The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Iemand in voor een oefenpotje?
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
gittermaster Wrote:Ik lees bij Hattrick nergens iets over een Champions League of iets dergelijks. Iemand enig idee of ze daarmee bezig zijn en of er plannen zijn om dit op te starten?

Kijk bij 'Mijn Hattrick' bij 'Achtergronden' en lees daar de resultaten van die enquete Smile.
Reply
Draaiers, het team dat Kielman van me kocht voor 1.0M koopt zojuist Timen Clements, een oud-speler van me, voor 1.275.000 :lol:. Ik liet hem al weten in zijn GB dat we zo voortdurend bezig zijn.

Quote:Transfers voor Timen Clements

Datum Van Aan Prijs TSI toen
07-06-2005 FC CORNERVLAG Draaiers 1 275 000 € 6 660
16-06-2004 Eirik Bakke FC CORNERVLAG 185 000 € 410
28-04-2004 YellowSub Eirik Bakke 42 000 € 350

Quote:07-05-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 25 500 €


Ook altijd lekker :8:.
Reply
Weet iemand tot welk niveau je conditie door kunt trainen?
The great old Ludwig von...
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Onverwacht maar toch gelukt: KAMPIOEN in VI!!!
Voor deze ronde stond ik 2 punten achter met een zware wedstrijd te gaan. Via Mots met 4-1 gewonnen en de nr1 verloor verrassend met 2-0. Nu dus met een rampzalige TS naar een PD... :roll: :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Volgens mij formidabel, maar van uitstekend naar formidabel gaat niet zo snel. Hoger heb ik tot nu toe nog niet gezien.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Formidabel klopt.
Maar het kan wel zo zijn dat een speler met formidabele conditie, weer daalt naar uitstekend bij een nieuwe conditietraining.
Reply
Wat goed Marsh Smile ! Eindelijk, ik ben blij dat ik het heb mogen meemaken Wink.
Reply
Ja, sorry dat ik Maama niet meer heb ingebracht... Maar hij was al aan het bier begonnen Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ja, sorry dat ik Maama niet meer heb ingebracht... Maar hij was al aan het bier begonnen Big Grin

Fijn voor Maama, ik was echter weer niet uitgenodigd :|.
Reply
FC Blue Boys kampioen in divisie X.790 en mag gelukkig in het volgend seizoen met een thuiswedstrijd beginnen.
Reply
EB Sports Wrote:FC Blue Boys kampioen in divisie X.790 en mag gelukkig in het volgend seizoen met een thuiswedstrijd beginnen.

Nu alweer in de financiele problemen, Eppie?
Reply
Bakke Wrote:
Marshall Wrote:Ja, sorry dat ik Maama niet meer heb ingebracht... Maar hij was al aan het bier begonnen Big Grin

Fijn voor Maama, ik was echter weer niet uitgenodigd :|.

Bakke, heb je die VIP kaart niet ontvangen? Was een plaats voor je gereserveerd in de Philips-box...
Reply
Marshall Wrote:
Bakke Wrote:
Marshall Wrote:Ja, sorry dat ik Maama niet meer heb ingebracht... Maar hij was al aan het bier begonnen Big Grin

Fijn voor Maama, ik was echter weer niet uitgenodigd :|.

Bakke, heb je die VIP kaart niet ontvangen? Was een plaats voor je gereserveerd in de Philips-box...

Shit, het duurt altijd drie dagen met de post, je zult 'm gister wel verstuurd hebben.
Reply
Ja, maar met de TNT...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ja, maar met de TNT...

Vreemd dan... ik check morgen uit school de post wel weer, je hoort het nog.
Reply
Iedereen die kampioen is geworden, promotie behaald heeft of degradatie ontlopen is gefeliciteerd met jullie prestatie. Degene die dat niet gelukt is helaas, volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dan gewoon weer back on top!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Bakke Wrote:
EB Sports Wrote:FC Blue Boys kampioen in divisie X.790 en mag gelukkig in het volgend seizoen met een thuiswedstrijd beginnen.

Nu alweer in de financiele problemen, Eppie?
Nee, zelfs in de plus na het verkoop van mijn keeper, het prijzengeld voor de 1e plaats en bonus voor promotie. Maar is altijd beter als ik met een thuiswedstrijd begin.
Reply
Ik sluit me geheel aan bij Anti! Volgend seizoen hoop ik ook weer te zegevieren.
Reply
UCW kampioen ole ole... Weet iemand een site waar je tegenstanders voor P/D kan vinden?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rembrandt.net/hattrick/">http://www.rembrandt.net/hattrick/</a><!-- m -->

Hier zal morgen of overmorgen naar de verwerking je tegenstander komen te staan en anders hou je wedstrijden in de gaten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Zit eraan te twijfelen of ik mijn stadion nog uit moet breiden. Heb nu 55100 maar de prijzen gaan wel erg omhoog straks. heb 1940 supporters
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
en je laatste thuiswedstrijden?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ben ook verrassend kampioen geworden en dat na zo een klote start...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
feli depor!!!! hopen op een leuke PD!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hier de 4e plek, zoals al gedacht vantevoren!
Expres van Iessie verloren, laatste wedstrijd PIC, nu een POE TS... :Big Grin ! Heb je natuurlijk geen reet aan, maar wilde het Iessie zo nog 'makkelijker' maken.

Ook Moore en Fresel kregen 'rust' en 2 andere trainees speelden, evenals mijn 2e keeper. Ook de aanval was geheel B-garnituur en op het middenveld stonden ook niet mijn sterkste poppetjes....!

Jammergenoeg niet gelukt, Iessie won wel, maar blijft laatste. Zonde! Meer kon ik niet doen.

Alle kampioenen, van harte!!!
Reply
Netjes Fab! Ondanks het feit dat Iessie het hiermee niet haalde een zeer sportieve daad zoals het SD'ers betaamt!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Deportivo Wrote:Ben ook verrassend kampioen geworden en dat na zo een klote start...

Serieus joh? Wow, ik kan me herinneren dat je in het begin van het seizoen nog 7e stond :eeeek: !
Reply
Hey ik heb heel ff de hulp nodig van iemand hier ik heb dit seizoen gespaard om wat extra spelers te kunnen kopen... ik heb op dit moment ruim 2 miljoen maar waar kan ik het beste mijn geld in steken ja mijn aanval is niet nodig want daar heb ik er op dit moment 6 van ofzo...
I like big buts and I can not lie
Reply
ik zou zeggen je middenbveld!
Je haalt daar net zulke ratings als ik in de VIII haal
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: