The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke EK-berichten
#1
Quote:Oranje-engel geboren in Letland
Door VICTOR SCHILDKAMP

BERN - Ze is niet eens in Nederland geboren, maar wel de opvallendste verschijning in het immense legioen Oranjefans in Bern: de blonde engel, die met haar wulpse figuur, lange haren en reusachtige vleugels door de stad fladdert. Daina Zagata heet zij; 32 jaar oud en geboren in Letland.

Daina Zagata is een opvallende verschijning in het Oranjelegioen. FOTO AP/DUSAN VRANIC
Ze is onder fotografen bijzonder populair. In talloze kranten dook de engel van Oranje (die inmiddels een Nederlands paspoort heeft) al op sinds het begin van het EK. Op internet is de engel al dé icoon van het Oranjelegioen.

"De vleugels heeft mijn vriend verzonnen,'' vertelt Daina. Haar vriend is Wouter Rexwinkel (44), die zij acht jaar geleden in Venlo leerde kennen nadat zij via een andere Nederlandse jongen in Nederland was beland. Samen runnen Daina en Wouter een winkel in hun woonplaats in Limburg.

Rexwinkel baseerde de engel op het 'engeltje van Van Breukelen'. Tijdens het EK voetbal van 1988 had toenmalig Oranjekeeper Hans van Breukelen zo veel geluk dat hij sprak van een engeltje op de lat. ,,En ook Van der Sar heeft af en toe een engeltje nodig, vandaar," zegt Rexwinkel die met karton, een rol ijzerdraad en veren aan de slag ging en twee oranje vleugels in elkaar knutselde.

Het geheel maakten ze af met een dikke, wollen broek met oranje tijgerprint en een zeer strak topje. ,,Die broek is wel warm, ja,'' aldus de engel van Oranje. ,,Ik kan me een paar heel koude uitwedstrijden van Oranje herinneren. Toen was ik maar wat blij met die broek."

Engel Daina houdt de fotografen en cameramannen aardig bezig in de Zwitserse stad Bern, waar ze toch al zo verbijsterd kijken naar die waanzinnige Oranjefans.

Waar de blonde engel ook gaat, overal wordt zij nagestaard en iedereen wil met haar op de foto. De blonde engel verscheen de dag van Nederland-Italië eerst op de uitpuilende Bundesplatz in het centrum van Bern, en maakte 's avonds de mannen in het stadion gek. ,,We gaan vaak zonder kaartjes op reis,'' vertelt Rexwinkel. ,,Meestal komen we wel aan kaarten voor het stadion."

Een prestatie van formaat, opvallen tussen het toch al zo bont uitgedoste Oranjelegioen. ,,Alle aandacht valt mij nu ook wel op,'' zegt Daina die sinds het WK van 2006 als engel het Nederlands elftal achterna reist. ,,Het weekblad Panorama zeurt al een paar jaar of ze een keer pikantere foto's van me mogen maken. Maar dat gaan we dus niet doen.''

De eerste interland die ze ooit samen met haar vriend bezocht was Nederland - Letland op het EK in Portugal, vier jaar geleden. ,,Ik was toen in het oranje. Dat vonden de mensen uit Letland niet leuk, ik ben toen definitief verbannen, haha. Daarna ben ik helemaal besmet geraakt met het Oranjevirus."

De vleugels van Daina kunnen niet goed tegen de regen. Rexwinkel, die zelf ook opvalt met een gezicht vol rood-wit-blauwe streepjes, heeft ze al een paar keer opnieuw moeten maken.

,,Gelukkig werd het lekker weer op de dag dat Nederland moest voetballen. Maar we hebben ook een reserve-setje vleugels bij ons," zegt hij. ,,Want de mensen willen de engel zien. Als we wel eens suggereren om de vleugels thuis te laten, krijgen we meteen te horen dat de fans écht willen dat de engel weer komt."

Kon de foto die hierbij hoort niet linken .... maar jezus... hadden we maar meer van dit soort supporters...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sportwereld.nl/voetbal/nederlandselftal/2360272/Oranjeengel_geboren_in_Letland.html">http://www.sportwereld.nl/voetbal/neder ... tland.html</a><!-- m -->
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#2
ze heeft grote jopen, maar wat mij betreft vliegt deze sLet (woehaaahaaaa) een end weg met haar hamsterbek.
Reply
#3
Quote:Het geheel maakten ze af met een dikke, wollen broek met oranje tijgerprint en een zeer strak topje. ,,Die broek is wel warm, ja,'' aldus de engel van Oranje. ,,Ik kan me een paar heel koude uitwedstrijden van Oranje herinneren. Toen was ik maar wat blij met die broek.

Dan doe je die broek toch uit????? Ik meende dat die oostblokvrouwen allemaal van die hoeren waren, maar blijkbaar heeft die Venlose lul haar stevig aangesnoerd:
Quote:,,Het weekblad Panorama zeurt al een paar jaar of ze een keer pikantere foto's van me mogen maken. Maar dat gaan we dus niet doen.''

En sinds wanneer hebben engelen uberhaupt een broek aan? Een doorzichtig wit gewaad/witte jurk kan, maar verder graag naakt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: