The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
bocaloca Wrote:Je team heeft 2.5 € gekregen, omdat je voormalige speler Mannus Harmans (39535170) onlangs is verkocht voor 1 000 €.


whahahaha vind et een record waardig Tongue

Dan ben ik in ieder geval iemand waarmee je het record zou moeten delen:

24-01-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 2.5 €

Voor een matige keeper destijds :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Hij is van een voorganger van jou geweest, maar dan zou je geen geld meer voor hem moeten krijgen. Kijk maar in je clubgeschiedenis.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
nope maar heb t ook al gemerkt bij andere teams dat t wel zo is (zelf nooit gehad volgens mij)

wel opvallend trouwens...word die 2.5 naar boven of naar beneden afgerond?
Reply
Zou iemand nog eens toe kunnen lichten welke stats belangrijk zijn voor vleugelmiddenvelders die naar het midden spelen of aanvallend spelen?

Verder nog een coachvraag. Ik heb inmiddels een speler die goed ervaring heeft en redelijk leider is. Om hem coach te maken betaal ik nu +/- 750k. Blijft dit zo of wordt het steeds minder? Is het verder verstandig om hem naar uitstekend door te laten stijgen of betaal je dan nog steeds miljoenen?
Reply
nhm=positiespel en conditie en in mindere mate vleugelspel en passen
aanvallend=vleugelspel en passen en in mindere mate positiespel en conditie.
Reply
@Legion. Elke keer dat zijn ervaring stijgt, wordt hij iets goedkoper om coach te maken. Wil je er een uitstekende coach ooit van maken dan moet je aan bedragen van rond de 4,5 miljoen gaan denken. Als hij op uitstekende ervaring zit, dan kost het je ongeveer 680000 euro om van hem een goede coach te maken.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Thanks heren. Niet echt de moeite dus om te wachten.
Reply
Heren veel hattrickplezier de komende dagen! Tan gaat lekker weekje boarden in Gerlos!
Reply
ontkent jaloers te zijn...

have fun tan!!!
Reply
Have fun Tan ..... en dat je nog maar op tijd terug mag zijn om te pullen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
hmm dan moet tan zn team voor woensdag al hebben staan Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Poeh, ik weet niet goed wat ik met mijn geld moet doen... leuke trainees (goed positiespel, matig passen, maximaal 18 jaar) zijn heel duur en alles met 17 jaar en wat leuke stats ook al... ik spaar mijn geld maar voorlopig even, nadat ik de verdediging wat versterkt heb. Aan het eind van het seizoen koop ik dan wel wat 17-jarige redelijk-redelijk.
Reply
pffffffffffffffft, met 900K+ moet je niet in redelijk-redelijk denken Bakke. Aan het einde van het seizoen moet je toch wel de 17-jarige uitstekend-redelijk (misschien goed-goed) voor 500K binnen halen. In de VIe moet je eigenlijk niet meer met trainee's van het niveau redelijk halen maar voor goed/uitstekend gaan.

Net zoals Djabs geen trainees meer haalt die uitstekend/formidabel zijn. Het is gewoon rendabeler om voor die mensen te gaan die nu iets duurder zijn maar in verhouding meer opleveren.

Mijn advies is om nu een 17-jarige goed/redelijk te halen (kosten zo'n 500K) en van de 300K die je overhebt een oude (lees tussen de 23 en 27) uitstekend verdediger (lees ook : keeper of aanvaller). Die laatste is wellicht lastig maar met een beetje zoeken wel haalbaar.

Redelijk/redelijk kost nu zo'n 80K .... heb je niet echt veel aan.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Als je verder nu geen spelers/trainees (is je trainingslinie gevuld?) nodig hebt zou ik verder inderdaad even sparen... Halverwege het seizoen zijn spelers al goedkoper
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mijn redelijke trainees gaan de deur uit en staan al op de TL, inmiddels heb ik twee nieuwe aankopen gedaan:

Ádám Dobrovits (44544414)
29 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 1 056 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Mijn beste wingback nu, met nog wat ervaring ook. Hij blijft in de basis totdat Scarpa (goed-goed, 3 weken geblesseerd) er weer bij is. 157k voor betaald wat me niet teveel leek.


Joakim Oxkvist (55113371)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 250
Loon: 796 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Mijn nieuwste trainee met nog wat bijstats ook in de zin van scoren en spelhervatting. Heeft weliswaar geen passen maar het vleugelspel maakt dat weer goed. Start voorlopig in de basis als IM, zodra hij uitstekend vleugelspel heeft (wat gezien zijn TSI denk ik zo'n 3 tot 4 weken duurt) start hij op de vleugel. 227k voor betaald.

@Box: Ik heb al een uitstekende keeper en een uitstekende spits, het enige wat nog versterkt diende te worden was de wingbackpositie, en een extra trainee. Voor zover ik dus zie ben ik klaar met inkopen. Ik zal zo even mijn trainees plaatsen.
Reply
En zoals beloofd mijn trainees voor het komende seizoen:

Danilo Evaristo Persichitti
TSI = 390 , 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Djordi De Cock
TSI = 350 , 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

James Guiry
TSI = 610 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Joakim Oxkvist
TSI = 1 250 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Kasimir Gouda
TSI = 690 , 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Paco Huguet
TSI = 810 , 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Reinier van de Korput
TSI = 1 040 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Víctor Hugo Barahona
TSI = 670 , 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

v/d Korput en Gouda vertrekken bij hun eerstvolgende stijging... dan houd ik nog 6 trainees over, naast de 3 basismiddenvelders (geen trainees) en 1 basisvleugelspeler.
Reply
FUK FUK FUK!!! Ik kom er net achter dat ik blijkbaar toch de training niet teruggezet heb!!! Heb afgelopen week dus mogelijk korte pass getraind...
:letitallout:
Heb m net (1:26) teruggezet naar verdedigen... Pakt ie m dan nog mee voor de training van deze ochtend?? Anders heb ik dus een week extra passen getraind... KUT!

Ik ga uit van het positieve gezien de HT regels melden:

Het effect van de wekelijkse training zal altijd blijken in de nacht van donderdag op vrijdag, dus je moet je trainingsorder voor die tijd veranderen als je dat zou willen.

Training in NL is nog altijd niet begonnen dus zal ik deze week gewoon verdedigen trainen toch?
Reply
Ik weet niet hoe dat precies gaat maar ik heb wel eens op een donderdag veranderd en toch nog training gekregen op pos spel...

@Bakke...ehm je hebt 900K zou dan toch voor iets meer dan goed gaan...uitstekend minimaal..en ook een trainee voor 300 a 500 K is geen slecht idee..kost je nu geld maar over 2 seizoenen heb je dan een toppertje in huis.. En zijn je basis middenvelders geen trainee's ? Ik heb nu een hele linie trainee's en als de eerste linie vertrekt staat de 2e lichting al klaar om hun plaats in te nemen. enz enz enz. Zo hou je een constante cashflow en heb je een waardig middenveld..als spelen mijn jonkie's nu niet echt de sterren van de hemel maar trekt wel bij gedurende het seizoen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bakke 18/19 jarige formidabel optrainen.... Is ook leuk en ook lucratief en verstevigt tevens meteen je middenveld....
Reply
Is er een bepaalde manier van spelen om volgende tactiek te ontwrichten?
Pressievoetbal (4-4-2) met de 2 vleugelmiddenvelders op aanvallend?
Reply
ik heb even een vraag
ik heb een clown staan, die kan ik verkopen en winst maken,
of ik kan em houden

Ik heb al meerdere mensen met goed leiderschap, al zijn die niet populair
Wanneer je meerdere mensen met goed leiderschap hebt, heeft een clown dan wel zin?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:ik heb even een vraag
ik heb een clown staan, die kan ik verkopen en winst maken,
of ik kan em houden

Ik heb al meerdere mensen met goed leiderschap, al zijn die niet populair
Wanneer je meerdere mensen met goed leiderschap hebt, heeft een clown dan wel zin?

als je meerdere mensen met goed leiderschap hebt dan weet je dus nooit zeker welke het hoogste goed is, en dus of de clown de hoogste leiderschap heeft...het effect van de clown is dan dus geen zekerheid...
Reply
Birger Wrote:Is er een bepaalde manier van spelen om volgende tactiek te ontwrichten?
Pressievoetbal (4-4-2) met de 2 vleugelmiddenvelders op aanvallend?

ja, normaal spelen en heel veel balbezit hebben.. plus een goede speler voor de SE
Reply
Fabian Wrote:Bakke 18/19 jarige formidabel optrainen.... Is ook leuk en ook lucratief en verstevigt tevens meteen je middenveld....

Je advies opvolgend heb ik zojuist de volgende speler gekocht voor 482k, al het geld van de verkoop van Kielman is nu op:

Stefan Kronen (36523937)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 1 040 €/week
Eigenaar: Tigana FC
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Reply
Mooi zo, optrainen en doorverkopen, lucratiever als een goed kopen en dan bij formi verkopen!!!!
Reply
Iemand dit al meegemaakt?

mijn geld in kas bedraagt 757575€ :razz:
Reply
hehehe, ik wou dat ik dat mocht meemaken. Zit al 2 maanden tegen een schuld op te werken, is echt lastig.
The great old Ludwig von...
Reply
Als je eenmaal in een vroeg stadium in de schulden zit dan kom je er helaas niet gemakkelijk eruit. Het heeft mij ook bijna 2 seizoenen geduurd voordat ik uit de rode cijfers was. Helaas heb ik me nu weer erin gewerkt, maar gelukkig hoef ik voor dit seizoen niks meer te halen. Laat het geld maar groeien nu.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Lening Gitter? Ik vraag maar 3% rente Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb al de hele dag geen tyfus te doen in Hattrick... als het goed is nog een half uurtje voordat ik mag pullen, hoop dat ik eindelijk eens iets leuks pull.
Reply


Forum Jump: