geregeld vanaf de zijkanten aanvielen en met voorzetten kwamen. In het midden liepen de Guzman, Gio, Wijnaldum en Sahin vooral elkaar in de weg.
Reply

Forum Jump: