The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerhanden Discussie
interessant, zou zelf niet weten waar dat verschil in zit... (9,10 snap ik nog wel, gezien de hogere straat), maar die andere...
o wcaht, bij 10, J, Q, K natuurlijk....
The great old Ludwig von...
Reply
Hoe spelen jullie kleine paartjes (22 t/m 77) ? Zowel in toernooien als in ringgames ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Goedkoop flop zien, meestal met een set raise ik op de turn (ligt een beetje aan de flop). Als ik niks hit leg ik ze vaak weg.
Reply
Hoe frustrerend is het als je all-in gaat met AA en gecalled wordt door AK en de board showt xxx K K :letitallout:

Dit is 'm dus. Hij heeft na de flop nog 1,9% (!) kans om te winnen :x

***** Hand History for Game 5671792829 *****
0/0 Tourney Texas Hold'em Game Table (NL) (Tournament 31742411) - Tue Feb 13 14:28:09 EST 2007
Table Speed (Real Money) -- Seat 9 is the button
Total number of players : 5
Seat 2: mzxgreat (2330)
Seat 6: YuriSloerie (5650)
Seat 8: maly22 (4990)
Seat 9: Maverick7812 (3340)
Seat 10: Gilberto5 (3690)
Gilberto5 posts small blind (200)
mzxgreat posts big blind (400)
** Dealing down cards **
Dealt to Gilberto5 [ Ad, As ]
YuriSloerie calls (400)
maly22 raises (1200) to 1200
Maverick7812 folds.
Gilberto5 raises (3490) to 3690
Gilberto5 is all-In.
mzxgreat folds.
YuriSloerie folds.
maly22 calls (2490)
** Dealing Flop ** : [ 3h, Qs, 7d ]
** Dealing Turn ** : [ Kc ]
** Dealing River ** : [ Kh ]
Creating Main Pot with $8180 with Gilberto5
** Summary **
Main Pot: 8180
Board: [ 3h Qs 7d Kc Kh ]

mzxgreat balance 1930, lost 400 (folded)
YuriSloerie balance 5250, lost 400 (folded)
maly22 balance 9480, bet 3690, collected 8180, net +4490 [ Ac Ks ] [ three of a kind, Kings -- Ac,Ks,Kc,Kh,Qs ]
Maverick7812 balance 3340, didn't bet (folded)
Gilberto5 balance 0, lost 3690 [ Ad As ] [ two pairs, Aces and Kings -- Ad,As,Kc,Kh,Qs ]
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
:eeeek: erg zuur
Reply
All in met 3 AAA is ook zuur tegen een straight...
Reply
Ik verloor gister met AAAKK tegen AAAAK :roll: :eeeek: :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
?
Dat lijkt me sterk....
Tenzij er ineens 5 azen in t spel zitten
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:?
Dat lijkt me sterk....
Tenzij er ineens 5 azen in t spel zitten

Ik had KK in de hand en hij A6

Op tafel lag QAAAK :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3 azen op tafel, 1x KK in de hand vs 1x AK :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:3 azen op tafel, 1x KK in de hand vs 1x AK :wink:

bijna goed :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Smile
Inderdaad je was niet dronken, ik was dronken Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Smile
Inderdaad je was niet dronken, ik was dronken Wink

Ik heb gister ongeveer 10 keer verloren op de river.
Echt niet te geloven.
Op de turn steeds de beste hand, dus flink inzetten en telkens die kut river.
Zelfs AA of KK of een straat kon ik niet winnen.
Ging ik niet mee werd er gewonnen met een enkele Q :roll:
Soms heb je van die dagen.... Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik had gisteren juist weer eens een dag waarop ik alles hitte.
Dan raak je overenthousiast en call je een bet van 16 met 49o.
Flop 4,4,9 Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik had gisteren juist weer eens een dag waarop ik alles hitte.
Dan raak je overenthousiast en call je een bet van 16 met 49o.
Flop 4,4,9 Smile

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Poeeeeeeeeeeehh ik win me net een hand =D> !

$5 rebuy, 11 man over, top 10 betaald!

Ik sta ongeveer 6e met 14.000 en blinds van 1000/2000! Ik krij Qd Jd op de button en raise naar 2500, SB en BB (en chipleader) called! Klop is Ad Kd x, beide checken! Ik bet 5000, SB fold en BB raise naar 10.000 (zo goed als all in voor mij)! Ik kon hem echt niet meer weg leggen, ik zat al klaar met de vinger op de printscreen button! Ik call op de bubble en hij laat AJos zien... turn J river een T !! (niet van ruiten maar genoeg om nu chipleader te zijn :8: )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Poeeeeeeeeeeehh ik win me net een hand =D> !

$5 rebuy, 11 man over, top 10 betaald!

Ik sta ongeveer 6e met 14.000 en blinds van 1000/2000! Ik krij Qd Jd op de button en raise naar 2500, SB en BB (en chipleader) called! Klop is Ad Kd x, beide checken! Ik bet 5000, SB fold en BB raise naar 10.000 (zo goed als all in voor mij)! Ik kon hem echt niet meer weg leggen, ik zat al klaar met de vinger op de printscreen button! Ik call op de bubble en hij laat AJos zien... turn J river een T !! (niet van ruiten maar genoeg om nu chipleader te zijn :8: )

Een klassiek alles of niets moment! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
puur mazzel :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik had het hart in de keel zitten! Er was er zelfs nog 1 op de andere tafel die op sit out stond en binnen 2 rondjes uitgeblind was... maar ja een flush-, straight- en royal flush draw kon ik niet laten lopen!

1e hand na de pauze net is ook wel een hele zieke! Ik zit op button (shorthanded)! KQs als chipleader.. ik raise de BB (1200) naar 2400! SB en BB gaan allebei direct all in voor flinke bedragen! ik fold KQ en hun laten KK en QQ zien! Flop is KQ3!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik had het hart in de keel zitten! Er was er zelfs nog 1 op de andere tafel die op sit out stond en binnen 2 rondjes uitgeblind was... maar ja een flush-, straight- en royal flush draw kon ik niet laten lopen!

1e hand na de pauze net is ook wel een hele zieke! Ik zit op button (shorthanded)! KQs als chipleader.. ik raise de BB (1200) naar 2400! SB en BB gaan allebei direct all in voor flinke bedragen! ik fold KQ en hun laten KK en QQ zien! Flop is KQ3!!

It's your lucky day :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben oek een droplul ook! Weet precies hoe het zou moeten en vertel altijd wat te doen in welke situatie en dan verneuk ik het zelf!

5 man over aan FT! sta 3e in chips(50.000 ofzo), blinds 1000/2000 en krijg KK UTG! Ik raise naar 6000, button (70.000) reraised naar 14000! Ik wil kijken of die A niet valt op de flop en ik call alleen! Flop is 366.. ik check en hij bet 8000, ik reraise all in! Hij maakt een instant call met A6 :letitallout: :letitallout: :letitallout: ! Wat een blunder zeg.... hele toernooi krijg ik geen KK of AA! 1 x heb ik QQ gehad en verder in leven gebleven door stelen en dan krijg ik 1 x KK en wordt ik te hebberig! Stom, stom, stom! Gelukkig geen rebuys gedaan en geen add on dus met $5, $160 winst gemaakt maar toch! 1e was dik over de 500 Icon_evil !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik had het hart in de keel zitten! Er was er zelfs nog 1 op de andere tafel die op sit out stond en binnen 2 rondjes uitgeblind was... maar ja een flush-, straight- en royal flush draw kon ik niet laten lopen!

1e hand na de pauze net is ook wel een hele zieke! Ik zit op button (shorthanded)! KQs als chipleader.. ik raise de BB (1200) naar 2400! SB en BB gaan allebei direct all in voor flinke bedragen! ik fold KQ en hun laten KK en QQ zien! Flop is KQ3!!

It's your lucky day :8:

Niet mee eens! Het was gewoon een hele gewaagde call omdat ik er redelijk voor stond qua chips en ik op de bubble alles erin gooide tegen de chipleader!

Qua procenten had ik na de flop nog 47% kans om te winnen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
buurs Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik had het hart in de keel zitten! Er was er zelfs nog 1 op de andere tafel die op sit out stond en binnen 2 rondjes uitgeblind was... maar ja een flush-, straight- en royal flush draw kon ik niet laten lopen!

1e hand na de pauze net is ook wel een hele zieke! Ik zit op button (shorthanded)! KQs als chipleader.. ik raise de BB (1200) naar 2400! SB en BB gaan allebei direct all in voor flinke bedragen! ik fold KQ en hun laten KK en QQ zien! Flop is KQ3!!

It's your lucky day :8:

Niet mee eens! Het was gewoon een hele gewaagde call omdat ik er redelijk voor stond qua chips en ik op de bubble alles erin gooide tegen de chipleader!

Qua procenten had ik na de flop nog 47% kans om te winnen!

Natuurlijk is het gedurfd!!!
Maar er komt ook zeker geluk bij kijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik snap iets niet.

Dit viel er op tafel.

7C 9D 5D KD 6H

We gingen beide all-in.

Ik had JD 3D en tegenstander VD 2D en ik verlies? Lijkt me dat dit een split moet zijn toch?
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Ik snap iets niet.

Dit viel er op tafel.

7C 9D 5D KD 6H

We gingen beide all-in.

Ik had JD 3D en tegenstander VD 2D en ik verlies? Lijkt me dat dit een split moet zijn toch?

Een vrouw is nog altijd hoger dan een boer :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Dre Wrote:Ik snap iets niet.

Dit viel er op tafel.

7C 9D 5D KD 6H

We gingen beide all-in.

Ik had JD 3D en tegenstander VD 2D en ik verlies? Lijkt me dat dit een split moet zijn toch?

Een vrouw is nog altijd hoger dan een boer :wink:

Een flush gaat net als een straat uit van de hoogste kaart die de flush maakt, A boven K etc.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Treesong Wrote:
Dre Wrote:Ik snap iets niet.

Dit viel er op tafel.

7C 9D 5D KD 6H

We gingen beide all-in.

Ik had JD 3D en tegenstander VD 2D en ik verlies? Lijkt me dat dit een split moet zijn toch?

Een vrouw is nog altijd hoger dan een boer :wink:

Een flush gaat net als een straat uit van de hoogste kaart die de flush maakt, A boven K etc.

Dat snap ik wel, maar omdat er al KD al was gevallen, dacht ik dat dan de hoogste kaart was i.p.v. de VD van de tegenstander.
Insane life.
Reply
Een flush wordt bijna nooit gesplit, behalve als er bijvoorveeld AKQJ9 harten op tafel ligt en beide spelers hebben een harten kaart onder de 9 in de hand... of zo
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Aha, weer wat geleerd.
Insane life.
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik ben oek een droplul ook! Weet precies hoe het zou moeten en vertel altijd wat te doen in welke situatie en dan verneuk ik het zelf!

5 man over aan FT! sta 3e in chips(50.000 ofzo), blinds 1000/2000 en krijg KK UTG! Ik raise naar 6000, button (70.000) reraised naar 14000! Ik wil kijken of die A niet valt op de flop en ik call alleen! Flop is 366.. ik check en hij bet 8000, ik reraise all in! Hij maakt een instant call met A6 :letitallout: :letitallout: :letitallout: ! Wat een blunder zeg.... hele toernooi krijg ik geen KK of AA! 1 x heb ik QQ gehad en verder in leven gebleven door stelen en dan krijg ik 1 x KK en wordt ik te hebberig! Stom, stom, stom! Gelukkig geen rebuys gedaan en geen add on dus met $5, $160 winst gemaakt maar toch! 1e was dik over de 500 Icon_evil !


Wat is nou precies de blunder dan? Dat kan ik nl niet volgen. Dat je hem niet all in reraist voor de flop? Of ga je ons nu vertellen dat je had moeten weten dat hij een 6 had? Want dan kun je beter waarzegger gaan worden Smile
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply


Forum Jump: