The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Depor Wrote:ik zit in de 5e...

:eeeek: Niet liegen he !!! :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
in ieder geval bedankt allemaal
ik ga proberen zo veel mogelijk quite te spelen, door buitenlandse clubs naar mijn stadion te halen, en door bij de eerste 4 te eindigen
traden doe ik nie meer aan
Moet ik dan nog wel mn jeugdspeler pullen???

en ga rustig door met de training, om er aan het eind van seizoen zowiezo 1 uistekend PM te verkopen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die 2000 euro om te pullen moet er vanaf kunnen lijkt me. Misschien zit er wat verkoopbaars bij en ben je meteen binnen. Blijven doen dus
Reply
Heeft iemand ooit eens een geliefde teamspeler gezien of gehad? Ik zie af en toe weleens een popularie voorbij komen, maar een geliefde teamspeler heb ik echt nog nooit gezien...
The great old Ludwig von...
Reply
Bob Sunesson (of iets in die richting) was de enige ... maar dat was een foutje binnen Hattrick. Die zal dus ook niet meer komen denk ik.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gittermaster Wrote:Heeft iemand ooit eens een geliefde teamspeler gezien of gehad? Ik zie af en toe weleens een popularie voorbij komen, maar een geliefde teamspeler heb ik echt nog nooit gezien...

Voor zover ik weet is er nog nooit een gesignaleerd... een niet-bestaande TS of zelfvertrouwen is ook zeer zeldzaam, heb het echter wel 1x gehad bij het team van mijn broertje hier.
Reply
Quote:heb het echter wel 1x gehad bij het team van mijn broertje hier.

wat????
Reply
lol = dit cheaten of cheaten. Zelfde ip, 12 minuten tijd ertussen en die zelfde dag een team gekregen, en dan dit....

6. Donnan Nish 375 000 € (silversmiths)
Is eigendom van: Bollokocha
Leeftijd: 23 jaar
TSI: 1 500
Deadline: 17-03-2005 om 21:54
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

375 k voor deze keeper
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:lol = dit cheaten of cheaten. Zelfde ip, 12 minuten tijd ertussen en die zelfde dag een team gekregen, en dan dit....


375 k voor deze keeper

Zelfde ip maar 12 min ertussen kan indicatie zijn, hoeft niet... Zelfde dag team gekregen zegt echt helemaal niks, is zuiver op basis van inschrijving...
Keeper is wel verdacht veel inderdaad
Reply
whehe marsh onze grote cheat beschermer! wel heeeeel toevallig allemaal he
Reply
Marshall Wrote:
gittermaster Wrote:lol = dit cheaten of cheaten. Zelfde ip, 12 minuten tijd ertussen en die zelfde dag een team gekregen, en dan dit....


375 k voor deze keeper

Zelfde ip maar 12 min ertussen kan indicatie zijn, hoeft niet... Zelfde dag team gekregen zegt echt helemaal niks, is zuiver op basis van inschrijving...
Keeper is wel verdacht veel inderdaad
Ik bedoel dat hij een team heeft gekregen op de dag dat hij dat bod deed van 375 k op een redelijke 23-jarige keeper met hetzelfde ip-adres met een tijdsverschil van 12 minuten. Tja, het hoeft natuurlijk niet, maar dan weet ik niet meer wat wel een goede indicatie is Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik bedoel dat hij een team heeft gekregen op de dag dat hij dat bod deed van 375 k op een redelijke 23-jarige keeper met hetzelfde ip-adres met een tijdsverschil van 12 minuten. Tja, het hoeft natuurlijk niet, maar dan weet ik niet meer wat wel een goede indicatie is Smile

Ok, ik dacht dat je bedoelde dat beide teams op dezelfde dag een team hebben gekregen... Nee, gelijke IP, op dag van verkrijgen van het 2e team een op zich al verdachte aankoop doen... moet je gelijk geven
Reply
Mac Wrote:
Quote:heb het echter wel 1x gehad bij het team van mijn broertje hier.

wat????

Een niet-bestaande TS (non-existent), lager dan rampzalig dus.
Reply
heeft het nut om te piccen als je een redelijk coach heb met slecht leiderschap?
Mijn ts is nu geirriteerd. En ik speel zondag tegen een tegenstander met een hoogste rating van 2x matig(oud)

edit: wanneer mijn ts stijgt, blijkt mijn middenveld rating enorm te stijgen, en heb ik het beste middenveld van mijn divisie
misschien daarom toch gewoon piccen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:whehe marsh onze grote cheat beschermer! wel heeeeel toevallig allemaal he

Die 2 teams die ik toen aangaf staan ook nog steeds in de lijst. Daar ging een goede keep met matig ervaring eruit voor 1.000.000, maar nog steeds hebben zij hun team :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Mac Wrote:whehe marsh onze grote cheat beschermer! wel heeeeel toevallig allemaal he

Die 2 teams die ik toen aangaf staan ook nog steeds in de lijst. Daar ging een goede keep met matig ervaring eruit voor 1.000.000, maar nog steeds hebben zij hun team :roll:

Lol, ik mailde m om te zeggen dat hij pech had dat ik ene GM ben (beetje bluffen) Smile Jaja, ik verveelde me gisterenavond.... zie hieronder zijn reactie...


Verzonden 2005-03-18 10:36:00
Van Carlos_Alberto
Onderwerp Re: and

ooh you're good. anyway maybe i'll repay silversmiths the favour sometime. Okay so bollockocha is my main team but hey, no point leaving out my 'second 11'. Anyway, i doubt it will benefit me.
The great old Ludwig von...
Reply
Je voordoen als een GM kan je ook een boete opleveren ..... :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik wil a.s. zondag gaan counteren (tegenstander haalt een wonderbaarlijk middenveld en zijn aanval en verdediging zijn slechter dan die van mij). Ik heb afgelolpen woensdag counter gespeeld om te kijken wat mijn tactiekvaardigheid is en die bleek redelijk.

Nou vraag ik me af of ik i.p.v. 3-5-2 4-4-2 moet gaan spelen en zo'n trainee te offeren om een beter countervaardigheid te krijgen (er komt dan een redelijk verdediger met redelijk passen bij)

Graag hoor ik jullie reacties.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik wil a.s. zondag gaan counteren (tegenstander haalt een wonderbaarlijk middenveld en zijn aanval en verdediging zijn slechter dan die van mij). Ik heb afgelolpen woensdag counter gespeeld om te kijken wat mijn tactiekvaardigheid is en die bleek redelijk.

Nou vraag ik me af of ik i.p.v. 3-5-2 4-4-2 moet gaan spelen en zo'n trainee te offeren om een beter countervaardigheid te krijgen (er komt dan een redelijk verdediger met redelijk passen bij)

Graag hoor ik jullie reacties.

Ik zou niet 4-4-2 gaan spelen! Training (ook al is het maar een speler voor de helft) boven alles. Daarnaast moet je zorgen dat je middenveldrating zo hoog mogelijk is, en door 4-4-2 te spelen ipv 3-5-2 daalt die rating. Z'n linkerverdediging is altijd het zwakst! Dus je rechtervleugel als aanvallend neerzetten.
IK zou zo spelen mits je daar de geschikte spelers voor hebt, volgens mij heb jij maar 1 goede aanvallend IM(muskens) en zet jij Harley altijd verdedigend > klopt dit? In dat geval zou ik je linkerIM opstellen als verdedigend>>
----------------------------keeper----------------------------

verdedigend-----normaal-------extra IM------verdedigend

aanvallend------aanvallend---aanvallend----naar het midden/aanvallend

---------------normaal----------------normaal---------------

Ik zie dat jij normaal gesproken
Reply
Muskuns is verkocht Wink Verder heb ik 2 Aanvallende IMs (beide in matig vorm) en Harley is een verdedigende middenvelder (redelijk verdedigen als bijstat). Om dat ik counter wil gaan spelen is het niet zo erg als ik het middenveld verlies, ik ging uit van hoe meer kansen hij krijgt hoe meer kansen ik heb om te counteren.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ladies and Gentlemen of the jury...

Vraagje: Heb een speler die net is gepopt naar uitmuntend nou ben ik van plan om te gaan switchen van training ergens volgend seizoen. Zal ik wachten tot hij 19 briljant is of zal ik hem nu verkopen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Tan Wrote:
Box Brother Wrote:Ik wil a.s. zondag gaan counteren (tegenstander haalt een wonderbaarlijk middenveld en zijn aanval en verdediging zijn slechter dan die van mij). Ik heb afgelolpen woensdag counter gespeeld om te kijken wat mijn tactiekvaardigheid is en die bleek redelijk.

Nou vraag ik me af of ik i.p.v. 3-5-2 4-4-2 moet gaan spelen en zo'n trainee te offeren om een beter countervaardigheid te krijgen (er komt dan een redelijk verdediger met redelijk passen bij)

Graag hoor ik jullie reacties.

Ik zou niet 4-4-2 gaan spelen! Training (ook al is het maar een speler voor de helft) boven alles. Daarnaast moet je zorgen dat je middenveldrating zo hoog mogelijk is, en door 4-4-2 te spelen ipv 3-5-2 daalt die rating. Z'n linkerverdediging is altijd het zwakst! Dus je rechtervleugel als aanvallend neerzetten.
IK zou zo spelen mits je daar de geschikte spelers voor hebt, volgens mij heb jij maar 1 goede aanvallend IM(muskens) en zet jij Harley altijd verdedigend > klopt dit? In dat geval zou ik je linkerIM opstellen als verdedigend>>
----------------------------keeper----------------------------

verdedigend-----normaal-------extra IM------verdedigend

aanvallend------aanvallend---aanvallend----naar het midden/aanvallend

---------------normaal----------------normaal---------------

Ik zie dat jij normaal gesproken

Is 4-5-1 geen alternatief?
The great old Ludwig von...
Reply
Ik zat net ff een beetje te klooien bij Hattrick. Zag ik opeens dit:

Overwinningen op rij - Divisie 8

1. FC DAMIAN VIII.477 6
2. V.V. van Dijk VIII.670 6
3. VV Troy VIII.486 6
4. mejor trabajo VIII.119 6
5. Zeeland Kings VIII.39 6
6. F.C. Bird United VIII.250 6
7. Boarding Binkies VIII.773 6
8. Los Parasitos VIII.395 6
9. De Havenballers VIII.331 6
10. gieb VIII.66 6
11. Medendorkies! VIII.641 6
12. ajax bloemenfestijn VIII.495 6
13. Nijmegen1976 VIII.645 6
14. Fc Brevolk VIII.426 6
15. Club Atletico WrineX VIII.500 6

Toch leuk om in zo'n lijstje te staan..
Reply
Is het eigelijk mogelijk dat een speler stijgt in leiderschap en/of ervaring nadat je hem coach gemaakt hebt? Ook al hoeft hij niet persé coach te zijn op het moment?
Reply
Ik geloof niet dat een speler uberhaupt kan stijgen in leiderschap.. wat ervaring betreft weet ik het niet...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
ervaring wel ja als je m gewoon laat spelen maar je kunt m dan niet meer upgraden in coachskill zeg maar.

en bakke kan dat me niet voorstellen...als je dat nog eens doet een screenshot maken want volgens mij zou dat uniek zijn!
Reply
Mac Wrote:ervaring wel ja als je m gewoon laat spelen maar je kunt m dan niet meer upgraden in coachskill zeg maar.

en bakke kan dat me niet voorstellen...als je dat nog eens doet een screenshot maken want volgens mij zou dat uniek zijn!

Het was een week of drie geleden, inmiddels is het weer rampzalig geloof ik... als/zodra het weer voorkomt, zal ik een screenshot maken.
Reply
bocaloca Wrote:heeft het nut om te piccen als je een redelijk coach heb met slecht leiderschap?
Mijn ts is nu geirriteerd. En ik speel zondag tegen een tegenstander met een hoogste rating van 2x matig(oud)

edit: wanneer mijn ts stijgt, blijkt mijn middenveld rating enorm te stijgen, en heb ik het beste middenveld van mijn divisie
misschien daarom toch gewoon piccen?

Je kan makkelijk de komende 2 wedstrijden piccen en dan nog win je met ruime cijfers! En ja zelfs met slecht leiderschap heeft het zin om te piccen. Jouw tegenstander wordt waarschijnlijk binnenkort een WO-team!
Reply
tnxie Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
4-5-1 is geen optie, er gaat een trainee de verdediging in als ik met 4 verdedigers speel (enige met redelijk verdedigen en passen). Verder heb ik ook geen ervaring met 4-5-1.

Ik hoef niet met 4 verdedigers te spelen om de verdedigingsratings omhoog te krijgen. Een extra verdediger is er puur om de countervaardigheid omhoog te krijgen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: