The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Graafschap - Ajax
Ad Wim Wrote:Suarez was heerlijk om naar te kijken

En die valpartijen van Farfan verafschuwde jij toch zo? Suarez deed het leuk, maar 2 pingels versieren en Schuurman een gele kaart aansmeren door een schreeuw bij een duel van niks is natuurlijk niet heerlijk om naar te kijken. :|

Verder hele knappe zege natuurlijk, als ze maar niet gaan zweven waardoor ze in Praag nog een keer op de broek krijgen.
Reply
Geweldige schwalbe weer Puke . Kan Feyenoord niet voor 1 wedstrijdje Henk Fraser laten spelen tegen ajaks? Kan Suarez een keertje echt rollen.

Overigens wel een knappe 1-8 natuurlijk.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
WAF-COMPLOT-MODE ''Suarez penalty, V.Bronckhorst geel. Kut KNVB. :letitallout: ''WAF-COMPLOT-MODE Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:WAF-COMPLOT-MODE ''Suarez penalty, V.Bronckhorst geel. Kut KNVB. :letitallout: ''WAF-COMPLOT-MODE Icon_twisted

Waf zou KNJB gezegd hebben.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Legion Wrote:Geweldige schwalbe weer Puke . Kan Feyenoord niet voor 1 wedstrijdje Henk Fraser laten spelen tegen ajaks? Kan Suarez een keertje echt rollen.

Legion, kots je nu ook op Gio ?
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Suarez was heerlijk om naar te kijken

En die valpartijen van Farfan verafschuwde jij toch zo? Suarez deed het leuk, maar 2 pingels versieren en Schuurman een gele kaart aansmeren door een schreeuw bij een duel van niks is natuurlijk niet heerlijk om naar te kijken. :|

Verder hele knappe zege natuurlijk, als ze maar niet gaan zweven waardoor ze in Praag nog een keer op de broek krijgen.
Tuurlijk is die schwalbe vreselijk, maar de aanval eraan voorafgaand was prachtig, net als de vele perfecte voorzetten en passeerbewegingen die hij maakte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omg... hij ziet dus ook hier alleen wat hij wil zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:omg... hij ziet dus ook hier alleen wat hij wil zien.
En jij wilt alleen horen/lezen wat je wil horen/lezen cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er nog altijd niet uit of het een echte schwalbe was. Hij wordt daarvoor toch echt aangetikt, heeft geen voordeel en gaat dan liggen.
Heeft iemand de beelden nog, ik heb het slechts twee keer gezien.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Fabian Wrote:
Legion Wrote:Geweldige schwalbe weer Puke . Kan Feyenoord niet voor 1 wedstrijdje Henk Fraser laten spelen tegen ajaks? Kan Suarez een keertje echt rollen.

Legion, kots je nu ook op Gio ?

Dat was gewoon een 100% pingel :waf:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
2 weken terug was Suarez helemaal geen topper volgens sommige ajassesieden en nu is ie ineens de verlosser #-o
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:2 weken terug was Suarez helemaal geen topper volgens sommige ajassesieden en nu is ie ineens de verlosser #-o

Mwah zelfs jij moet toch gezien hebben dat Suarez deze 2 wedstrijden een hele goede indruk achterlaat?
Verder is de verlosser een groot woord, gewoon een goede spits maar dat wisten we al
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:2 weken terug was Suarez helemaal geen topper volgens sommige ajassesieden en nu is ie ineens de verlosser #-o

Mwah zelfs jij moet toch gezien hebben dat Suarez deze 2 wedstrijden een hele goede indruk achterlaat?
Verder is de verlosser een groot woord, gewoon een goede spits maar dat wisten we al

Ik vind hem ook een HEEL goede spits en had voor dat kij kwam al gezegd dat ajaks met hem erbij weer een goede kans zou gaan maken op het kampioenschap.
Bangkok resident.
Reply
Bumme Wrote:Ik ben er nog altijd niet uit of het een echte schwalbe was. Hij wordt daarvoor toch echt aangetikt, heeft geen voordeel en gaat dan liggen.
Heeft iemand de beelden nog, ik heb het slechts twee keer gezien.

Neem maar van mij aan, dat jullie nu je eigen Valdan hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind hem de nieuwe Robben...zeer goede voetballer maar helaas last van de vallende ziekte.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Ik vind hem de nieuwe Robben...zeer goede voetballer maar helaas last van de vallende ziekte.

Deze kijkt wel blij, waar Robben altijd kijkt of hij net in zijn broek gescheten heeft. :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply

Vind het gewoon teveel geld voor hem, maar het is zeker wel een goede voetballer...

Vuile nep aso-er....
Reply
Fabian Wrote:

Vind het gewoon teveel geld voor hem, maar het is zeker wel een goede voetballer...

Vuile nep aso-er....
Ik heb ook altijd gezegd dat ik hem goed vond, in ieder geval zag ik in hem een betere, productievere speler dan Babel, en hij is nog goedkoper ook.
Ik denk dat, als hij zo door blijft gaan, Ajax hem over een paar jaar voor heel veel meer de deur uit zal doen.
Reply
Fabian Wrote:

Vuile nep aso-er....

hahaha stumperd je bent zelf een nep ajassesied, de pot verwijt de ketel.

wanneer ga je weer pokeren, dan kan iedereen weer in je kaarten kijken...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Fabian Wrote:

Vuile nep aso-er....

Zat je bij ASO dan toen ze 0-0 speelden tegen het altijd lastige RBC?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ricochan Wrote:
Fabian Wrote:

Vuile nep aso-er....

Zolang jij met die trieste verwijzingen en woordjes blijft strooien, blijf ik je een strontzak en een teletekst homo noemen.

Of ie bij Aso zat vraag je ? De vraag stellen, is hem beantwoorden, Rico-kneus kijkt enkel naar z'n schermpjes thuis.....
Reply
Kom vrienden, geen ruzie...

[Image: rust_vrede_03.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hakkuh Ruzie, Ruzie, Ruzie Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Rico plagen is zoentjes vragen...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Rico plagen is zoentjes vragen...

[gay]

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hoe is het trouwens met dat keffertje van je? Heb je nog een boom kunnen vinden iun Overijssel om hem achter te laten?
May The Schwartz Be With You
Reply
Nee, het bleek dat mijn hond allergisch was voor bossen en natuur dus ik heb haar weer meegenomen Sad

[Image: hond.jpeg]

Song of the decade:

Reply
Nette prestatie jews,kan me nog herrineren dat wij niet verder als 0-0 kwamen!!
Kieken wat ut dit joar word!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Ad Wim Wrote:Hoppaaa, lekker dit! Zeker na de domper van afgelopen woensdag. Eerste half uur was idd niet om aan te zien, maar daarna vonden ze elkaar lekker, vooral Suarez en Huntelaar, waar de prachtige 2-0 uit viel.
Tweede helft ook gewoon alle kansen raak geschoten, als ze dat nou uit tegen Slavia ook doen, komt het goed. Snap alleen niet dat Ten Cate dan weer zoveel aanvallers erin zet op het laatst, waardoor ze elkaar weer in de weg lopen. Heeft hij niet geleerd van Sparta thuis vorig seizoen?!

Suarez was heerlijk om naar te kijken en Klaas was ook weer gewoon heel goed, duidelijke vormcrisis hè CC cry

Mag ik dit commentaar van Ad Wim weer even onder de aandacht brengen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
graag zelfs =D> =D> :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply

Forum Jump: