The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Devlin Wrote:@ Box

wat zijn de bijstats van die spitsen?
ik heb gister namelijk een 26-jarige spits gekocht met formidabel scoren, redelijk passen en matig ervaring voor 1,3 mln. als jij nu voor 1,25 mln een uitmuntend scoren spits kan kopen heb ik slechte zaken gedaan gister...

Zijn kale uitmuntend spitsen in zwak/waardeloos vorm ... .het zijn de openingsboden en ik weet dus niet of ik ze voor die prijs kan krijgen. Als ik zo kijk gaan uitmuntend spitsen (kaal en dus zonder passen als bijstat) er voor +/- 1,4 - 1,7 miljoen uit ....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Voor een uitmuntend spits(waardeloos ervaring) en zwak passen moet je niet meer over hebben dan 1.300.000. Voor deze prijs kan je ze krijgen(maar doen moet je wel goed zoeken/ het geduld hebben)..

Zoeken op Uitmuntend spit, minimaal zwak passen en max 1.500.000.
Reply
Box Brother Wrote:
Devlin Wrote:@ Box

wat zijn de bijstats van die spitsen?
ik heb gister namelijk een 26-jarige spits gekocht met formidabel scoren, redelijk passen en matig ervaring voor 1,3 mln. als jij nu voor 1,25 mln een uitmuntend scoren spits kan kopen heb ik slechte zaken gedaan gister...

Zijn kale uitmuntend spitsen in zwak/waardeloos vorm ... .het zijn de openingsboden en ik weet dus niet of ik ze voor die prijs kan krijgen. Als ik zo kijk gaan uitmuntend spitsen (kaal en dus zonder passen als bijstat) er voor +/- 1,4 - 1,7 miljoen uit ....

waarom ga je niet voor een spits met formidabel scoren en bijstats (passen, ervaring en een specialiteit)...die lijken mij beter dan uitmuntend-kaal en die kan je dus zeker wel kopen voor 1,1-1,3 mln.
Reply
Ik heb nu ook een uitstekend spitsen met bijstat (matig) maar ik twijfel of het het echt wel waard is .... Er was dacht ik 1 iemand die hier alleen maar hoofdstat kocht . Wie was dat en hoe bevalt het ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hattrick Wrote:Davor Kardelj (15639018)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 5 570
Loon: 1 680 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Brothers' Bandits
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig

Kosten waren 1,2 miljoen ... ik ga ook nog voor een uitmuntend scoren maar dat doe ik pas als Pastoor daadwerkelijk is verkocht. Dan zal ook bekend worden welke huidige spits mag verkassen en wie er reserve wordt. Alleen jammer dat ik niet iets meer ervaring kon krijgen .....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik heb nu ook een uitstekend spitsen met bijstat (matig) maar ik twijfel of het het echt wel waard is .... Er was dacht ik 1 iemand die hier alleen maar hoofdstat kocht . Wie was dat en hoe bevalt het ?

ik heb slechts 1 spits met bijstat passen. Vind nog altijd dat passen zwaaaar overbetaald is. De invloed van passen weegt mi niet op tegen hetgene wat je extra betaald
Reply
Versterking gehaald voor de verdediging:

Thys Kamphuis
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 830
Loon: 3 620 €/week
Eigenaar: Mkks F.C.

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Kosten vielen me me, nog onder de 2 miljoen.
Probleem is wel dat ik vannacht na de update ongeveer anderhalf miljoen in de min sta, maar er staat nog voor ongeveer 6 miljoen op de TL, wat maandagochtend afloopt. Tot maandagochtend nog maar 5x inloggen..... :cry:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
niet tot maandagochtend...de hele week muk...dat wordt bikkelen
Reply
Ai ai...Een week lang maar 5x inloggen Muk...Lastig hoor!
Reply
Ai ... dat heb ik dus ook ... volledig niet aan gedacht .....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Is dat zo? A.s. maandag sta ik weer dik in de plus. Moet je dan wachten tot de volgende update? Fuck...fuck...fuck...fuck....wa!

edit: nu ik er zo over nadenk....valt dat best wel mee:
Zondagavond inloggen voor de wedstrijd en de jeugdpull.
Maandagochtend inloggen voor de 2 trainee-aankopen over de gehele dag en mijn opstelling voor de friendly afronden.
Dinsdag/woensdag inloggen voor het resultaat van de friendly.
Vrijdag : training.

Hou ik nog 1 over. En anders log ik gewoon niet in om de friendly te bekijken, wat mogelijk is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
pffffffffffffffff..... 51K aan rente... Trouwens Muk ik las net dat inloggen via CHPP-applicaties, dus ook HAM, ook een keer inloggen is...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Zo dat wordt inderdaad even afzitten...and idd. ham gebruiken is ook inloggen....niet vergeten!
Reply
En toch maar even een leuke verdediger erbij gehaald om zo 4-5-1 met pressie te gaan spelen.

Özgür Yoğun
TSI = 2 990, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Reply
Quote:En toch maar even een leuke verdediger erbij gehaald om zo 4-5-1 met pressie te gaan spelen.

jaja zo bedenk je nog hele tactieken in de auto Wink
Reply
Box Brother Wrote:pffffffffffffffff..... 51K aan rente... Trouwens Muk ik las net dat inloggen via CHPP-applicaties, dus ook HAM, ook een keer inloggen is...

Thanks, Box. Maar daarvan was ik al op de hoogte. Ik heb nog niet inlogged (doe ik vanavond wel voor de wedstirijd), maar behoor je nu ook een mail te krijgen, met de mededeling dat je nog maar 5x kan inloggen?

Die heb ik dus nog niet gekregen......of heb ik geen secretaresse? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nee geen mail...als je inlogt krijg je een leuk berichtje van je secretaresse
Reply
nope niet van je secetaresse ... ik ben nu ingelogged. Heb hem op HT-Live staan met allemaal wedstrijden die 2 uur van elkaar liggen. Zodat elke minuut de pagina word vernieuwd en ik dus nooit een time-out heb. Ik probeer dit vol te houden totdat mijn eigen wedstrijd begint.

dit kreeg ik overigens van Hattrick

Hattrick Wrote:Er dreigt faillissement!!!


Je club staat op de rand van faillissement, omdat je meer dan 500 000 € in de schulden staat. Je hebt nog maar 4 logins over (inclusief de logins via CHPP-applicaties!) om hier iets aan te doen en je schulden terug te brengen tot het toegestane maximum. Nogmaals: je schulden moeten geregeld zijn VOOR je je laatste login gebruikt!


Als dat je niet lukt, wordt je team geblokkeerd en zal uiteindelijk een nieuwe eigenaar je plaats in Hattrick overnemen. Onthoud dat je economie maar eens in de week geüpdatet wordt, dus als je meer dan 4 keer inlogt voordat deze economische update is geweest, zal je team alsnog geblokkeerd worden.

Nog eenmaal: begin met spelers te verkopen en verminder nu onmiddellijk je uitgaven, anders raak je je club kwijt!


Aankondigingen voor Hattrick

17-06-2005 Trainingbug afgeschoten
De afgelopen paar weken hebben we achter een trainingbug aangezeten. Trainingbugs zijn berucht moeilijk te vinden - als een soort poema op de Veluwe. Nodig is om eerst te verzinnen wat er nu eigenlijk fout gegaan kan zijn, dan allerlei volgsystemen te installeren en vervolgens het hele zaakje een paar weken aan te kijken. Uiteindelijk bleek dat in sommige clusters van wedstrijden (bijvoorbeeld alle bekerwedstrijden in een bepaald land) de spelers die in die cluster op het veld hadden gestaan niet als zodanig werden geregistreerd. Daardoor kreeg geen van hen training (en liep ook wekenlang de vorm terug). Een week geleden hebben we een reparatie uitgevoerd en deze week bleek geen enkele cluster meer aangetast. Voor het eerst in vele weken lijkt de training van vandaag dan ook goed verlopen. Onze excuses aan iedereen die last heeft gehad van deze bug. Tevens dank aan alle rapporteurs van details over de werking van de bug, wat erg hielp om het mysterie te ontsluieren.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
hmmm als ik t zo lees zou je toch weer max kunnen inloggen na je verkopen (ik zou t risico alleen niet nemen Wink)
Reply
ik ook niet Mac :p Heb op het moment toch 2 teams te managen. Depor zijn amandelen zijn geknipt dus heb ik deze week de tijdelijke zeggenschap over de Konincklijke Lelystadse... Kijk mijn wedstrijden wel via zijn account...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box, nee, dit is gewoon het standaard bericht en je hebt echt maar 5 inloggen ook al heb je je financien weer op orde. Ik heb hetzelfde bericht een keer gehad toen ik ook afloop van een verkoop en aanschaf van een nieuwe speler niet goed had afgestemd mbt economie-update. Toen kreeg ik ook telkens, ook al had ik op zondag de financien alweer op orde, een bericht in de trant van "je hebt nog 3 inlogmogelijkheden etc etc"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ach, maandag nog een keer inloggen om te zien hoeveel ik binnen heb gekregen voor mijn middenvelder + aanschaf nieuwe trainee en/of spits en vrijdag nog een keer voor de training.

Hou ik 2x over voor het zogenaamde 'per ongeluk' inloggen
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Van een mede-Hattricker een nieuw logo gehad voor HIF;

[Image: Himmel.jpg]

Ik vind 'm mooi, al moet ik nog ff wennen aan die zwemmende mensen (?) in het midden. Ik denk dat Marsh het nog wel wat beter kan, daarom blijf ik daar nog in de wachtrij staan Smile.
Reply
Ik vind m niks... Wink

Wachtrij is deze week weinig opgeschoten... Maar we gaan deze week weer aan het werk en dan wordt hoogstwaarschijnlijk het nieuwe logo van Mukkus opgeleverd
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hmm...wacht even, ik moest ook nog wat verzinnen hè...hmmm...stuur wel ff een PM Marsh.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
sorry dat ik et zeg bakke, maar ik vind em ook niet helemaal geweldig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is ok Lance... Jij stond dacht ik inderdaad nog op de WL. Anders, aangezien ik geen verdere concrete verzoeken binnen heb gekregen, ga ik verder met die van Bakke zodra ik die van Muk heb opgeleverd.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Da's oké jongens, ik vind zelf dat het ook nog mooier kan. Marsh z'n creatie voor Eirik Bakke vond ik ook heel erg netjes, daarom wacht ik met spanning af.
Reply
Die kan ik niet meer toppen Bakke... Eirik Bakke was de top! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Die kan ik niet meer toppen Bakke... Eirik Bakke was de top! Wink

Haha, bedankt Smile. Heb je al iets in gedachten voor het nieuwe logo? Gewoon vrijblijvende nieuwsgierigheid Smile.
Reply


Forum Jump: