The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ligt er ook aan hoe je hele trainingsopstelling in elkaar zit heb je er binnenkort 3 die poppen en verkocht worden of heb je een hele jonge linie ?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Voor wat meer afwisseling, mijn nieuwste versterking:
Quote:Ronny Bell
TSI = 1 760 , 19 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Reply
nnice beetje jammer dat ie laag uitmuntend is...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hier een matige 2-1 overwinning (2x Borjesson) behaald in de bekerwedstrijd (met een ander forum). Gezien zijn ratings had ik er toch wel nog twee in mogen knallen, met een goede centrale aanval tegen een zwakke centrale verdediging. Mijn middenveld was helaas slecht, dat komt voornamelijk doordat formidabele IM Kronen nog steeds zwak in vorm is en slecht conditie heeft. Maar goed, volgend seizoen zal hij er pas hoeven te staan. Wel ben ik te spreken over mijn CV Stian Hernes, die voor het eerst 3,5* haalde Smile.

Mijn exuses gingen uit naar zijn wingback Vanenburg die er door mijn Tanasa voor 3 weken is uitgekopt door een kopstoot :lol:... gelukkig tellen rode kaarten in friendlies niet mee voor de competitie.

Eirik Bakke
Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: uitmuntend (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: matig (oud)

FC Nooiert
Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: slecht (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: zwak (oud)
Reply
Als iemand nog zin heeft om een Amerikaans vlaggetje te veroveren, mijn Amerikaanse broer Ryan heeft wel zin in Nederlands bezoek Smile.

Markesan Hornets (224242)

Ik check zijn Hattrick iedere paar dagen voor hem, wees dus niet bang dat je niet verzekerd bent van een friendly Wink. Overigens ben je ook verzekerd van winst, aangezien we zijn team drastisch aan het omgooien zijn. Na een grote schuld zien we het niet echt meer zitten, dus trainen we maar 18-jarige goede en uitstekend wingers op naar formidabel, wat nog wel een tijdje zal duren eer het wat oplevert Wink.
Reply
Clowntje binnengehaald voor 36k, komt er zaterdag of zondag op voor 79.500 Smile:

Enrique Salvador Moschetto (55038798)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 600 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Reply
Wat bekende (al dan niet ex-)wereldleiders :8: :

Vladimir Putin (53543881)
Vladimir Putin (50447676)
Vladimir Putin (45983824)
Vladimir Putin (48861611)
William Clinton (ontslagen)
George Bush (ontslagen)
George Bushaway (2630329) :lol:
Kim Jong (15066744) (ik mis alleen de Il nog)
Kim Jong (54465812)
Helmut Kohl (16691477)
Helmut Kohl (43913973)
Jimmie Carter (44513410)
Jimmie Carter (24033223)
George Washington (49555861)
George Washington (ontslagen)

Ik verveelde me :roll:.
Reply
Dat is totaal niet aan je post te zien :wink:
Reply
Hebben jullie suggesties wat in te vullen bij de nieuwe enquete? Verbeteringen aan HT, vind het verdomd moeilijk een echt nuttige verbetering te verzinnen. Dat geeft ook maar weer aan hoe degelijk het spelletje in elkaar zit.
Reply
k kwam ook ronald mc donald tegen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verbeteringen aan Hattrick:
Inkomsten van merchandising en inkomsten verhuur grond rondom stadion aan snackbar, koffiehuisjes etcetera.. Hoe ze dit invullen is aan Hattrick zelf.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Para, jij speelt zeker MZ?

Iemand nog zin om een wedstrijd eens onder de loep te nemen? Ik speel komend weekend mijn tot op heden belangrijkste wedstrijd in VI. Winst betekent een redelijk vrije doorgang naar het kampioenschap, verlies betekent knokken!

Mijn laatste stats (normaal, uit tegen Anglie Hornets, 1-5 winst)

CdF Marshall
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (zeer hoog)


Zijn laatste stats (thuis tegen AjaxP, 1-4 verlies)

Borussia Mönchenbratbach
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)


Ik speel normaal met 2 cv, 2 wingdef, 3 IM en een aanvallende wing (442 dus). Hij speelt normaal wisselend alleen zijn laatste wedstrijd tegen AjaxP (AIM spelend team net als ik) speelde hij met zijn twee wingdef als extra IM, een IM als extra CV en beide wings normaal (352 dus).
Aan de ene kant verwacht ik dat hij weer gaat spelen als tegen AjaxP, aan de andere kant kan hij best wel eens gaan switchen... Iemand een idee?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nou vanochtend mijn speler maar ontslagen, niemand wou hem hebben. Was alleen vergeten dat mijn wedstrijd nog om 3.00 moest beginnen. Ze begonnen dus met een 2-5-2 opstelling. Ach in ieder geval krijg ik nog wel mijn training.
Reply
Marshall Wrote:Para, jij speelt zeker MZ?

Nee, maar ik zou het wel logisch vinden als dit wordt toegevoegd. Lijkt het nog wat meer op de werkelijkheid..
Reply
Marshall Wrote:Iemand nog zin om een wedstrijd eens onder de loep te nemen? Ik speel komend weekend mijn tot op heden belangrijkste wedstrijd in VI. Winst betekent een redelijk vrije doorgang naar het kampioenschap, verlies betekent knokken!

Zo kijkend naar de stats is het niet logisch dat je centrumaanval speelt aangezien dat nou juist een ratings is waar je het vol op verliest. Ik zou zelfs erover nadenken om vleugelaanval te spelen aangezien je daar sterker op bent. Ook in die tactiek zal je (mits je met dezelfde spelers speelt) uitmuntend scoren. Ik weet niet wat je traint (verdedigen ?) want je zou eigenlijk 3-5-2 moeten spelen met 2 aanvallende vleugels en 3 IMs om zo het verschil tussen zijn middenveld en jouw middenveld te verkleinen. Ik geef je een kans maar alleen als je over de vleugels aanvalt.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box, thanks voor de respons... Klopt, ik train verd. Nu kan ik wel vanwege een zware blessure doordeweeks 532 spelen en in het weekend 352, echter ik heb slechts 1 redelijke vleugel. Ter indicatie mijn vleugels:

Maama Lang
TSI = 4 140 , 23 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed


Tim MÃ¥nkvist
TSI = 1 640 , 27 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos


Xisto Azambuja
TSI = 1 200 , 22 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Sjeffer Wrote:Hebben jullie suggesties wat in te vullen bij de nieuwe enquete? Verbeteringen aan HT, vind het verdomd moeilijk een echt nuttige verbetering te verzinnen. Dat geeft ook maar weer aan hoe degelijk het spelletje in elkaar zit.

Heb ingevuld dat ze wat aan die matchengine moeten doen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik heb verstuurd dat ik het wel handig zou vinden als je de spelerslijst ook op goals kan selecteren, naast het selecteren op TSI, Leeftijd etc.
Verder nog twee wijzigingen opgegeven maar die ben ik inmiddels vergeten.
Reply
Op goals??? Wat is dat nou voor functie??

Wat mij betreft mogen ze het publiek wel wat levensechter maken... Wedstrijden laten staken vanwege spreekkoren, boetes naar aanleiding daarvan... etc etc.
en wat meer CM3 attributen erin betrekken: denk aan kritiek van pers op spelers, spelers die ontevreden zijn etc
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
weet je dat niet marsh! goals zijn hardstikke belangrijk in hattrick!
Reply
Had nog een klein beetje geld over voor een trainee dus maar even gekocht. Hij heeft gespeeld dus krijg in ieder geval training morgen. 250k maar ja ik moest wat

Christoph Aebli (40268443)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 1 152 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: UefaCupWinners2002
Waarschuwingen: 0


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Reply
hmm weekje of 6 en dan is formidabel denk ik zo...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
El Parasito Wrote:Verbeteringen aan Hattrick:
Inkomsten van merchandising en inkomsten verhuur grond rondom stadion aan snackbar, koffiehuisjes etcetera.. Hoe ze dit invullen is aan Hattrick zelf.

Hattrick is een voetbal-managementspel. Ik vind persoonlijk dat het management niet de overhand moet krijgen, wat gebeurt door dit soort zaken in te voeren.

Het voetbalgedeelte mag van mij wel iets uitgediept worden, bijvoorbeeld links/rechtsbenige spelers, zwaardere weging van specialiteiten (of nieuwe specialiteiten), plaatsen van tactische wissels (bijvoorbeeld van tevoren kunnen aangeven dat als je na 60 minuten nog achterstaat dat er dan een extra aanvaller inkomt ten koste van een verdediger), etc etc. Feit is alleen dat dit soort veranderingen zeer lastig realiseerbaar zijn...

De enige aanbeveling die ik heb gedaan is het uitbreiden van de rubriek 'hoogtepunten' bij een speler, bijvoorbeeld wanneer hij van welke divisie kampioen is geworden, of ie wel es gedegradeerd is, of ie voor club X de 100 wedstrijden gehaald heeft etc. Nutteloos, maar erg leuk om te zien.
Reply
Sjeffer Wrote:
El Parasito Wrote:Verbeteringen aan Hattrick:
Inkomsten van merchandising en inkomsten verhuur grond rondom stadion aan snackbar, koffiehuisjes etcetera.. Hoe ze dit invullen is aan Hattrick zelf.

Hattrick is een voetbal-managementspel. Ik vind persoonlijk dat het management niet de overhand moet krijgen, wat gebeurt door dit soort zaken in te voeren.

Het voetbalgedeelte mag van mij wel iets uitgediept worden, bijvoorbeeld links/rechtsbenige spelers, zwaardere weging van specialiteiten (of nieuwe specialiteiten), plaatsen van tactische wissels (bijvoorbeeld van tevoren kunnen aangeven dat als je na 60 minuten nog achterstaat dat er dan een extra aanvaller inkomt ten koste van een verdediger), etc etc. Feit is alleen dat dit soort veranderingen zeer lastig realiseerbaar zijn...

De enige aanbeveling die ik heb gedaan is het uitbreiden van de rubriek 'hoogtepunten' bij een speler, bijvoorbeeld wanneer hij van welke divisie kampioen is geworden, of ie wel es gedegradeerd is, of ie voor club X de 100 wedstrijden gehaald heeft etc. Nutteloos, maar erg leuk om te zien.

Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Wat ik af en toe wel lastig vind, is de opstelling. Waarom ze niet gewoon voor elke type opstelling (4-4-2, 3-5-2 etc.) een hand-out hebben. en dat je die gewoon met zo'n scrollbalkje kan selecteren. En inderdaad ook is het weleens jammer dat je geen tactische wisselingen kunt doen, tijdens een wedstrijd..
Reply
Marshall Wrote:Op goals??? Wat is dat nou voor functie??

Wat mij betreft mogen ze het publiek wel wat levensechter maken... Wedstrijden laten staken vanwege spreekkoren, boetes naar aanleiding daarvan... etc etc.
en wat meer CM3 attributen erin betrekken: denk aan kritiek van pers op spelers, spelers die ontevreden zijn etc

Zodat je in een oogopslag kunt zien wie de meeste goals voor je gescoord heeft, daarna de nr.2, 3 enzovoort. Je kunt nu wel via Supportersstatistieken de wedstrijden zien, maar niet de goals.
Reply
Oh, ok, ik dacht dat je bedoelde zoekfunctie bij transferlijst. Vond het al zo onzinnig Wink

Er wordt mij aangeraden om vleugelaanval te spelen door Box. Nog iemand anders die een idee heeft? Vleugel lijkt me vrij lastig gezien de staat van mijn vleugels, maar aan de andere kant zal het op zeker verrassend zijn!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik heb een vraag misschien stomme vraag
ik speel zondag tegen de titelkandidaat

Hij heeft op zich een ietsje sterker middveld dan ikke heb,
dit kan ik compenseren door mijn vleugelspelers naar het midden te zetten???
en moet ik daar dan IM neerzetten of gewoon je vleugelspelers??
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een vleugelspeler die PM van betekenis heeft...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Jansoes Opstelling zondag

Aantal sterren is niet slecht voor een 9e klasser dacht ik zo Smile :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Meest originele 'afscheidstekst' :Big Grin

playerID:10262441

edit: ik had het op link geplaatst, maar dan moet je inloggen, dus dan maar zo
Reply


Forum Jump: