Threads: 122
Quote:Coach Gertjan Verbeek moet zich zorgen maken over een van de pijlers onder het succes van SC Heerenveen. Drie van zijn vier middenvelders dreigen zaterdag het uitduel met Heracles Almelo te missen.
Jakob Poulsen en Geert Arend Roorda (beiden foto) komen zeker niet in actie, het meespelen van Danijel Pranjic is twijfelachtig. Poulsen heeft last van een hamstring en Pranjic kampt met een pijnlijke kuit. Verbeek beslist zaterdag of de Kroaat kan spelen.
Roorda is een ander verhaal, coach Verbeek spaart de jonge middenvelder omdat die in het verleden last kreeg van een knie door het spelen op kuntgras. 'Ik kan niet in de toekomst kijken, maar het verleden leert dat Geert moeite heeft met kunstgras, dus nemen we liever geen risico.'
Als mogelijke vervangers voor het trio kan Verbeek kiezen uit Thomas Prager, Niek Loohuis, Roy Beerens en Christian Grindheim. Voor de laatste zou het zijn debuut namens Heerenveen betekenen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 114
0-1 Beerens (Sibon)
1-1 Garcia-Garcia
1-2 Sulejmani (Beerens)
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 122
Mukkus Wrote:0-1 Beerens (Sibon)
1-1 Garcia-Garcia
1-2 Sulejmani (Beerens) En 2-2 Schilder, die mag je ook nog wel vermelden hoor :wink:
Ik had hier CM-technisch toch wel meer van verwacht
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
2-2 Schilder, gezien de samenvatting een terechte uitslag.
Threads: 21
HULDE!!!
Dit Heracles is (alles is relatief) écht verdomd goed
Na de 'winterstop' slechts 1 slechte wedstrijd gehad en dat was in Arnhem tegen Vitesse. Thuis tegen Den Bosch voor de beker was het ook matig maar als het baltempo hoger lag hadden wij ze gewoon kapot gespeeld want zij lagen dan ook met 11 man in hun eigen doel. Daarnaast met een 2-0 eindstand veels te lief voor Sparta geweest en Excelsior op overtuigende wijze aan de kant gezet. Een monsterzege in Venlo geboekt en een erg sterke wedstrijd tegen NEC gespeeld waarin we helaas een les kregen in effectiviteit. In Enschede waren we ook behoorlijk dichtbij de zege en nu houden we Heerenveen op een gelijkspel.
En het spel is ook mooi om te zien, ik denk dat wij onderhand ons toch ook mogen rekenen tot de ploegen die het mooiste voetbal spelen in de kelder van de eredivisie. Met de opkomende backs Looms en Boakye, op het middenveld technicus Schilder of Klavan en daarnaast geweldenaar Garcia-Garcia. Een aanval met Lakic, Everton en Christensen is ook weelde voor een degradatiekandidaat. En dan heb je vd Bergh nog op de bank zitten. Michalke ben ik verder geen grote fan van, de trainer helaas wel tot nu toe.
Geniet'n.
Threads: 137
Feli met het punt D'r an.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Vret Mien Gras Wrote:Feli met het punt D'r an.
Bedankt Vret. Wel klote dat VVV heeft gewonnen bij Utrecht en Excelsior had ik ook liever gelijk zien spelen tegen NEC. Maar zo gaat dat nu eenmaal, meer doen dan zelf goed spelen en de punten pakken kunnen we niet...
Threads: 78
D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Feli met het punt D'r an.
Bedankt Vret. Wel klote dat VVV heeft gewonnen bij Utrecht en Excelsior had ik ook liever gelijk zien spelen tegen NEC. Maar zo gaat dat nu eenmaal, meer doen dan zelf goed spelen en de punten pakken kunnen we niet...
Zo blijft het leven een beetje spannend Lippe :razz:
Make tea, not war
Threads: 103
Het is toch wel een genot om die Garcia Garcia te zien voetballen. Vreemddat hij het niet heeft gemaakt bij Heerenveen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 2
D'r an met de lippe Wrote:ik denk dat wij onderhand ons toch ook mogen rekenen tot de ploegen die het mooiste voetbal spelen in de kelder van de eredivisie.
:eeeek: Holy fuck, wat een stoere stellingname!
Oftewel: hoeveel voorbehouden kun je kwijt in 1 zin?...
Threads: 312
Lamme Lennie Wrote:Het is toch wel een genot om die Garcia Garcia te zien voetballen.
[gay]
Threads: 103
Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:Het is toch wel een genot om die Garcia Garcia te zien voetballen.
[gay]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:Het is toch wel een genot om die Garcia Garcia te zien voetballen. Vreemddat hij het niet heeft gemaakt bij Heerenveen.
Inderdaad! Heracles heeft in haar 104-jarige historie uiteraard veel betere voetballers gehad maar voor mij (als jongere generatie) is hij eigenlijk 1 van de beste voetballers die ik ooit in het zwart-wit heb gezien. Na Friend weer een uitstekende huurdeal met Heerenveen die na deze huur helaas wel weer wordt verkocht tegen een bedrag waar Heracles natuurlijk geen antwoord op heeft.
Flixieluv Wrote:D'r an met de lippe Wrote:ik denk dat wij onderhand ons toch ook mogen rekenen tot de ploegen die het mooiste voetbal spelen in de kelder van de eredivisie.
Kerel, na een aantal jaar eerste divisie reken je nogal snel rijk met technisch vaardig voetbal in de eredivisie. Maar jij als Ajacied zal dat nooit begrijpen, jullie 'harde kern' keert al de rug naar het veld als er een keer 0-3 op het scorebord staat. Waarschijnlijk denk je nu dat 0-3 dan ook wel een extreem voorbeeld is, wat voor jullie overigens ook echt zo is, maar voor ons is het vaak genoeg realiteit. En maar heldhafting op een forum liggen schreeuwen... hoeveel wedstrijden heb je als verwende bioscoop ganger bezocht van Ajax? 3 of 4 in de laatste 5 jaar? Ik minimaal 85 van de laatste 100 competitie wedstrijden van Heracles. Houd de volgende keer liever je mond als je niet weet waar je over praat en niet weet wat er werkelijk speelt onder een supporterschare. Bytheway, ik weet zeker dat jij aankomende editie van Ajax - Heracles niet aanwezig bent en dat terwijl jou club thuis speelt. Ik heb een feest en dat zal zeker duren tot een uur of 5 duren maar ik sta met een kater op om de reis naar Amsterdam te maken. Mischien zijn wij dan al 100% zeker gedregradeerd mischien mogen wij nog hopen op een stunt, ik zal er hoe dan ook staan voor mijn grote liefde. De komende weken zullen het zeggen, maar het moge duidelijk zijn dat jij beter je smoel kunt houden over de hondstrouwe Heracles aanhang. Grenzeloze zwart-witte liefde.
Hah, in your face!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 131
Misschien terecht, maar het is natuurlijk geen 'passende reactie' op wat Flixieluv zegt. Mooi voetbal spelen in de kelder van de eredivisie is allemaal leuk en aardig, maar krijg je er ook punten mee?
En als reactie op wat D'r in met de flipper zegt: als Heracles je grote liefde is, dan vind ik dat sneu voor je partner...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
D'r an met de lippe Wrote:Lamme Lennie Wrote:Het is toch wel een genot om die Garcia Garcia te zien voetballen. Vreemddat hij het niet heeft gemaakt bij Heerenveen.
Inderdaad! Heracles heeft in haar 104-jarige historie uiteraard veel betere voetballers gehad maar voor mij (als jongere generatie) is hij eigenlijk 1 van de beste voetballers die ik ooit in het zwart-wit heb gezien. Na Friend weer een uitstekende huurdeal met Heerenveen die na deze huur helaas wel weer wordt verkocht tegen een bedrag waar Heracles natuurlijk geen antwoord op heeft.
Flixieluv Wrote:D'r an met de lippe Wrote:ik denk dat wij onderhand ons toch ook mogen rekenen tot de ploegen die het mooiste voetbal spelen in de kelder van de eredivisie.
Kerel, na een aantal jaar eerste divisie reken je nogal snel rijk met technisch vaardig voetbal in de eredivisie. Maar jij als Ajacied zal dat nooit begrijpen, jullie 'harde kern' keert al de rug naar het veld als er een keer 0-3 op het scorebord staat. Waarschijnlijk denk je nu dat 0-3 dan ook wel een extreem voorbeeld is, wat voor jullie overigens ook echt zo is, maar voor ons is het vaak genoeg realiteit. En maar heldhafting op een forum liggen schreeuwen... hoeveel wedstrijden heb je als verwende bioscoop ganger bezocht van Ajax? 3 of 4 in de laatste 5 jaar? Ik minimaal 85 van de laatste 100 competitie wedstrijden van Heracles. Houd de volgende keer liever je mond als je niet weet waar je over praat en niet weet wat er werkelijk speelt onder een supporterschare. Bytheway, ik weet zeker dat jij aankomende editie van Ajax - Heracles niet aanwezig bent en dat terwijl jou club thuis speelt. Ik heb een feest en dat zal zeker duren tot een uur of 5 duren maar ik sta met een kater op om de reis naar Amsterdam te maken. Mischien zijn wij dan al 100% zeker gedregradeerd mischien mogen wij nog hopen op een stunt, ik zal er hoe dan ook staan voor mijn grote liefde. De komende weken zullen het zeggen, maar het moge duidelijk zijn dat jij beter je smoel kunt houden over de hondstrouwe Heracles aanhang. Grenzeloze zwart-witte liefde.
8-[ Oh oh, ik heb blijkbaar een gevoelig plekje geraakt bij d'r af met die schaamlippe...
Jammer dat je niet begrijpend kunt lezen, anders zou je niet zo achterlijk reageren. Ik bedoelde met mijn post niet veel anders dan dat je door het plaatsen van een resem voorbehouden in een zin ("onderhand", "ik denk", we "mogen" ons rekenen, "de ploegen die") eigenlijk geen stelling neemt. Niet meer en niet minder. M.a.w. als je gewoon had gezegd: "uit de laatste wedstrijden blijkt duidelijk dat Heracles het mooiste voetbal in de kelder van de eredivisie speelt" had ik geen reply geplaatst. Nu kan ik niks met deze zin. Vandaar de reactie. Het was dus geen "aanval" op Heracles en op jullie voetbal.
Jij leest dus niet goed, en reageert jammer genoeg als een ongesteld almeloos wijf, en denkt ook nog eens van alles over mij te weten. Oh, en @vmg: nee hoor, dat is geen sterke reply. Je weet alleen verdomde weinig, d.a.m.d.s.l. Ik ga weliswaar niet naar uitwedstrijden van Ajax, maar heb toch "al" weer negen jaar een seizoenskaart, en ga vaak zat. Toen ik nog in Mechelen (B) woonde ging ik overigens regelmatig naar KV Mechelen, ik ga overigens nog steeds af en toe (ook toen ze in derde klasse speelden), maar dat nog terzijde. Het lijkt me niet dat jij mij dus als een nepsupporter kunt bestempelen (voor zover dat al gerelateerd is aan stadionbezoek, maar goed), tenzij je je eigen aanwezigheid bij Heracleswedstrijden als minimumcriterium daarvoor hanteert, maar dan zijn er velen op dit forum - het overgrote merendeel - nepsupporters.
Kortom, hoewel je geen bal van me weet neem je toch (ten onrechte dus, en zonder enige grond) van alles van mij aan, en trek je vervolgens een onjuiste en m.n. ezelachtige conclusie. En dat ook nog in reactie op een post van mij die je volledig verkeerd interpreteert...
Jammer joh, maar het zij je vergeven. Alleen, als je volgende keer een post niet snapt: gewoon even vragen joh. Leg ik het uit!
jezus christus dr'an, Ik las je replie ook met verbazing.
Doorgaans lees ik je posts graag en geniet ik van je fanatisme, maar deze replie slaat echt nergens op. Je haalt er allemaal zaken bij die totaal niet relevant zijn en ik reageer omdat je met "jullie" spreekt.
Beetje jammer dat je op zo'n manier reageert.
Nog jammerder dat Vret het nog eens benadrukt.
The great old Ludwig von...
Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:Het is toch wel een genot om die Garcia Garcia te zien voetballen.
[gay]
![[Image: zoom.gif]](http://images.absolutepunk.net/images/smilies/Standard/zoom.gif)
:razz:
Ook gekeken naar het tijdstip? Het kan zijn dat ik een paar biertjes teveel heb gedronken in het Twentse uitgaansleven :waf:
Ik dacht dat er weer sprake was van 'competitieteam-humor' en het bericht kwam bij mij over als 'wat intresseert het nu wie het beste voetbal speelt in de kelder van de eredivisie, stoer hoor'. Oftewel een Ajacied die roept dat de degradatiestrijd niet relevant is. Neem mij reply dus vooral niet te serieus, ik had het idee dat ik werd aangevallen wat dus niet zo is. Daarnaast intresseert het mij vrij weinig hoeveel wedstrijden mensen van hun club bezoeken, dat moet iedereen voor zichzelf invullen. Ik heb alleen wel een hekel aan figuren die nooit naar het stadion gaan maar mij wel weten te vinden als Heracles onderuit gaat terwijl ik daar weer 40 euro en de hele dag voor heb verneukt. Zo heb ik een Feyenoorder in de klas, en maar maandags lachen toen wij met 6-0 in de Kuip verloren. Ik ben met die uitwedstrijd vaker bij Feyenoord geweest dan hij in zijn hele leven bij zijn club is geweest. Prima hoor, maar zit mij dan niet te irriteren met die uitslag.
Maargoed, als ik s'nachts met een dronken kop groot genoeg ben om dingen te roepen die wellicht ontrecht zijn ben ik nu ook groot genoeg om te zeggen dat mijn reactie overdreven was en weinig verband had met de reply waarop ik reageerde. En de reactie van Vret is volkomen begrijpelijk, hoe zouden jullie reageren als Tukker die het niet zo heeft op Ajax? :razz:
Gerben Zonderland Wrote:Mooi voetbal spelen in de kelder van de eredivisie is allemaal leuk en aardig, maar krijg je er ook punten mee?
Door goed voetbal te spelen hebben we zeker al wel punten gepakt na de kleine winterstop. Heracles - Sparta (2-0) vind ik nog het beste voorbeeld, ik heb 90 minuten met verbazing zitten kijken naar de zwart-witten. Heracles - NEC (0-2) was een voorbeeld dat het om effectiviteit gaat. Bovendien zijn wij slechts 3 punten verwijdert van de laatste plaats. Het wordt een knotsgekke slotfase, dat is 1 ding wat zeker is. En wat betreft die grote liefde... uitstekend plaats voor 2 grote liefdes!
Threads: 13
Drank maakt meer kapot dan je lief is
*slotje*
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 84
Swami Brami Salami Wrote:Drank maakt je een grotere boerelul dan je lief is
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 133
ik Wrote:Liefde maakt meer kapot dan er drank is
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
gittermaster Wrote:Nog jammerder dat Vret het nog eens benadrukt.
Wanneer een tukker een beetje water op het vuur gooit is het jammer?
De meesten hier houden elkaar allemaal een handje boven elkaars hoofd, daar moeten wij maar mee zien om te gaan vergeet dat niet!
Vret Mien Gras Wrote:gittermaster Wrote:Nog jammerder dat Vret het nog eens benadrukt.
Wanneer een tukker een beetje water op het vuur gooit is het jammer?
De meesten hier houden elkaar allemaal een handje boven elkaars hoofd, daar moeten wij maar mee zien om te gaan vergeet dat niet!
Dat is jouw meneing Vret. En ik kan me niet herinneren dat ik eerder een tukker van iets dergelijks heb beticht, dus doe nou niet of elke keer als een Tukker iets doet, er een opmerking over gemaakt wordt.
Mijn opmerking had niets te maken met hand boven het hoofd houden van Flix. Ik vond het gewoon een zinloze replie en daar reageerde ik op (prima reactie daarna weer van dr'an, dus wat mij betreft weer helemaal goed). Doordat jij deze replie met zo'n opmerking kracht bijzette vond ik dit als gezegd nog "jammerder". Heeft totaal niets te maken met hand boven het hoofd houden of Tukker die weer eens iets zegt. Ik had dezelfde opmerking gemaakt bij een ieder die deze opmerking had geplaatst.
Ok Gitter ik snap jouw intentie.
Zand erover!
deal
:o En ik maar steeds denken dat je voor me opkomt, Gitter!
:cry:
:wink:
Flixieluv Wrote::o En ik maar steeds denken dat je voor me opkomt, Gitter!
Bij den Ondergrondsche isch het al langer bekend dat gittermaster in het geniep heult met den Tukker en al jaren kwaade zaak met hen maakt :-$
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Treesong Wrote:Flixieluv Wrote::o En ik maar steeds denken dat je voor me opkomt, Gitter!
Bij den Ondergrondsche isch het al langer bekend dat gittermaster heult met den Tukker en al jaren kwaade zaak met hen maakt :-$
Geeft ie de Tukkers ook voedselbonnen?
Mukkus Wrote:Treesong Wrote:Flixieluv Wrote::o En ik maar steeds denken dat je voor me opkomt, Gitter!
Bij den Ondergrondsche isch het al langer bekend dat gittermaster heult met den Tukker en al jaren kwaade zaak met hen maakt :-$
Geeft ie de Tukkers ook voedselbonnen?
In ruil voor een paar blikkies Grolsch dunkt me
Song of the decade:
|