The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
hmm mijn formi verdediger staat voor 5 ton te koop...
Reply
is gemeen, heeft 0 passing, slecht ervaring en is een flierefluiter geweest Wink... Voor het geval je het nog vergeten bent, check even nummer 7 van mijn selectie en dan wat hij te melden heeft
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:is gemeen, heeft 0 passing, slecht ervaring en is een flierefluiter geweest Wink... Voor het geval je het nog vergeten bent, check even nummer 7 van mijn selectie en dan wat hij te melden heeft

:lol: :lol: I was injured 6 weeks thanks to a Flierefluiter. :lol: :lol:

Kun je dat ergens instellen toevallig? :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Legion Wrote:is gemeen, heeft 0 passing, slecht ervaring en is een flierefluiter geweest Wink... Voor het geval je het nog vergeten bent, check even nummer 7 van mijn selectie en dan wat hij te melden heeft

En is 400k goedkoper.... Is toch belangrijk....

0 passing is ook niet echt erg, vergeleken met jou speler...
Zwak maakt ook weinig tot geen ruk verschil... Bij counter zul je toch minimaal redelijk moeten hebben!!!
Reply
Als je supporter hebt wel jansoe.. Even naar de speler gaan en dan bij kies nummer kan je rechtsonder een tekst invullen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Als je supporter hebt wel jansoe.. Even naar de speler gaan en dan bij kies nummer kan je rechtsonder een tekst invullen

Jep, dat heb ik. Humor. Zo heb ik weer iets wat ik allemaal kan aanpassen dus.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Fabian Wrote:
Legion Wrote:is gemeen, heeft 0 passing, slecht ervaring en is een flierefluiter geweest Wink... Voor het geval je het nog vergeten bent, check even nummer 7 van mijn selectie en dan wat hij te melden heeft

En is 400k goedkoper.... Is toch belangrijk....

0 passing is ook niet echt erg, vergeleken met jou speler...
Zwak maakt ook weinig tot geen ruk verschil... Bij counter zul je toch minimaal redelijk moeten hebben!!!

Agh we zullen wel zien. Ik heb wel vertrouwen in deze kerel, en koop eigenlijk nooit gemene personen meer.
Die nummer 7 was overigens mijn top-pull. Het zit me nog een beetje hoog zie je wel Wink
Reply
mijn formi verdediger staat voor een miljoen te koop...maar ja redelijk pm en redelijk ervaring drijft de prijs omhoog Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Toch mooi dat jouw speler in zijn beste wedstrijd voor een zwak(hoog) verdediging zorgt terwijl die ik heb voor een matig (heel laag). Hij komt van een 2e divisie persoon uit Finland. Het voelt goed tot zover. En anders mag hij weer weg volgend jaar he.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Hehe, sorry Legion, ik had m'n spelers nog opgedragen niemand te blesseren.... :wink:

Ach, ik hoop voor die formi toch wel zo rond de 700k te vangen, koop ik er weer een briljante voor terug...
Reply
ik wil een uitmuntend met minimaal redelijk passen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
EB Sports Wrote:Heb vandaag aandacht besteed aan een nieuwe clown. Mijn huidige clown is een zwakke verdediger met redelijk vleugelspel. In plaats daarvan wil ik een andere vleugelspeler kopen met redelijk passen en een nieuwe clown kopen. Dat laatste is me zonet gelukt voor maar 10.000 euro. Mijn huidige clown gaat iets later deze avond op de transferlijst met een bodemprijs van 40.000 euro. Dat is dan al lekkere winst.
Ik had wel 10.000 euro geboden op die clown en zijn TSI is 0, maar er is gek genoeg overboden(?).
Reply
EB Sports Wrote:
EB Sports Wrote:Heb vandaag aandacht besteed aan een nieuwe clown. Mijn huidige clown is een zwakke verdediger met redelijk vleugelspel. In plaats daarvan wil ik een andere vleugelspeler kopen met redelijk passen en een nieuwe clown kopen. Dat laatste is me zonet gelukt voor maar 10.000 euro. Mijn huidige clown gaat iets later deze avond op de transferlijst met een bodemprijs van 40.000 euro. Dat is dan al lekkere winst.
Ik had wel 10.000 euro geboden op die clown en zijn TSI is 0, maar er is gek genoeg overboden(?).

Net een dagje te laat EB. :wink:
Lees de aankondigingen maar.
Reply
Heb net gelezen dat de maximale prijs verwijderd is, dat komt mij zeer slecht uit.
Reply
Dan mag mijn huidige clown wel verkocht worden, als maar de volgende clown wat minder kost.
Reply
Hahaha
Das echt een typisch geval van ontzettend pech hebben EB...

Godsamme net als je denkt er 1 gevonden te hebben verneuken de HT's het weer voor je...
Reply
Daar komt nog bij dat mijn 2 aanvallers geblesseerd zijn geraakt. Eentje voor 3 en eentje voor 4 weken. Die zullen verkocht worden.
Reply
nouuuuuuuuuu dit slaat echt nergens op! sorry boca als ik voor me beurt spreek maar dit slaat echt nergens op.

boca was tijdje aan t daytraden koopt goed spitsen voor 30k en verkoopt ze voor 80k. maar er was 1 team dat kocht er gewoon 3 achter elkaar...ok ziet er btje opvallend uit geef ik toe maar boca stuurt netjes bericht naar de gm er is een of andere aap die zomaar 3 spelers van me koopt let hier een beetje op. Krijgt hij 3 ton boete en een bericht dat hij nog geluk heeft gehad dat ie dat mailtje had gestuurd anders was zn tiem gelocked! ip adressen anders inlogtijden verschillend etc etc en nog zo'n belachelijke beslissing.
Reply
lang leve de nieuwe uitverkoop :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hahaha, dan kan je nog beter een week gelockt worden :wink:

P.S. en dan uiteindelijk zonder boete/excuses weer verder mogen spelen...

3 ton, vuile honden!
Reply
en dan daarna stuurt ie ook nog een ht mailtje met
succes met het wegwerken van onverwachte kosten
STOMME LAMZAK dat et is
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heb ik iets gemist ?? ... Wat is er met de GMs boca ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
lees het stukje van mac maar
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Staat er net toevallig vandaag een artikel over de relatie tussen de GM's en de community op Hattrick. Waarschijnlijk moesten ze wat daadkracht tonen. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
En het waren by the way 5 transfers achter elkaar.
Waren de prijzen eigenlijk conform het marktniveau op dat moment of duidelijk er boven?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
waren goed spitsen met zwak en matig passen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
trouwens mijn beste ratings ever behaald in mijn oefenwedstrijd vandaag!
het zwakke middenveld komt door en moorddadige ts

bocastarz
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: uitmuntend (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

Ik zou zeggen bocastarz zijn klaar voor de bekerwedstrijd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wel knap dat hij de 29ste van jou een speler koopt, terwijl hij op het laatst op de 27ste inlogde. Maar kan me wel wat voorstellen dat ze het verdacht vinden. Iemand uit dezelfde regio logt een paar keer in koopt 5 spelers voor duidelijk hogere prijzen dan waarvoor ze pas verkocht waren, terwijl de markt aardig op zijn gat lag. Het zijn geen beschuldigen jouw kant op. Maar het riekt wel een beetje.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
mwa 80k voor een goed spits met matig passen lijkt me toch niet raar? zou je je eerder iets gaan afvragen over die 30k waarvoor ie die spitsen koopt.
Reply
ga me er nu nie meer druk om maken
t komt raar over, maar jah ik heb het team in kwestie ook even een aller onaardigst berichtje gestuurd
wat ik zelf het stomme vind is dat hij daarna NOOIT meer inlogt :S

sta nu weer 200k in de minus, een stadion uitbreiding zit er niet in, dus effe wat reserves verkopen en vol aan de bak ;D
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: