The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Twe - Fey
El Ahmadi onzeker voor Feyenoord
08 februari 2007

FC Twente kan zondag tegen Feyenoord mogelijk geen beroep doen op Karim El Ahmadi. De middenvelder kampt met liesklachten en moest daarom een wedstrijd van de Marokkaanse Olympische ploeg afzeggen.

Trainer Fred Rutten van Twente kreeg goed nieuws te horen over Sander Boschker en Niels Oude Kamphuis. De doelman, die zaterdag tegen Excelsior uitviel met een hoofdwond, sluit donderdag weer aan bij de groepstraining. Oude Kamphuis is vrijwel hersteld van een blessure aan zijn achillespees en speelt vrijdag waarschijnlijk mee bij Jong Twente.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Die hele wedstrijd lijkt me onzeker met dit weer....
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:El Ahmadi onzeker voor Feyenoord
08 februari 2007

FC Twente kan zondag tegen Feyenoord mogelijk geen beroep doen op Karim El Ahmadi. De middenvelder kampt met liesklachten en moest daarom een wedstrijd van de Marokkaanse Olympische ploeg afzeggen.

Trainer Fred Rutten van Twente kreeg goed nieuws te horen over Sander Boschker en Niels Oude Kamphuis. De doelman, die zaterdag tegen Excelsior uitviel met een hoofdwond, sluit donderdag weer aan bij de groepstraining. Oude Kamphuis is vrijwel hersteld van een blessure aan zijn achillespees en speelt vrijdag waarschijnlijk mee bij Jong Twente.

pfff. Had ik toch bijna dat gevogelte in mn team gezet als goedkope keepert...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Rutten heeft genoeg alternatieven voor die El Ahmadi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Het is nog onduidelijk of Henk Timmer zondag het doel van Feyenoord zal verdedigen in het competitieduel tegen FC Twente. Ook over de inzetbaarheid van André Bahia is nog veel onduidelijkheid.

De doelwachter verstapte zich vanochtend op de training en hield aan de misstap een lichte blessure aan zijn lies over. Timmer verliet vervolgens direct het trainingsveld. Bahia kampt met een enkelblessure en verscheen helemaal niet op de training. Beiden zullen morgen een laatste test ondergaan, die uitsluitsel moet geven over hun inzetbaarheid.

Trainer Erwin Koeman kan wel weer beschikken over Tim Vincken en Royston Drenthe. Vincken kampte met een lichte knieblessure die hij opliep tijdens een training met Nederland onder 21, terwijl Drenthe ruim een week niet in actie kwam door een kneuzing in het bovenbeen en daaropvolgend een lichte enkelblessure.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Hup F´noord. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Zo, ik ga naar pluskut.
Lekker bierontbijtje gehad zo op de ochtend.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
K - Sander Boschker
V - Niels Wellenberg
V - Robbie Wielaert
V - Ramon Zomer
V - Jeroen Heubach
M - Karim El Ahmadi
M - Ismail Aissati
M - Orlando Engelaar
A - Kennedy Bakircioglu
A - Blaise N'Kufo
A - Sharbel Touma

K - Sherif Ekramy
V - Danny Buijs
V - Theo Lucius
V - Ron Vlaar
V - Royston Drenthe
M - Timothy Derijck
M - Jonathan de Guzman
M - Alfred Schreuder
A - Angelos Charisteas
A - Stein Huysegems
A - Tim Vincken

Hup Sherif!
Reply
1-0 Hooligan
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
1-0 Heubach :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Dit wordt het weekje van Kleine Jan =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Dit wordt het weekje van Kleine Jan =D>

Kennedy 2-0
Reply
Tripplexxx Wrote:

Kennedy 2-0

assist heubach :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Kennedy 2-0

assist heubach :razz:

Goed bezig pik :wink:

We stonden gelijk, maar na deze week niet meer :cry:
Reply
Kennedy 3-0, 25 puntjes in deze wedstrijd Kleine Jan....
Reply
Ik heb Kennedy, lekker weekend zeg Hakkuh
Sneijder, Babel en Alves halen de minste punten gek genoeg.

En ook nog eens 10 euro op Twente gezet met een quotering van 1.95 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FC Petr Wrote:1-0 Heubach :|

:lol: :lol: :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Tripplexxx Wrote:1-0 Hooligan

Dat zijn mijn woorden :wink:

Heerlijke voetbalmiddag. Laat ik maar even beginnen met de scheids. Wiedemeijer floot een prima wedstrijd. Hij heeft Feyenoord wel een pingel onthouden of misschien wel twee. Desalnietemin is hij een van de weinigen die goed floot. Het legioen hoorde je maar 1 keer en dat was het schreeuwen om een pingel, mooi Ajax-publiek. De beste Feyenoorder van het veld was uitgerekend de neus Charisteas, haha. Ekramy was trouwens ook niet slecht.

Feyenoord was totaal onmachtig. In de eerste helft hebben ze een grote kans gehad en kon ik dacht Lucius van dichtbij intikken maar Boschker stond in de weg. Vincken kwam er niet langs en in de tweede helft had Braafheid (prima debuut) Castelen in zijn pocket. Engelaar viel zwaar tegen en Touma ook, maar toch verzuimde Touma de bal binnen te schieten in de tweede helft, Vlaar dacht ik redde de bal van de lijn. Twee keer een schot op de lat van onze tukkers, Aissati was weer weergaloos en Kennedy kwam alleen op de keeper af maar schoot de bal naast. De klavertjesvierzoeker Drenthe was de slechtste van het veld, wat een prutser zeg.

Nou Waf, loopt jouw gifbeker over?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Gefeliciteerd, fct'ers
Reply
[Image: 3_056.gif]
[Image: eusa_whistle.gif]
Reply
Schwalbe!
Reply
FC Petr Wrote:1-0 Heubach :|
[Image: btnj3m4r.gif] :-$
Reply
Kennedy Wrote:[Image: 3_056.gif]
[Image: eusa_whistle.gif]

pingel en geel... jammer want 3-1 was beter geweest

dit is zeker een typisch geval van kleine jan geluk zeg....
scheelt 7 punten
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:dit is zeker een typisch geval van kleine jan geluk zeg....
scheelt 7 punten

typisch geval van kleine jan ?? :lol:
Riekki is de man van het geluk dit jaar hoor... hij heeft heubach ook..

Het scheeldt trouwens 4 punten
Wie dit leest is gek
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb Kennedy, lekker weekend zeg Hakkuh
Sneijder, Babel en Alves halen de minste punten gek genoeg.

En ook nog eens 10 euro op Twente gezet met een quotering van 1.95 :razz:

Goedzo tut! Je zakgeld verdubbeld!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Oooh ja, waarom floot Wiedemeijer goed?: omdat de Feyenoorders helemaal niks en dan ook echt helemaal niks hadden in te brengen deze pot en met vele schwalbe's probeerden het tij doen keren. Uiteraard was het wel een pingel, maar die kregen ze hoogstwaarschijnlijk niet doordat ze zoveel schwalbe's forceerden. Waarschijnlijk zien we dat vanavond niet op Talpa, netzoals ze altijd alleen de positieve dingen van Ajax laten zien!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Nou Waf, loopt jouw gifbeker over?

welnee, dit was uiteraard verwacht. twente in deze vorm uit verliezen is niet echt een schande. maar als radio rijnmond bij 0-2 constateert dat er na de 2-0 eigenlijk niemand is die nog iets probeert te forceren, dan is dat wel uitermate treurig.

het is op zeker een pingel, maar daarmee had fainoid toch niet gewonnen. daarbij, nu temmink gestopt is is wiedemeyer met jol eigenlijk de betere scheids die je kunt krijgen.

feli iig!

trouwens, er wordt al vrij lang geroepen om een kans voor ekramy. ik hoop dat dit wat teweeg brengt. maar koeman kennende..
Reply
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Nou Waf, loopt jouw gifbeker over?

welnee, dit was uiteraard verwacht. twente in deze vorm uit verliezen is niet echt een schande. maar als radio rijnmond bij 0-2 constateert dat er na de 2-0 eigenlijk niemand is die nog iets probeert te forceren, dan is dat wel uitermate treurig.

het is op zeker een pingel, maar daarmee had fainoid toch niet gewonnen. daarbij, nu temmink gestopt is is wiedemeyer met jol eigenlijk de betere scheids die je kunt krijgen.

feli iig!

trouwens, er wordt al vrij lang geroepen om een kans voor ekramy. ik hoop dat dit wat teweeg brengt. maar koeman kennende..

Ik ben er bang voor dat Feyenoord nog wordt ingehaald door o.a. Heerenveen en Nac en Groningen als ze zo blijven voetballen. Het was echt een trieste vertoning. Schreuder deed nog zijn best maar zijn lange ballen naar voren kwamen ook niet allemaal aan. De lange ballen van Vlaar waren om te huilen. Ik kan zo nog wel even doorgaan helaas. Er moet zeker wat gebeuren met dit Feyenoord. Guzman was trouwens ook onzichtbaar, deed hij wel mee.... :razz:
Reply
Kleine Jan Wrote:
Frits Wrote:Het scheeldt trouwens 4 punten

Dit scheelt een punt op je rapport :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
100% Pingel snap niet dat de scheids en de assistent dat niet zien kolere
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply

Forum Jump: