The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
pffff... wat is er met de dubbel-likker gebeurd ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Antidote Wrote:Een speler kan pas een soort coach worden als hij een bepaalde level ervaring heeft gehaald. Je zou een speler met zwak ervaring geen goed coach kunnen maken.

Ja maar een speler met goed ervaring kan zowel een goed als een redelijk coach worden. Het gaat om wat voor coach het is en niet om zijn ervaring...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
even een rookie vraag. Ik heb nog weinig gedaan met repositionering van spelers, maar dat moet ik nu wel gaan doen.
Ik kan toch gewoon een wingback als centrale verdediger neerzetten en de andere wingback naar het midden???
The great old Ludwig von...
Reply
yep
Reply
thx
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:even een rookie vraag. Ik heb nog weinig gedaan met repositionering van spelers, maar dat moet ik nu wel gaan doen.
Ik kan toch gewoon een wingback als centrale verdediger neerzetten en de andere wingback naar het midden???

geen probleem, zolang je dus maar niet meer dan 3 centrale verdediger, middenvelders of spitsen hebt...'naar het midden' telt niet als extra centrale verdediger/middenvelder
Reply
dat dacht ik inderdaad al. thx dev...
The great old Ludwig von...
Reply
Nog een rookievraag.

Ik heb nu 3 spelers met redelijk leiderschap, 2 populaire personen en 1 aangename. Wie de teamleider is, en dus invloed heeft op je TS, wordt toch random bepaald?
Is het dan verstandig om die aangename te verkopen of is het verschil heel klein en doet het er niet zoveel toe?
Ik hou die speler liever namelijk, maar als de teamleider echt veel invloed heeft op de TS is het misschien wel verstandig om hem te verkopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ZOveel invloed heeft dit niet volgens mij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Nog een rookievraag.

Ik heb nu 3 spelers met redelijk leiderschap, 2 populaire personen en 1 aangename. Wie de teamleider is, en dus invloed heeft op je TS, wordt toch random bepaald?
Is het dan verstandig om die aangename te verkopen of is het verschil heel klein en doet het er niet zoveel toe?
Ik hou die speler liever namelijk, maar als de teamleider echt veel invloed heeft op de TS is het misschien wel verstandig om hem te verkopen.

Oe, da's niet best, Ad Wim. Ik heb nog wel een clown voor je te koop. Mats ik je, vraag ik niet de gebruikelijke 79.500. Je mag hem kopen voor 50.000.

Ht-mail me maar even: Verantwoord Frituren (149900)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bedankt, maar ik heb even de knaken niet. Bovendien is het voor mij rendabel om zoveel uit te geven voor een clown nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bedankt, maar ik heb even de knaken niet. Bovendien is het voor mij rendabel om zoveel uit te geven voor een clown nu.

niet rendabel, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Bedankt, maar ik heb even de knaken niet. Bovendien is het voor mij rendabel om zoveel uit te geven voor een clown nu.

niet rendabel, denk ik.

Daar moet ik mukkus wel gelijk ingeven.
Insane life.
Reply
Rookievraagje deel III: Wat moet ik hier aan doen? Ik win deze comp. (# 1 in VIII.746) gemakkelijk.

Quote:Sportpsychologen: 0

en

Teamgeest: kalm
Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Rookievraagje deel III: Wat moet ik hier aan doen? Ik win deze comp. (# 1 in VIII.746) gemakkelijk.

Quote:Sportpsychologen: 0

en

Teamgeest: kalm
Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven

wachten op de update van zondag, wordt dan wel naar beneden bijgesteld waarschijnlijk
Reply
Bumme Wrote:Ik heb nu:

Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.

Zojuist aangetrokken:

Josu Granado (153625217)
42 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een matig coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
matig coach? da's wel erg laag he Wink
[edit]en lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor het trainen van die 17jarige keeper die je gekocht hebt[/edit]
Reply
Geen verbetering dan? Hij is toch goed waar zijn voorganger zwak en rampzalig was?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Geen verbetering dan? Hij is toch goed waar zijn voorganger zwak en rampzalig was?

Leiderschap is voor TS dan is goed mooi, maar als de coach matig is, is dit echt zonde van je geld. Nu doet het namelijk nog een week extra langer voordat je spelers een niveau hoger stijgen.
Insane life.
Reply
Na een beetje zoeken kom ik tot de ontdekking dat mijn divisiegenoot: fc maas en waal ooit bij Lamme Lennie in dezelfde divisie heeft gezeten.
Reply
EB Sports Wrote:Na een beetje zoeken kom ik tot de ontdekking dat mijn divisiegenoot: fc maas en waal ooit bij Lamme Lennie in dezelfde divisie heeft gezeten.

STOP DE PERSEN!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1-1 bij rust tegen mijn enige concurrent. Ik dacht wel een goede kans te maken aangezien mijn vorm echt een stuk beter is, maar het is heel spannend [-o<
Had 55% balbezit en mijn conditie is goed, dus ik zie het nog wel zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dre Wrote:
Bumme Wrote:Geen verbetering dan? Hij is toch goed waar zijn voorganger zwak en rampzalig was?

Leiderschap is voor TS dan is goed mooi, maar als de coach matig is, is dit echt zonde van je geld. Nu doet het namelijk nog een week extra langer voordat je spelers een niveau hoger stijgen.

Ai, das slecht nieuws. Waarschijnlijk weggegooid geld dus.........?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Shit, eindelijk terug gevochten naar een 3-2 vorsprong. Sta ik in een minuut weer met 4-3 achter klote.
Reply
Yes, 1-0 achter maar uiteindelijk 3-1 gewonnen :razz:
Belangrijke stap richting kampioenschap Hakkuh

Helaas wel een van mijn beste spitsen voor 4 weken eraf Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rampzalig seizoen tot nu toe. een geflatterde 1-5 nederlaag. 0 uit 3 en redelijuk diep in de schuld, alleen de beker is nog interessant, maar kan woensdag ook wel eens afgelopen zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
nooit geweten dat deze combi mogelijk was:
Quote:Het hoosde de hele dag,
Quote:Op snelheid ging Séverin Mougin van Dorhals zijn directe tegenstander voorbij en leverde een sublieme voorzet af op de vrijstaande Albert Martín, die simpel de 1-0 in kon tikken.
Reply
gittermaster Wrote:rampzalig seizoen tot nu toe. een geflatterde 1-5 nederlaag. 0 uit 3 en redelijuk diep in de schuld, alleen de beker is nog interessant, maar kan woensdag ook wel eens afgelopen zijn.

rampzalig seizoen tot nu toe. een geflatterde 0-5 nederlaag. 3 uit 3 en nog maar 1,3M in kas, alleen de beker is nog interessant, maar kan woensdag ook wel eens afgelopen zijn.

Nog niet zo rampzalig als gitter dus, maar leuk is anders.
Reply
Heerlijke 1-3 overwinning met inmiddels alweer een wonderbaarlijk middenveld Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
1-5 overwinning tegen mijn grootste concurrent en dat nog met PIC. Eén seizoen in VII brengt toch weer leuke dingen. Woensdag in de beker zijn mijn kansen ook weer gegroeit, aangezien mijn tegenstander (IV) alleen sterker is op het middenveld en hij daar net nou zijn beste speler kwijt is met rood.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: