The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Jammer dat die persberichten maar 500 tekens kunnen hebben bij hattrick. Dit stond namelijk maandag in de plaatselijke krant :8: :wink:

Quote:Jansoe United op weg naar kampioenschap in IX.198

Gisteren hield coach Hollerith nog altijd een slag om de arm, maar de kenners weten het al zo goed als zeker: Jansoe United wordt dit jaar kampioen in zijn klasse IX.198.
Na de gewonnen wedstrijd tegen mede koploper Magic Almere, dat gedesillusioneerd met 5-1 huiswaarts keerde, durfde coach Hollerith niet in te gaan op het mogelijk naderende kampioenschap.
We moeten altijd nog 5 wedstrijden spelen. We hebben wel een zeer grote stap gezet, maar we zijn er nog lang niet, was het korte commentaar van de succestrainer op de persconferentie na afloop van de topper, wat nooit echt een wedstrijd was geweest.
Grote man aan Elspeetse kant was Ed Notenboom, die 3 van de 5 treffers voor zijn rekening nam. Op de vraag hoe het kan antwoordde de Nederlandse spits: De samenwerking met Johan (Bijkerk red.) en Sipko (Veenboer red.) loopt dit seizoen geweldig. We raken goed op elkaar ingespeeld en ook vullen we elkaar monster aan. En, niet te vergeten, we krijgen steeds fantastische passes van Hugo (Lamego red.) of vanaf de zijkant van Kaliranjan (Mukherjee red.) Gisteren was ik degene die drie keer wist te scoren en zo veel aandacht kreeg, volgende week is het weer iemand anders die makkelijk het net vindt. Het team staat als een huis.
Smet op de wedstrijd was wel de onnodige, maar wel terechte, gele kaart die verdediger Anthony Salmon kreeg in de 37e minuut. Hierdoor zal hij aanstaande week moeten toekijken wanneer zijn ploeggenoten uit moeten spelen bij de nummer 8 van de competitie, FC Kaz.
Jansoe United boekte dit seizoen tot nu toe 8 overwinningen, waar tegenover 1, totaal onverwachte en onterechte, nederlaag staat. Het doelsaldo is onovertroffen: 51 doelpunten voor en slechts 4 keer werd de hechte defensie van Jansoe gepasseerd.
Over resultaten is dus totaal niet te klagen, evenmin over de selectie. Toch gaan er steeds meer geruchten dat Jansoe United bezig is om een nieuwe centrale middenvelder te halen.
Voorzitter René Jansen wilde hierop wel reageren: We horen steeds meer geruchten over het feit dat we bezig zijn met een watmeer ervaren middenvelder met iets meer kwaliteiten dan wat we nu hebben.
Hierover kan ik kort zijn: We kijken wel op de markt naar de mogelijkheden en houden ook een groot aantal spelers in de gaten, maar op dit moment hebben we nog niet de financiële middelen om zo´n soort speler te kopen. Op dit moment blijft dit dus nog toekomstmuziek, mede omdat we voor het einde van het seizoen ons stadion hoe dan ook willen uitbreiden van 10.524 plaatsen naar 20.000 plaatsen.
Dat kost ook een mooie duit en het geld groeit ons niet achter op de rug.

Gisterenmiddag werd uiteindelijk bekend naar welke club Darek Grela ging. Na lang onderhandelen met verschillende clubs bleek uiteindelijk Forças Especiais uit Portugal de meeste interesse te tonen voor de uitstekende reserve spits van Jansoe United. Volgens geruchten betaalde de Portugeze ploeg ongeveer 200.000 euro voor Grela.

:lol: :lol:
Reply
Wel lullig altijd dat die lokale journalistjes zo slecht opgelet hebben bij Nederlandse les... voorbeelden:

"volledige onnodige, maar wel terechte, gele kaart"
Dat die gele kaart volledig was lijkt me logisch...

"wanneer zijn ploeggenoten moeten spelen uit naar de nummer 8"
?? Uit moeten spelen naar? De hele weg al voetballend? Geen bus in de regio te bekennen om ze gewoon te brengen?

"Naar verluid"
?? +t


:lol: :lol:


Maar ik ben het met je eens: zonde van de maximaal 500 tekens.
Reply
Marshall Wrote:"volledige onnodige, maar wel terechte, gele kaart"
Dat die gele kaart volledig was lijkt me logisch...

volledig slaat op onnodig he niet op de kaart.
Reply
Mac Wrote:
Marshall Wrote:"volledige onnodige, maar wel terechte, gele kaart"
Dat die gele kaart volledig was lijkt me logisch...

volledig slaat op onnodig he niet op de kaart.

Inderdaad. Hij was volledig onnodig. Maar om verder gezeur te voorkomen heb ik het maar aangepast. Icon_evil
Reply
Als het volledig was wel ja, maar door volledige te gebruiken laat je het op de kaart slaan... That was my point Big Grin

En laat je niet op de kast jagen Jansoe! Leuk stukkie! Wink
Reply
Mierenneuker. Icon_twisted
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Miereneuker of mierenneuker? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mierenneuker.

Met dubbel N dus. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Birger Wrote:sterk staaltje Anti, maar je gaat er dan wel van uit dat je keepers na 1 week poppen.. alletwee dan nog. Wat ga je doen mocht dit niet zo zijn? #-o

Het is gewoon een risico die ik neem. Als ze allebei niet poppen dan misschien nog een week eraan plakken. Stijgt er maar 1 dan hou ik het daarbij. Dan is het gewoon wat extra centjes sparen om wel de gewenste speler te kopen. Daarom ben ik ook opzoek naar spelers die echt dicht tegen uitstekend aanzitten. Beetje risico nemen, maakt het spel alleen maar leuker.

Wat betreft conditite. Ik zoek dan ook voornamelijk keepers die rampzalig/waardeloos conditie hebben. Dan weet ik zeker dat hun tsi alleen gebasseerd is op keepen.

Elke keer probeer ik wat te verzinnen om mijn team sterker te maken. Eerst deed ik dat met handelen van potentiele coaches. Goedkoop inkopen en dan duur verkopen. Een andere manier van trainen. Mezelf daardoor te onderscheiden en nu dit met keepers.
Reply
@Anti: hoe oud is je huidige keeper die hoog-goed is?
Reply
Hij is nu 23 jaar oud.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Poeh dan moet je niet op 1 week rekenen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat weet ik nog niet zo zeer. Het duurt 6wkn om een keeper te trainen. Om hottrick te volgen zou dat 10/6=1.666 zijn per training. De bovengenoemde keeper staat rond 7.9326. "Nu moeilijk in te schatten omdat hij vandaag terug is van een blessure". Dat blijft er ongeveer 0.7 over. Met aftrek van zijn leeftijd zou het net kunnen, lijkt mij zo.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Dat weet ik nog niet zo zeer. Het duurt 6wkn om een keeper te trainen. Om hottrick te volgen zou dat 10/6=1.666 zijn per training. De bovengenoemde keeper staat rond 7.9326. "Nu moeilijk in te schatten omdat hij vandaag terug is van een blessure". Dat blijft er ongeveer 0.7 over. Met aftrek van zijn leeftijd zou het net kunnen, lijkt mij zo.

Volgens mij gaan ze uit van een goed coach en 9 keepertrainers..... Of klopt dit niet?
Reply
Nog geeneens aan gedacht... Anti, jij wel? Heb je 9 keepertrainers? Want ik denk dat Tan weleens gelijk heeft hier...
En ontslaan van ass coaches, aannemen van keepertrainers, ontslaan van keepertrainers en aannemen van ass coaches gaat je een flinke duit kosten...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik vraag me ineens af of het wel nodig is om 9 ass en 1 keeperstrainer te hebben. Is het niet verstandiger om 10 ass. aan t werk te hebben?
The great old Ludwig von...
Reply
ik wil komende zondag 5-5-0 en pressievoetbal gaan spelen uit tegen de nr.1 in mijn divisie....hebben mensen hier ervaring mee en nog belangrijker krijg je hierdoor wel gewoon je training? ik weet dat je niet met meer dan 3 centrale verdedigers/middenvelders mag spelen...is 0 aanvallers wel geoorloofd ?!?
Reply
@gitter: het kan ja maar het effect van die ene extra assitent is te verwaarlozen en bovendien kan je vorm van je keeper dandramatisch dalen.

$devlin ja hoor dat mag gewoon
Reply
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat alleen keepen invloed heeft op de TSI van een keeper en de conditie dus niet ..... kan alleen geen bron hiervan geven.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Tan Wrote:
Antidote Wrote:Dat weet ik nog niet zo zeer. Het duurt 6wkn om een keeper te trainen. Om hottrick te volgen zou dat 10/6=1.666 zijn per training. De bovengenoemde keeper staat rond 7.9326. "Nu moeilijk in te schatten omdat hij vandaag terug is van een blessure". Dat blijft er ongeveer 0.7 over. Met aftrek van zijn leeftijd zou het net kunnen, lijkt mij zo.

Volgens mij gaan ze uit van een goed coach en 9 keepertrainers..... Of klopt dit niet?

Volgens mij gaan ze daar wel vanuit ja. En Marsh je kan toch ook gewoon 9 keepertrainers en 9 assistent trainers voor 1 week nemen. Zo groot effect zal het toch niet hebben?
Reply
mwa als je helemaal geen training wilt hebben die week Wink
Reply
Dan wacht ik nog wel ff. Heb toch eerst andere prioriteiten. Wil ook nog een verdediger en een IM halen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Psies... Jij had het dus ook over het hoofd gezien... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nou, het is de WvdW, en ik denk niet voor niks... Ik heb jullie hulp nodig...

Ik speel komende week tegen Borussia, mijn grootste concurrent voor de titel en op dit moment grootste struikelblok voor promotie naar V. Ik kan er geen wijs uit worden. Hij past zijn tactiek per wedstrijd aan en heeft het eerdere onderlinge duel met 1-0 gewonnen via de counter. Hij heeft een vrij sterke verdediging die FCCHV onlangs toch wist te slechten... Ik weet alleen niet wat hij zou spelen en hoe ik hem moet bestrijden. Iemand die mij wat hulp wil bieden???

Dank!!!


EDIT: vanavond ook de volgende speler aangeschaft:

Karlo Jerolimov (39428658)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 3 140
Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: CdF Marshall
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht


693k kosttie hij me...
Reply
Bij mij in de divisie ook een wedstrijd met de dood of de gladiolen.
Wanneer ik de wedstrijd met de huidige nummer 1 win neem ik zijn koppositie over, en zit er nog altijd een kampioenschap in voor de Starz. Wanneer ik de wedstrijd verlies daal ik af naar de derde plek en kan ik een kampioenschap wel vergeten.

Dit was de laatste wedstrijd van hem
Quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

en dit was mijn laatste match

Quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: redelijk (oud)

Zo is te zien dat mijn aanvals rating door de slechte vorm voorin nog niet je van het is maar dat mijn verdediging en middenveld sinds 1 wedstrijdje wel goed in orde zijn!

Amstelvooruit wil nog wel eens vleugel aanval kiezen als speciale tactiek, en hierdoor wordt zijn linkerverdediging erg zwak!
Ik heb nu gewoon een 3-5-2 opstelling staan met mn rechter winger op aanvallend en mn linker winger naar het midden.

Doe ik hier zo goed aan, of hebben jullie nog andere tips?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:Nou, het is de WvdW, en ik denk niet voor niks... Ik heb jullie hulp nodig...

Ik speel komende week tegen Borussia, mijn grootste concurrent voor de titel en op dit moment grootste struikelblok voor promotie naar V. Ik kan er geen wijs uit worden. Hij past zijn tactiek per wedstrijd aan en heeft het eerdere onderlinge duel met 1-0 gewonnen via de counter. Hij heeft een vrij sterke verdediging die FCCHV onlangs toch wist te slechten... Ik weet alleen niet wat hij zou spelen en hoe ik hem moet bestrijden. Iemand die mij wat hulp wil bieden???

Dank!!!


EDIT: vanavond ook de volgende speler aangeschaft:

Karlo Jerolimov (39428658)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 3 140
Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: CdF Marshall
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht


693k kosttie hij me...

Ben je bereid om met maar 3 verdedigers te spelen? Of wil je met minimaal 4 spelen(ivm training)?
Reply
Tan Wrote:Ben je bereid om met maar 3 verdedigers te spelen? Of wil je eer met minimaal 4 spelen(ivm training)?

Uiteraard het liefst met 4 verdedigers wegens training. Als het noodzakelijk is wil er wel een training voor opofferen (heb toch een geblesseerde die denk ik beide wedstrijden niet haalt volgende week)
Reply
Ik denk dat hij hetzelfde zal spelen als in de heenwedstrijd. 5-3-2 met counter. In het wedstrijdverslag kreeg jij 1 kans en hij ook. Hij maakte die en jij niet....

In de veronderstelling dat hij 5-3-2 counter gaat spelen heb je volgens mij de volgende opties:

- je gaat zelf ook 5-3-2 of 5-4-1 spelen. Je zorgt dat je verdediging zo sterk is dat hij er geen 1 in weet te prikken. En je hoopt dat je er zelf wel in scoort.

- je gaat vol op de aanval en kiest een 4-3-3 of een 3-4-3 opstelling.(volgens mij heb je maar 3 spitsen, dit zou inhouden dat je geen reservespits hebt of er nog 1 moet aanschaffen)

- je kiest voor je oude tactiek 4-4-2. Je hoopt dat je aanvallers nu wel een goal scoren en dat je verdediging de pot dicht houdt

- je kiest de "standaardopstelling" in hattrick, namelijk 3-5-2. Hiermee hoop je dat je zo veel mogelijk balbezit hebt en dat je spitsen de kans(en) nu wel afmaken...

Persoonlijk zou ik(gelet op de stand in jouw competitie) gaan voor een 5-3-2. Een gelijkspel is in mijn ogen voldoende om kampioen te worden...
Reply
dank voor de input Tan!
Je hebt denk ik gelijk (behalve dan dat ik maar 3 aanvallers zou hebben Wink), nul houden is belangrijker dan winnen... Hij moet winnen om nog een kans te hebben...

Dank!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Het nieuwe grote talent van San Marco

Alessandro Poli (59214796)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Italiano!


Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 3 350
Loon: 1 149 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: San Marco
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply


Forum Jump: