Threads: 22
Vret Mien Gras Wrote:Depor Wrote:Onmeunige Ik Wrote:Depor Wrote:Jullie winnen geen van beide....1e ronde UEFA CUP niet verder..
Onderbouwen is ook een vak....
Hmm van mij verwacht je dat ik het onderbouw, maar Kennedy en Balthazar die beweren dat jullie de UEFA Cup of de CL pakken niet...
iig. Ik denk dat FCTwente wat belangrijke spelers gaat kwijtraken wo. Aisatti Bakkal, Kennedy, Engelaar misschien Touma.
Op Kennedy na kunnen ze allemaal gemist worden.
Maar ik zal reeel zijn, als we nog tien keer tegen Levadia moeten ballen dan winnen we zeker negen keer. Het was zeker een blamage en het leek nergens op. Hopelijk komen we nu verder.
En dat wij het gemiddelde van Nederland omlaag hebben getrokken kan zo zijn, maar daar is Ajax al jarenlang mee bezig!!!!!
Alleen PSV en nu ook AZ houden ons op de been.
Valt wel mee Ajax tikt nog net meer binnen door die kwartfinale, via VI.nl gedaan dus kan er een kwart/halve finale naast zitten.
PSV
2006/2007 Kwartfinale CL
2005/2006 Kwartfinale CL
2004/2005 Halve finale CL
2003/2004 1e Ronde CL, kwartfinale UEFA Cup
2002/2003 1e ronde CL
Ajax
2006/2007 2e ronde UEFA
2005/2006 tegen Inter eruit 2e ronde CL
2004/2005 2e ronde UEFA tegen Auxerre
2003/2004 Poule fase CL
2002/2003 kwartfinale CL tegen Milan
AZ
2006/2007 Kwartfinale UEFA
2005/2006 Kwartfinale UEFA
2004/2005 Halve finale UEFA
2003/2004 Niets
2002/2003 Niets
Twente
2006/2007 voorronde.....
2005/2006 Niets
2004/2005 Niets
2003/2004 Niets
2002/2003 Niets
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 312
Dat Ajax met moeite net iets meer dan AZ 'binnentikt' vind jij wel meevallen? Ik vind het eerder zorgwekkend, 4 jaar geleden mochten die kaaskoppen nog niet eens dromen van spelen in Europa, terwijl Ajax in de kwartfinale CL stond! Tis toch vlug gegaan!
Threads: 15
Het is inderdaad wel tekenend, dat AZ in de laatste 3 jaar naast Feijenoord ook Ajax gepasseerd is.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Tsja vond je het niet zorgwekkend dat PSV de jaren ervoor 10 jaar op rij de 2e ronde niet haalde?
Dat is voetbal, AZ komt op, Feyenoord verdwijnt van het toneel. Over 5 jaar kan het andersom zijn....
Threads: 312
Depor Wrote:Tsja vond je het niet zorgwekkend dat PSV de jaren ervoor 10 jaar op rij de 2e ronde niet haalde?
Toen had PSV nog niet meer dan 2 goede spelers. :razz:
Threads: 114
Peter Wrote:Depor Wrote:Tsja vond je het niet zorgwekkend dat PSV de jaren ervoor 10 jaar op rij de 2e ronde niet haalde?
Toen had PSV nog niet meer dan 2 goede spelers. :razz:
Edward Linskens en wie nog meer?
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 137
Twente/Heracles A1 bijna kampioen
Zaterdag 21-4-2007
FC Twente/Heracles A1 kan de titel niet meer ontgaan. Het team van René Hake en Frank Tempelman won dankzij twee goals van Marko Arnautovic vanmiddag met 2-1 van RKC A1, terwijl concurrent Ajax A1 op De Toekomst 3 punten verspeelde tegen ADO Den Haag A1 (0-2).
Met nog twee wedstrijden te spelen bedraagt de voorsprong op Ajax nu 6 punten, waardoor Twente/Heracles volgende week tegen AZ aan een gelijkspel genoeg heeft. Ter herinnering: de eerste ontmoeting in Alkmaar eindigde in een 2-6 overwinning. Zaterdag 28 april, 14.30 uur, FC Twente/Heracles A1 - AZ A1... het zou weleens druk kunnen worden
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 76
als je maar weet dat feyenoord B1 kampioen is!
waf Wrote:als je maar weet dat feyenoord B1 kampioen is!
=D>
Dan weet nu iedereen waar de toekomsttalentjes vandaan komen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 114
Je kan alles zeggen, maar Feyenoord, Heerenveen en FC Twente (zo goed als zeker), hebben al een prijs binnen.
Nu mogen AZ en Ajax om de andere 2 strijden.
Vergeet ik nu nog een club?
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 31
Mukkus Wrote:Je kan alles zeggen, maar Feyenoord, Heerenveen en FC Twente (zo goed als zeker), hebben al een prijs binnen.
Ja, de E2 van PSV is ook kampioen geworden!
Threads: 18
Voyou Wrote:Mukkus Wrote:Je kan alles zeggen, maar Feyenoord, Heerenveen en FC Twente (zo goed als zeker), hebben al een prijs binnen.
Ja, de E2 van PSV is ook kampioen geworden!
en ajaks heeft verloren van ado... :wink:
ADO Den Haag A1 speelt zich veilig
Door een knappe 0-2 overwinning bij Ajax A1 heeft ADO Den Haag A1 het Eredivisieschap voor volgend jaar veilig gesteld. De ploeg van Carlos Roeleveld is nu ook door AZ A1 en Sparta A1 niet meer te achterhalen.
Met vijf overwinningen in de laatste vijf wedstrijden ging ADO Den Haag A1 goed gemotiveerd naar sportpark De Toekomst. Dat winst niet alleen tegen de directe degradatiekandidaten mogelijk is, bewezen de Hagenaars door kampioenskandidaat Ajax A1 te verslaan. Door dit resultaat is ADO Den Haag A1 niet alleen verzekerd van Eredivisievoetbal volgend seizoen, het zorgde er ook voor dat de Amsterdammers naar het kampioenschap kunnen fluiten. "En het leuke is dat we het allemaal op eigen kracht hebben bereikt", zegt trainer Carlos Roeleveld. "Natuurlijk hebben onze concurrenten vandaag punten verspeeld, maar door zelf te winnen hebben we onze doelstelling gehaald. We hebben het aan het begin van het seizoen moeilijk gehad, maar eerlijk gezegd heb ik er altijd wel vertrouwen in gehad dat we volgend seizoen opnieuw in de Eredivisie spelen."
De Hagenaars lieten in het begin Ajax A1, dat getraind wordt door Sonny Silooy, nog te vaak aan de bal komen, maar al gauw namen de bezoekers het heft in handen. In de 32e minuut leek spits John Verhoek op weg naar de openingstreffer, maar hij treuzelde te lang. De Ajax-defensie, met Daley Blind, de zoon van Danny Blind, in het centrum, kon nog tijdig redding brengen. Zes minuten later hadden de Amsterdammers geen verweer op een Haagse aanval. Verhoek veroverde de bal en stuurde Nick Brouwer diep. De aanvallende middenvelder omspeelde vervolgens doelman Koen Verhoeff en plaatste de bal in het doel: 0-1.
Na de rust kende Ajax A1, waarbij de over Champions League-ervaring beschikkende Mitchell Donald in de spits liep, nog een kleine opleving. Siem de Jong was dichtbij de gelijkmaker, maar zijn schot belandde op de paal. Terwijl de steeds moedelozer wordende Silooy zijn ploeg opdracht gaf om één-op-één te gaan spelen, werd ADO Den Haag A1 juist weer gevaarlijk. Verhoek was dichtbij zijn treffer maar een knappe redding van Verhoeff verijdelde een grotere voorsprong. In de zeventigste minuut was Verhoek opnieuw in scoringspositie, maar dit keer ging zijn kopbal over.
De bevrijdende tweede treffer viel uiteindelijk in de 78e minuut. Een combinatie tussen Brouwer en Frans van Niel eindigde bij Frank van der Zwan. De spits draaide weg van zijn tegenstander en schoot de bal onhoudbaar langs Verhoeff: 0-2. Het bleek de mokerslag voor Ajax A1 te zijn, want de Hagenaars, bij wie rechtsback Darryl Janmaat de absolute uitblinker was, kwamen nooit meer in de problemen. Het enige vervelende moment was dat Ajax-rechtsback Vito Wormgoor in de slotfase zijn kuitbeen brak, zodat de wedstrijd en het seizoen voor de Amsterdammers helemaal in mineur eindigden.
Met zes overwinningen op rij, geen doelpunten tegen en vijftien gemaakte treffers heeft ADO Den Haag A1 laten zien dat het zijn plekje in de Eredivisie verdient. Achttien van de 29 punten heeft de ploeg in de laatste zes wedstrijden verzameld. En volgens Roeleveld is er de resterende twee wedstrijden nog wel meer mogelijk. "Ze hebben laten zien dat ze winnaars zijn, dus laten er nog maar een paar punten bij komen. De ploeg is fit, is gedisciplineerd en heeft laten zien dat het belangrijke wedstrijden kan winnen. Daarom heb ik er wel vertrouwen in dat ons puntentotaal boven de dertig zal komen."
Opstellingen:
Ajax A1: Verhoeff; Wormgoor, Vostermans, Blind, Supusepa; Will, De Jong, Van der Heijden (65. Lazic); Hasselbaink (53. Schell), Donald (57. Olijve), Danso (65. Lachman).
ADO Den Haag A1: Loozen; Janmaat, Oosterheert, Pauletta, Schenk; Van Niel, De Geer, Brouwer (88. Kaffa), Scheffer (60. Heutink); Verhoek, Van der Zwan.
Geel: Blind, Vostermans, Supusepa (allen Ajax A1), Janmaat (ADO Den Haag A1)
Bangkok resident.
Threads: 14
Kennedy Wrote:http://www.tepasbouw.nl/TePasBouw/bin/en...tion=null& :lol:
Verander jij eens heel snel je naam, vuile ajaxmiet.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Wat heeft 'vuile ajaxmiet'nu weer met mijn naam te maken omdat toevallig mijn naamgenootje naar 020 gaat!!Er is maar 1 echte Kennedy en dat ben ik :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Kennedy Wrote:Wat heeft 'vuile ajaxmiet'nu weer met mijn naam te maken omdat toevallig mijn naamgenootje naar 020 gaat!!Er is maar 1 echte Kennedy en dat ben ik :8:
Mijn excuses, ik wist niet dat het je eigen naam was. :oops:
FC Twente en de gemeente Enschede zijn akkoord over de verbouwing van het Arke Stadion van 13.250 plaatsen naar 25.000 plaatsen. Dit akkoord gaat vooral om steun aan het hele proces, maar betekent nog steeds niet dat de uitbreiding morgen kan beginnen.
Op haar website meldt FC Twente dat er financiële en beleidsmatige afspraken zijn gemaakt.
In een notendop. De gemeente Enschede financiert voor een aanzienlijk deel de uitbreiding en zorgt voor de nodige beleidsmatige aanpassingen. Het lijkt gunstig dat Enschede er nauw bij betrokken is, omdat zij daardoor ook belanghebbende zijn in het geheel. Wordt vervolgd.
Nu gaat Zwitserland een waardige tegenstander worden:
Quote:ENSCHEDE - Na vijf jaar afwezigheid keert Blaise N'Kufo hoogstwaarschijnlijk terug in de Zwitserse nationale ploeg. De spits van FC Twente is weer welkom en wordt door bondscoach Jakob Kuhn gezien als een belangrijke pion voor het EK in eigen land.
De eerstkomende wedstrijd van Zwitserland is opvallend genoeg tegen het Nederlands elftal, op 22 augustus in Genève. Het betreft een vriendschappelijk duel.
N'Kufo was na afloop van zijn laatste interland, op 21 augustus 2002 tegen Oostenrijk, in onmin geraakt met de bondscoach. Maar die onenigheid is uit de lucht, meldde Kuhn op de website van de bond. "Telefonisch heeft hij me zijn bereidheid en interesse getoond. Hij wil graag deel uitmaken van onze groep. Van dat bericht heb ik met veel plezier kennis genomen: trefzekere spitsen hebben we niet bepaald in overvloed."
Zwitserland is samen met Oostenrijk gastland voor het EK in 2008. Om daar goed voor de dag te komen, wil Kuhn een zo sterk mogelijke ploeg opstellen. En daarbij komt N'Kufo, nummer twee op de topscorerslijst van de eredivisie afgelopen seizoen, goed van pas.
Threads: 21
Ik kom aankomend seizoen het uitgebreide arke wel even checken tijdens de Twentse derby :cheers:
Vret Mien Gras Wrote:Nu gaat Zwitserland een waardige tegenstander worden:
Quote:ENSCHEDE - Na vijf jaar afwezigheid keert Blaise N'Kufo hoogstwaarschijnlijk terug in de Zwitserse nationale ploeg. De spits van FC Twente is weer welkom en wordt door bondscoach Jakob Kuhn gezien als een belangrijke pion voor het EK in eigen land.
De eerstkomende wedstrijd van Zwitserland is opvallend genoeg tegen het Nederlands elftal, op 22 augustus in Genève. Het betreft een vriendschappelijk duel.
N'Kufo was na afloop van zijn laatste interland, op 21 augustus 2002 tegen Oostenrijk, in onmin geraakt met de bondscoach. Maar die onenigheid is uit de lucht, meldde Kuhn op de website van de bond. "Telefonisch heeft hij me zijn bereidheid en interesse getoond. Hij wil graag deel uitmaken van onze groep. Van dat bericht heb ik met veel plezier kennis genomen: trefzekere spitsen hebben we niet bepaald in overvloed."
Zwitserland is samen met Oostenrijk gastland voor het EK in 2008. Om daar goed voor de dag te komen, wil Kuhn een zo sterk mogelijke ploeg opstellen. En daarbij komt N'Kufo, nummer twee op de topscorerslijst van de eredivisie afgelopen seizoen, goed van pas.
Zou tijd worden, waarom wilden ze hem nooit eerder ?
Bangkok resident.
Threads: 35
Frei!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Bocaloca Wrote:Frei!!!!!
Maar hij was/is toch wel beter dan die mislukte psvér die we al in de spits liep?
Bangkok resident.
Vijf of vier jaar geleden kwam Kufo naar FC Twente, daarvoor had hij bijna elk jaar een andere club waar hij zich niet echt in de picture kon spelen. Tevens had hij het nergens naar zijn zin. Pas bij FC Twente speelde hij zich meer positief in de picture en had hij een team om zich wat hem bediende.
Hij is zeker voor Zwitserland een aanwinst in zijn huidige vorm, maar als ik kijk naar de spitsen met o.a. Vonlanthen die Zwitserland de afgelopen jaren heeft gehad dan had Kufo daar inderdaad beter kunnen staan.
Threads: 2
De reden dat Kufo niet eerder geselecteerd is, is omdat hij niet (min of meer) meer voor Zwitserland wilde uitkomen. Hij had het gevoel dat hij als donkere speler zich meer moest bewijzen en het strookte toen echt niet met de bondscoach. Dat stond ook nog in een vi van een aantal maanden geleden.
Tukker_Rulez Wrote:De reden dat Kufo niet eerder geselecteerd is, is omdat hij niet (min of meer) meer voor Zwitserland wilde uitkomen. Hij had het gevoel dat hij als donkere speler zich meer moest bewijzen en het strookte toen echt niet met de bondscoach. Dat stond ook nog in een vi van een aantal maanden geleden.
Zoiets vermoedde ik al...
En de VI die lees ik nie
Bangkok resident.
FORZA TWENTE
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Threads: 23
Kennedy Wrote:FORZA TWENTE
Wordt het dan niet tijd om je forumnaam te veranderen?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Kennedy Wrote:FORZA TWENTE
Het probleem van mij is dat ik veels te veel respect voor o.a. jou en Vret heb, ik kom alleen los als ik wat alcohol op heb, zoals nu. Als ik wil kan ik jullie stof laten happen als geen ander.
Slechts een klein voorproefje, het stelt nog geen reet voor maar toch hebben julie er al geen antwoord op:
Waarom noemen jullie je club eigenlijk Fc Twente?
Een samensmelting tussen 2 aartsvijanden, alla Feyenoord en Ajax, benoemen tot 1 club is sowieso al vreselijk. Enschedese Boys en Sportclub Enschede, beide trotste Enschedese eredivisionisten weten het na een aantal jaar niet meer bij te benen en degradatie volgt voor Enschedese Boys. Dan maar een fct oprichten.
Heracles beschikt indertijd over spelers als Steve Mokone. Ik heb heb het boek de tweekleur omhoog in bezit en daar staat een officiele verklaring in uit 1964 dat Sportclub Enschede zei dat een fusie met de Enschedese Boys noodzakelijk was om ooit weer groter te worden dan Heracles, dat indertijd al 2-voudig landskampioen was. Zo gezegd, zo gedaan. De 2 enschedese clubs, die nota bene elkaars bloed konden drinken, fuseerden, verdubbelden het kapitaal en streefden Heracles voorbij. Uiteraard had men in die tijd ook gloryhunters en het gemiddelde toeschouwersaantal van Heracles zakte van 24.000 (!!!!!) tot 5.000.
En dan heb ik het nog niet eens over jullie geliefde Epi Drost.
Een echte clubman voor fct toch?
Ach, speelde in het zwart-wit van Heracles dat toenertijd al 62 jaar bestond maar liet bij 1 minder seizoen Heracles in de stront zakken voor een Enschedees groentje dat nog maar 1.5 jaar bestond. Kon meneer Epi toen al weten hoe jullie waren? 1.5 jaar na oprichting wist Epi al dat hij Heracles kon verketteren voor jullie? Nee, jullie boden alleen 3 keer zoveel loon. Epi Drost is niks meer dan een clubhoer.
Sorry jongens, als ik bier op heb wil ik mijn emoties er nog wel eens uitgooien.
Heracles is de trots van het oosten, grenzeloze liefde.
En nogmaals alle respect voor kennedy en vret.
En nu snel uitbreiden naar 35.000 man, kan ik eindelijk het merendeel van de fct aanhang uitmaken voor ajax-publiek.
D'r an met de lippe Wrote:Kennedy Wrote:FORZA TWENTE
Het probleem van mij is dat ik veels te veel respect voor o.a. jou en Vret heb, ik kom alleen los als ik wat alcohol op heb, zoals nu. Als ik wil kan ik jullie stof laten happen als geen ander.
Slechts een klein voorproefje, het stelt nog geen reet voor maar toch hebben julie er al geen antwoord op:
Waarom noemen jullie je club eigenlijk Fc Twente?
Een samensmelting tussen 2 aartsvijanden, alle Feyenoord en Ajax, benoemen tot 1 club is sowieso al vreselijk. Enschedese Boys en Sportclub Enschede, beide trotste Enschedese eredivisionisten weten het na een aantal jaar niet meer bij te benen en degradatie volgt voor Enschedese Boys. Dan maar een fct oprichten.
Heracles beschikt indertijd over spelers als Steve Mokone. Ik heb heb het boek de tweekleur omhoog in bezit en daar staat een officiele verklaring in uit 1964 dat Sportclub Enschede zei dat een fusie met de Enschedese Boys noodzakelijk was om ooit weer groter te worden dan Heracles, dat indertijd al 2-voudig landskampioen was. Zo gezegd, zo gedaan. De 2 enschedese clubs, die nota bene elkaars bloed konden drinken, fuseerden, verdubbelden het kapitaal en streefden Heracles voorbij. Uiteraard had men in die tijd ook gloryhunters en het gemiddelde toeschouwersaantal van Heracles zakte van 24.000 (!!!!!) tot 5.000.
En dan heb ik het nog niet eens over jullie geliefde Epi Drost.
Een echte clubman voor fct toch?
Ach, speelde in het zwart-wit van Heracles dat toenertijd al 62 jaar bestond maar liet bij 1 minder seizoen Heracles in de stront zakken voor een Enschedees groentje dat nog maar 1.5 jaar bestond. Kon meneer Epi toen al weten hoe jullie waren? 1.5 jaar na oprichting wist Epi al dat hij Heracles kon verketteren voor jullie? Nee, jullie boden alleen 3 keer zoveel loon. Epi Drost is niks meer dan een clubhoer.
Sorry jongens, als ik bier op heb wil ik mijn emoties er nog wel eens uitgooien.
Heracles is de trots van het oosten, grenzeloze liefde.
En nogmaals alle respect voor kennedy en vret.
En nu snel uitbreiden naar 35.000 man, kan ik eindelijk het merendeel van de fct aanhang uitmaken voor ajax-publiek.
De rest kon de seizoenskaart van Twente gewoon niet betalen.
Cheers Tukkers, als ik bier op heb moet ik ook niet achter de laptop gaan zitten :cheers:
|