The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Waarom doen die dokters tegen woordig geen werk meer. Ik heb een speler die is 4 weken gebleseerd, gelijk doktoren aangenomen, geen enkel effect. Het is de laatste tijd alleen maar feest, met die nutteloze doktoren. Heb ik iets over het hoofd gezien???
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
2-0 winst met MoTs nu hopen dat ik de volgende wedstrijd het droog hou. Daarna kan ik 2 wedstrijden PIC spelen. Het blijft erg spannende in mijn divisie, het is nog niet te zeggen wie er nou kampioen gaat worden.
Reply
Nr. 12 Wrote:Waarom doen die dokters tegen woordig geen werk meer. Ik heb een speler die is 4 weken gebleseerd, gelijk doktoren aangenomen, geen enkel effect. Het is de laatste tijd alleen maar feest, met die nutteloze doktoren. Heb ik iets over het hoofd gezien???

hoe ouder de speler hoe langer het duurt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Moeizame 3-2 overwinning. Mijn spits was blessee, dus ben wel content met het resultaat, ben in ieder geval van de laatste plek af, maar het gaat heel moeilijk worden om ook van deze een na laatste plek af te komen.
The great old Ludwig von...
Reply
Bocaloca Wrote:
Nr. 12 Wrote:Waarom doen die dokters tegen woordig geen werk meer. Ik heb een speler die is 4 weken gebleseerd, gelijk doktoren aangenomen, geen enkel effect. Het is de laatste tijd alleen maar feest, met die nutteloze doktoren. Heb ik iets over het hoofd gezien???

hoe ouder de speler hoe langer het duurt

Ook bij een 18/19 en 24 jarige? Iig bedankt voor je opmerking. Dat wist ik al, gezien caput ooit is zijn coach had opgesteld en die had gelijk een roodkruisje met 10 weken. :Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
een 24 jarige hersteld langzamer dan een 18 jarige
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mooie 6-1 zege gisteren, zodat ik op de 3e plaats blijf. Ben nog steeds niet ontevreden over mijn eerste seizoen in V. De teams in mijn competitie zijn wel erg aan elkaar gewaagd, dus over twee weken kan ik gewoon weer 6e staan (waar ik qua ratings ook thuishoor :wink: )

Verder ook nog een reusachtige, salarisslurpende middenvelder voor de 'mooie' prijs van 1.122.000 verkocht, zodat de economie ook weer een zet in de goede richting heeft gekregen.
Reply
ik een mooie 3-2 overwinning...nu op een derde plaats.
vraagje...ik train op scoren. nu krijg ik steeds bericht van mijn trainer dat de conditie van sommige spelers afzwakt...wat is dat voor dom iets? en wat kan ik er aan doen? conditie trainen is toch zonde ipv scoren???
Reply
kooltje Wrote:ik een mooie 3-2 overwinning...nu op een derde plaats.
vraagje...ik train op scoren. nu krijg ik steeds bericht van mijn trainer dat de conditie van sommige spelers afzwakt...wat is dat voor dom iets? en wat kan ik er aan doen? conditie trainen is toch zonde ipv scoren???

conditie zakt ongeveer 1 niveau in 1 heel seizoen, dus in het tussenseizoen gewoon 1 of 2 weken conditie trainen en je houdt je spelers op voldoende niveau...
Reply
En ik zou toch echt positiespel gaan trainen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ik zou toch echt positiespel gaan trainen.
zoals iedereen...nee dank je wel..ik koop die spelers wel voor goedkoop
Reply
Sjeffer Wrote:Mooie 6-1 zege gisteren, zodat ik op de 3e plaats blijf. Ben nog steeds niet ontevreden over mijn eerste seizoen in V. De teams in mijn competitie zijn wel erg aan elkaar gewaagd, dus over twee weken kan ik gewoon weer 6e staan (waar ik qua ratings ook thuishoor :wink: )

Verder ook nog een reusachtige, salarisslurpende middenvelder voor de 'mooie' prijs van 1.122.000 verkocht, zodat de economie ook weer een zet in de goede richting heeft gekregen.

Hmm lijkt wel op mijn divisie.
Reply
6-1 gewonnen en nu 8 wedstrijden 8 punten voor. 4e Kampioenschap lijkt in de maak...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
0-4 winst bij de nummer 4. 8 gespeeld 24 punten, 33 doelpunten mee en 11 tegen. Kampioenschap is dichtbij
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik zou toch echt positiespel gaan trainen.
zoals iedereen...nee dank je wel..ik koop die spelers wel voor goedkoop
Misschien kun je eraan denken waarom iedereen dat doet...
Middenveld is het belangrijkst in Hattrick, zeker in de lage divisies. En je hoeft geen gevaarlijke 3-4-3 te spelen, zoals je nu waarsch doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je gewoon goede middenvelders koopt, kan je in de lage divisies prima uit de voeten. En als je dan je aanval hebt opgebouwd kan je altijd als je wat hoger komt midds gaan trainen.

Midds trainen is geen garantie voor succes ofzo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lekker wingen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Bocaloca Wrote:Als je gewoon goede middenvelders koopt, kan je in de lage divisies prima uit de voeten. En als je dan je aanval hebt opgebouwd kan je altijd als je wat hoger komt midds gaan trainen.

Midds trainen is geen garantie voor succes ofzo
Geen garantie voor succes inderdaad, maar 3-5-2 spelen is wel echt de sleutel tot succes in de lage divisies. Ik speel het elke week en sta samen met nog een ploeg die 3-5-2 speelt ver los van de rest. Je moet wel erg goede middenvelders kopen wil je met 3-4-3 een seizoenlang een, voor deze divisie, goed middenveld hebben en veel kansen creëren. Mijn middenvelders worden namelijk ook elke week beter, waar die van hem gelijk blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik ga ook meer voor de economische wet.
Als iedereen iets traint, kies ik voor iets anders.
Toen ik een aantal seizoen geledne begon trainde ik daarom winger.
Enkele seizoenen later leverden wingers relatief meer op, omdat er gewoon een overschot was aan middenvelders, dus kan Kooltje gaan ongelijk geven.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ik ga ook meer voor de economische wet.
Als iedereen iets traint, kies ik voor iets anders.
Toen ik een aantal seizoen geledne begon trainde ik daarom winger.
Enkele seizoenen later leverden wingers relatief meer op, omdat er gewoon een overschot was aan middenvelders, dus kan Kooltje gaan ongelijk geven.

Ik ondersteun dit verhaal, ik train weliswaar nog steeds positiespel en soms passen maar gezien de teruggang in transferprijzen ben ik een paar seizoen een hoop kapitaal kwijt geraakt.

Weet nog niet wat ik komend seizoen ga doen, misschien alles wat waarde heeft verkopen wat mindere goden erbij pakken en de beste IM vasthouden en maar eens wat anders gaan trainen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Als je gewoon goede middenvelders koopt, kan je in de lage divisies prima uit de voeten. En als je dan je aanval hebt opgebouwd kan je altijd als je wat hoger komt midds gaan trainen.

Midds trainen is geen garantie voor succes ofzo
Geen garantie voor succes inderdaad, maar 3-5-2 spelen is wel echt de sleutel tot succes in de lage divisies. Ik speel het elke week en sta samen met nog een ploeg die 3-5-2 speelt ver los van de rest. Je moet wel erg goede middenvelders kopen wil je met 3-4-3 een seizoenlang een, voor deze divisie, goed middenveld hebben en veel kansen creëren. Mijn middenvelders worden namelijk ook elke week beter, waar die van hem gelijk blijven.

Jij bent echt goed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Oke, dan zit ik er blijkbaar naast. Een aantal jaar geleden, toen ik voor ermee begon, stond dit echter bekend als de beste tactiek voor beginners. En in de beginnerstips van verschillende sites staat nog steeds dat dit de juiste tactiek is. Maar die financiele reden is natuurlijk wel plausibel. Maar aan de andere kant zijn IM-trainees ook weer goedkoper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Officieel was verdedigers trainen ook een garantie tot succes voor beginners, omdat je daarmee veel winst kon maken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Keepers ook, omdat je dan elke mogelijke opstelling kan spelen met ervaren krachten als veldspelers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:nanana: Adje :nanana:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En ik train vanaf het begin spitsen en werd ook in mijn eerste 3 seizoenen achter elkaar kampioen :wink:

Dus :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:En ik train vanaf het begin spitsen en werd ook in mijn eerste 3 seizoenen achter elkaar kampioen :wink:

Dus :razz:
dat ga ik ervaren...al moet ik de eerste keer nog kampioen worden
Reply
en natuurlijk de enige basisspeler die in deze oefenpot in t veld staat (ook nog uitstekend vorm), dit omdat ie afgelopen zondag geschorst was
In de 40e minuut werd gittermaster-speler Hans Schirmbrandt, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen.
zal wel 5 weken zijn ofzo, wat een kutseizoen :letitallout:
The great old Ludwig von...
Reply
El Parasito Wrote:Vlaams:
Quote:In de 86e minuut dragen de mensen van het Rode Kruis Parasitos-speler Fabian Haunschmidt van het veld op een brancard, terwijl hij het uitschreeuwt van de pijn

Nederlands:
Quote:In de 86e minuut werd Parasitos-speler Fabian Haunschmidt, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen

mijn 18 jarige formidabel (1 week van uitmuntend) scoren :letitallout:

7 WEKEN!

OMG, ik hoop niet dat dit altijd zo is.... En dat allemaal voor dat tyfus vlaggetje van Jordanie
The great old Ludwig von...
Reply
Mijn 31 jarige mid heeft een hersenschudding. +5 GVD :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: