The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - CSKA Moskou
Salcido blijkt in tegenstelling tot eerdere berichten op oa psv.nl niet geschorst.. schorsingen door gele kaarten vervallen na ieder toernooi, alleen directe rode kaarten blijven staan. Hakkuh
Reply
mooi, dan mogen zonneveld en hersi ook meedoen.
Reply
Zonneveld had direct rood. Icon_evil
Reply
duuuuuuuuuuuuuduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Salcido blijkt in tegenstelling tot eerdere berichten op oa psv.nl niet geschorst.. schorsingen door gele kaarten vervallen na ieder toernooi, alleen directe rode kaarten blijven staan. Hakkuh
Bron ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
2-1
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
0-3
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Die Russen willen nooit voetballen... wordt gewoon een tiepiese 1-0
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik heb een kaartje over. Iemand interesse?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik heb een kaartje over. Iemand interesse?

Kaartje + 100 euro toe, doe ik het!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jij laat je makkelijk omkopen, Mukkus...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Jij laat je makkelijk omkopen, Mukkus...

Hoezo? En 100 euro en iets waar ik vanavond me reet mee kan afvegen. Hoef ik verder niks voor te doen.....mooi toch?
Reply
Ekslem Wrote:Ik heb een kaartje over. Iemand interesse?

Pas maar op Ekslem:

Quote:Stadionverbod en boete voor doorverkopen kaarten
18 september 2007 11:00
Leuk nieuws is het niet, maar PSV heeft het eerste stadionverbod van het seizoen uitgevaardigd aan een supporter die illegaal zijn kaarten heeft doorverkocht. De strafmaat die daarvoor staat is 18 maanden geen toegang tot het Philips Stadion en een boete van € 450,-. Dat meldt de afdeling Veiligheid van PSV.

Het doorverkopen van kaarten wordt door PSV streng bestraft.
“Duidelijk signaal”
Het incident gebeurde afgelopen zaterdag. De betreffende supporter verkocht zijn kaarten voor Champions League-thuiswedstrijd tegen Fenerbahçe illegaal door via internet. PSV voert nog altijd een zeer strak beleid als het gaat om het illegaal doorverkopen van toegangskaarten aan derden. De strafmaat - een stadionverbod van anderhalf jaar en de genoemde geldboete - is bindend. Ook wordt bij alle doorverkoop of poging daartoe de betrokken toegangskaart én de Seizoen Club Card geblokkeerd, waardoor deze verder waardeloos is. PSV acht het noodzakelijk om zo streng te zijn, met als voorname reden te voorkomen dat supporters van een tegenpartij onrechtmatig in de PSV-vakken terecht komen. “We willen niet dat de overgrote meerderheid goeden moet lijden onder de kwaden”, aldus Frank Wijnveld, Manager Veiligheidszaken van PSV. “Het is uit bescherming van de PSV-supporters. Helaas moesten we meteen ingrijpen in dit geval. Laat het in elk geval een duidelijk signaal zijn dat we hier als club bovenop zullen zitten in geval van overtreding.”
Reply
Als je het tegen de normale waarde van het kaartje doet mag het gewoon. Doorverkoop aan de hoogste bieder op marktplaats ofzo is volgens mij wat ze bedoelen. Overigens kan dat voor deze pot sowieso niet.. de dure vakken zijn nog niet uitverkocht dus daar kun je beter gewoon legaal een kaartje voor halen dan een duurbetaalde plek op een mindere tribune. :razz:
Reply
Drie maten van me zitten morgen op een seizoenskaart of clubkaart van een ander in het stadion :| . Maar dat zal idd wel goedkomen.
Reply
Ekslem Wrote:Drie maten van me zitten morgen op een seizoenskaart of clubkaart van een ander in het stadion :| .

Dat zit het halve stadion morgen. :razz:

Ik begin echt zin te krijgen in weer een nieuw CL-seizoen en hoop op de volgende opstelling:
Gomes-Kromkamp, Addo, Salcido, Mendez-Afellay, Simons, Aissati-Farfan, Koevermans, Lazovic

Ik verwacht echter Perez in ploeg ipv de Koef. Mendez zal niet als pure linksback maar als lopende middenvelder fungeren aangezien Moskou toch met 5 man achterin speelt wil Koeman Zonnevelds afwezigheid wrs opvangen met een middenvelder en daar kan ik me wel in vinden.
Reply
Dan kan Culina weleens linckback komen en Mendez ipv Aissati opt middenveld
Reply
waf Wrote:mooi, dan mogen zonneveld en hersi ook meedoen.

Schorsing Hersi is verleden tijd.

Quote:Verbeek begint met hetzelfde elftal dat in de afgelopen drie wedstrijden (Petach Tikva, ADO Den Haag en Ajax) de zege uit het vuur sleepte. Dat betekent dat Ajax-huurling Viktor Sikora weer in de basis start, ook al is de aanvaller nog lang niet op zijn oude niveau en maakte Youssouf Hersi zaterdag als invaller tegen Ajax een sterke indruk. Hersi is echter geschorst, want hij zit de tweede en laatste wedstrijd uit van een schorsing die nog stamt uit zijn NEC-tijd. ,,Maar onze invallers spelen stuk voor stuk sterk en ambitievol”, zei Verbeek. ,,Ze kunnen een wedstrijd een andere wending geven. Dat bleek tegen De Graafschap en ADO Den Haag (Samaras) en ook tegen Ajax (Hersi).”
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:Mendez zal niet als pure linksback maar als lopende middenvelder

gaat hij lopen? het moet niet gekker worden!
Reply
Jeuhhhhhhhhhh we krijgen vanavond weer zo'n mooi vlaggetje :yeah: ..... :roll:

[Image: 159797_661_1190190422359-PSVCSKAvlaggetje468.jpg]
Reply
Kunnen ze daar in Eindhoven niets zelf verzinnen?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Kunnen ze daar in Eindhoven niets zelf verzinnen?

Jawel, bij wijze van test hebben ze zaterdag een megascherm in de hens gezet, om te kijken of dat sfeerverhogend werkt. Het resultaat viel wat tegen, vermoedelijk steken ze vandaag het hele stadion in de fik....
Reply
Jansoe Wrote:Kunnen ze daar in Eindhoven niets zelf verzinnen?

Denk je echt dat Ajax dit bedacht heeft dan?
Reply
wel groot gemaakt...zeker in nederland
Reply
Gelukkig Alcides in de basis :Big Grin
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
perez op de bank...dat heb ronald snel gezien
Reply
Ik hoop niet dat ik dit goed gehoord heb:

Ole Ole, Ole Ole, Ole Ole, Ole Ole DANNY KOEVERMANS

Komt me erg bekend voor. :-k
Iets met Leonardo 2

Wat een stakkerpubliek. Heb jij die ingezet Peter?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Dat PSV nog steeds terug moet vallen op iemand als Culina...

En ook ongelofelijk dat ze geen vervanging voor Alex hebben gehaald, want bij blessures en schorsingen staat ze met Addo, Alcides en Da Caosta... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Appelvlaai alweer naar de kant :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou mooi zijn als hij zondag er nog iets last van heeft.

verder een tam potje. zeer matige verdediging en dan ook nog alcides hangend op links. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: