The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poll: Hoe gaan we spelen in de eredivisie?
You do not have permission to vote in this poll.
Als je aan de beurt bent sta je in de basis
11.11%
2 11.11%
Basis 11 (zoals bv tegen Older) en van daaruit kleine aanpassingen
88.89%
16 88.89%
Total 18 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Eredivisie
Nu we in de Eredivisie zitten wil ik het volgende aankaarten:

Gaan we komend seizoen op de zelfde manier verder (spelers die aan de beurt zijn spelen), of gaan we zoals met de kampioenswedstrijd een sterkste basis 11 kiezen die in principe in de competitiewedstrijden gaan spelen? (uiteraard wel met de mogelijkheid om ivm tactische redenen af te wijken)

De overige spelers zouden dan in friendlies en voor de beker spelen, of in de competitie spelers vervangen die bv een te lage conditie hebben.

Of zijn er misschien nog andere opties?
Reply
tja eigenlijk ben ik nu wel voor het keiharde principe: de beste speelt. Nou heb ik vrij makkelijk praten omdat ik bij de besten hoor waarschijnlijk, of er anders heel dicht tegenaan zit. Voor anderen zal dit misschien wat vervelender zijn.

Ik vind wel dat we dan ook niet moeilijk moeten doen als iemand die echt alleen maar friendlies speelt dan naar een andere club wil.
Reply
Ik ook. Beste speelt. Terwijl ik voor mijn positie de tweede man ben.

Nu we de eredivisie bereikt hebben, wil ik daar ook het uiterste uithalen. Of Milad nu speelt in de competitiewedstrijden of niet. Teambelang voorop.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
trouwens om even over de spitsen te praten:

Ik vind het niet erg om met harold, onno en ik toch een roulatiesysteem op te zetten. Ik denk namelijk dat wij nog altijd heel weinig met elkaar verschillen.
Reply
Hmm, een lastige, een voor alle en alle voor een-principe is eigenlijk ons startpunt geweest. En eigenlijk moet we dat zo houden. Maar toch heb ik op 'de beste speelt' gestemd omdat ik graag met zijn alle zo hoog mogelijk eindigen. Wat gepaard gaat, met de beste. Ik zou graag wat meer willen horen van de zogenaamde "mindere goden". :wink: Want daar draait het eigenlijk om. Ik vind daarom dat hun mening zwaarder moet tellen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
mee eens, wat ik wel vind is dat de beste voorrang krijgen in belangrijke wedstrijden, maar ik denk dat iedereen gewoon minuten moet krijgen in de competitie
The great old Ludwig von...
Reply
Mac Wrote:trouwens om even over de spitsen te praten:

Ik vind het niet erg om met harold, onno en ik toch een roulatiesysteem op te zetten. Ik denk namelijk dat wij nog altijd heel weinig met elkaar verschillen.

Joep zit niet heel ver onder ons, dus (mits fit) ben ik ook voor rouleren van alle spitsen.
De rest maakt mij niet veel uit of we rouleren of keihard de beste opstellen. Alleen Dre en EB hebben een behoorlijke achterstand, de rest ontloopt elkaar niet echt
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ook hier wel een voorstander voor de beste speelt. Bij kleine verschillen lijkt het me wel goed om te rouleren (en of standaard te wisselen). Om zo de ervaring wat te verdelen.
Dan verwacht ik wel dat er een strenge conditie-eis gesteld gaat worden. Wil je in de basis staan dan moet je conditie uitstekend zijn. Op deze manier kunnen de reserves wat vaker skills trainen tov de basis en wat inlopen, doordat deze eis voor oefenwedstrijden niet geldt.
Tactisch gezien verwacht ik dat we wel vaker met 3 spitsen gaan spelen. Dus deze zullen wel regelmatig aan de bak komen. Uberhaupt zouden we eigenlijk nog wel één extra topspits kunnen gebruiken, maar deze is jammergenoeg niet aanwezig in de CT-rangen. Dit ivm met hun "grotere" conditieverlies tijdens de wedstrijden, dan zouden we meer wissles hebben.
Wat betreft verder de reserves het is wel goed om ze betrokken te houden. We kunnen kijken of we ze tijdelijk ergens anders aan het spelen kunnen krijgen. Om zo de nodige ervaring op te doen. Want we gaan ze een keer nodig hebben als blessures en kaarten in dit spel worden toegevoegd.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
ik heb die wedstrijd gezien van 3 spitsen, maar ikzelf vond dat systeem waardeloos.
Met name het gevaar Bostoen werd door dit systeem vermoord.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
De besten spelen, logisch.
Ik ben een van de "mindere goden" en ik vind het absoluut geen probleem, zolang ik maar in de friendlies af en toe aan de bak kom. Kan ik mooi inlopen op de rest omdat deze meer op hun conditie moeten letten. Mochten we nu tegen een degradatie kandidaat spelen terwijl wij stevig in de middenmoot (of beter) zitten en er staat verder niet zo heel veel op het spel kan je altijd een reserve een wedstrijdje gunnen.
Teambelang ALTIJD voorop
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder Wrote:ik heb die wedstrijd gezien van 3 spitsen, maar ikzelf vond dat systeem waardeloos.

Maar het valt me wel op dat de top van de eredivisie vorig jaar vaak met 3 spitsen speelden. En nog vaker met 3 centrale verdedigers (geen backs). Oke misschien is dit allemaal copycat-gedrag. Maar het is wel goed om er na te kijken waarom ze dit doen. Is het echt een sterkere opstelling? Of kunnen wij ons door onze sterke vleugels meer onderscheiden? Als je met 3 spitsen speelt heb je in ieder geval een middenveld van 4 man nodig om zo meer druk vooruit te houden (bal bij de tegenstander op zijn veld).
Reply
Ik vind het ook prima als de beste 11 spelen, zolang ik maar af en toe kan invallen.
Insane life.
Reply
Adder Wrote:ik heb die wedstrijd gezien van 3 spitsen, maar ikzelf vond dat systeem waardeloos.

:8:

Laten we beginnen met de sterkste opstelling tegen de kampioen. Dan weten we meteen waar we staan
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Forever Wrote:Dan verwacht ik wel dat er een strenge conditie-eis gesteld gaat worden. Wil je in de basis staan dan moet je conditie uitstekend zijn.

Ik heb mijn trainingsschema er zo op aangepast dat ik zaterdags om 0:00 uur fitness train, aangezien ik nooit onder de 90% fitness komt, zit ik tijdens de competitiewedstrijd op minimaal 97% fitness.
Reply
Forever Wrote:

Maar het valt me wel op dat de top van de eredivisie vorig jaar vaak met 3 spitsen speelden.

Eh ja, maar mogen wij ons al vergelijken met de top van de eredivisie?
Reply
De besten spelen vanwege alle valide argumenten die hierboven al genoemd zijn
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Mukkus Wrote:
Forever Wrote:

Maar het valt me wel op dat de top van de eredivisie vorig jaar vaak met 3 spitsen speelden.

Eh ja, maar mogen wij ons al vergelijken met de top van de eredivisie?

Lijkt mij wel ja. Dat Nelson City is echt niet zoveel beter dan wij.
Reply
De besten moeten spelen! Uiteraard wel zoveel mogelijk wisselen waar de situatie het toelaat.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Zie dat 2 mensen op de wisseloptie hebben gestemd, ben benieuwd naar jullie reden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
beste spelen, af en toe wisselen, en de beste kunnen ook tijdens het seizoen veranderen toch? Ik ben nu 2e keus, maar ik stel mezelf ondergeschikt aan het teambelang, logisch..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Mukkus Wrote:aangezien ik nooit onder de 90% fitness komt

Hoe krijg je dat voor mekaar?! elke 2 dagen fitness trainen ofzo?! :eeeek:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:aangezien ik nooit onder de 90% fitness komt

Hoe krijg je dat voor mekaar?! elke 2 dagen fitness trainen ofzo?! :eeeek:

Bijna, train 3x fitness per week. Ik stel mijn training zo in, dat ik fitness train zodra ik op of onder de 92% kom.
Reply
3x fitness per week? Mmm... Ik train enkel de complete zaterdag 3x waardoor ik weer boven de 90% kom. Vind het zo zonde om de trainingsbonus van 3x trainen weg te gooien (zowel van fitness als van de stat die je door de weeks traint). En ik weet iet hoe alles tegen elkaar op weegt (straf in <90% en 3x bonus)
Reply
Ik zorg er wel voor dat ik die bonustraining verlies buiten de teamtrainingen om. Dus geen fitness op Dinsdag (Tackling), Donderdag (Spelinzicht) en Zondag (Lange Pass).

Straks als de stats wat hoger worden, wordt de straf hoger. Geen flauw idee hoe, wat en wanneer. Daarom vermijd ik dat risico.
Reply
Hahaha, ik train elke dag dezelfde stat dus... Big Grin
Ga komend seizoen wel meer teamtraining meepikken... Wel een goede tip.
Reply
Ik heb dezelfde trainingsmethode als Milad. Heeft ie toch wat van me geleerd. :8:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Klop zit de hele vrijdag aan de cardio. Werkt perfect, in tiptop shape voor de zaterdagmiddag
Reply
Vietjes Wrote:Klop zit de hele vrijdag aan de cardio. Werkt perfect, in tiptop shape voor de zaterdagmiddag

Maar de Klop en Van Merkenstein trainen dus wel geregeld met een fitness < 90%?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply
Legion Wrote:
Vietjes Wrote:Klop zit de hele vrijdag aan de cardio. Werkt perfect, in tiptop shape voor de zaterdagmiddag

Maar de Klop en Van Merkenstein trainen dus wel geregeld met een fitness < 90%?

Jazekers. het is het een of het ander he :wink:
Reply
Heb je al enig inzicht in de penaltys?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply

Forum Jump: