The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ik zou zeggen nummer 1.
Daar krijg je best wat knaken voor en daarvoor in de plaats kun je een vergelijkbare speler halen, maar dan met meer ervaring.
Ervaren spitsen scoren namelijk makkelijker.
Nummer 2 zou ik ook wegdoen trouwens.
Reply
Heb vandaag aandacht besteed aan een nieuwe clown. Mijn huidige clown is een zwakke verdediger met redelijk vleugelspel. In plaats daarvan wil ik een andere vleugelspeler kopen met redelijk passen en een nieuwe clown kopen. Dat laatste is me zonet gelukt voor maar 10.000 euro. Mijn huidige clown gaat iets later deze avond op de transferlijst met een bodemprijs van 40.000 euro. Dat is dan al lekkere winst.
Reply
EB Sports Wrote:Heb vandaag aandacht besteed aan een nieuwe clown. Mijn huidige clown is een zwakke verdediger met redelijk vleugelspel. In plaats daarvan wil ik een andere vleugelspeler kopen met redelijk passen en een nieuwe clown kopen. Dat laatste is me zonet gelukt voor maar 10.000 euro. Mijn huidige clown gaat iets later deze avond op de transferlijst met een bodemprijs van 40.000 euro. Dat is dan al lekkere winst.

Niet doen EB! Gewoon voor 79.500 op de TL zetten; het wordt toch wel geboden. Je hebt kans dat mensen je clown nu niet vinden, of hem voor maar 40/50k kopen, terwijl je er makkelijk 79.500 voor kunt vangen. Hoop dat het nog niet te laat is...
Reply
Heb hem nog niet op de transferlijst gezet, maar zal jouw tip aannemen en 3 dagen later op het advertentieforum laten herinneren aan de deadline.
Reply
Voor het luttele bedrag van 3,5 miljoen wordt de volgende speler gepresenteerd !

Brian King (7675855)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 40 170
Loon: 29 280 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC De Flierefluiters.tk
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Na de verkoop van middenvelder Svantesson had ik daar versterking op het oog. Olsson gaat ook nog vertrekken, evenals Fresel die momenteel te koop staat.

Dan komen er nog 2 IM's bij 1 toppull winger van de eerste week en 1 vleugelverdediger.
Ook gaat centrale verdediger Kleuskens ervantussen, voor een versterking!

Op alle fronten bezig dus.
:Big Grin
Reply
Lekkere speler hoor Fabian! Wat een TSI en loon trouwens, maar op zijn 26 al goed ervaring. Dat is al een zeer welkome toevoeging.

Lance gefeliciteerd met het winnen van je p/d en promotie naar V. Andere heren helaas heeft het niet mogen baten.

Even een vermelding dat mijn tijdelijke keeper trainingswitch van 2wkn zijn vruchten heeft geworpen. Alle 3 keepers zijn gestegen van goed naar uitstekend. Ze staan momenteel op de TL. Omdat de markt nu klote is heb ik ze niet voor 400k kunnen verkopen. Nu staan ze voor een wat zachtere prijs erop. Hopelijk vekoop ik 2 zo snel mogelijk zodat ik mijn stadion nog net kan verbouwen voor de deadline.
Vanaf heden gaan we van start met de 3 seizoen durende scoren/passen training. Hopelijk zal het net zoveel succes hebben als de keepers.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Loon 29280 :eeeek:

Lekker Anti!!! Leuke verkopen!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Leuk loontje heh!
Wilde eigenlijk een goddelijke kopen, was maar 5,5 mio! Alleen 333 974 € loon p/w kan ik niet betalen.... :roll:
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Ik zou zeggen nummer 1.
Daar krijg je best wat knaken voor en daarvoor in de plaats kun je een vergelijkbare speler halen, maar dan met meer ervaring.
Ervaren spitsen scoren namelijk makkelijker.
Nummer 2 zou ik ook wegdoen trouwens.

Waarschijlijk is het verstandiger om te wachten tot het seizoen begonnen is, want dan zullen de prijzen terug wat naar omhoog gaan.. Niet?
Reply
Voor degene die zich nog wat in M0ker interesseren. Hij is druk op het Al Magrib forum bezig met zijn kandidatuur voor het nationale team van Marokko. Hij is, als ik zo lees, de grootste kanshebber.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
:eeeek:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
LoL
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Forever Wrote:Voor degene die zich nog wat in M0ker interesseren. Hij is druk op het Al Magrib forum bezig met zijn kandidatuur voor het nationale team van Marokko. Hij is, als ik zo lees, de grootste kanshebber.

Moker stopt over het algemeen erg snel met dat soort dingen, dus lekkere bondscoach :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
voila, hij stopt er al weer mee zie :lol: =D>
Reply
Birger Wrote:voila, hij stopt er al weer mee zie :lol: =D>

Hij heeft duidelijk al wat zelfkennis gekregen. :wink:
Reply
Zag vandaag voor het eerst dit staan.

Quote:Laatste nieuws

16-05-2005 om 17:17 gelria kondigde aan dat vandaag de werken aan het stadion starten. De aannemer voorspelde dat het project klaar zal zijn volgens schema, maar weigerde enige beloftes te maken.

Wanneer is dit extraatje toegevoegd?
Reply
stond er gister al
is ook met aan en verkopen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vraagje voor Mac en Anti...ik ga dus zometeen ook spitsen trainen en ik vroeg mezelf het volgende af..ik heb een goede verdediging uitmuntend // briljant // uitmuntend mocht een tegenstander een sterker middenveld hebben is counter toch extreem goed om te doen of zit ik er helemaal naast? aangezien je middenveld zwakker kan zijn maar door de 3 spitsen is je aanval meestal sterker..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Is er iemand die voor mij m'n supporter met een jaartje kan verlengen, gooi het hier dan neer zodat de rest het weet en pm je gegevens, stort ik vanaaf via girotel nog het geld !

Alvast bedankt !!
Reply
je kan ook gewoon via een eenmalige machtiging supporter doen tegenwoordig he...wil t best voor je doen hoor maar volgens mij kun je dat ook zelf Wink
Reply
en anders wil ik et ook wel doen
de lijn zoetermeer zoetermeer, is korter dan zoetermeer- duivendrecht Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Forever Wrote:Voor degene die zich nog wat in M0ker interesseren. Hij is druk op het Al Magrib forum bezig met zijn KARIKATUUR voor het nationale team van Marokko. Hij is, als ik zo lees, de grootste kanshebber.

? Wink
Reply
wtf...mijn friendly is nu al bezig :roll: ...heb niet echt opstelling gemaakt, gelukkig spelen er wel 11 en train ik deze week conditie...in 30 minuten al 2 geblesseerden, hopelijk niet al te lang eruit Sad
Reply
bocaloca Wrote:en anders wil ik et ook wel doen
de lijn zoetermeer zoetermeer, is korter dan zoetermeer- duivendrecht Tongue

Graag Boca!
Mac, ik hou niet zo van automatische sjit...
Reply
ik ga et nu voor je doen
en heb mn rekningnummer gepmt naar je

Edit: Inmiddels 19.50 betaald voor een jaar supporter voor de flieries Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:
bocaloca Wrote:en anders wil ik et ook wel doen
de lijn zoetermeer zoetermeer, is korter dan zoetermeer- duivendrecht Tongue

Graag Boca!
Mac, ik hou niet zo van automatische sjit...

hehe nou dit werkt perfect hoor! ik doe ook vaak niet automatisch maar een eenmalige machtiging is wel redelijk safe hoor
Reply
Deportivo Wrote:Vraagje voor Mac en Anti...ik ga dus zometeen ook spitsen trainen en ik vroeg mezelf het volgende af..ik heb een goede verdediging uitmuntend // briljant // uitmuntend mocht een tegenstander een sterker middenveld hebben is counter toch extreem goed om te doen of zit ik er helemaal naast? aangezien je middenveld zwakker kan zijn maar door de 3 spitsen is je aanval meestal sterker..

ff antwoord plz ? Tongue Tongue
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
Deportivo Wrote:Vraagje voor Mac en Anti...ik ga dus zometeen ook spitsen trainen en ik vroeg mezelf het volgende af..ik heb een goede verdediging uitmuntend // briljant // uitmuntend mocht een tegenstander een sterker middenveld hebben is counter toch extreem goed om te doen of zit ik er helemaal naast? aangezien je middenveld zwakker kan zijn maar door de 3 spitsen is je aanval meestal sterker..

ff antwoord plz ? Tongue Tongue

Rechtstreeks uit de hattrick regels:

Counteraanval
Als je tegenstander faalt om te scoren, heb je zelf een kans op een counteraanval. Slechts één van de twee teams kan hiervan profiteren - namelijk het team dat het middenveld niet domineert. Als je het middenveld in handen hebt, zul je alleen de nadelen (zie hieronder) van deze tactiek ondervinden.

Van de andere kant kan deze tactiek zeer nuttig zijn als je een sterke verdediging en een goede aanval hebt, maar je middenveld slecht is; vooral als je tegenstander een tegenovergestelde situatie heeft (een goed middenveld en een ineffectieve aanval zorgen ervoor dat je tegenstander veel gemiste kansen zal hebben, waaruit je kunt counteren).
Het nadeel van deze tactiek is dat je middenveld 7% van zijn capaciteit verliest.

Je vaardigheid om counteraanvallen te plaatsen (ervan uitgaande dat je, zoals hierboven beschreven staat, niet de dominerende ploeg bent op het middenveld) hangt af van de totale som van de verdedigings- en passingsvaardigheid van al je verdedigers. Alleen verdedigers tellen, dus als je 5-4-1 speelt, wordt de som genomen van vijf van je spelers om je counteraanvalvaardigheid te berekenen.

De passingvaardigheid is, wat je counteraanvalvaardigheid betreft, tweemaal zo belangrijk als de verdedigingsvaardigheid!

Bij het berekenen van deze "counteraanvalvaardigheid" wordt ervaring net zo meegenomen als bij de normale tactiek.

Als je een counteraanval plaatst, wordt deze in het verslag gemeld als een gemiste kans of als een doelpunt.
Reply
okii thnx...dat word verdedigers met passen aanschaffen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
idd staat er letterlijk...ook je counterrating is zeer belangrijk dus verdedigers met passen zouden leuk zijn
Reply


Forum Jump: