The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Marktprijs lijkt mij iets van rond de 50k. / 60k. te liggen. Ze zijn wel ongeveer 30 jaar en niet geschikt om coach te maken. Er zaten toch ook wat met zwak passen tussen?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
jup, ik vind et ook best hoge bedragen geef ik eerlijk toe
maar om dan 330k van mn saldo af te halen vind ik dan wel weer gortig hoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben ik het mee eens het is wel erg veel. Vooral omdat je hetzelf melde

Maar ja als ze ervan uitgaan dat je 50k. per transfer teveel verdiend hebt. En ze willen je daar boven op nog een boete geven, dan kom je wel in de buurt. Sad
Hier stond iets veel te lang.
Reply
ach jah niets aan te doen
MIJN WRAAK ZAL ZOET ZIJN Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Belachelijk... Sommige GM's... Helemaal dat je anders gelocked zou zijn! Belachelijk!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
maar nog mensen met veel geld die een klein bedrag kunnen missen Tongue
mogen ze mooi op mn te koops taande spelers bieden
EN niet 1 iemand die alles koopt want daar heb ik nare ervaringen mee :roll: :wink: :letitallout: :razz: :razz: :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hehe tja mijns inziens is t of locken of niets...want waar is ie nou schuldig aan dan? Bij die van marsh kon ik me een boete nog wel enigszins voorstellen maar in dit geval lijkt t me gewoon alles of niks.

Alles kan niet want daar is bij lange na niet genoeg bewijs voor dus gewoon niks lijkt me.
Reply
BIJ MIJ WAS EEN BOETE NIET GEOORL........................................... Wink

Blijf dit ook bullshit! Of geef meer waarschuwingen. Een voetballer krijgt eerst ook rood voor ie voor die wedstrijd uitgesloten wordt! Strafpunten, whatever....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ze mogen transferbedragen corrigeren als ze vinden dat deze duidelijk boven de huidige marktprijs liggen. Dat zullen ze oa wel gedaan hebben.
Zie bijvoorbeeld het berichtje op Hattrick dat de maximumprijs is afgeschaft.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Voor slechts 25k heb ik Glenn Heijnen eindelijk terug Smile. Deze moederclubspeler moest ik lang, lang geleden uit geldnood verkopen (maar liefst 19k opgebracht Smile), en nu heb ik 'm voor iets teveel weer terug.

Glenn Heijnen (20755358)
31 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Himmelsblå IF
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Liet door zijn controversie wel weer de TS dalen, maar die wordt als het goed is nog gereset? Hij zal wel haast niet aan spelen toekomen, maar goed, het ging om de nostalgie Wink.
Reply
Wat een honden Boca...naja je hebt je 1 keer uit de schulden gewerkt je weet nu hoe het gaat Big Grin

29-04-2005 Verkocht Jerzy Hanslik aan fc burton 110 000 € 600
29-04-2005 Verkocht Mark Kodrup aan fc burton 110 000 € 280
28-04-2005 Verkocht Nikos Ipsilantis aan fc burton 135 000 € 200
27-04-2005 Verkocht Wilhelm Sielanko aan fc burton 130 000 € 430
26-04-2005 Verkocht Matthias Riedl aan fc burton 60 000 € 840


Als ik eerlijk moet zijn..is wel wat aan de hoge kant maar daar moeten ze die FC Burton voor straffen en niet boca....

Ook wel maf dat de enige spelers die hij gekocht heeft bij boca vandaan komen...dus het riekt wel...maar zolang je een koper niet kan weigeren kan je er zelf toch niets aan doen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
sja, stel je voor dat jij GM was.. Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen, als ik alleen dit rijtje al zie. Bij HT geldt niet onschuldig totdat schuld is bewezen, maar eerder schuldig totdat onschuld is bewezen, geloof ik..
Reply
Ik vind het heel vervelend maar ik vind dit ook opvallend... Zelfs ik twijfel bij dit rijtje en de inloggegevens (24-03 team gekregen, sinds 29-04 niet meer ingelogd....) en het feit dat dit zijn ENIGE transfers zijn. Ik moet eigenlijk bij nader inzien ook opmerken dat dit wel degelijk riekt!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ik vind het heel vervelend maar ik vind dit ook opvallend... Zelfs ik twijfel bij dit rijtje en de inloggegevens (24-03 team gekregen, sinds 29-04 niet meer ingelogd....) en het feit dat dit zijn ENIGE transfers zijn. Ik moet eigenlijk bij nader inzien ook opmerken dat dit wel degelijk riekt!

Ik vind het ook bijzonder, maar volgens mij treft boca hier geen enkele blaam.
Reply
nee we weten dat boca geen blaam treft hij is waarschijnlijk gewoon genaait...maar het riekt wel..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bakke Wrote:Ik vind het ook bijzonder, maar volgens mij treft boca hier geen enkele blaam.

Ik hoop het, want ik weet hoe het valt om valselijk beschuldigd te worden...
Reply
Het is geen fijn gevoel he Marsh! Welkom bij de club Boca. Alle genaaid door de GM. Zwaar klote voor je man. Hopelijk krijg je hierdoor niet al te grote achterstand.

Trouwens nu dat we er toch over hebben moet ik toch op mijn eigen tellen letten. Mijn broertje van 10 heeft nu ook een team, maar snapt daar de ballen nog niet echt van, dus ik begeleid hem nu eigenlijk. Is het verstandig om daar een melding van te doen aan de GM. Ik zal hoe dan ook niet gaan traden met zijn team o.i.d.
Reply
Zolang je niet trade hoeft het niet, maar voor de zekerheid kan het altijd...

Ach, zoals de meesten hier weten ben ik ook ooit geblocked, tot op heden weet ik niet waarom..... :roll:
Reply
Meestal gaat het om de stomste dingen. Bij mij bijv. een transfer die ik een half jaar daarvoor heb gedaan. Gekocht van team A en verkocht aan team B. Bleek dat team A en B dezelfde eigenaar hadden. Helaas was ik de lul daardoor. In totaal een week gelocked.

Wie zijn er eigenlijk onder de SDers allemaal genaaid door de GM.
-Marshall
-Phoebus
-Fabian
-Antidote
-Bocaloca
- ?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Same here indeed.... Ruim een week geblocked geweest, volgens mij zelfs 1,5 week maar dat weet ik niet zeker meer... Heeft me wel een positie gekost iig... Gelukkig was het niet aan het eind van een seizoen als afgelopen seizoen... :oops:
Bij mij als bekend een vrij stomme reden: Phoebus hield uitverkoop, ik hielp wat met de verkoop en heb daardoor 2 spelers gekocht van hem waarvan een gunstig voor mijn B-11tal, de tweede werd direct doorverkocht vanwege de lage aankoopprijs. Vervolgens was Phoebus een weekendje over et voila... locked! Meest gestresste periode in mijn HT-carriere Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Tsja daarom traden ik en Box nooit...loggen bij elkaar in dus betekend dat je nooit kan kopen van elkaar...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
viel mij inderdaad ook al op dat het zijn enige transfers waren, en dat ie verder eigenlijk geen drol aan HT doet die gozer. Daarom vind het des te zuurder en des te vreemder.
Maar jah de boete is geschied, het team in kwestie heeft van mij een gezellige haat ht-mail ontvangen ( niet dat ie die nog leest denk ik )
We gaan gewoon verder op de oude weg, want was toch al een seizoen lang bezig met schulden weg werken. Wel jammer dat hierdoor mijn geplande uitbreiding van mijn stadion niet heeft kunnen plaatsvinden.

Maar dr komt een tijd, dat tref ik GM-oatvt in de beker of in de competitie, en dan WIPE ik em Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dan is een 073 opstelling geoorloofd.

Ik heb ook ooit eens 75.000 boete gehad van een GM.
Ik had voor mijn Oostenrijkse huisgenoot een team aangemaakt, maar had daarbij hetzelfde wachtwoord gebruikt. Hatsa klats, meteen een GM er bovenop, team van die huisgenoot geblockt en ik een mooie boete.
Achteraf had de GM zwaar gelijk, want ik had helemaal geen Oostenrijkse huisgenoot :oops:

Aragorn heeft ook alle drie zijn teams moeten afstaan geloof ik.
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Dan is een 073 opstelling geoorloofd.

Ik heb ook ooit eens 75.000 boete gehad van een GM.
Ik had voor mijn Oostenrijkse huisgenoot een team aangemaakt, maar had daarbij hetzelfde wachtwoord gebruikt. Hatsa klats, meteen een GM er bovenop, team van die huisgenoot geblockt en ik een mooie boete.
Achteraf had de GM zwaar gelijk, want ik had helemaal geen Oostenrijkse huisgenoot :oops:

Aragorn heeft ook alle drie zijn teams moeten afstaan geloof ik.

Eindelijk komt de aap uit de mouw, Fred :wink:
Aragorn heeft toch gewoon echt 2 teams gehad en was toch terecht een keer verwijderd.
Reply
Stelletje cheaters!!! :oops:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Dan is een 073 opstelling geoorloofd.

Ik heb ook ooit eens 75.000 boete gehad van een GM.
Ik had voor mijn Oostenrijkse huisgenoot een team aangemaakt, maar had daarbij hetzelfde wachtwoord gebruikt. Hatsa klats, meteen een GM er bovenop, team van die huisgenoot geblockt en ik een mooie boete.
Achteraf had de GM zwaar gelijk, want ik had helemaal geen Oostenrijkse huisgenoot :oops:

Aragorn heeft ook alle drie zijn teams moeten afstaan geloof ik.

ghehe, dat heb ik in mijn begintijd ook 'ns gedaan ja. Een team voor die virtuele Hongkongse uitwisselingsstudent die hier in huis woonde :roll: zelfde boete was het gevolg.
Reply
hehe lol ben ik dan de enige die cheat zonder dat ie gepakt wordt :8:
Reply
sssssssst! Wink
Reply
Je bent echt niet de enige hoor Mac. :razz: :wink: :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
:eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
effe mailen hoor :razz: :razz: :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: