The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
1-2 achter waar ik dacht 1-8 achter te staan ofzo.
Dus nog 1 kooltje voor 2-2 hup sterren Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Na 32 minuten zette Juan Luis Villamariz Cid zich compleet voor gek toen hij de bal zomaar afgaf aan Søren Nordby, die meteen uithaalde en 5-2 voor BB scoorde. (leuke tekst)
Reply
oke iig 2-2...
The great old Ludwig von...
Reply
2-2 en meteen de 2-3 Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
jezus, een maatje van mij (Forza Molfetta (1321969)) had in 1 wedstrijd 5 geblesseerden!!!!
The great old Ludwig von...
Reply
dat is ook wel bizar zeg :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Na de rode kaart aan mijn kant werd het nog spannend, maar wist hem voor te blijven met 6-5. Sta nu op de 2e plaats.
Reply
0-0 tegen oud-landskampioen Spaarnestad!

Sta nu gewoon met 1 punt op de 6e plaats.....nog een beter begin dan vorig seizoen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
HUp SChapenneukertjes =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hier een 0-2 nederlaag tegen de verrassing uit mijn divisie. Het seizoen begint weer mega goed. Ondanks twee nederlagen ben ik gestegen naar plek 6.
Wel heb ik voor het eerst een utopisch en goddelijk (oud) aanvalrating gehaald.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Schandalig verlies (3-1) tegen een mindere tegenstander. Combi van pressie van de tegenstander en pic van mij vertelt de helft van het verhaal... Kutzooi...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:Vaag! Krijg vanavond een melding dat Umaya de uitdaging heeft aangenomen voor een friendly?! Huh?! Welke uitdaging, welke friendly? Speel nog beker en staat ook een bekerwedstrijd op het programma, tevens ook uitgedaagd door reeds 'uitgespeelde' bekerteams waaronder bekende Bummeltown... :eeeek:

PLus een melding:
FC Maksa-Allas biedt voor Alexander de Kruijff

Wie???

Hattrick overspannen?

Is er niet iemand die je voor de gek houdt met het versturen van PB's, waarvan je titel in je newsbar te zien krijgt?

Nee, zit waren echte nieuwsberichten, kon ook gewoon doorlinken naar de betreffende speler enzo... Snap er echt de ballen van...

hey maarreh, is dit de nieuwe chat geworden? :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
2-2 tegen iemand die zeker sterker is, terwijl ik (pic) speelde. Daarom sta ik nu nog 4de (qua punten gedeelt 2de) maar ik behoor gewoon weer degradatievoetbal te spelen in deze competitie.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
0-4 verloren na een rode kaart van mijn sterspeler. Sta nog steeds op 0 punten. Het wordt een heel lastig seizoen.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
2 punten los :lol:

Deze is ook wel mooi :

Quote:Joskin Leclercq (89881155)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 28 776 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC De Flierefluiters.tk
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: niet-bestaand Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

:eeeek:
Reply
Held Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Geld van ex-spelers

18-12-2006
Je team heeft 58 240 € gekregen, omdat je voormalige speler Timo Davidshofer (79067430) onlangs is verkocht voor 1 456 000 €. Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Redelijk onterecht gewonnen (zie stats), maar toch mijn eerste overwinning in de 6e

Fysio Force
Matches
Players

Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: formidabel (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)

the bevers
Matches
Players

Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: briljant (oud)
Linkerverdediging: uitmuntend (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
Team fysio force
Reply
[Image: bokkenfc9.jpg]

mijn nieuwe logo met de nieuwe clubnaam. Door een ongeval wat verlaat
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
als we dan toch wat logo's aan het posten zijn.. mijn nieuwe logo:

'Een strijdend paard in de 'river' is er in verwerkt.. Riverside is een terugkoppeling naar mijn achternaam Maaskant (Maseside vond ik niet klinken, en ik gebruik soms dan ook als schuilnaam John Riverside ipv Koen Maaskant Wink)

[Image: Riverside-United.jpg]
Reply
Mooie logo's jongens... zelf gemaakt of door iemand laten maken ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Mooie logo's jongens... zelf gemaakt of door iemand laten maken ?

laten maken..
Reply
El Parasito Wrote:
Box Brother Wrote:Mooie logo's jongens... zelf gemaakt of door iemand laten maken ?

laten maken..
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die van Riverside vind ik goed doordacht en mooi uitgevoerd, Bokken FC vind ik, eerlijk is eerlijk, minder goed afgewerkt. Idee is goed, basis ook, maar uitvoering minder...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Er is hier ook een nieuw logo, Omdat NR12.EU de zakenkant van mijn imperium betreft. (de site is nog niet online)

[Image: LogoTeam364404.JPG]

Hij is nog in ontwikkeling. Maar ik was het gisteren zat om 00.30 uur om verder te gaan. In 2007 wordt het nieuw logo definitief gepresenteerd.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
[Image: bbandits.jpg]
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
hmm.. 4-1 gewonnen..en alzo 9/9, waardoor ik nu 1e sta in mijn league :eeeek:

Iemand enig idee vanaf wanneer onderschatting kan optreden?
Reply
Ik dacht vanaf 'licht overdreven' zelfvertrouwen Birger. Dat is dan lichte onderschatting, en iedere verhoging van het zelfvertrouwen leidt tot een iets grotere onderschatting van de tegenstander.
Reply
Ligt er een beetje aan. Heb zelf op wonderbaarlijk vertrouwen ook al een keer onderschatting gehad...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Volgens mij had het ook iets te maken met de plaats waar je zelf staat, en die waar je tegenstrever staat..
Hoe het juist zat ben ik ff kwijt :|
Reply


Forum Jump: