The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Haha, nee hoor Birger. Het stomme is dat ik niets openbaar mag maken uit correspondentie met GM's. Maar het ging niet over Sinterklaas, maar over de oorspronkelijk versie van dat persbericht.
Reply
Zet het oorspronkelijke persbericht even hier, dan raden we het wel Wink
Insane life.
Reply
Dat is het probleem dus, Dre. Dat is strikt verboden Big Grin.
Reply
Bakke Wrote:Dat is het probleem dus, Dre. Dat is strikt verboden Big Grin.

stuur hem dan als pb. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Hattrick is weer op dreef Smile:

Quote:V.V.-speler Sergio Góngora verdween in het boek van Sinterklaas na een zware overtreding. De gele kaart was meer dan terecht.
Reply
Quote:Het ‘Dag Sinterklaasje’ op de tribunes verstomde toen white-speler Hans Kjellmar in de 9e minuut de gasten op een 0 - 1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant
:razz:



Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat trouwens weer lekker, ik ben beter, 64% balbezit, maar mis een penalty, raak net een van mijn betere verdedigers geblesseerd kwijt en sta 2-1 achter :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een fijn gestolen puntje in een dacht ik kansloze uitwedstrijd. PIC + pressie gedaan en hopen dat het zou meevallen, dat deed het: 3-3 Smile
Reply
Quote:In de 67e minuut van de wedstrijd kreeg Friedrich Widhalm van MHOKDH zijn tweede gele prent en verdween in de zak naar Spanje.
:lol:





:|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:In de 67e minuut van de wedstrijd kreeg Friedrich Widhalm van MHOKDH zijn tweede gele prent en verdween in de zak naar Spanje.
:lol:





:|

je spelers hebben het niet voor Sinterklaas denk ik :lol:
Reply
UIt bij de koploper met pic net met 3-2 verloren...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
6-0 overwinning met PIC en B-trainnees, alles op beker woensdag
The great old Ludwig von...
Reply
Onverwachts 2-3 nederlaag tegen de nummer 2, daarbij ook nog mijn beste verdediger eraf. Ik denk dat ik de beker maar laat schieten woensdag.
Reply
Jippie, toch nog mijn eerste overwinning ondanks gemiste penalty, blessure en rode kaart Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo ben ff aan het testen. Heb 2 jongens er voor 2,5 mln opgezet. Ze gaan nu voor beneden de 2 mln. weg maar wie weet is er iemand zo gek. Ik denk dat ik dan het seizoen als handhaafseizoen ga beschouwen en een hoop jonkies aantrekken, eentje heb ik al gepulled.
Reply
0-0 kan neit zien terecht of onterecht zou iemand de stats even per PB naar mij willen sturen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bokken FC
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld bovennatuurlijk
Rechterverdediging bovennatuurlijk
Centrale verdediging bovennatuurlijk
Linkerverdediging reusachtig
Rechteraanval redelijk
Centrale aanval bovennatuurlijk
Linkeraanval redelijk


MukkMasterTeam
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld wonderbaarlijk
Rechterverdediging wonderbaarlijk
Centrale verdediging wonderbaarlijk
Linkerverdediging uitmuntend
Rechteraanval wonderbaarlijk
Centrale aanval formidabel
Linkeraanval formidabel


0-0 maar natuurlijk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Rechteraanval redelijk
Centrale aanval bovennatuurlijk
Linkeraanval redelijk

0-0 maar natuurlijk

waarom speel je geen centrumaanval ?!?!?
Reply
vergeten in te stellen, kon al 2 dagen niet meer op internet thuis
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dan moet je ook die rekeningen betalen Boca Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:dan moet je ook die rekeningen betalen Boca Wink

Tis de harde schijf :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Geen keeper gekocht, te duur en geen mogelijkheid gevonden om hem dan toch duurder te verkopen. Toch nog met 1-4 gewonnen. Dus ben dik tevreden en sta nu eerste.

Nu kreeg ik vraag van iemand, zie quote. Maar nu weet ik geen atwoord op zijn vraag. Hij trainend spitsen.

micreat Wrote:Hey NR 12, Ik heb afgelopen zondag een wedstrijd gespeeld. Nouja, dat was de bedoeling. Ik ontving dit bericht:

De wedstrijd kon niet plaatsvinden, omdat de thuisploeg er niet in geslaagd was om 9 man het veld in te sturen. De scheidsrechter noteerde een walk-over: 5-0 voor de bezoekers. De toeschouwers waren erg teleurgesteld in hun team. De wedstrijd eindigde in 0-5.

Moet ik mijn A team nou woensdag laten spelen, of teld deze wedstrijd wel mee ???
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
telt mee
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Deze was trouwens weer lekker, hoop dat ik eerdaags eens richting uitverkocht ga...

02-12-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 454 007 € aan entreegeld. Dus; focus op beker
The great old Ludwig von...
Reply
Nog even een vraagje. Ik dacht dat er vroeger een calculator was die aan de hand van het aantal supporters en je komende wedstrijden (en dus de toestand van je supporters) berekende hoe groot je stadion zou moeten zijn. Maar die kan ik nu nergens meer vinden. Alleen maar de verhoudingen tussen de verschillende soorten plaatsen.
Weet iemand wat de verhouding aantal supporters : stadiongrootte ongeveer is? Of heeft iemand een tooltje hiervoor?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
20/25/30 *aantal supporters dacht ik
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Volgens m ij was het maximale; supporters x 30 en dan ook goede omstandigheden (weer, belangrijke wedstrijd, supportersmood)
The great old Ludwig von...
Reply
Oke, bedankt heren. Ik heb nu een overgangsseizoen, maar ga de komende 6 wedstrijden zeer waarsch wel winnen (4x tegen bot Wink ). Met het oog op de toekomst, is het dan handig om nu meer dan gemiddeld te verhogen?
Zit nu op 12000 plaatsen en 883 supporters, dan zouden het iets van 20000 plaatsen moeten worden, weet niet of ik daar geld voor heb...
Ga het denk ik naar iets van 16000 tillen. Is al duur genoeg aangezien ik nog 0 VIP-plaatsen heb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb het ooit een keer ergens gelezen, maar kan het even niet meer vinden.
Wat is de beste tactiek tegen een counterploeg?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
gewoon je eigen tactiek Wink
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: