The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poll: De landskampioen 2006/2007 wordt:
You do not have permission to vote in this poll.
PSV
51.02%
25 51.02%
Ajax
32.65%
16 32.65%
AZ
16.33%
8 16.33%
Total 49 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic
Jongens, geef Peter ff een break! Hij kan er weinig aan doen dat ie zo labiel is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
petertje waarom scoort die konehead ineens niet meer :razz:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:petertje waarom scoort die konehead ineens niet meer :razz:

Omdat hij net als Farfan al weken lichtgeblesseerd moet spelen. Gelukkig voor mij maakt hij elke seizoen een hattrick, die heeft hij dit jaar nog niet gehad. Ik verwacht dat hij na de komende 2 potjes een heel eind is. :razz:
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:petertje waarom scoort die konehead ineens niet meer :razz:

Omdat hij net als Farfan al weken lichtgeblesseerd moet spelen. Gelukkig voor mij maakt hij elke seizoen een hattrick, die heeft hij dit jaar nog niet gehad. Ik verwacht dat hij na de komende 2 potjes een heel eind is. :razz:

Ik denk dat het overmatig blonderen van zijn haar zijn hersens heeft aangetast.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En ff geupdate. Is het volgens jullie gespeeld of nog helemaal niet?

PSV en AZ hebben op 5 van de 8 punten precies hetzelfde programma. De overige 3 (Ajax, Twente, NEC tegenover Feyenoord, Heerenveen, Heracles) zijn echter een stuk eenvoudiger voor AZ. Ajax lijkt (lichtjes) het zwaarste programma te hebben omdat ze nog naar Enschede en Eindhoven moeten.
Reply
PSV krijgt ons nog op bezoek dus het is nog helemaal niet gespeeld Peter!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:PSV krijgt ons nog op bezoek dus het is nog helemaal niet gespeeld Peter!

helemaal mee eens. Ajax thuis is nooit een zekere zege, dit Twente thuis ook niet en uit tegen NAC, NEC en Utrecht wint PSV ook niet alle 3. Alleen zie ik Ajax en Twente ook nog wel in meerdere potjes punten verspelen. AZ blijft voor mij de voornaamste concurrent. Ik had liever niet voor niks liever Ajax dan AZ zien winnen al was de algemene opinie zaterdag bij PSV in het stadion dat AZ beter kon winnen dan Ajax.

Beetje zielig hoe van Gaal ("dit is een subtopper"), ten Cate ("door de scheids lacht PSV zich dood") en van Gelder ("PSV wordt nu op zn sloffen kampioen") PSV favoriet willen maken. Verliezen ze een keer (onterecht) wordt het meteen "nog heel, heel erg spannend" en "is de spanning echt volledig terug". Winnen ze vervolgens 2x met dramatisch spel terwijl de concurrentie punten laat liggen is het opeens "helemaal beslist".

Ik verwacht dat PSV en Ajax tot het eind van de competitie her en der punten blijven verspelen en dat AZ nog akelig dichtbij komt. Ik denk en hoop echter dat zij aan het eind een puntje of 2 tekort komen voor de titel. Thuis op de laatste speeldag tegen Vitesse kampioen worden denk en hoop ik.
Reply
Update'je. Nog 6 wedstrijden voor de boeg.

Stand per 11 maart.
1. PSV 28 - 67
2. AZ 28 - 59
3. Ajax 28 - 59

Resterende programma's:

PSV:
thuis -> Ajax, FC Twente, Vitesse
uit -> NEC Nijmegen, NAC Breda, FC Utrecht

Ajax:
thuis -> Heracles Almelo, NAC Breda, Sparta Rotterdam
uit -> PSV, RKC Waalwijk, Willem II

AZ:
thuis -> SC Heerenveen, RKC Waalwijk, Vitesse
uit -> Excelsior, NAC Breda, Heracles Almelo

--
Nog 6 potjes en 8 punten voor.. het lijkt zo veilig, maar gezien het puntverlies na de winter zelfs in 'makkelijke' potjes, het huidige blessureleed en gezien de programma's. :|

PSV-Ajax kon wel eens cruciaal worden.
Reply
Ajax moet volgende week sowieso winnen. Dan is het gat 5 punten met nog 5 wedstrijden. Daarnaast mag ajax geen punten meer verliezen in de rest van het seizoen, terwijl PSV nog 6 punten zou moeten verliezen in die laatste 5.

Ik geloof daar eerlijk gezegd niet meer zo in...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Ajax moet volgende week sowieso winnen. Dan is het gat 5 punten met nog 5 wedstrijden. Daarnaast mag ajax geen punten meer verliezen in de rest van het seizoen, terwijl PSV nog 6 punten zou moeten verliezen in die laatste 5.

Het huidige PSV mag heel blij zijn als het op vreemde bodem nog meer dan 3 punten haalt dit seizoen. :| Volgende week winnen is een must, maar wie moet de goals maken. Farfan is gewoon dramatisch 2e seizoenshelft en meer spitsen zijn er niet. :|
Reply
Na het puntverlies tegen NEC en Vitesse had ik de hoop al opgegeven. Deze is ook niet teruggekomen na de "flitsende" start van PSV na de winterstop. Ook nu, en zelfs na winst van Ajax volgende week, zie ik geen andere kampioen dan PSV.
Helaas is dat dan nog verdiend ook..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Na het puntverlies tegen NEC en Vitesse had ik de hoop al opgegeven. Deze is ook niet teruggekomen na de "flitsende" start van PSV na de winterstop. Ook nu, en zelfs na winst van Ajax volgende week, zie ik geen andere kampioen dan PSV.
Helaas is dat dan nog verdiend ook..........

Als je bij Roda, Sparta, Excelsior en Heracles in totaal 4 punten haalt kun je niet zeggen dat het na de winter verdiend is en zie ik geen enkele garantie dat bij NAC, NEC en Utrecht meer gehaald wordt nu Alex ook nog eens out is. De bodem is de 1e seizoenshelft gelukkig stevig gelegd. Na de winter zijn PSV, AZ en Ajax allemaal even wisselvallig en vaak slecht. Op basis van de wedstrijden na de winter verdient Twente de titel nog het meest, maar die lijken me wel definitief uitgeschakeld na een mindere pot vandaag. We zien het allemaal wel, ik vind nog niks zeker, maar het blijft er ondanks al het gemodder na de winter goed uitzien.. zeker als Ajax en AZ nog 1 of 2x ergens onverwachts wat laten liggen.
Reply
Kleuter, een paar weken geleden kwam je nog met een verhaaltje over Ajax dat voor het seizoen 3 titels zou winnen en steeds verder terugkrabbelt. Nu doe je hetzelfde.... Undecided Calimero
Reply
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Ajax moet volgende week sowieso winnen. Dan is het gat 5 punten met nog 5 wedstrijden. Daarnaast mag ajax geen punten meer verliezen in de rest van het seizoen, terwijl PSV nog 6 punten zou moeten verliezen in die laatste 5.

Het huidige PSV mag heel blij zijn als het op vreemde bodem nog meer dan 3 punten haalt dit seizoen. :| Volgende week winnen is een must, maar wie moet de goals maken. Farfan is gewoon dramatisch 2e seizoenshelft en meer spitsen zijn er niet. :|

Ach, AZ had toch alleen nog maar makkies? Ze moeten beide (AZ en PSV) uit tegen NAC, dus dan is dat toch ook een gagarandeerde 3 punten?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
PSV maakt het spannend maar ik zie ze nog altijd als grote favoriet.
Als ze nou Feyenoord (uit) , AZ (thuis) of Ajax (thuis) nog op het programma hadden staan was het een ander verhaal geweest.
PSV krijgt een oorwassing van Liverpool maar verliest vervolgens geen punt meer in de competitie.
Reply
Bumme Wrote:PSV krijgt een oorwassing van Liverpool maar verliest vervolgens geen punt meer in de competitie.

Ik denk andersom
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:PSV krijgt een oorwassing van Liverpool maar verliest vervolgens geen punt meer in de competitie.

Ik denk andersom

Liverpool krijgt een oorwassing van PSV en verliest vervolgens alles in de Premier League ?
Reply
Treesong Wrote:

Ik denk andersom

Dus Liverpool krijgt een oorwassing van PSV maar verliest vervolgens geen punt meer in de competitie. :8:

@Bumme -> dus jij denkt dat de vermoeidheid (wekenlang spelen ze al 2x in de week.. de internationals (3/4e selectie) iig) van 2x in de week spelen en vliegen op en neer naar Engeland en de internationls naar geen effect zal hebben op de fitheid tegen NEC en vooral Twente? Laten we het hopen. Iedere club ruikt nu echter bloed tegen PSV wat ze extra motiveert.. niet voor niks dat de laatste weken de tegenstanders steeds één van hun beste wedstrijden van het jaar spelen als je de reakties van hun supporters overal leest. NEC heeft bv. weken niks gewoon, die willen publiek wat laten zien en hoe kan dat beter dan de koploper verslaan? En dan weten ze ook nog eens dat het bij PSV voor geen meter draait.. die verheugen zich er nu al op.
Reply
Ik denk gewoon dat ze het niet meer weg zullen geven. 3 punten tegen de komende tegenstanders is meer dan genoeg.
Twente thuis lijkt lastigste maar die zijn zeker van play-offs en zullen echt niet volle bak gaan.
Reply
Bumme Wrote:Ik denk gewoon dat ze het niet meer weg zullen geven. 3 punten tegen de komende tegenstanders is meer dan genoeg.
Twente thuis lijkt lastigste maar die zijn zeker van play-offs en zullen echt niet volle bak gaan.

Er zitten twee ex-psv-trainers op de bank, dus dat riekt naar 'deal or no deal' :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Ik denk gewoon dat ze het niet meer weg zullen geven. 3 punten tegen de komende tegenstanders is meer dan genoeg.

Er zitten twee ex-psv-trainers op de bank, dus dat riekt naar 'deal or no deal' :8:

Als dat de kampioenspot zou zijn geweest hadden ze mooi aan kunnen sluiten bij de polonaise met Aisatti en Bakkal, maar dat zal nu niet opgaan. Ik denk overigens dat deze pot wel 3 punten wordt. Voor eigen publiek tegen een tegenstander die dan weet dat ze zeker 4e worden en krachten voor de play-offs willen sparen mag niet foutgaan. NEC is in slechte doen, maar zal op en top gerevancheerd zijn. Das nu de sleutelwedstrijd. In Utrecht pakken ze wel een puntje als ze daar dan genoeg aan hebben.

NAC was de sleutelwedstrijd (nederlaag had 4x moeten winnen betekend, overwinning 5 punten voor en dat was genoeg geweest) maar nu dat gelijk is geeindigd was dat dus niet de sleutelwedstrijd. :p
Reply
[droommode]Kone blesseert zich tegen Liverpool in de 1e wedstrijd die in 1-1 eindigt, PSV moe, gelijkspel bij NEC en Ajax staat nog op 1 punt. Dan in de uitwedstrijd tegen Liverpool krijgen ze 2-0 klop, door de hoeveelheid verspeelde krachten wint Twente met 2-1 thuis Ajax wint en word daarmee kampioen.[/droommode]

*word wakker*

Liverpool wint met 2-0 in de eerste wedstrijd, PSV spaart vervolgens krachten voor de competitie en word met 1 punt verschil kampioen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik denk dat Twente (lees Rutten en Eik), ondanks hun PSV verleden, de nodige mensen binnen PSV wel wil laten weten dat ze een verkeerde beslissing hebben genomen om niet met hen door te gaan als hoofdtrainers. Die gaan vol voor de winst, denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik denk dat Twente (lees Rutten en Eik), ondanks hun PSV verleden, de nodige mensen binnen PSV wel wil laten weten dat ze een verkeerde beslissing hebben genomen om niet met hen door te gaan als hoofdtrainers. Die gaan vol voor de winst, denk ik.

Ik denk dat ze de play-offs belangrijker vinden dan zo'n 'wraak' dus bij de lichtste pijntjes zullen de Kufo's en Kennedy's gewoon op de bank zitten denk ik. Zij hebben echter itt psv en az niet dat ze 2x in de week moeten spelen, dus qua vermoeidheid en blessures hebben zij minder snel reden tot het rust moeten geven van spelers.
Reply
Depor Wrote:[droommode]Kone blesseert zich tegen Liverpool in de 1e wedstrijd die in 1-1 eindigt, PSV moe, gelijkspel bij NEC en Ajax staat nog op 1 punt. Dan in de uitwedstrijd tegen Liverpool krijgen ze 2-0 klop, door de hoeveelheid verspeelde krachten wint Twente met 2-1 thuis Ajax wint en word daarmee kampioen.[/droommode]

*word wakker*

Liverpool wint met 2-0 in de eerste wedstrijd, PSV spaart vervolgens krachten voor de competitie en word met 1 punt verschil kampioen.

Die droommode kan niet. Koné wordt sowieso gespaard dinsdag en richt zich volledig op NEC (wat hij makkelijk moet kunnen halen).
Reply
Treesong Wrote:

Ik denk andersom

Competitie de in meer punt geen vervolgens verliest maar Liverpool van oorwassing een krijgt PSV
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Kluivert tegen Liverpool #-o die jongen gaat helemaal af
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
joep Wrote:
Treesong Wrote:

Ik denk andersom

Competitie de in meer punt geen vervolgens verliest maar Liverpool van oorwassing een krijgt PSV

tis geen 10 voor taal hier...
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Wie heeft er rood?
Insane life.
Reply
Farfan en Mendez wss OUT, wordt nog een leuk einde van de competitie Smile

Ik heb Kezmania trouwens een tijd niet gezien op het forum.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply

Forum Jump: