The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerhanden Discussie
tsja... dat just fold zei ik toen zijn time bank bijna afgelopen was... it was worth a try
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Depor Wrote:Verder lijkt me weinig mis met je 4$ misschien dat je wat lager had kunnen inzetten 2$ ofzo, zodat hij of called of raised. En dan pushen.

Jij gaat hier, als je word geraised, 4-bet shoven?????

Ik had hier de river nooit gebet. Zit amper value in een bet? Welke hand gaat je betalen?

Dit is de perfecte spot voor een valuecheck. Mensen zullen vrij vaak denken dat je zwak bent en dus proberen dmz van bluff de pot op te pakken (allemaal extra value). Daarnaast blaas je de pot ook niet op... als je gaat betten maak je het aantrekkelijk voor mensen om een dikke bluf te maken (al zit je er in deze hand te diep in om nog te folden dus hij zal daar niet zo snel bluffen)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
River check was mss wel aardig geweest, maar betwijfel of hij zo'n hand niet gewoon behind checkt dan voor pot control gezien mijn actie op de turn. Zou ik wel gedaan hebben denk ik...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
PokerStars Game #14889005227: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2008/01/28 - 14:41:31 (ET)
Table 'Asaph' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: SlaytanicW ($1.95 in chips)
Seat 3: FCrijnland ($3.05 in chips)
Seat 4: Ekslem ($11.35 in chips)
Seat 5: dex1800 ($7.55 in chips)
Seat 6: GedizG ($3.90 in chips)
Seat 7: IS IT PAYDAY ($5.95 in chips)
Seat 8: AcedePique ($10 in chips)
Seat 9: LickerGigolo ($13.25 in chips)
FCrijnland: posts small blind $0.05
Ekslem: posts big blind $0.10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [3s 9c]
dex1800: calls $0.10
dex1800 said, "ik belde je net nog"
GedizG: folds
IS IT PAYDAY: folds
AcedePique: calls $0.10
LickerGigolo: folds
SlaytanicW: folds
FCrijnland said, "ow jah"
FCrijnland: calls $0.05
Ekslem: checks
*** FLOP *** [6d 3d 9s]
FCrijnland: checks
Ekslem: bets $0.30
dex1800: raises $1.70 to $2

Wat te doen hier??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zeker niet folden. Call of push, hangt af van image. Ik denk toch shoven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dex1800 said, "ik belde je net nog"....?

2 mensen die elkaar zo goed kennen aan 1 tafel? Had ik toch even goed opgelet of ze niet samen zaten te spelen.

over de hand: tsja ik shove hier, maar ik verlies dan ook te vaak in dit soort spots denk ik.
Reply
Ik foldde hier..... ik zie echt veel te snel monsters denk ik... Enige flush draw waarmee ik hem dit zag doen 54d, maar ik dacht aan 33/66 of evt 99.

Wat vindt de rest? Erg domme fold?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
A9 en al helemaal Ad9d is ook zeker mogelijk hier hoor.
78/7d8d ook zeker een mogelijkheid.
Zelfs AdTd oid is hier mogelijk.
Reply
Ekslem Wrote:Ik foldde hier..... ik zie echt veel te snel monsters denk ik... Enige flush draw waarmee ik hem dit zag doen 54d, maar ik dacht aan 33/66 of evt 99.

Wat vindt de rest? Erg domme fold?
Tja, hij limpt UTG. Kan een monster in zijn hand betekenen. Misschien wel AA/KK slowplayen.
Maar ik denk zelf inderdaad aan een flush draw met een paar of zo. Maar je staat hier volgens mij gewoon in 90% van de gevallen voor en dan zou ik dus shoven. Ook om hem te laten betalen voor een draw. En hier de pot oppakken lijkt me ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zei nog tegen hem, nice 33.... zei ie idd KK, maar daar geloof ik eerlijk gezegd nooit veel van in de chat
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dit vind ik ook erg lastige handen... zeker OOP. Wat te doen hier?

PokerStars Game #14915144744: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2008/01/29 - 16:18:00 (ET)
Table 'Agapenor II' 9-max Seat #2 is the button
Seat 1: ionut_steaua ($5.05 in chips)
Seat 2: podX123 ($15.50 in chips)
Seat 4: Expiate ($7.75 in chips)
Seat 5: Trstn7 ($10.25 in chips)
Seat 6: Toleman ($3.15 in chips)
Seat 7: Ekslem ($17.70 in chips)
Seat 8: Q-Ball4782 ($4.45 in chips)
Seat 9: fulhouse4me ($12.40 in chips)
StarCraft will be allowed to play after the button
Expiate: posts small blind $0.05
Trstn7: posts big blind $0.10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Qs Qd]
Toleman: folds
Ekslem: raises $0.30 to $0.40
Q-Ball4782: calls $0.40
fulhouse4me: folds
ionut_steaua: folds
podX123: folds
Expiate: folds
Trstn7: folds
*** FLOP *** [7d 7c Ad]
Ekslem: bets $0.60
Q-Ball4782: raises $0.60 to $1.20

????
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ja is zo klote dat hij zo short zit... anders had je er nog een keer 3.50 van kunnen maken om vervolgens te folden op een push... hier zou ik echter gewoon folden. Op de lagere limieten zou ik zowiezo zulke handen gewoon folden als hij je minraised.. je word dan wel wat makkelijk bespeelbaar maar daar zal misschien 5% van de mensen op dat niveau op letten..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik heb gefold en idd niet gereraist omdat ie zo short was.... Op dit niveau zie ik ook weinig plays zo (denk ik). Die aap had een A
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
PokerStars Spel #14953528170: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50) - 31/01/2008 - 07:43:21 (ET)
Tafel 'Aruna' 6-max Plaats #3 is de button
Plaats 1: Robbedoes007 ($124.35 in chips)
Plaats 2: superlight ($5.20 in chips)
Plaats 3: sjoeybellos ($46.45 in chips)
Plaats 4: vHaren84 ($49.95 in chips)
Plaats 5: Ysss ($45.30 in chips)
Plaats 6: yanfrechette ($38.65 in chips)
vHaren84: zet small blind $0.25
Ysss: zet big blind $0.50
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan vHaren84 [3d Jd]
yanfrechette: foldt
Robbedoes007: foldt
superlight: foldt
sjoeybellos: callt $0.50
vHaren84: callt $0.25
Ysss: checkt
*** FLOP *** [3h 5d 9d]
vHaren84: checkt
Ysss: checkt
sjoeybellos: checkt
*** TURN *** [3h 5d 9d] [3c]
vHaren84: checkt
Ysss: checkt
sjoeybellos: bet $0.50
vHaren84: callt $0.50
Ysss: foldt
*** RIVER *** [3h 5d 9d 3c] [2s]
vHaren84: checkt
sjoeybellos: bet $45.45 en is all-in
vHaren84: ???

Wat te doen? Hij was wel redelijk loose, kwam met $20 aan tafel en was al een x of 3 all-in geweest, 2x winst 1x verlies... Maar op zo'n pot voor $ 45,45 all-in :eeeek:
Reply
Vriendje Nick, had ik je (op je eigen aanvraag) niet iets geadviseerd qua BR management. Of heb je in 3 weken tijd $1500 bij elkaar geramt op de NL10 tafels :wink:

haha, maar goed on topic:

Ik had de flop misschien al gebet, de turn iig zekerrrr uitgebet maar as played iig zeker de turn die gast geraised.

Die all in is klote ja... ik zou, voornamelijk met jou bankroll, gewoon lekker folden en een betere spot zoeken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kweet ook niet hoe ik op die tafel terecht kwam :oops:

Gezien het feit dat hij al eerder flink zat te betten wilde ik eigenlijk het initiatief bij hem laten en zo eventueel kunnen raisen op de river, zeker mocht ik daar mijn flush hitten... Of is dat een slechte gedachte?
Reply
als dat je plan is moet je hier ook kunnen callen op de allin op de river. Je weet vantevoren dat je hier nooit de nutflush gaat hebben maar je bent blijkbaar wel bereid flink te raisen op de river (wat ik trouwens niet zou adviseren met niet de nutflush en een paired board) mocht hij betten. persoonlijk had ik hier gefold, dit lijkt teveel op een valueshove.
Reply
Onderstaande hand is vrij interessant vind ik. Uitkomst is natuurlijk minder maar goed mocht niet klagen deze sessie qua handen.

Ik check de turn door voor pot control ondanks de flushdraw on board. Ik had reeds 4 ronden hiervoor elke keer vanaf de button geopend. Zijn 3bet range is dus vrij groot. Ik heb geen zin om op de turn in een 200bb deep pot gecheck-pushed te worden terwijl ik alleen AK heb. Hij kan hier makkelijk handen als [Qc] [Jc] / [Tc] [Jc] / [7c] [8c] checkpushen maar ook een set checkpushed ie..

Daarnaast denk ik dat je op de river ook nog wel eens value zult krijgen van KQ/KJ/KT (als T niet valt). Flatcallen met flushdraw gaat ie hier niet meer doen. Toch wel lastige hand..

===========================
Zitplaats arrangement:

barrikaden is op zitplaats 1 met $269.00.
RebVodka is op zitplaats 2 met $265.20.
zKwis is op zitplaats 3 met $235.20.
HarryBierdop is op zitplaats 4 met $621.70.
Sham4n is op zitplaats 5 met $398.45.
Med.Stud is op zitplaats 6 met $200.00.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 4.
Sham4n plaatst de small blind van $1.00.
Med.Stud plaatst de big blind van $2.00.

Deel de pocketkaarten uit:

barrikaden: -- --
RebVodka: -- --
zKwis: -- --
HarryBierdop: Kd Ad
Sham4n: -- --
Med.Stud: -- --

Pre-flop:
barrikaden folds.
RebVodka folds.
zKwis folds.
HarryBierdop verhoogt $7.00.
Sham4n verhoogt $22.00.
Med.Stud folds.
HarryBierdop calls $16.00.


Flop (6d Kc 9c):
Sham4n verhoogt $35.00.
HarryBierdop calls $35.00.


Turn (6d Kc 9c 2s):
Sham4n checks.
HarryBierdop checks.


River (6d Kc 9c 2s 10d):
Sham4n verhoogt $65.00.
HarryBierdop calls $65.00.


Onthulling:
Sham4n vertoont Ks 10c.
Sham4n heeft 9c 10c 10d Ks Kc: Twee Paar
HarryBierdop mucks Kd Ad.


Pot Samenvatting:
Totale pot: $248.00
Sham4n wint $245.00.
Huisaandeel: $3.00
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hmm... wat te doen?

10$ Rebuy toernooi tijdens de FO fase... blinds 400/800 en 50$ antes geloof ik. Ik zit op BB met 20.000 en AKschoppen en 4 (!) man limpen erin incl. de button. SB completes en ik verhoog naar 5000. Het hele soepie fold behalve de Button. Flop K 3 5 ragged (schoppen 3). Ik zet 7.000 en de button gaat all-in... en hij heeft met covered met 600 munten oid.

Icon_question
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Aangezien je er al meer dan de helft in hebt zitten en de blinds al relatief hoog zijn zou ik gecallt hebben (M wordt al kleiner dan 6 al ik het zo snel bekijk). De kans bestaat dat je tegen 55 of 33 zit, maar het zou ook zomaar KQ of KJ of zo kunnen zijn, denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:Hmm... wat te doen?

10$ Rebuy toernooi tijdens de FO fase... blinds 400/800 en 50$ antes geloof ik. Ik zit op BB met 20.000 en AKschoppen en 4 (!) man limpen erin incl. de button. SB completes en ik verhoog naar 5000. Het hele soepie fold behalve de Button. Flop K 3 5 ragged (schoppen 3). Ik zet 7.000 en de button gaat all-in... en hij heeft met covered met 600 munten oid.

Icon_question

Kans op set lijkt me wel groot (als je tenminste enigzins logisch nadenkt, zowiezo slecht om 800 te limpen en dan 5k te callen met een handje als 33/55) maar je bent zowiezo commited, zwaar commited. Daarnaast heb je nog dubbele runners. Folden is bijna onmogelijk 8k callen om 40k te winnen ofzo..

Preflop wil ik hier wel eens pushen omdat je nogal eens, in van die live donkaments, calls krijgt van gelimpte AJ's ofzo die denken dat je de pot wil stelen..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
800 callen op de button heh! :wink:

Uiteraard moest ik wel all-in, want kan je op een betere flop hopen met AKs? Al had ik wellicht gefold als het een duurder toernooi (50$ +) was geweest (maar dan was het vast anders gelopen ook).

Afijn, ik ben ervoor gegaan en hij had 33. De K op de river hielp dus niets... :cry:

Ik heb overigens heel erg aan een push gedacht... het was dat of superdikke raise, want in dat soort tourneys gaat er zoals Harry zegt altijd wel een aap mee met Aas poep of zo iets. :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Tja, ben achteraf niet blij dat ik de hand zo gespeeld heb. Ik vermoedde dat hij op een draw zat, omdat hij constant (flush)draws flink uitbette met zijn big stack. Is het dan slim om zo flink te raisen? Dacht ook aan een set lager dan de mijne, en dan had ik gewoon flat moeten callen achteraf denk ik, maar dan verwacht je toch ook wel dat hij callt...
En mijn check op de flop, is dat stom? Zo'n ongevaarlijke flop met agressieve gasten achter je, vond ik wel een check waard.
Ik weet dat je bij zulk soort handen moet proberen alles erin te krijgen en ik verwachtte dat het zo zou lukken. Maar helaas dus... Weet ook niet of dat bij een flatcall was gelukt, gezien zijn fold...

Start spel 2809196403.

rapaillous is zitplaats 0 met $14,50.
krebappel is zitplaats 1 met $60,30.
ckna81 is zitplaats 2 met $44.
HUMBLEMAN is zitplaats 3 met $121,60.
Reef29 is zitplaats 4 met $61,90.
AdWim is zitplaats 5 met $58,40.

De dealer is zitplaats 4.

AdWim plaatst een blind van $,25.
rapaillous plaatst een blind van $,50.

(AdWim krijgt 10s 10d.)

Pre-flop:
krebappel folds.
ckna81 folds.
HUMBLEMAN calls voor $,50.
Reef29 folds.
AdWim raises $1,50.
rapaillous calls voor $1,50.
HUMBLEMAN calls voor $1,50.

De flop is
10h 3s 2d.

AdWim checks.
rapaillous checks.
HUMBLEMAN checks.

De turn is 6s.

AdWim zet $2,10 in.
rapaillous folds.
HUMBLEMAN raises $10,20.
AdWim raises $30,60.
HUMBLEMAN folds.
$30,60 is terug gegeven aan AdWim.

Onthulling:

AdWim toont: 10s 10d
10h 10s 10d 6s 3s
Drie Tienen

AdWim wint de pot van ($29,10).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je bent de IR en je gaat de flop checken --> ALARMBELLEN :wink:
Raise van hem op de turn is natuurlijk gewoon omdat ie de pot op wil pakken met niks. Jouw RR is een easy fold voor hem, denk ik.

En waarom toon je je kaarten?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Die check is natuurlijk 100% jammer... zeker omdat je een loose chipleader in de hand hebt. Met zo'n flop wil je een pot bouwen en aangezien je de IR bent, callt hij je heus wel aangezien het een standaard C-bet zou kunnen zijn. Is hier al 1000x gezegd, maar blijkbaar nog niet genoeg
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Die check is natuurlijk 100% jammer.... Is hier al 1000x gezegd, maar blijkbaar nog niet genoeg

Tree, al zeggen we het elke dag 10 x dan maakt het nog niet uit! Ik heb gister ook weer de eer gehad om wat handjes met Buurs aan tafel te zitten op de NL100. Hij checkt z'n set 8'en behind op de flop met een scary board, callt op de turn alleen een bet nadat het board nog gevaarlijker is geworden en zegt vervolgens na de hand (die ie uiteraard verliest van een straat): Zo gaat het nou altijd bij mij Undecided Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Altijd laten betalen voor drawing hands! :wink:

ALs iemand raist PF dan volgt er zo vaak een c-bet (wel of niet gehit). Als dat niet gebeurt, ben ik altijd al extra scherp. Als ik op het NL10 niveau niet goedkoop de pot kan oppakken, zit ik vaak tegen een monster.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Een Freecard weggeven staat niet voor niets op 1 in de Poker Doodzonde Top 3. Het enige excuus in voornoemde situatie is als je 90% zeker weet dat die loose aap de pot gaat proberen te stelen, zodat je kunt check-reraisen. Gisteravond zat ik bijv. UTG met AQs en de BB was een knakker die ik door en door ken en waarvan ik weet dat hij altijd enorm gaat raisen in de BB tegen meerdere limpers. Limpen dus met nog een ander en ja hoor, hij zet 6x de BB (2.400). Ik reraise naar 5.000 en hij all-in met z'n ATs cry

Maar kennelijk vinden de meesten slowplayen gewoon ontzettend cool of zo Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wanneer je imo een setje mag slowplayen is als je PF voor je een raise hebt gecallt met b.v. 66 en flop is A6x en IR bet op flop. Hopelijk heeft ie zijn A gehit en blijft ie betten op turn / river. Ik raise dan pas op de river (evt. turn).
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:Een Freecard weggeven staat niet voor niets op 1 in de Poker Doodzonde Top 3. Het enige excuus in voornoemde situatie is als je 90% zeker weet dat die loose aap de pot gaat proberen te stelen, zodat je kunt check-reraisen. Gisteravond zat ik bijv. UTG met AQs en de BB was een knakker die ik door en door ken en waarvan ik weet dat hij altijd enorm gaat raisen in de BB tegen meerdere limpers. Limpen dus met nog een ander en ja hoor, hij zet 6x de BB (2.400). Ik reraise naar 5.000 en hij all-in met z'n ATs cry

Maar kennelijk vinden de meesten slowplayen gewoon ontzettend cool of zo Confused
Ten eerste zeg ik al meteen dat ik niet blij ben hoe ik de hand gespeeld heb. Ten tweede vermoedde ik al dat mijn check op de flop stom was, vandaar ook mijn vraag. Maar zoals jij al zei, en zoals ik ook al zei in de post (waar jullie voor het gemak maar even overheen lezen), die gast op de button was hyperagressief. Speelde elke hand en bette bijna altijd, zeker in positie. Nu niet, omdat zelf wellicht ook een set had, of helemaal niks, en dan was mijn check stom ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: