The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Twe - Fey
Ik vraag me van Koeman altijd af van welke wedstrijd hij een analyse geeft. Hoor standaard de zinsneden: "het zit niet mee" en "we zitten in de hoek waar de klappen vallen" enz.
Reply
Matador! Wrote:Ik vraag me van Koeman altijd af van welke wedstrijd hij een analyse geeft. Hoor standaard de zinsneden: "het zit niet mee" en "we zitten in de hoek waar de klappen vallen" enz.
Vandaag was het anders wel een 100% strafschop, onbegrijpelijk dat scheidsrechter en assistent dit niet zagen.

Maar je hebt wel gelijk dat hij elke week met deze uitspraken komt.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Maar het zit toch ook niet mee? Krijgen 3 opgelegde kansen niets gaat erin pingel niet gekregen die ze hadden moeten krijgen. Tegen Ajax had het ook 4-4 kunnen zijn in plaats van 4-1 (2x paal en vHooidonk die voor open goal mist)
Tegen NAC dat was gewoon slecht, maar je ziet bijv. ADO Heracles Sparta en Feijenoord dat als het niet goed gaat alles tegen zit (Murphy's Law) en deze wedstrijd was daar een voorbeeld van alhoewel Twente verdiend heeft gewonnen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Feyenoord had misschien nog wel een pingel moeten krijgen toen we al met 2-0 voor stonden. Ze lieten het niet zien in de samenvatting, maar volgens mij raakte Heubach op de rand van de zestien Castelen. Een soort van trappende beweging want de bal kon Heubach al niet meer raken. Uiteraard zongen wij weer uit volle borst "Heubach Hooligan". Hij wordt met de week beter, ik denk dat hij aan het pieken is nu nog, haha.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
tukkers feli met de verdiende overwinning.
The great old Ludwig von...
Reply
Tjeeesss, wat is dat Feyenoord een waardeloze lading stront!
Reply
Ik heb er niks van gezien gister... uit frustratie..... hoorde de uitslag en kon het niet opbrengen dan nog een samenvatting te gaan zitten kijken... Heb m'n vader (tukker in hart en nieren) een sms gestuurd met felicitaties. Ook de tukkers hier wil ik feliciteren. Verder zal ik er in moeten berusten dat het zo'n seizoen is en wel niet meer zal veranderen.
Vond Bosz wel goed optreden trouwens bij sjek. Geeft enige hoop voor de toekomst.... we shall see.
En toch blijft het Feyenoord nr1!!!!!!!
Reply
Bedankt voor de felicitaties, sportief!
Bosz verdedigde zich inderdaad goed na die provocerende opmerkingen van Hugo Worst.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
http://www.youtube.com/watch?v=EXigm3bPTSk
Sfeeractie en lekkere knalmuziek jaaaaaaaaaaa Hakkuh

http://www.youtube.com/watch?v=laefMGG8Ucg
http://www.youtube.com/watch?v=02mhFekrbHo
Reply
Kennedy Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=laefMGG8Ucg

Dit is dan ook het enige wat ze gezongen hebben, haha.

Kennedy Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=02mhFekrbHo

Het is dat wij in VakP dit niet hebben meegekregen (ik en mensen om mij heen), maar die vuurwerkgeluiden gaan toch echt te ver. Wat een trieste volk zeg. Gelukkig hebben wij ons ingehouden nadat wij in feite simpelweg ook konden gaan zingen over "bommen op Rotterdam". Je zou nu haast die actie van die Ajax-supporters goedkeuren.
Reply
buiten het feit dat het triest is, is het ook nog eens ontzettend niet geestig.. :|
Reply

Forum Jump: