The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

"Het grote FC Twente topic"
Whaha, mooi geschreven D'r an!
Wees blij met het mooie oosten, ik heb donderdag een bruiloft gehad in Leidschendam en het feest in Den Haag (Kijkduin), wat een dooie boel daar. Wij een soort van carnavaloptreden uitvoeren en dat volk maar raar kijken. De ceremoniemeester was gelukkig ook een tukker en hij haalde in de ochtend het bruidsboeket op; "ik kom het bruidsboeket ophaal'n, dan moet u hiernaast zijn zegt ze". Hij nog een keer herhalen en ze hoorde het nog niet goed. Wat bleek nu, ze verstond; "ik kom een broodje kroket ophalen". Ben blij terug te zijn in het mooie oosten zonder file's waar ik gister in stond. Van hoere Den Haag tot Amersfoort file en af en toe niet harder dan 30, totdat het mooie Overijssel weer in zicht kwam iets verder. Ik wou ook een berichtje plaatsen in mijn sjikkere bui donderdagmiddag en/of avond, maar heb het gelukkig niet gedaan. Nu kan ik het iets netter verwoorden :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hahaha, nice!!!
Uiteraard ben ik ook zeer blij met het mooie oosten, maar in tegenstelling tot veel regio-genoten is Heracles voor MIJ dé trots van het oosten. Als Tukker kan ik mij uitstekend indentificeren met de clubcultuur van Heracles. Maar zo ieder zijn eigen club, dat is alleen maar mooi. We zijn in ieder geval beide trots op eigen omgeving en zitten niet één of ander clubje uit A'dam aan te moedigen via teletekst.

Een tijd geleden was ik bij de Rotterdamse haven, wat ik daar heb aangetroffen is echt niet normaal. Die lucht was grauw en grijs, alleen door die gore industrie daar. Meneer de reisgids was wel erg trots. 'Ja jongens, zonder de randstad stond de Nederlandse economie op een laag pitje. Jullie leven min of meer van onze omgeving'. Klopt natuurlijk, maar dat is toch geweldig! Het merendeel van de Nederlandse industrie bij elkaar gepropt in het westen en wij profiteren er mooi van in een mooie en schone omgeving. Bovendien is het oosten lang niet zo 'boers' als de vooroordelen altijd zijn, zelfs niet in de dorpen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Twentse steden.

Laatst ook een soort van tuinfeest gehad bij een kameraad die in Volthe woont. Super, het ijskoude bier vloeide rijkelijk, vrienden en vriendinnen uitgenodigd, muziekinstallatie er bij en uitzicht op het bosrijke Twentse landschap waar de zon fel door de bomen heen scheen. En dat met het stedelijke Oldenzaal (heel sfeervol stadje!) op nog geen 5 minuten rijden dus het is echt niet in the middle of nowhere. Wat ben ik blij dat ik hier leef.
Reply
Dat is niet alleen in Rotterdam, als je de Hollandse brug over rijd uit de polder Amsterdam in, schijnt de zon er altijd iets minder fel...smoggie smoggie.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Wat ben ik blij dat ik hier leef.

Stop it, I'm getting all misty-eyed
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Mogelijke naamswijziging Arke Stadion
De thuiswedstrijden van FC Twente worden in de toekomst mogelijk niet meer in het Arke Stadion afgewerkt. Volgens TC/Tubantia hoopt de gemeenteraad van Enschede dat de naam van het stadion spoedig wordt veranderd in Stadion Enschede.

PvdA-raadslid Gerrie Dijkhuizen vindt de mogelijke naamswijziging een mooie koppeling van Enschede én de regio Twente. "Dat is goed voor het imago van stad en regio", aldus de fanatieke FC Twente-supporter.

Fanatieke Twente-supporters willen maar 1 ding, lijkt me. Het 'Epi Drost Stadion'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Epi Drost was ook een Heraclied!
Persoonlijk heb ik liever Stadion Enschede, want anders zie ik die Heraclieden al ludieke spandoeken schilderen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Epi Drost was ook een Heraclied!
Persoonlijk heb ik liever Stadion Enschede, want anders zie ik die Heraclieden al ludieke spandoeken schilderen.

Ik had het over fanatieke Twente-supporters, niet over 'ik-hoef-niet-te-tennissen-dus-ik-ga-maar-weer-eens-bij-FC-Twente-kijken-supporters'.... :wink:
Reply
Mukkus Wrote:

Ik had het over fanatieke Twente-supporters, niet over 'ik-hoef-niet-te-tennissen-dus-ik-ga-maar-weer-eens-bij-FC-Twente-kijken-supporters'.... :wink:

Flikker in het Almelo-Nordhorn kanaal Mukkus :wink:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:

Flikker in het Almelo-Nordhorn kanaal Mukkus :wink:

Half augustus, akkoord?
Reply
Bloot?
Reply

:lol:
Lijkt me best intressant, een uitwedstrijd bezoeken in het 'Ex-Heraclied' stadion.
Overigens is dat wel een erg mooi gebaar van de club, weg met die sponsors als stadionsnaam.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Bloot?

Quote:-In de blote kont? Nee, hoezo?
-Ja, ik vraag maar...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lekker voor die jongen :|

Quote:Gerritsen kampt mogelijk opnieuw met beenbreuk

9/7/2007 11:51

Voor Patrick Gerritsen dreigt opnieuw tegenslag. De twintigjarige aanvaller van FC Twente, die vrijwel het gehele seizoen 2006/2007 miste vanwege een dubbele beenbreuk, wacht onderzoek in het ziekenhuis.
Gerritsen leek de voorbereiding op het nieuwe seizoen helemaal fit te beginnen bij de selectie van FC Twente. Tijdens het oefenduel met de regioselectie van Alstätte ging het echter weer mis bij de jeugdinternational.

'De kans is aanwezig dat er een gedeeltelijke breuk zit op de plek waar de eerste breuk ook zat', doet clubarts Gekie Meins de problemen van Gerritsen uit de doeken in De Twentse Courant Tubantia. Nader onderzoek moet uitwijzen of de aanvaller opnieuw onder het mes moet.

Eind september 2006 sloeg het noodlot toe bij Gerritsen die bij een duel met Jong FC Twente. De jongeling brak een kuit- en scheenbeen. Tijdens het play-offduel met AZ (2-0 nederlaag), maakte Gerritsen in mei met een korte invalbeurt zijn rentree in het eerste elftal.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Die vuile mof kwam ook schandalig hard inglijden.
Sneu voor Patrick.
En nu moeten we Andy wel halen om de selectie breed te houden.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Die vuile mof kwam ook schandalig hard inglijden.

Huh? Werd ie dan soms geraakt door een medespeler? :wink:
Reply
zeg, twentenezen, er wordt gemeld dat tv oost bericht dat feyenoord interesse heeft in n'kufo. klopdah?
Reply
waf Wrote:zeg, twentenezen, er wordt gemeld dat tv oost bericht dat feyenoord interesse heeft in n'kufo. klopdah?

Nee hoor, dat is een berichtgeving wat je niet serieus moet nemen.
Blaise is over twee jaar transfervrij, dan lijkt hij mij eerder een optie voor Feyenoord :wink:
Reply
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Die vuile mof kwam ook schandalig hard inglijden.

Huh? Werd ie dan soms geraakt door een medespeler? :wink:

Simon zit al een jaar in Alkmaar :razz:
Reply
En hoe doet het nieuwe Twente het? Iemand wezen kijken?

Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever.
Reply
Ekslem Wrote:Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever.

Tegen wie? De amateurs van Knollebruggerdam?
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever.

Tegen een regioteam
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:

Tegen een regioteam

Nee! 3x in elf minuten tegen een regioteam? Hoeveel werd het? 0-12?
Daarvan kun je al zeggen hoe het nieuwe Twente ervoor staat?
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:

Tegen een regioteam

Nee! 3x in elf minuten tegen een regioteam? Hoeveel werd het? 0-12?
Daarvan kun je al zeggen hoe het nieuwe Twente ervoor staat?

Probeer ik dat dan of zo?
Wat wil je met deze opmerking nou weer?
Reply
Ekslem Wrote:En hoe doet het nieuwe Twente het? Iemand wezen kijken?

Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever.

Je vraagt er zelf om....
Reply
Een algemen vraag aan de Tukkers? Waar bemoei je je mee?
Je kunt als vaste supporter (door te vergelijken met eerdere jaren) heus wel je mening geven over een nieuw team!

Opmerking over Huysegems staat los van de eerste zin en was gewoon een constatering waar ik verder helemaal geen oordeel aanhang. Als ik dit wel zou doen, zou ik zeggen dat het geen zak zegt aangezien het tegen een stelletje prutsers was :roll: .
Reply
Ekslem Wrote:Een algemen vraag aan de Tukkers? Waar bemoei je je mee?

Stuur ze dan een PB'tje.
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Een algemen vraag aan de Tukkers? Waar bemoei je je mee?

Stuur ze dan een PB'tje.

Daar is dit topic voor oald wief!

Ekslem, ze doen het aardig. Ik ben van de jeugdspelers die een contract hebben gekregen niet echt onder de indruk. Arnautovic wel, die doet het aardig, en Droste en Colak redelijk. De rest valt in mijn ogen tegen, maar de twee oefenpotjes zeggen natuurlijk nog niet echt veel. Huysegems heeft ook een aantal grote kansen gemist dus hij moest er wel drie scoren. Hij deed het leuk. Denneboom viel een beetje tegen maar hij kan beter, hopelijk ook in ons team. Karim was uiteraard weer de baltovenaar en Robby is de rots.
Vanavond tegen Berghuizen uit het pitoreske Oldenzaal, eens kijken of ze de keutel van Balthazar op de middenstip hebben opgeruimd.......
Reply
6-0 FC Twente, met twee goals van Rendla, kopbal en een hakje :Big Grin
Die Rendla gaat het maken hier, daar maken wij een topper van!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Die Rendla gaat het maken hier, daar maken wij een topper van!

Dus dat wordt de goedkope opvulsloeber voor a.s. cm-seizoen? :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Die Rendla gaat het maken hier, daar maken wij een topper van!

Dus dat wordt de goedkope opvulsloeber voor a.s. cm-seizoen? :wink:

Neehee, dat is good old Dave Bus al. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply

Forum Jump: