The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - Ajax
#91
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Trein 2 hè... Daarvan mogen er nog 150 in het onderste vak, dan ren je je suf om daar maar te komen inderdaad.....
Gek hè ! Maar dat weet jij niet, aangezien je toch nooit naar uitpotjes gaat...

Of je nou 12 of 17 bent, juichen blijft dom, maar het slaan van een 'eenling' is altijd laf, zeker in groepsverband....

oh, dus als ik mee ga naar groningen uit moet ik hard hollen om in het onderste vak bij de stoerste jongetjes te staan. en bij volendam ook? of alleen bij heracles?

zowel de bovenste als de onderste helft was akelig stil trouwens (totdat ajakkes scoort uiteraard). wat maakt het nou uit waar je zit?

maak er maar een mooi verhaal van. ze willen gewoon zo snel mogelijk in het mooiste stadion van het land zijn of ze zijn bang dat ze in elkaar geslagen worden. ook kun je niet uitsluiten dat ze met de trein terug naar amsterdom moeten. Undecided

het knulletje is niet geslagen in groepsverband, maar door 1 treurige henk. die gast wordt nu gezocht. anders hadden ze wel een groep gezocht he...

Tuurlijk waf, jij weet hoe het werkt.
Iedere Ajacied die naar die treurige tyfusstad moet wil dan ook in het onderste vak terechtkomen, daarom staan ze al 2 uur voordat de instapprocedure begint voor de hekken.
En aangezien je het toch altijd beter weet, krijg ik nu wederom een treurige reactie van je, maar dat hoort bij je afkomst...

Alstu, de jij-bak waar die je zo graag wilt!

pfffffffffffff ga er lekker serieus op in. 8-[

weet ik veel waarom die honden rennen man.

uiteraard ga ik nooit naar uitwedstrijden. maar als ik al naar uitwedstrijden zou gaan, zou ik niet naar de uitwedstrijd tegen feyenoord gaan. snappie? dus je stelling dat ik nooit ga en dus niet weet waarom deze sjaken hollen slaat sowieso nergens op. en ik bedenk een onderschrift bij een foto die ik wil. :razz:
Reply
#92
waf Wrote:en ik bedenk een onderschrift bij een foto die ik wil.

waf Wrote:[Image: Fey02020.jpg]

Undecided

"Braamhaar in trein naar Amsterdam gesignaleerd"
The great old Ludwig von...
Reply
#93
waf Wrote:[Image: Fey02020.jpg]

De Ajax-supporter die het eerst in de Kuip is, krijgt een Feyenoord-sjaal!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#94
[Image: Fey02020.jpg]

Deelnemers aan Dam tot Damloop lopen naar foute dam.
May The Schwartz Be With You
Reply
#95
Berend Botje Wrote:[Image: Fey02020.jpg]

Anne- Maria Jodenkoek-koek
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#96
Berend Botje Wrote:[Image: Fey02020.jpg]

De NS - lopen is sneller!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#97
Quote:Aanklager gaat uitspraken Huntelaar onderzoeken
23/09/2008 17:37

De uitgesproken onvrede over arbiter Erik Braamhaar heeft voor Klaas-Jan Huntelaar mogelijk gevolgen. De aanklager van KNVB heeft een onderzoek gelast naar de uitspraken van de Ajacied.

Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen.

'We waren echt aan het vechten om te winnen en dan is het zuur dat iemand zo'n beslissende rol speelt', had Huntelaar ondermeer gezegd. De Ajacied had vooral het inconsequente fluiten van Braamhaar gehekeld. 'Ik vond het echt dramatisch.'

De KNVB-aanklager gaat bekijken of Huntelaar gestraft moet worden voor zijn kritiek op Braamhaar. Een vooronderzoek zal uitsluitsel geven of de Ajacied daadwerklijk zijn uitlatingen moet bekopen met een schorsing.

Jaaa, schorsen die Huntelaar! :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#98
Huntelaar wordt toch nooit geschorst, zelfs niet voor die honderden elleboogstoten die hij al uitgedeeld heeft.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#99
Minimaal 5 wedstrijden eraf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Balthazar Wrote:Huntelaar wordt toch nooit geschorst, zelfs niet voor die honderden elleboogstoten die hij al uitgedeeld heeft.

voor die elleboogstoten moet hij geschorst worden, en ik denk ook dat hij hier niet ongeschonden uitkomt (verbeek is immers ook voor dit soort teksten gestraft) maar toch vind ik het onzin. hoewel hij had moeten zeggen dat feyenoord benadeeld was zei hij het keurig en hij had iig een punt dat die lulhannes kut gefloten had.

dat ajakkes een gesprek aan wil vragen vanwege de arbitrage voor de potjes tegen willem II en feyenoord is hilarisch. maar dat wordt een lang gesprek. dan gaan ze ook vast de 359 wedstrijden behandelen waarin ajakkes bevoordeeld is. Undecided
Reply
waf Wrote:dat ajakkes een gesprek aan wil vragen vanwege de arbitrage voor de potjes tegen willem II en feyenoord is hilarisch. maar dat wordt een lang gesprek. dan gaan ze ook vast de 359 wedstrijden behandelen waarin ajakkes bevoordeeld is. Undecided

dat gesprek is gewoon om onder het genot van een wijntje de onderlinge banden aan te halen.
Mijn gras is groener
Reply
Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen.

Vervang "Huntelaar" door "Uilenberg" en "Ajax-spits" door "scheidsrechtersbaas" en het verhaal en de quote kloppen nog steeds. Kleine kans dus dat Huntelaar geschorst zal worden................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen.

Vervang "Huntelaar" door "Uilenberg" en "Ajax-spits" door "scheidsrechtersbaas" en het verhaal en de quote kloppen nog steeds. Kleine kans dus dat Huntelaar geschorst zal worden................

Vervang "kritisch" door "zijn hond" en "Ajax-spits" door "Golden Retriever" en het verhaal klopt nog steeds!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:
Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen.

Vervang "Huntelaar" door "Uilenberg" en "Ajax-spits" door "scheidsrechtersbaas" en het verhaal en de quote kloppen nog steeds. Kleine kans dus dat Huntelaar geschorst zal worden................

Vervang "kritisch" door "zijn hond" en "Ajax-spits" door "Golden Retriever" en het verhaal klopt nog steeds!

:lol:
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:
Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen.

Vervang "Huntelaar" door "Uilenberg" en "Ajax-spits" door "scheidsrechtersbaas" en het verhaal en de quote kloppen nog steeds. Kleine kans dus dat Huntelaar geschorst zal worden................

Vervang "kritisch" door "zijn hond" en "Ajax-spits" door "Golden Retriever" en het verhaal klopt nog steeds!

Mislukt !
Reply
Quote:Voor Feyenoord krijgt de topper tegen ajax mogelijk een vervelend staartje. De aanklager betaald voetbal beslist vandaag of hij een vooronderzoek start naar de spreekkoren van de Rotterdamse aanhang. Kort voor aanvang van het duel werd bijna een minuut lang een racistisch spreekkoor gescandeerd.
Dat werd gerapporteerd door de waarnemer en was 's avonds ook op televisie te horen. Mocht de aanklager een onderzoek starten, dan wordt alle betrokkenen verzocht een verklaring in te dienen.

het is toch werkelijk onvoorstelbaar. wat een mongolen, willen ze nu wat compenseren voor die tekst van huntelaars of zo?

ik ben benieuwd wanneer ik een verklaring moet afleggen, maar ik ga lekker toch zeggen dat ik alleen uit het uitvak heb gehoord: joden, joden. dat kan echt niet!
Reply
Het "Hamas, hamas, Joden aan het gas" werd inderdaad weer gezongen. Ik doe hier echter niets mee, debielen die dat zingen bestaan niet voor mij. Zoals ik ook de vergelijkbare dingen die de "Ajax-aanhang" zingt niet hoor.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik kan me daar ook zo aan ergeren.

BV PSV - Atletico.

Johnieeee Heitingaaa, k*nkerjood, k*nkerjoooooooood :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik kan me daar ook zo aan ergeren.

BV PSV - Atletico.

Johnieeee Heitingaaa, k*nkerjood, k*nkerjoooooooood :roll:

Undecided Undecided Undecided

Fantastisch inderdaad. Dat kwam uit dezelfde kelen als waaruit hij twee weken eerder met Oranje nog uit volle borst was toegezongen door dat achterlijke carrnavals-publiek.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Nee hoor, echte voetbalfans gaan sowieso al niet bij een oefenpotje van Oranje kijken en ik kan je echt garanderen dat die mensen zich NOOIT over iets wat met collega-voetbalclub Ajax te maken heeft positief zullen uitlaten. :8:
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Ik kan me daar ook zo aan ergeren.

BV PSV - Atletico.

Johnieeee Heitingaaa, k*nkerjood, k*nkerjoooooooood :roll:

Undecided Undecided Undecided

Fantastisch inderdaad. Dat kwam uit dezelfde kelen als waaruit hij twee weken eerder met Oranje nog uit volle borst was toegezongen door dat achterlijke carrnavals-publiek.

??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Ik kan me daar ook zo aan ergeren.

BV PSV - Atletico.

Johnieeee Heitingaaa, k*nkerjood, k*nkerjoooooooood :roll:

Undecided Undecided Undecided

Fantastisch inderdaad. Dat kwam uit dezelfde kelen als waaruit hij twee weken eerder met Oranje nog uit volle borst was toegezongen door dat achterlijke carrnavals-publiek.

Verkeerde stok (om mee te slaan) gevonden Bumme. PSV-supporters zijn absoluut niet dezelfden als het Oranje-carnavals-publiek.
Die spreekkoren zijn inderdaad te triest voor woorden. Laat ik er daarom maar verder ook geen woorden aan vuil maken. De KNVB moet eens wat minder betuttelend worden en er eerst eens voor zorgen dat zij zelf haar zaken op orde heeft. Laat de clubs en het publiek hier zelf maar over oordelen. En Huntelaar zegt niets verkeerd. Hij levert kritiek op de scheidsrechter. Autoritair KNVB-regime. Icon_evil
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: