The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Zelf makkelijk gewonnen en mijn grootste concurrent verliest met 1-2.
Snap niet wat er daar is misgegaan. Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat hij deze pot verloren heeft? In iedere linie is hij vele malen sterker. Match ID is 107147168.
Graag ontvang ik de gouden tip hoe ik hem over twee weken moet bespelen en zo een grote stap kan zetten naar het kampioenschap.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hier een 6-2 overwinning tegen een directe concurrent voor de 2e plaats (1e plaats is onhaalbaar). wederom een record qua hat-stats (141 nu), dus ik kan alleen maar tevreden zijn
Reply
Bumme Wrote:Zelf makkelijk gewonnen en mijn grootste concurrent verliest met 1-2.
Snap niet wat er daar is misgegaan. Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat hij deze pot verloren heeft? In iedere linie is hij vele malen sterker. Match ID is 107147168.
Graag ontvang ik de gouden tip hoe ik hem over twee weken moet bespelen en zo een grote stap kan zetten naar het kampioenschap.

Quote:Doordat de spelers van Woaterpieppe de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.

dat zal iig de reden van z'n verlies geweest zijn.
denk dat je het meeste kans hebt als je countert en over de zwakke kant van z'n verdediging aanvalt. jouw centrale verdediging zou zijn centrale aanval wel aan moeten kunnen
Reply
Heb besloten hattrick maar weer op te pakken, meteen overwinning gepakt...maar zal toch flink moeten gaan snijden aangezien trainee's niets meer opleveren
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Heb besloten om mezelf te laten degraderen en spoedig gaat een groot deel van mijn team de verkoop in. Met een nieuw team, nieuwe divisie etc... ga ik proberen weer wat glorie en plezier te vinden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Heb besloten om mezelf te laten degraderen en spoedig gaat een groot deel van mijn team de verkoop in. Met een nieuw team, nieuwe divisie etc... ga ik proberen weer wat glorie en plezier te vinden.

Hier ook denk ik. Ik vlieg er waarschijnlijk toch uit en ik wil volgend seizoen gebruiken om mijn team te re-stylen (een soort extreme makeover - HT edition). Dure spelers eruit en spelers met sideskills erin.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Herman2608 Wrote:
Antidote Wrote:Heb besloten om mezelf te laten degraderen en spoedig gaat een groot deel van mijn team de verkoop in. Met een nieuw team, nieuwe divisie etc... ga ik proberen weer wat glorie en plezier te vinden.

Hier ook denk ik. Ik vlieg er waarschijnlijk toch uit en ik wil volgend seizoen gebruiken om mijn team te re-stylen (een soort extreme makeover - HT edition). Dure spelers eruit en spelers met sideskills erin.

Zelfde hier, heb flink geinvesteerd in trainee's die nooit meer gaan opbrengen wat ze hebben gekost, word dus voor het eerst dat ik ga downgraden....
Kan mezelf makkelijk handhaven in deze divisie maar weet nog niet of ik dat ga doen moet even heeel goed gaan nadenken over de te volgen strategie om hier nog wat van te maken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik ga minimaal de helft van m'n trainees dumpen, er een paar ervaren spelers voor terughalen en dan niet meer omkijken naar trainen :p

Of, als ik me toch nog zou bedenken, 2 jonge keepers halen en keepen trainen
Reply
ZOu iemand even kunnen melden wat mijn mannen hebben gedaan. Kan hier niet op HT, en ben komende avonden ook niet thuis
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:ZOu iemand even kunnen melden wat mijn mannen hebben gedaan. Kan hier niet op HT, en ben komende avonden ook niet thuis

bocastarz - fc schuoss 6 - 0
Toeschouwers: 22942
Rood: Sven Hoeflschweiger (37)
43*
Reply
Tnx Jorn :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Depor Wrote:
Herman2608 Wrote:
Antidote Wrote:Heb besloten om mezelf te laten degraderen en spoedig gaat een groot deel van mijn team de verkoop in. Met een nieuw team, nieuwe divisie etc... ga ik proberen weer wat glorie en plezier te vinden.

Hier ook denk ik. Ik vlieg er waarschijnlijk toch uit en ik wil volgend seizoen gebruiken om mijn team te re-stylen (een soort extreme makeover - HT edition). Dure spelers eruit en spelers met sideskills erin.

Zelfde hier, heb flink geinvesteerd in trainee's die nooit meer gaan opbrengen wat ze hebben gekost, word dus voor het eerst dat ik ga downgraden....
Kan mezelf makkelijk handhaven in deze divisie maar weet nog niet of ik dat ga doen moet even heeel goed gaan nadenken over de te volgen strategie om hier nog wat van te maken.
Heb ook lang getwijfeld of ik nog wel zin heb om mee te draaien in mijn divisie. Ik zou ook makkelijk moeten mee draaien, alleen de resultaten blijven uit. Ook met de verkoop bespaar ik weer flink op wat loon kosten en het geld bewaar ik tot het einde van het seizoen wanneer de markt weer op zijn gat ligt en er geshopt kan worden voor aantrekkelijke bedragen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Opvallend dat iedereen aan het downgraden is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tsja de economie is naar de klote gegaan door die dombo's, hierdoor is er amper winst te halen aan wat mijn grootste inkomstenbron was::::trainee's.
Doordat ik nu amper winst maak door buitensporige lonen moet ik wel een stapje terug doen aangezien ik anders nooit een nieuwe slag kan maken.
Ben nu aan het nadenken wat de makkelijkste manier is om geld te maken zonder dat ik teveel geld verlies aan het nu onder de prijs verkopen van trainee's
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik ben daar een half seizoen geleden al mee begonnen, vandaar mijn opmerking.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik had er een half seizoen geleden genoeg van, nadat alles was ingestort ik op en nabij de 10 miljoen aan kapitaal vernietiging heb geleden heb ik een tijd niet ingelogd, althans sporadisch...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ik had er een half seizoen geleden genoeg van, nadat alles was ingestort ik op en nabij de 10 miljoen aan kapitaal vernietiging heb geleden heb ik een tijd niet ingelogd, althans sporadisch...

Tijd voor een doorstart, lijkt me.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Ja maar wel even plannen anders maak ik het alleen maar erger...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:Ik ben daar een half seizoen geleden al mee begonnen, vandaar mijn opmerking.

Ts is halverwege vorig seizoen al :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Mukkus Wrote:Ik ben daar een half seizoen geleden al mee begonnen, vandaar mijn opmerking.

Ts is halverwege vorig seizoen al :wink:

Neuh, hoor. Pas aan het einde van het vorige seizoen...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
10-01-2007
Quote:Na 18 minuten moest James McGuigan worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Simon Schweigert kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.

Mijn reservekeeper werd geblesseerd geschopt voor 2 weken. Omdat keepers toch niet veel geblesseerd raken, kocht ik geen dokters, maar pullde ik die week een redelijke keeper.

28-01-2007
Quote:Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest United-speler Simon Schweigert in de 27e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Jannik Pirmez.

Mijn 1e keeper werd geblesseerd geschopt voor 4 weken. Deze keer wel dokters aangenomen, en heb op de lijst gezet. Vermits ik zaterdag vertrek voor 2 weken, moet ik dus in de resterende tijd een vervanger hebben. James McGuigan was nog steeds 2 weken geblesseerd

31-01-2007
Quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest United-speler Jannik Pirmez in de 40e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Alexis Goguet-Chapuis.

en nu vandaag gebeurt dit weer :eeeek:
op 3 weken tijd 3 keepers geblesseerd :cry:
Reply
:lol: :lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik ga een redelijk keeper verkopen birger :p
Reply
heb inmiddels een wonderbaarlijk gaan halen, en schweigert verkocht..
als die nu zondag ook geblesseerd raakt :letitallout:
Reply
T00L Wrote:Ik ga minimaal de helft van m'n trainees dumpen, er een paar ervaren spelers voor terughalen en dan niet meer omkijken naar trainen :p

Of, als ik me toch nog zou bedenken, 2 jonge keepers halen en keepen trainen

Quote:Toni Gouveia [playerid=150282062]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 4 060
Loon: 3 552 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: T00L FC

Conditie: rampzalig Keepen: goed
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
kosten 337k

Quote:Roger Ráo [playerid=150246190]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 4 140
Loon: 3 600 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: T00L FC

Conditie: slecht Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
kosten 128k

Hopelijk gaat keeperstrainer Bumme me nu vertellen dat ik goeie aankopen gedaan heb Wink
Reply
Dat zijn inderdaad leuke aankopen, Tool. Voor zeer mooie prijzen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ving zowaar ook wat meer voor m'n eigen spelers dan ik vantevoren verwacht had, dus heb nu nog zo'n 3 ton beschikbaar voor het kopen van een middenvelder met wat ervaring.
Reply
deze dus, meteen m'n nieuwe toekomstig coach:

Quote:Peter Sedgård [playerid=20703633]
28 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 3 850
Loon: 3 096 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: T00L FC

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

kosten 347k
Reply
Lijkt me geen verkeerde aankoop TOOL. Deze kan tevens nog wat jaartjes mee en kan wellicht nog meer stijgen in ervaring.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Stuk voor stuk mooie aankopen T00L! =D>
Reply


Forum Jump: