The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-FEY
#31
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:En die Liesveld ook in zn reactie: prima gefloten. Ja joh rode kaart gemist van iemand die er daarna 2 maakt, hetgeen PSV bijna 2 in de titelstrijd cruciale punten kost. Maakt niet uit joh... als een scheidsrechter met zo'n pot tegenwoordig al zeer tevreden is. :-k

Zeik niet man, "bijna" maakt achteraf toch geen reet uit! Werden jullie door een scheidsrechterlijke dwaling maar eens genaaid, zou de hoogste tijd worden! Zijn dit jaar alweer zat clubs die punten verloren hebben door een scheidsrechter die iets niet (of juist wel) zag. PSV is er daar geen van......

Euhh als Strootman die onterechte rode kaart bij Twente niet krijgt had PSV nu alleen aan kop gestaan met AZ op 2 punten en Twente op 3. Nu moeten we de 1e plaats nog delen.

Strootman heeft hier toch gewoon een schorsing voor gekregen? Was dus ook na bestudering van beelden terecht. Ik doel op beslissingen waarvoor de scheidsrechter later zijn excuses aanbiedt of waarbij later te zien is dat er een fout gemaakt is. Strootman kwam wild in, hiervoor kan je een rood krijgen. Hoop dat we die discussie niet weer gaan krijgen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#32
Quote:Nu moeten we de 1e plaats nog delen.

Ik weet niet, maar PSV staat alleen bovenaan....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#33
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:En die Liesveld ook in zn reactie: prima gefloten. Ja joh rode kaart gemist van iemand die er daarna 2 maakt, hetgeen PSV bijna 2 in de titelstrijd cruciale punten kost. Maakt niet uit joh... als een scheidsrechter met zo'n pot tegenwoordig al zeer tevreden is. :-k

Zeik niet man, "bijna" maakt achteraf toch geen reet uit! Werden jullie door een scheidsrechterlijke dwaling maar eens genaaid, zou de hoogste tijd worden! Zijn dit jaar alweer zat clubs die punten verloren hebben door een scheidsrechter die iets niet (of juist wel) zag. PSV is er daar geen van......

Euhh als Strootman die onterechte rode kaart bij Twente niet krijgt had PSV nu alleen aan kop gestaan met AZ op 2 punten en Twente op 3. Nu moeten we de 1e plaats nog delen.

Strootman heeft hier toch gewoon een schorsing voor gekregen? Was dus ook na bestudering van beelden terecht. Ik doel op beslissingen waarvoor de scheidsrechter later zijn excuses aanbiedt of waarbij later te zien is dat er een fout gemaakt is. Strootman kwam wild in, hiervoor kan je een rood krijgen. Hoop dat we die discussie niet weer gaan krijgen.

Benadeeld / niks / bevoordeeld.... Ajax gister weer door een arbitrale dwaling bevoordeeld. Houdt ook nooit op!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Peter Wrote:Wat een eer dat je mij 3x aanhaalt. :eten:

nou een eer, de andere 2 psveejers hier hoef ik niet te confronteren met domme uitspraken.
:razz:

Quote:1e: Het enige dat ik van Toivonen weet is dat het een middenvelder is die op 2/3e van de competitie al 13x gescoord heeft. En hij neemt niet eens de penalty's en vrije trappen. Waar vind je nog middenvelders die 20 velddoelpunten kunnen maken in een seizoen?

die opmerking stond los van zijn voetbalkwaliteiten. het is een misbaksel, terwijl jij wel harde woorden hebt voor fernandez en je dit sujet niet verbaal aanpakt. ik zal zeggen dat ik me enorm stoor aan die idiote dingen die fernandez uithaalt.

voetballend vind ik het trouwens ook niet erg veel verheffend die toivonen. gisteren scoorde hij pas nadat hij clasie tegen de grond gewerkt had, en hij scoort dan wel veel, ik wil ook wel eens zien hoeveel tegendoelpunten zijn spel veroorzaakt. hij staat vaak te diep en verdedigt niet mee.

Quote:2e: Als het al een overtreding was had die geen belang mbt. dat het een goal werd. Mulder heeft ten onrechte 'los' te hebben geroepen. Overigens hoor ik wel overal "Feyenoord geeft punt weg door fout achterin", maar nergens dat Feyenoord eerst datzelfde punt in de schoot geworpen kreeg.

feyenoord heeft niets in de schoot geworpen gekregen, behlave die 2de goal door het gestuntel van de psvee verdediging. psvee staat met 2-0 voor, 1 dubieus doelpunt en een mazzelgoal van mertens. dan moeten ze het uitspelen, ook met fernandez. daarbij zou ook marcello wat geflikt hebben, volgens mulder was het zelfs een pingel. waar heb je het over? bovendien was ook de 3de goal nogdubieus, helemaal los van de vraag of het een fout was van mulder.

Quote:3e: Ik denk dat het verschil van nu 7 punten een mooie weerspiegeling geeft. Feyenoord kan vooral goed reageren, PSV kan ook zelf ageren. Nu Groningen-thuis en Utrecht-thuis zag ik voor Feyenoord, dat wordt weer 2x loodzwaar. Middenveld zonder scorend vermogen, dus maar hopen dat Guidetti je 6 punten bezorgt. PSV is veel minder afhankelijk van één of enkele spelers. En PSV heeft een veel bredere selectie. Dus qua titelstrijd is PSV voor mij nog steeds veel verder dan Feyenoord. Het gaat niet alleen om de onderlinge duels, 3 punten tegen Excelsior tellen net zo zwaar als 3 tegen een concurrent.

wat een gelul. gisteren was het verschil nog 4 punten maar dat was zeker geen mooie weerspiegeling? gisteren bleek dat psvee niks beter was dan feyenoord, in de onderlinge duels heb je op punten verloren. psvee heeft wel ietsje pietsje meer individuele klasse op het middenveld waardoor je wedstrijden tegen kleintjes ietsje pietsje makkelijker kunt beslissen. ik vind de selectie van psvee ook helemaal niet zo breed als jij zegt. vooral achterin is het behelpen.

mijn stelling dat de eerste 6 clubs heel dicht bij elkaar zitten komt gewoon uit. ook als de nummer 6 eindigt op 7 punten van de nummer 1 klopt die stelling als een bus.
Reply
#35
Quote:Labyad: Koeman heeft ons gemotiveerd

Zakaria Labyad, gisteren de matchwinner in de topper tussen PSV en Feyenoord, heeft een opmerkelijk verklaring voor de winst van de Eindhovenaren.

Volgens de 18-jarige Marokkaanse aanvaller is het uitgerekend Feyenoord-trainer Ronald Koeman geweest die PSV op scherp heeft gezet. De trainer van de Rotterdammers liet in de aanloop naar het duel optekenen dat hij niet onder de indruk was van PSV.

'Zijn uitspraken hebben ons gemotiveerd. Hij mag zeggen wat hij wil, maar wij hebben nu bewezen dat wij veel beter zijn dan Feyenoord', aldus Labyad vandaag in de Telegraaf.

woehaaahaha, wat een giller. Undecided Undecided

deze gast was al niet serieus te nemen door zijn vrijage op 16 jarige leeftijd met een portugese subtopper, maar dit bewijst echt zijn beperkte verstandelijke vermogens.
Reply
#36
Jansoe Wrote:
Quote:Nu moeten we de 1e plaats nog delen.

Ik weet niet, maar PSV staat alleen bovenaan....

Als Twente het inhaalduel bij De Graafschap gewoon wint staan zij op doelsaldo bovenaan.
Reply
#37
waf Wrote:
Peter Wrote:Wat een eer dat je mij 3x aanhaalt. :eten:

nou een eer, de andere 2 psveejers hier hoef ik niet te confronteren met domme uitspraken.
:razz:

Quote:1e: Het enige dat ik van Toivonen weet is dat het een middenvelder is die op 2/3e van de competitie al 13x gescoord heeft. En hij neemt niet eens de penalty's en vrije trappen. Waar vind je nog middenvelders die 20 velddoelpunten kunnen maken in een seizoen?

die opmerking stond los van zijn voetbalkwaliteiten. het is een misbaksel, terwijl jij wel harde woorden hebt voor fernandez en je dit sujet niet verbaal aanpakt. ik zal zeggen dat ik me enorm stoor aan die idiote dingen die fernandez uithaalt.

voetballend vind ik het trouwens ook niet erg veel verheffend die toivonen. gisteren scoorde hij pas nadat hij clasie tegen de grond gewerkt had, en hij scoort dan wel veel, ik wil ook wel eens zien hoeveel tegendoelpunten zijn spel veroorzaakt. hij staat vaak te diep en verdedigt niet mee.

Quote:2e: Als het al een overtreding was had die geen belang mbt. dat het een goal werd. Mulder heeft ten onrechte 'los' te hebben geroepen. Overigens hoor ik wel overal "Feyenoord geeft punt weg door fout achterin", maar nergens dat Feyenoord eerst datzelfde punt in de schoot geworpen kreeg.

feyenoord heeft niets in de schoot geworpen gekregen, behlave die 2de goal door het gestuntel van de psvee verdediging. psvee staat met 2-0 voor, 1 dubieus doelpunt en een mazzelgoal van mertens. dan moeten ze het uitspelen, ook met fernandez. daarbij zou ook marcello wat geflikt hebben, volgens mulder was het zelfs een pingel. waar heb je het over? bovendien was ook de 3de goal nogdubieus, helemaal los van de vraag of het een fout was van mulder.

Quote:3e: Ik denk dat het verschil van nu 7 punten een mooie weerspiegeling geeft. Feyenoord kan vooral goed reageren, PSV kan ook zelf ageren. Nu Groningen-thuis en Utrecht-thuis zag ik voor Feyenoord, dat wordt weer 2x loodzwaar. Middenveld zonder scorend vermogen, dus maar hopen dat Guidetti je 6 punten bezorgt. PSV is veel minder afhankelijk van één of enkele spelers. En PSV heeft een veel bredere selectie. Dus qua titelstrijd is PSV voor mij nog steeds veel verder dan Feyenoord. Het gaat niet alleen om de onderlinge duels, 3 punten tegen Excelsior tellen net zo zwaar als 3 tegen een concurrent.

wat een gelul. gisteren was het verschil nog 4 punten maar dat was zeker geen mooie weerspiegeling? gisteren bleek dat psvee niks beter was dan feyenoord, in de onderlinge duels heb je op punten verloren. psvee heeft wel ietsje pietsje meer individuele klasse op het middenveld waardoor je wedstrijden tegen kleintjes ietsje pietsje makkelijker kunt beslissen. ik vind de selectie van psvee ook helemaal niet zo breed als jij zegt. vooral achterin is het behelpen.

mijn stelling dat de eerste 6 clubs heel dicht bij elkaar zitten komt gewoon uit. ook als de nummer 6 eindigt op 7 punten van de nummer 1 klopt die stelling als een bus.

Toivonen doet natuurlijk wel eens wat geniepigs, maar kopstoten, natrappen en kaakslagen als Fernandez heb ik hem toch echt nooit zien doen. Een nr. 10 moet juist diep staan en hoeft niet veel mee te verdedigen. Daar zijn 7 andere spelers voor aanwezig. Laat de VM van de tegenstander maar lekker gokken of hij het aandurft mee aan te vallen en Toivonen vrij te laten.

Mertens scoort iedere paar weken op die manier. Dan kun je ieder doelpunt wel een mazzelgoal gaan noemen.

Als het verschil tussen de nr. 1 en nr. 6 aan het eind van de rit inderdaad 7 punten is heb je gelijk, maar ik verwacht tegen die tijd een gat van 12 a 14 punten.
Reply
#38
Peter Wrote:Toivonen doet natuurlijk wel eens wat geniepigs, maar kopstoten, natrappen en kaakslagen als Fernandez heb ik hem toch echt nooit zien doen. Een nr. 10 moet juist diep staan en hoeft niet veel mee te verdedigen. Daar zijn 7 andere spelers voor aanwezig. Laat de VM van de tegenstander maar lekker gokken of hij het aandurft mee aan te vallen en Toivonen vrij te laten.

toivonen is geen nummer 10, want dan zou wijnaldum een controlerende middenvelder moeten zijn. dat is hij niet. toivonen staat vaak te diep en dat moet ook tegendoelpunten opleveren. dat zie je ook aan het doelsaldo van psvee, het is gewoon niet zeker genoeg.

het was volgens van geel geen kopstoot, maar een kopduw. en is het niet erger dat het gniepig gebeurt dan opzichtig? wel opvallend dat johan dreksen nu opeens gaat roepen om 12-14 wedstrijden schorsing. dat is bij die sneuarez nooit gezegd, sterker nog, die werd meestentijds met gebrek aan bewijs vrijgesproken.

Quote:Mertens scoort iedere paar weken op die manier. Dan kun je ieder doelpunt wel een mazzelgoal gaan noemen.

je leest weer eens niet. het is een mazzelgoal omdat die bal vlak voordat hij schiet opspringt. ik sluit niet uit dat hij anders ook gescoord had, maar op deze manier heeft hij nog nooit gescoord. wederom onzin dus wat je stelt.

Quote:Als het verschil tussen de nr. 1 en nr. 6 aan het eind van de rit inderdaad 7 punten is heb je gelijk, maar ik verwacht tegen die tijd een gat van 12 a 14 punten.

nou de kans is gezien het gebleken en te verwaaarlozen niveauverschil tussen psvee en feyenoord zeer klein dat dat het gat wordt tussen psvee en feyenoord, dus op welke clubs je dan doelt hoor ik graag.

als je wel doelt op psvee en feyenoord dan krijg jij ook duidelijk last van neuzentrekjes. die werden ook zichtbaar door tijs sleegers: ach, het was gewoon de nummer 1 tegen de nummer 6. wat een poepzak. ipv zo'n grote smoel moet zou je je zorgen moeten maken dat je kennelijk niet beter bent dan de nummer 6.
Reply
#39
waf Wrote:toivonen is geen nummer 10, want dan zou wijnaldum een controlerende middenvelder moeten zijn. dat is hij niet. toivonen staat vaak te diep en dat moet ook tegendoelpunten opleveren. dat zie je ook aan het doelsaldo van psvee, het is gewoon niet zeker genoeg.

het was volgens van geel geen kopstoot, maar een kopduw. en is het niet erger dat het gniepig gebeurt dan opzichtig? wel opvallend dat johan dreksen nu opeens gaat roepen om 12-14 wedstrijden schorsing. dat is bij die sneuarez nooit gezegd, sterker nog, die werd meestentijds met gebrek aan bewijs vrijgesproken.

je leest weer eens niet. het is een mazzelgoal omdat die bal vlak voordat hij schiet opspringt. ik sluit niet uit dat hij anders ook gescoord had, maar op deze manier heeft hij nog nooit gescoord. wederom onzin dus wat je stelt.

nou de kans is gezien het gebleken en te verwaaarlozen niveauverschil tussen psvee en feyenoord zeer klein dat dat het gat wordt tussen psvee en feyenoord, dus op welke clubs je dan doelt hoor ik graag.

als je wel doelt op psvee en feyenoord dan krijg jij ook duidelijk last van neuzentrekjes. die werden ook zichtbaar door tijs sleegers: ach, het was gewoon de nummer 1 tegen de nummer 6. wat een poepzak. ipv zo'n grote smoel moet zou je je zorgen moeten maken dat je kennelijk niet beter bent dan de nummer 6.

Als Toivonen meer zou verdedigen hadden we er misschien 10 minder tegen, maar misschien ook wel 20 keer minder gescoord, weet jij veel. PSV speelt met een aanvallend middenveld, dan loop je wel eens tegen een extra tegendoelpunt aan, maar ook alleen door die speelwijze heeft PSV dit seizoen al 100 officiele doelpunten gemaakt.

Dat opstuiten.. je heb Gijpie dus gezien gister. Wat een lulkoek. Ook zonder opstuiten schiet Mertens ze geregeld onhoudbaar binnen. Misschien ging ie door dat opstuiten wel via het midden in plaats van in de kruising en werd ie dus juist houdbaarder. Weet jij veel.

Ik doel op PSV en Feyenoord ja. Als je het programma van PSV ziet voorspel ik nog max. 8 verliespunten. Feyenoord gaat nog minstens 10 punten verspelen, want elk duel (of het nou VVV of AZ is) is voor hen een lastige. 10+ verliespunten verschil tussen PSV en Feyenoord wordt het sowieso mi. En dan eerder 15 dan 11 punten verschil.
Reply
#40
Peter Wrote:Als Toivonen meer zou verdedigen hadden we er misschien 10 minder tegen, maar misschien ook wel 20 keer minder gescoord, weet jij veel. PSV speelt met een aanvallend middenveld, dan loop je wel eens tegen een extra tegendoelpunt aan, maar ook alleen door die speelwijze heeft PSV dit seizoen al 100 officiele doelpunten gemaakt.

dat zeg ik toch ook? geef me dan meteen gelijk? andere middenvelder scoren niet zoveel omdat andere teams hun middenveld niet zo aanvallend laten spelen. jij komt met de stelling dat toivonen zo goed is omdat hij zoveel scoort. ik relativeer dat en nu blijkt dat je precies hetzelfde redeneert.

maar ik ben bang dat je ook dit niet snapt.

Quote:Dat opstuiten.. je heb Gijpie dus gezien gister. Wat een lulkoek. Ook zonder opstuiten schiet Mertens ze geregeld onhoudbaar binnen. Misschien ging ie door dat opstuiten wel via het midden in plaats van in de kruising en werd ie dus juist houdbaarder. Weet jij veel.

ja ik heb gijp gezien. en die had het idd ook over het opstuiten. misschien had hij mijn reactie hier gelezen van 9.15 uur smorgens? toen had ik giojp nog niet gezien moet je weten. ik zeg ook dat mertens anders misschien ook gescoord had, maar nu kreeg die bal een rare draai doordat hij opsprong. het was gewoon toeval en geen kunde.
Quote:Ik doel op PSV en Feyenoord ja. Als je het programma van PSV ziet voorspel ik nog max. 8 verliespunten. Feyenoord gaat nog minstens 10 punten verspelen, want elk duel (of het nou VVV of AZ is) is voor hen een lastige. 10+ verliespunten verschil tussen PSV en Feyenoord wordt het sowieso mi. En dan eerder 15 dan 11 punten verschil.

ik denk dat psvee nog wel meer punten gaat verliezen. feyenoord denk ik ook, behalve (voor beide teams) als de nummer 1 positie wat dichter bij komt, dan zal het allemaal wat geconcentreerder zijn. ook als het verschil tussen de nummer 1 ne de nummer 6 uiteindelijk 10 punten is, blijft mij stelling overend dat het verschil te verwaarlozen is. maar als psvee zo blijft spelen worden ze nooit kampioen. ik heb ze nu 2x goed kunnen beoordelen en ik was niet onder de indruk.
Reply
#41
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Quote:Nu moeten we de 1e plaats nog delen.

Ik weet niet, maar PSV staat alleen bovenaan....

Als Twente het inhaalduel bij De Graafschap gewoon wint staan zij op doelsaldo bovenaan.

Inderdaad ja. Als. Op dit moment staat PSV alleen bovenaan.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#42
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Quote:Nu moeten we de 1e plaats nog delen.

Ik weet niet, maar PSV staat alleen bovenaan....

Als Twente het inhaalduel bij De Graafschap gewoon wint staan zij op doelsaldo bovenaan.

Inderdaad ja. Als. Op dit moment staat PSV alleen bovenaan.

Kampioen wordt degene met de minste verliespunten of bij gelijke stand beste doelsaldo. Voorlopig is dat Twente.
Reply
#43
waf Wrote:
Peter Wrote:Als Toivonen meer zou verdedigen hadden we er misschien 10 minder tegen, maar misschien ook wel 20 keer minder gescoord, weet jij veel. PSV speelt met een aanvallend middenveld, dan loop je wel eens tegen een extra tegendoelpunt aan, maar ook alleen door die speelwijze heeft PSV dit seizoen al 100 officiele doelpunten gemaakt.

dat zeg ik toch ook? geef me dan meteen gelijk? andere middenvelder scoren niet zoveel omdat andere teams hun middenveld niet zo aanvallend laten spelen. jij komt met de stelling dat toivonen zo goed is omdat hij zoveel scoort. ik relativeer dat en nu blijkt dat je precies hetzelfde redeneert.

maar ik ben bang dat je ook dit niet snapt.

Quote:Dat opstuiten.. je heb Gijpie dus gezien gister. Wat een lulkoek. Ook zonder opstuiten schiet Mertens ze geregeld onhoudbaar binnen. Misschien ging ie door dat opstuiten wel via het midden in plaats van in de kruising en werd ie dus juist houdbaarder. Weet jij veel.

ja ik heb gijp gezien. en die had het idd ook over het opstuiten. misschien had hij mijn reactie hier gelezen van 9.15 uur smorgens? toen had ik giojp nog niet gezien moet je weten. ik zeg ook dat mertens anders misschien ook gescoord had, maar nu kreeg die bal een rare draai doordat hij opsprong. het was gewoon toeval en geen kunde.
Quote:Ik doel op PSV en Feyenoord ja. Als je het programma van PSV ziet voorspel ik nog max. 8 verliespunten. Feyenoord gaat nog minstens 10 punten verspelen, want elk duel (of het nou VVV of AZ is) is voor hen een lastige. 10+ verliespunten verschil tussen PSV en Feyenoord wordt het sowieso mi. En dan eerder 15 dan 11 punten verschil.

ik denk dat psvee nog wel meer punten gaat verliezen. feyenoord denk ik ook, behalve (voor beide teams) als de nummer 1 positie wat dichter bij komt, dan zal het allemaal wat geconcentreerder zijn. ook als het verschil tussen de nummer 1 ne de nummer 6 uiteindelijk 10 punten is, blijft mij stelling overend dat het verschil te verwaarlozen is. maar als psvee zo blijft spelen worden ze nooit kampioen. ik heb ze nu 2x goed kunnen beoordelen en ik was niet onder de indruk.

Ik ben ook niet zo onder de indruk van PSV waf, maar ik vind tegelijkertijd AZ, Twente, Ajax, Heerenveen en Feyenoord absoluut niet beter. Of PSV nou de beste of minst slechte is, ze hebben in ieder geval goede kansen, zeker als je de speelschema's bekijkt. Als PSV na Ajax-uit nog voor of gelijk met Ajax staat en niet te ver (max. 5 punten) achter AZ of Twente dan loopt het in de laatste 7 duels zo naar de titel.
Reply
#44
Peter Wrote:Kampioen wordt degene met de minste verliespunten of bij gelijke stand beste doelsaldo. Voorlopig is dat Twente.

Kampioen wordt degene met de meeste punten. Voorlopig is dat PSV.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#45
Voorstel van 5 wedstrijden voor fernandez...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Ekslem Wrote:Voorstel van 5 wedstrijden voor fernandez...

voor mijn part krijgtie ze, maar het blijft uiterst duister wanneer er nu wel of niet voldoende bewijs is. alleen televisiebeelden is niet genoeg. misschien heeft marcello dit verklaard of misschien fernandes zelf? triest dat dat nooit dudelijk wordt, want zo kun je nooit beoordelen of gelijke monniken gelijke kappen krijgen.
Reply
#47
Peter Wrote:Ik ben ook niet zo onder de indruk van PSV waf, maar ik vind tegelijkertijd AZ, Twente, Ajax, Heerenveen en Feyenoord absoluut niet beter. Of PSV nou de beste of minst slechte is, ze hebben in ieder geval goede kansen, zeker als je de speelschema's bekijkt. Als PSV na Ajax-uit nog voor of gelijk met Ajax staat en niet te ver (max. 5 punten) achter AZ of Twente dan loopt het in de laatste 7 duels zo naar de titel.

nee, ik vind die ploegen ook niet beter, nooit gezegd ook. de verschillen zijn gewoon klein. en als de verschillen zo klein zijn gaan andere dingen eerder doorslaggevend zijn. druk, blessures, dat soort dingen. of een tweede adem vinden, zoals ajakkes vorig jaar deed. als de geblesseerden bij ajakkes terugkomen kunnen ze ook weer beter gan presteren. ik weet niet hoe het staat met die sigturson en boerichter, maar als ze die niet gemist hadden, hadden ze een stuk hoger gestaan.
Reply


Forum Jump: