The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

SD Bookie part V: Spelregels seizoen 2007/2008
We gaan weer van start op 1 september met de Bookies.

Hieronder zal ik jullie uitleggen hoe we het dit jaar gaan spelen. Er zal niet veel veranderen, alleen de finale gaan we anders aanpakken en verspreiden over meerdere maanden. Zodat we het hele jaar tot en met juni 2008 hiermee bezig zijn.

Spelregels:

1. Iedereen die geregistreerd is op het forum kan hier aan meedoen en krijgt aan het begin van elke maand 150 foepies (een bedachte naam voor de nep-euro's)
2. Per weddenschap mag er maximaal 50 foepies ingezet worden.
3. Om mee te tellen in de eindrangschikking van de maand moet je minimaal 10 weddenschappen hebben afgesloten en minimaal 50 foepies hebben ingezet. (Dit om te voorkomen dat iemand 10 x 1 foepie zou inzetten)
4. Als er een herstelbet voor iemand wordt neergezet (door een foutieve verwerking van een uitslag) is het verboden voor de andere deelnemers om hierop in te zetten. Wie zich hier niet aan houdt wordt die maand uit de rangschikking gezet.
5. We verwachten van iedereen eerlijk spel.

Finaleronde:

Aan het eind van de maand wordt de rangschikking opgemaakt en krijgen de eerste 20 in de ranglijst punten. De nummer 1 krijgt 40 punten en dit loopt af als volgt; 35, 30, 26, 22, 20, 18, 16, 14, 12, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1 punt

In de maanden september, oktober, november, december, januari en februari zullen de hoogste 2 geplaatsten automatisch doorgaan naar de finale.
Deze 12 deelnemers zullen worden aangevuld met de beste 4 geplaatsten die nog geen plaats voor de finale bemachtigt hebben.
Deze 16 deelnemers zullen in de maand maart 2008 strijden voor 8 plaatsten in de kwartfinale in de maand april. In april gaan er van de 8 weer 4 door naar de halve finale in mei. En in juni 2008 (tijdens het EK 2008 en Wimbledon) zal de FINALE gespeeld worden.
De winnaar ontvangt de gouden medaille en de verliezer de zilveren medaille.

Voor de afvallers hebben we de strijd om de bronzen medaille bedacht.
In de maanden maart, april en mei (na de voorronde) zullen de niet-finalisten elke maand strijden om 2 plaatsen in de kleine finale van juni.
De 6 geplaatsten zullen worden aangevuld met de 2 verliezende halve finalisten uit de grote finale en deze 8 deelnemers zullen in juni 2008 strijden om de bronzen medaille.

Als er vragen en/of op- en aanmerkingen zijn hoor ik dat graag.

Veel plezier met de Bookies in het seizoen 2007/2008!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:1. Iedereen krijgt aan het begin van elke maand 150 foepies (een door Treesong voor het eerst gebezigde naam voor de nep-euro's)

:wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dat tussen haakjes zie ik in het bericht van kuiper helemaal niet staan... :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
moet er nog iets worden ingezet? of is het voor de foepies?
Reply
Zo Sep 02, 2007 21:00 US Open: Del Potro - Djokovic Djokovic wint 50 1.20 Won 59

50 *1,2 = 60 mijns inziens?? :wink:

Reply
Dat probleem kennen we, maar het systeem doet dat automatisch. We weten geen manier om dit op te lossen.
Reply
:cry: :cry:

Reply
lekker hoor amerika 2-1 achter..veel op amerika ingezet
Reply
lekker hoor gelijkspelletje voor 50 foepies op albanie-nederland...komt ruud nog ff langs :x :lol:
Bangkok resident.
Reply
Wees blij :wink:
Reply
wooot 1e!
Reply
Leuk, die KNVB beker:

Sep 25, 2007 20:30 Beker: Volendam - Sparta (na 90 min) Sparta wint 28 2.10 Lost 0
Di Sep 25, 2007 20:00 Beker: Haarlem - Willem II (na 90 min.) Willem II wint 50 1.55 Lost 0
Di Sep 25, 2007 20:00 Beker: Eindhoven - Vitesse (na 90 min.) Vitesse wint 50 1.40 Lost 0

:razz:

Reply
Kuiper, VVV vs Heerenveen staat twee keer winst VVV of gelijkspel. Even aanpassen aub....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Dank u VVV Notworthy =D>
Mijn gras is groener
Reply
Jezus, ik wou dat ik de afgelopen 2 maanden dezelfde bets geplaatst had bij Unibet...
The great old Ludwig von...
Reply
wat let je??
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
nou uuuh, het feit dat ik de afgelopen 2 maanden niet kan terug draaien....
Reply
Nou, die shitgitter gaat er weer vandoor met de maandzege... en ik stond er zo goed voor Sad !
Reply
Wees niet getreurd. Je bent geplaatst voor de finaleronde!
Reply
Bakke Wrote:Nou, die shitgitter gaat er weer vandoor met de maandzege... en ik stond er zo goed voor Sad !

Pas op he... Anders eis ik rectificatie Wink
Reply
Help, waar is de link van bookmakers gebleven?? Sad
Reply
ga ik vandaag mee aan de slag
Reply
De link naar bookie is terug. Rechtsbovenaan zie je een link staan gewoon heel simpel bookie
let op: je zult waarschijnlijk opnieuw moeten inloggen. Dit komt omdat bookie nog op de oude forumsoftware staat, helaas was dit niet compatible met elkaar. Als je echter aanvinkt dat je ingelogged wilt blijven zul je waarschijnlijk geen problemen meer hebben in de toekomst.
Reply
Mac Wrote:De link naar bookie is terug. Rechtsbovenaan zie je een link staan gewoon heel simpel bookie
let op: je zult waarschijnlijk opnieuw moeten inloggen. Dit komt omdat bookie nog op de oude forumsoftware staat, helaas was dit niet compatible met elkaar. Als je echter aanvinkt dat je ingelogged wilt blijven zul je waarschijnlijk geen problemen meer hebben in de toekomst.

Uitstekend geregeld Maccie! Dank je!
Nieuwe forum ziet er prima uit, ook voor de meelezers.... =D>
Reply
Normaal staat er bij Lost altijd 0, maar ik heb nu een regel met:
Zo Feb 17, 2008 14:30 FC Groningen - AZ Gelijkspel 20 3.30 Lost -20

Waarom is dat -20?
Reply
Weet ik ook niet Mitch. Wellicht weet Mac dat?
Reply
Mitch Wrote:Normaal staat er bij Lost altijd 0, maar ik heb nu een regel met:
Zo Feb 17, 2008 14:30 FC Groningen - AZ Gelijkspel 20 3.30 Lost -20

Waarom is dat -20?

Check! Hier -25.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ik ben bang dat je per ongeluk dubbel geklikt hebt waardoor de wedstrijden 2x verwerkt zijn. Bij mij staan namelijk ook 6 bets terwijl ik er maar 3 gezet heb. Misschien kun je kijken bij het opnieuw invoeren van de uitslagen ofzo of je daar iets kan doen.
Reply
Er is inderdaad met de verwerking van de uitslagen op zondag iets mis gegaan. De winsten en de verliezen zijn twee keer geteld.
Er zal hierop uiteraard een herstel komen, maar vanwege de vele bets zal dit enige tijd kosten.

Ik hoop op enig begrip en medewerking om dit weer te herstellen.

Ik kom er z.s.m. op terug.
Reply
Wat één keer te snel achter elkaar drukken wel niet kan veroorzaken. Icon_twisted

Ik ben er een paar uur mee bezig geweest om het weer te herstellen, als iedereen zich netjes aan de bets houdt die staan genoemd als herstelbet.
Ik heb hiervoor een apart topic geopend. Dus de onderstaande personen moeten daar zeker even kijken.

Mac
ThE MAILMAN
Gerben Zonderland
Djabs
Mitch
Mukkus
Frits
Vret Mien Gras
RR
goa
Witte Geit
Feits