The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-AZ 4-0
#1
Verder niets te melden? Geen scheidsrechterlijke dwalingen? Geen matennaaierij? Geen lucky-Ajax?

Saai weekend zeg. Zal Addo ook 4 wedstrijden krijgen trouwens?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
addo 4 wedstrijden? waarom? omdat die irritante teringcommentator hem weer een schorsing aanpraat?
was toch helemaal niets aan de hand man. dan kan ryo ook geschorst worden voor zijn elleboog tegen die grindheim. wat een onzin allemaal. en voor slaan word je nog niet eens geschorst tegenwoordig.

en saai, helemaal niet saai!

Quote:AMSTERDAM - Jan Vertonghen is op zijn zachtst gezegd 'not amused' dat er is gelekt vanuit de kleedkamer van Ajax. Kort nadat Mouinir El Hamdaoui uit de selectie voor het duel met AZ werd gezet, lag op straat dat de hij eerder dit seizoen Luis Suárez bij zijn nekvel heeft gegrepen. Vertonghen, die het incident ontkent, spreekt daar op AjaxLife.nl schande van.

Volgens Vertonghen is de selectie van Ajax door trainer Frank de Boer aangesproken op het lekken van informatie. Hoewel de Belg tegen de website van de supportersvereniging vanavond na het duel met AZ (4-0) aanvankelijk de lippen stijf op elkaar houdt, zegt hij koret daarop: ,,We hebben afgesproken daar niets over te zeggen, ik kan weinig helpen. Maar de verhalen die naar buiten komen, kloppen niet. Dat weet ik honderd procent zeker, ik was er zelf bij. Het is onzin, het klopt niet. Honderd procent niet.''

Volgens Vertonghen willen de media onrust zaaien. ,,We zijn sterk als team en ik hoop dat Mounir er snel weer bijkomt. Want ik zie Mounir nog terugkomen, ja. Nee, nee, nee, bij de spelersgroep heeft hij het niet verbruid. Er is veel vertrouwen in hem. Wat de situatie van Mounir betreft, daar weet ik gewoon heel weinig van. Maar lekken vanuit de kleedkamer is wel iets ongelooflijks. Ik snap ook niet hoe dat kan gebeuren.''
het is niet gebeurd, de media hebben het verzonnen, maar onze thaibokser vindt het wel erg dat er gelekt is. lekker consistent verhaal van die belg!
Reply
#3
en trouwens, volgens verbeek had niet pelle maar die switaniets rood moeten hebben.

ik heb daar ook even aan gedacht trouwens, ze kwamen allebei als een debiel in. maar als blom fluit dan weet je waar hij voor kiest he...
Reply
#4
Iemand goed kunnen horen wat er over El-Hamdaoui gezongen werd door F-side?
Het leek of ik iets hoorde als "El-Hamdaoui is een Jood" maar was niet duidelijk genoeg.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
waf Wrote:addo 4 wedstrijden? waarom? omdat die irritante teringcommentator hem weer een schorsing aanpraat?
was toch helemaal niets aan de hand man. dan kan ryo ook geschorst worden voor zijn elleboog tegen die grindheim. wat een onzin allemaal. en voor slaan word je nog niet eens geschorst tegenwoordig.

Het was een vraag, geen mening. Toivoinen wordt voor een soortgelijke actie geschorst, dus mijn vraag is of dat met Addo ook zal gebeuren? Ik denk het niet. Waarschijnlijk hoor je er niemand meer over.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
bumme: volgens mij was het "el hamdaoui is geen jood maar ik twijfelde ook".
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:addo 4 wedstrijden? waarom? omdat die irritante teringcommentator hem weer een schorsing aanpraat?
was toch helemaal niets aan de hand man. dan kan ryo ook geschorst worden voor zijn elleboog tegen die grindheim. wat een onzin allemaal. en voor slaan word je nog niet eens geschorst tegenwoordig.

Het was een vraag, geen mening. Toivoinen wordt voor een soortgelijke actie geschorst, dus mijn vraag is of dat met Addo ook zal gebeuren? Ik denk het niet. Waarschijnlijk hoor je er niemand meer over.

doe nou niet zo schijnheilig, er zit wat verongelijkts in je 'vraag'. zo van: bij ajakkes zeiken jullie altijd en nu niet.

dit was niet soortgelijk aan toivonen. ook niet soortgelijk aan vertongen. dit was niks bijzonders.
Reply
#8
Belachelijke rode kaart voor Pelle. Z'n been was laag en gebogen. Gewoon een fair duel, maar door die schreeuwende Zwietaniets krijgt AZ rood.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: