The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RKC Waalwijk - Heracles Almelo
#1
Op maandag al enorm veel zin in een uitwedstrijd hebben, dat is echt heel lang geleden.
Het uitsyndroom gaat zondag definitief de geschiedenisboeken in. De derde uitoverwinning dit seizoen is in aankomst. Ik ben zowaar positief.
Als het zo mooi mag zijn; 4 punten in Almelo en 10 punten buiten Almelo. Kunstgrasvoordeel my ass.

rkc zal dit wel winnen, anders ontbreekt het aan degradatiestrijd logica
Reply
#2
D'r an met de lippe Wrote:4 punten in Almelo en 10 punten buiten Almelo. Kunstgrasvoordeel my ass.

#-o Je hebt thuis gewoon veel zwaardere tegenstanders gehad dan uit. Niks met dat kunstgras te maken.
Reply
#3
Ik denk 2-0
What, me worry?
Reply
#4
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:4 punten in Almelo en 10 punten buiten Almelo. Kunstgrasvoordeel my ass.

#-o Je hebt thuis gewoon veel zwaardere tegenstanders gehad dan uit. Niks met dat kunstgras te maken.

Dat weet ik ook wel. En ik weet ook dat we aan het eind van de competitie thuis meer punten hebben gepakt dan uit. Net als elke club.

Maar als Spartaan Hugo Borst roept dat Heracles aan competitievervalsing doet terwijl zijn eigen club door de jaren heen uit geen haar beter presteerde is heel Nederland het roerend met hem eens. Hilarisch. Eigenlijk was mijn argument nog sterker, want ik noem wél een feit.

Anyway, RKC weet de Almelose gastvrijheid op waarde in te schatten waardoor wij zondag ook gratis koffie krijgen. Voorspel alleen heel wat flauwe opmerkingen over de prijs van koffie en de financiën van RKC :razz:
Reply
#5
=D> =D> =D>

Hulde aan de 3 punten
Hulde aan het vele bier
Hulde aan de zwarte wodka
Hulde aan de sfeer in het uitvak
Hulde aan de 7e plaats
Hulde aan de kloof tussen Heracles en de degradatiezone
Hulde aan de gratis koffie
Hulde aan de vele supporters die toch 1 cent betaalden voor deze gratis koffie uit medeleven voor het nagenoeg failliette RKC
Hulde aan in de de lucht houden van de portomonnee onder het gezang 'laat zien dat je je geld nog hebt'
Hulde aan weer een uitoverwinning
Hulde aan een scorende Bas Dost
Hulde aan de gezelligheid

Minder hulde aan de gekneusde vinger als gevolg van de 0-1
Minder hulde aan de Gelderse politie dat de bus aan de kant zet omdat iemand de middelvinger op stak
Wel weer hulde aan de bus zijn reactie hierop
Minder hulde aan de overwinning van Sparta, dit gunnen wij ze niet en bovendien moet Feyenoord die achterlijke rooie club van de nr 1 positie trappen

Oftewel: hulde aan vandaag
Reply
#6
Bussen kunnen reageren?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de vele supporters die toch 1 cent betaalden voor deze gratis koffie uit medeleven voor het nagenoeg failliette RKC

Maak er dan een persoonlijke 'inzameling' en betaal dan 2 of 5 euro per persoon. Ik geef nog meer aan homofiele gehandicapte afrikaantjes met lepra zonder ouders.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de kloof tussen Heracles en de degradatiezone

Wauw.. 4 hele puntjes! 8-[

Want Heerenveen is uiteindelijk natuurlijk geen degradatiekandidaat.
Reply
#9
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de vele supporters die toch 1 cent betaalden voor deze gratis koffie uit medeleven voor het nagenoeg failliette RKC

Maak er dan een persoonlijke 'inzameling' en betaal dan 2 of 5 euro per persoon. Ik geef nog meer aan homofiele gehandicapte afrikaantjes met lepra zonder ouders.....

Het was ook spottend bedoeld Wink

Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de kloof tussen Heracles en de degradatiezone

Wauw.. 4 hele puntjes! 8-[

Want Heerenveen is uiteindelijk natuurlijk geen degradatiekandidaat.

11 punten los van rechtstreekse degradatie en een keer zoveel punten als de nummer 17.
Misschien dat jij daar laconiek over doet, maar als Heraclied ben ik het niet gewend om zo ver vooruit te lopen.
Daarnaast, ook al is deze bv. op ADO minimaal, hebben we toch ook mooi een voorsprong op Roda, VVV, Sparta en ADO dus.

Buiten dat wint Heracles gewoon alweer haar 3e uitwedstrijd. En dan moet menig club dat voorgaande seizoenen al aan de lopende band punten heeft verspeeld in Almelo nog naar het Polman komen dit seizoen. De vooruitzichten zijn zonnig, dit Heracles hoeft niet in de problemen te komen...
Reply
#10
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de vele supporters die toch 1 cent betaalden voor deze gratis koffie uit medeleven voor het nagenoeg failliette RKC

Maak er dan een persoonlijke 'inzameling' en betaal dan 2 of 5 euro per persoon. Ik geef nog meer aan homofiele gehandicapte afrikaantjes met lepra zonder ouders.....

Het was ook spottend bedoeld Wink

Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de kloof tussen Heracles en de degradatiezone

Wauw.. 4 hele puntjes! 8-[

Want Heerenveen is uiteindelijk natuurlijk geen degradatiekandidaat.

11 punten los van rechtstreekse degradatie en een keer zoveel punten als de nummer 17.
Misschien dat jij daar laconiek over doet, maar als Heraclied ben ik het niet gewend om zo ver vooruit te lopen.
Daarnaast, ook al is deze bv. op ADO minimaal, hebben we toch ook mooi een voorsprong op Roda, VVV, Sparta en ADO dus.

Buiten dat wint Heracles gewoon alweer haar 3e uitwedstrijd. En dan moet menig club dat voorgaande seizoenen al aan de lopende band punten heeft verspeeld in Almelo nog naar het Polman komen dit seizoen. De vooruitzichten zijn zonnig, dit Heracles hoeft niet in de problemen te komen...

RKC doet voor spek en bonen mee dus dat telt niet. :p
En 16e of 17e maakt geen bal uit dus 17e plek hoef je ook niet naar te kijken. 4 puntjes vind in een allesbehalve veilige voorsprong. Wie hebben het zwaarste programma gehad? Daar moet je naar kijken, niet naar de stand nu.

Dat jullie uitduels winnen en een zwaar programma hebben gehad in de thuisduels is wel een reden om tevreden te zijn met de huidige klassering, puur die 4 puntjes zou mij nog niet gerust stemmen. De kloof om trots op te zijn zal de komende weken juist moeten ontstaan als jullie die makkelijkere tegenstanders krijgen. Maar daar kun je het natuurlijk ook evengoed juist weer tegen verspelen.
Reply
#11
D'r an met de lippe Wrote:=D> =D> =D>

Hulde aan de 3 punten
Hulde aan het vele bier
Hulde aan de zwarte wodka
Hulde aan de sfeer in het uitvak
Hulde aan de 7e plaats
Hulde aan de kloof tussen Heracles en de degradatiezone
Hulde aan de gratis koffie
Hulde aan de vele supporters die toch 1 cent betaalden voor deze gratis koffie uit medeleven voor het nagenoeg failliette RKC
Hulde aan in de de lucht houden van de portomonnee onder het gezang 'laat zien dat je je geld nog hebt'
Hulde aan weer een uitoverwinning
Hulde aan een scorende Bas Dost
Hulde aan de gezelligheid

Minder hulde aan de gekneusde vinger als gevolg van de 0-1
Minder hulde aan de Gelderse politie dat de bus aan de kant zet omdat iemand de middelvinger op stak
Wel weer hulde aan de bus zijn reactie hierop
Minder hulde aan de overwinning van Sparta, dit gunnen wij ze niet en bovendien moet Feyenoord die achterlijke rooie club van de nr 1 positie trappen

Oftewel: hulde aan vandaag

Wat is dit voor kleuterreactie? "Wij zijn echt superkoele gasten die echt heel veel drinken en enorm grappig zijn en bij het juichen zijn we zo wild dat we echt vet gewond raken. Ennuh,ennuh,ennuh, als de pliesie langskomt, steken we een middelvinger omhoog want dat doen de stoere supporters nou eenmaal altijd".
Pas maar op dat je mammie dit niet leest, anders moet je zonder toetje naar bed
Reply
#12
Hoef Wrote:Pas maar op dat je mammie dit niet leest, anders moet je zonder toetje naar bed

:lol:
Reply
#13
Peter Wrote:RKC doet voor spek en bonen mee dus dat telt niet. :p
En 16e of 17e maakt geen bal uit dus 17e plek hoef je ook niet naar te kijken. 4 puntjes vind in een allesbehalve veilige voorsprong. Wie hebben het zwaarste programma gehad? Daar moet je naar kijken, niet naar de stand nu.

Voor de duidelijkheid; ik zeg nergens dat Heracles een veilige voorsprong heeft. De weg is nog lang, ik ben alleen blij met de kloof die op dit moment is gemaakt. Doelstelling is handhaving dus je moet 3 clubs onder je houden. Twee clubs zijn al op aanzienlijke afstand, dat is nogmaals iets dat wij Heraclieden niet gewend zijn. En misschien dat we er over een paar maand weer helemaal tussen zitten, dat kan. Maar na de overwinning in Waalwijk heerst de blijdschap op moment.

Peter Wrote:Dat jullie uitduels winnen en een zwaar programma hebben gehad in de thuisduels is wel een reden om tevreden te zijn met de huidige klassering, puur die 4 puntjes zou mij nog niet gerust stemmen. De kloof om trots op te zijn zal de komende weken juist moeten ontstaan als jullie die makkelijkere tegenstanders krijgen. Maar daar kun je het natuurlijk ook evengoed juist weer tegen verspelen.

We zijn het wel eens, verschil is dat jij denkt dat ik teveel hamer op die 4 punten en dat is niet mijn insteek geweest. Zie bovenstaande. Daarnaast is 'tevreden' zacht uitgedrukt. Andere jaren zouden we met dit programma in de eerste 10 wedstrijden waarschijnlijk onder de streep staan, nu is er al een voorsprong gepakt.
Reply
#14
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de kloof tussen Heracles en de degradatiezone

Wauw.. 4 hele puntjes! 8-[

Want Heerenveen is uiteindelijk natuurlijk geen degradatiekandidaat.

Zoals Heerenveen afgelopen zaterdag speelde is het WEL een degradatiekandidaat. Ik heb zelden meegemaakt dat een tegenstander geen enkele kans wist te creeren, zelfs tegen een centrum blok met de trage oude Simons konden ze dat niet.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#15
Bredanaar Wrote:Zoals Heerenveen afgelopen zaterdag speelde is het WEL een degradatiekandidaat. Ik heb zelden meegemaakt dat een tegenstander geen enkele kans wist te creeren, zelfs tegen een centrum blok met de trage oude Simons konden ze dat niet.

Dat ben ik met je eens. Maar als je van alle clubs de allerslechtste wedstrijd beoordeelt, dan zijn alle 18 clubs degradatiekandidaat....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Hoewel we niet de moeilijkste uitwedstrijden hebben gehad, is dit wel een mooi statistiekje voor ons:

Uitbalans seizoen 2009-2010
FC Twente 5 - 13
Ajax 5 - 10
Feyenoord 5- 10
Heracles 5 -10
Reply
#17
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hulde aan de kloof tussen Heracles en de degradatiezone

Wauw.. 4 hele puntjes! 8-[

Want Heerenveen is uiteindelijk natuurlijk geen degradatiekandidaat.

Zoals Heerenveen afgelopen zaterdag speelde is het WEL een degradatiekandidaat. Ik heb zelden meegemaakt dat een tegenstander geen enkele kans wist te creeren, zelfs tegen een centrum blok met de trage oude Simons konden ze dat niet.

Tsja en PSV is ook degradatiekandidaat omdat ze tegen Utrecht compleet zoek werden gespeeld? Nee, Heerenveen gaat zn puntjes nog wel pakken en is absoluut geen degradatiekandidaat.
Reply
#18
D'r an met de lippe Wrote:Hoewel we niet de moeilijkste uitwedstrijden hebben gehad, is dit wel een mooi statistiekje voor ons:

Uitbalans seizoen 2009-2010
FC Twente 5 - 13
Ajax 5 - 10
Feyenoord 5- 10
Heracles 5 -10

PSV komt dit weekend op 5-11. Hakkuh
Reply
#19
[-(
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#20
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hoewel we niet de moeilijkste uitwedstrijden hebben gehad, is dit wel een mooi statistiekje voor ons:

Uitbalans seizoen 2009-2010
FC Twente 5 - 13
Ajax 5 - 10
Feyenoord 5- 10
Heracles 5 -10

PSV komt dit weekend op 5-11. Hakkuh

Heracles misschien wel op 5-13, is Harry toch nog iets tevreden :razz:
Reply
#21
heracles op 5-13 gebeurt sowieso niet :wink: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#22
Haha :-"
Reply
#23
D'r an met de lippe Wrote:Haha :-"

Ah je snap mn post nu dus al. :razz:
Reply
#24
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Haha :-"

Ah je snap mn post nu dus al. :razz:

Ik had mijn dagelijkse kopje koffie nog niet op :razz:

Elke Heraclied hoopt overigens dat jullie ons passeren op de uitbalans, de reden lijkt mij duidelijk...
Reply


Forum Jump: