The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
oke bedankt...lijkt me weleens leuk dus maar even investeren in een land als sakartvelo

EDIT: nog andere landen waar het simpeler is toe te treden?
Reply
kooltje Wrote:oke bedankt...lijkt me weleens leuk dus maar even investeren in een land als sakartvelo

EDIT: nog andere landen waar het simpeler is toe te treden?

Da's heel simpel....je koopt gewoon een speler van dat land wat op de TL staat en een vlaggetje bij zijn naam heeft.
Of je koopt een 17-jarige speler, waarvan je verwacht dat ie ooit bij de u-21 of Nt komt.

Voor de kleinere landen kan dit best wel eens een 17-jarige zijn met maar zwak als hoofdstat....het beste kun je dat doen, zodra er een nieuw land is toegetreden tot de Ht-wereld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Amin Ait Lahcen (191208374)
17 jaar en 60 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 09-03-2008
Nationaliteit: Tounes
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 420 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: de kooltjes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Deze speler gekocht voor precies 2ton. Ja is erg duur maar hoop dat hij bij Tunesie in de onder 20 mag. Die spitsen zijn niet best namelijk. Anders trainen naar uitstekend en verkopen.
Reply
2 ton lijkt me inderdaad wel heel veel. Dan moet hij wel echt gaan spelen in U20 voor de ervaringspunten, anders is het wel een hele dure aankoop...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is dat toch met trainees die in hun 1e westrijd geblesseerd raken?! Dit is nu al de derde op rij die meteen in zijn eerste wedstrijd blessee raakt Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een goed trainer die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider.

Ik heb nu deze man als trainer ongeveer een seizoen. Toch heb ik het gevoel dat sommige mensen met een betere trainer veel sneller stijgen. wat is de volgende stap om als trainer te nemen?
Soms zie ik echt hoge vaardigheden als ze pas 18 of 19 zijn. Die van mij trainen elke week vanaf hun 17de maar komen niet in de buurt.
Reply
Zo'n coach heb ik ook en ben ik wel tevreden over. En je moet je trainees wel met een goede beginstat (goed/uitstekend) aanschaffen, wil je tot iets moois komen op jonge leeftijd.
En een uitstekend coach is voor jou en mij nog te hoog gegrepen...
Dus je moet ook niet gaan vergelijken met die topteams. Die kopen ze met topstats en hebben ook nog eens een betere coach...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga altijd voor goed ervaring en goed leiderschap.
Waardeloos leiderschap is vanaf de VIe divisie (misschine zelfs VII al) echt te weinig. Daarmee kun je nooit een lekkere TS halen wat best nodig kan zijn als je kampioen wilt worden.
The great old Ludwig von...
Reply
Het beste is ook om opzoek te gaan naar een speler met redelijk/goed ervaring en goed leiderschap. Na een seizoen promoveer je hem mits hij goed ervaring heeft als trainer. Dit is relatief goedkoper dan direct een coach aanstellen met gelijke stats.

Zo heb ik nu 2 potentiele coaches (binnenkort 3) in mijn reserve team lopen met redelijk ervaring. Ze pakken ervaring in de eerste paar rondes van de beker en verder bij blessures en in friendlies. Als ze goed ervaring hebben dan zou ik ze voor een zachtere prijs kunnen promoveren als coach.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
ok...nog even wachten dus...wat bedoel je met ervaring als anti? bestaat dat?
Reply
Antidote Wrote:Het beste is ook om opzoek te gaan naar een speler met redelijk/goed ervaring en goed leiderschap. Na een seizoen promoveer je hem mits hij goed ervaring heeft als trainer. Dit is relatief goedkoper dan direct een coach aanstellen met gelijke stats.

IMO is dit al rendabel met redelijk leiderschap, het verschil tussen een redelijk/redelijk en een redelijk/goed speler is bijna net zoveel als het extern aannemen. Verder zijn de prijzen meestal belachelijk hoog. Heb nu overigens een hongkongnees met goed/redelijk rondlopen, zal dus ook mijn nieuwe coach worden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik heb een knakker met uitstekend ervaring en matig leiderschap. Betekent dit dat hij een uitstekend coach met matig leiderschap kan worden? Dat is een stuk beter dan de goed coach met slecht leiderschap die ik nu heb.
En wat kost dit eigenlijk?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
uitstekend coach is te duur en niet nodig...
matig leiderschap vind ik persoonlijk te laag.
Hou er rekening mee dat ie per seizoen 1 a 2 niveaus zal dalen in leiderschap. Simpel gezegd een coach met goed leiderschap kan dus minimaal 1 seizoen langer mee.
per seizoen betaal je dan dus minder
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Hou er rekening mee dat ie per seizoen 1 a 2 niveaus zal dalen in leiderschap.

Dat valt ook wel mee. Ik heb nu al zeven seizoenen dezelfde coach, en in al die tijd is hij gedaald van redelijk naar zwak leiderschap, wel twee hele niveau's. Niettemin wordt het tijd dat zijn opvolger (nog uit mijn startteam!) es op de bank mag gaan plaatsnemen.
Reply
?????
Weet je dat zeker Sjef...
Ik heb nl. 2 seizoenen geleden geswitched en die is dus echt al van goed naar matig gedaald...
edit: hij is redelijk, ik dacht echt matig Smile
The great old Ludwig von...
Reply
ja moe..
volgende week quali, en mijn keeper is er zondag afgeschupt voor 3 weken.. moet ik nog een vervanger gaan zoeken (mijn redelijk reserve keeper is écht niet goed genoeg :roll: )
Reply
gittermaster Wrote:?????
Weet je dat zeker Sjef...
Ik heb nl. 2 seizoenen geleden geswitched en die is dus echt al van goed naar matig gedaald...
edit: hij is redelijk, ik dacht echt matig Smile
24-09-2007 22 / 11 Werd trainer van Xyon United.
04-02-2008 23 / 14 Zijn prestaties op het gebied van leiderschap zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van goed naar redelijk.

Met andere woorden een seizoen en 3wkn.

Box Brother Wrote:
Antidote Wrote:Het beste is ook om opzoek te gaan naar een speler met redelijk/goed ervaring en goed leiderschap. Na een seizoen promoveer je hem mits hij goed ervaring heeft als trainer. Dit is relatief goedkoper dan direct een coach aanstellen met gelijke stats.

IMO is dit al rendabel met redelijk leiderschap, het verschil tussen een redelijk/redelijk en een redelijk/goed speler is bijna net zoveel als het extern aannemen. Verder zijn de prijzen meestal belachelijk hoog. Heb nu overigens een hongkongnees met goed/redelijk rondlopen, zal dus ook mijn nieuwe coach worden...

Daar kan ik helemaal inkomen, maar het is wel van toepassing als je in de wat lagere divisies speelt. Denk dat vanaf divisie VI het toch belangrijker is dat je een coach aansteld die minstens 2 a 3 seizoenen mee kan voordat zijn waarde om PIC te spelen verliest. Een coach aanstellen met redelijk leiderschap is dan min of meer na een seizoen afgeschreven.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Birger Wrote:ja moe..
volgende week quali, en mijn keeper is er zondag afgeschupt voor 3 weken.. moet ik nog een vervanger gaan zoeken (mijn redelijk reserve keeper is écht niet goed genoeg :roll: )
Dat is dan weer jammer Birger! Heb je nog genoeg cash is kas om een leuke nieuwe/reserve te halen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik mag ook komen opdraven voor een kwalificatie. :|
Zelf kansloos verloren met een veredeld B-team (de beste 11 hadden deze pot ook niet gewonnen) en de 'zekere' kampioen verspeelt zijn titel in een onverwachte 1-5 thuisnederlaag tegen de nummer 6. Hierdoor ben ik onverwacht toch nog 5e geworden, na 13 speelronden in de top 3 te hebben gestaan. Sad

Maar niet getreurd, de kwali lijkt te doen en voorlopig zijn er geen blessures en in ieder geval geen schorsingen.
Reply
Laatste wedstrijd kansloos eraf en ook nog eens mijn sterspeler voor 6 (!) weken eraf :|

Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in volgend seizoen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Antidote Wrote:
Birger Wrote:ja moe..
volgende week quali, en mijn keeper is er zondag afgeschupt voor 3 weken.. moet ik nog een vervanger gaan zoeken (mijn redelijk reserve keeper is écht niet goed genoeg :roll: )
Dat is dan weer jammer Birger! Heb je nog genoeg cash is kas om een leuke nieuwe/reserve te halen?


valt nog wel mee
Kapitaal: 9 647 671 € (9 453 375) €
Wink


alleen: keepers zijn zo overdreven duur deze tijd :crazy:
Reply
Help me even: seizoen is nu over. Deze week alleen friendly, volgende week alleen friendly en dan eind volgende week (24 februari) weer een league match?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Help me even: seizoen is nu over. Deze week alleen friendly, volgende week alleen friendly en dan eind volgende week (24 februari) weer een league match?

Uitgaande dat een hattrick-seizoen van zondag tot zaterdag loopt...

deze week (10-2 t/m 16-2): laatste comp + friendly
volgende week (zo 17-2 t/m 23-2: kwalificatie + friendly
week daarna (zo 24-2 t/m 1-3): beker (friendly)
daarna (zo 2-3 t/m 8-3): comp + beker (friendly)

Zo zat het dacht ik in elkaar... maar er staat vast ook een sticky topic op het HT-forum .. is elk seizoen zo Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ah oke, bedankt. Het duurt dus nog 2,5 week voor de nieuwe competitie begint, dan is mijn top-IM wel weer bijna geheeld gelukkig.
Wel een bekerwedstrijd zonder hem dus :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mensen al naar de aankondigingen voor het nieuwe seizoen gekeken. Er gaat weer aardig wat veranderen. Maar ook een aantal aangekondigede punten gaan niet door. Wat voor de betrouwbaarheid van toekomstige aankondigingen niet goed is. Het wordt er niet echt duidelijker van en ik vind het jammer dat een verandering gericht op het aantal zitplaatsen (regen / geen regen) niet van tevoren is aangekondigd (kan me het niet herinneren), terwijl juist het stadion onder je lange termijn strategie valt. Iemand enig idee of het hierbij naast de overdekte zitplaatsen ook om de VIP-plaatsen gaat, want die zitten ook droog? En verder gaat de verandering van het effect van conditie op alle posities nu door?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Die nieuwe fanformules vind ik wel interessant en goed. Wordt het allemaal wat realistischer van en beter voor de mensen die niet voor een kampioenschap gaan.

Die training per minuut is nog niet helemaal duidelijk. Competitiewedstrijd is bepalend begrijp ik eruit, maar wat nou als je speler alleen maar vriendschappelijk speelt die week? Ik neem aan dat dat hetzelfde blijft, maar het staat er niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Die nieuwe fanformules vind ik wel interessant en goed. Wordt het allemaal wat realistischer van en beter voor de mensen die niet voor een kampioenschap gaan.

Die training per minuut is nog niet helemaal duidelijk. Competitiewedstrijd is bepalend begrijp ik eruit, maar wat nou als je speler alleen maar vriendschappelijk speelt die week? Ik neem aan dat dat hetzelfde blijft, maar het staat er niet...

Volgens mij blijft het ook hetzelfde. Alleen nu kan ik mijn beste innermid die ik vleugelspel train op zondag als winger naar het midden zetten en daarnaast op woensdag in de beker als gewone mid en toch hem op lange pass trainen.

Heb ff navraag gedaan voor VIP-plaatsen telt de verandering niet.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
VIP plaatsen zijn toch ook overdekt neem ik aan?

Even maar een seizoen aankijken (zal vast weer een onderzoek komen naar de nieuwe ideale stadionverhoudingen) en dan weer eens een kleine uitbreiding er tegenaan gooien.
Reply
even om raad vragen...Ik train scoren en heb inmiddels twee spitsen op uitmuntend en eentje op formidabel. Daarnaast een paar trainees voor de woensdag van 17 jaar om wat winst mee te maken. Nu is uitmuntend uiteraard goed genoeg voor de achtste divisie. Wat raden jullie mij aan? Toch lekker doortrainen (ze zijn 20/21 jaar) of switchen om een wat gelijkwaardiger team te krijgen en bijvoorbeeld verdedigen of positiespel te gaan trainen?

Mijn volgende doel is om een betere trainer aan te schaffen.
Kan men ook in leiderschap groeien als je een persoon aanvoerder maakt?
Reply
Je zal het vast niet direct aan mij vragen, maar je kunt toch ook gewoon een (of twee) van die spitsen verkopen en voor dat geld versterkingen halen voor de rest van je team? Je speelt waarsch 4-3-3 of 3-4-3, dus je zult wel sterke middenvelders nodig hebben om dat te winnen. Of sterke verdedigers om goed te kunnen counteren.
Of misschien een stadionuitbreiding, of een nieuwe coach inderdaad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: