Threads: 76
feyenoord a1 prolongeert de titel. \

/
wie zal dit jaar de trofee voor de beste jeugdopleiding krijgen? ik denk sparta weer. :eten:
Threads: 21
Enige wat bij Sparta wel goed gaat zo ong. Maar schitterend dat we weer de beste jeugd hebben. En dan te bedenken dat de Vrij en Schenkeveld daar helemaal niet meer hebben gespeeld na de winterstop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
centre court Wrote:Enige wat bij Sparta wel goed gaat zo ong. Maar schitterend dat we weer de beste jeugd hebben. En dan te bedenken dat de Vrij en Schenkeveld daar helemaal niet meer hebben gespeeld na de winterstop.
en wijnaldum ook niet en castaignos nauwelijks. :razz:
schenkeveld viel goed in trouwens vandaag. ook de vrij vond ik erg goed spelen!
2x achter elkaar kampioen, 3 jaar geleden werden we het eigenlijk alleen niet doordat fer in de laatste wedstrijd opgesteld werd.
Threads: 103
Nu moet het nog nut hebben voor het 1e-elftal.
Bij Ajax speelden er vandaag 7 uit de eigen jeugd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:Nu moet het nog nut hebben voor het 1e-elftal.
bij feyenoord ook. gaat dus de goeie kant op.
Threads: 103
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Nu moet het nog nut hebben voor het 1e-elftal.
Inderdaad, was me niet eens opgevallen. Nu PSV nog :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 32
Zag het op 801 van tt staan inderdaad. Knap van Feyenoord trouwens. Het is te hopen voor ze dat die spelers ook een keer een meerwaarde in het 1e gaan worden om ze zo misschien wel weer in de top 3 van NL te krijgen. Al vrees ik dat de meeste (net als bij Ajax en PSV) spelers na één of twee goede seizoenen verkassen naar het buitenland. Die geldgeile gelukszoekers die na 1-2 jaar in de eredivisie toe zijn aan wat anders, pffffff, domdomdom. ](*,)
Lamme Lennie Wrote:waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Nu moet het nog nut hebben voor het 1e-elftal.
Inderdaad, was me niet eens opgevallen. Nu PSV nog :razz:
is siem de jong ajakkesjeugd trouwens? meer grafschaap jeugd toch? of net als wijnaldum op zijn 16de of zo?
en hoelang zitten die belgen eigenlijk bij ajakkes?
Threads: 312
Toby Alderweireld (Wilrijk, 2 maart 1989) is een Belgisch voetballer die uitkomt voor Ajax. Alderweireld speelde in de jeugd van Germinal Beerschot Antwerpen, wat destijds een satellietclub was van Ajax. In navolging van zijn landgenoten Thomas Vermaelen, Tom De Mul en Jan Vertonghen maakte Alderweireld in 2004 de overstap van GBA naar Ajax en speelde daar vervolgens in de jeugdelftallen.[1]
6 jaar
Vertonghen begon zijn carrière bij VK Tielrode. Tielrode is een deelgemeente van Temse, een gemeente nabij Sint-Niklaas in Oost-Vlaanderen (België). Vervolgens speelde hij bij Germinal Beerschot. Deze club waar Ajax een samenwerkingsakkoord mee had bleek in 2003 de tussenstap naar de jeugdopleiding van Ajax..
7 jaar
The great old Ludwig von...
Threads: 24
Ik dacht altijd dat de belgen via dat AA Gent binnen zijn gekomen, net als Vermealen. Zullen dus wel rond hun 16e zijn gekomen. Zelfde geldt voor die Eriksen die op zijn 17e naar Ajax is gekomen.
Wanneer kom je uit de jeugd? Als je zoveel seizoenen bij de club hebt gespeeld? Ik dacht dat in Engeland nu een regel is ingesteld dat er een selectie van 25 man ingediend moet worden waarvan er 8 spelers minstens 3 seizoenen getraind moeten zijn bij de club tussen hun 18e en 23e. Op zich wel een mooie regel...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 32
Klopt ja, sinds dit seizoen dacht ik.
Maar goed, die halen nu de spelers gewoon wat eerder, dan zitten ze op hun 18-20e al wel op die 3 jaar.