17-03-2008, 12:53 PM
hoe kun je daar in godsnaam boos op worden? je lacht je toch dood om zo'n gek?
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Roda JC - PSV
|
17-03-2008, 12:53 PM
hoe kun je daar in godsnaam boos op worden? je lacht je toch dood om zo'n gek?
17-03-2008, 01:04 PM
Ik denk dat er weinig te lachen valt als je net 2 (hele dure) punten hebt verspeeld in de laatste minuut :cry:
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
17-03-2008, 01:06 PM
Peter Wrote:Waar jij op doelt is wat wederzijds leedvermaak, dat vind ik ook niet triest. Als we woensdag voorstaan tegen Ajax ben ik ook niet te beroerd om te zingen dat we kampioen worden, of het standaard 'helemaal niks in Amsterdam'. Net als dat zij andersom zullen zingen 'wat zijn die boeren stil' als zij voorkomen. Op die manier, dat is inderdaad erg triest! Ik vraag me altijd af hoe het privé leven van zo'n iemand er uit ziet. Dit seizoen stond er in de Kuip zo'n Rotterdamse zwerver continue het uitvak te provoceren bij een 6-0 stand. Die man zag er zo vies uit, niet normaal meer. Toen het uitvak massaal begon te zingen 'hij heeft geen tanden in zijn bek' schoot zelfs het thuisvak in de lach en druipte de zwerver met het schaamrood op zijn kaken af. Toen heb ik wel gelachen moet ik zeggen! Mac Wrote:hoe kun je daar in godsnaam boos op worden? je lacht je toch dood om zo'n gek? Eigenlijk is het ook hilarisch, maar vaak spelen er ook emoties van een verloren (of in dit geval een late gelijkmaker) wedstrijd mee natuurlijk. Ik kan de irritatie wel begrijpen, maar als we nuchter nadenken is het inderdaad ook gewoon iets om je bij dood te lachen. Ik denk dat de Friezen ook wel een beetje hebben gelachen om mij dit seizoen :oops: Ik houd niet van puberaal geprovoceer (liederen daarentegen wel humor vaak) en kijk liever de wedstrijd maar bij een 9-0 stand met nog 10 minuten te gaan werd het mij ook allemaal even te veel. Er werden de meest achterlijke dingen geroepen richting het uitvak en ik kon het niet laten om even een paar meter richting de wand te lopen om een sarcastisch applausje te geven voor die mensen :roll: Maar dat was een uitzondering :wink:
17-03-2008, 01:07 PM
Mac Wrote:hoe kun je daar in godsnaam boos op worden? je lacht je toch dood om zo'n gek? Zie reaktie Harry. Als je in de laatste seconde op je gat gaat reageer je nergens lachend op. Als je er een dag later aan terugdenkt is t wel vooral geinig inderdaad. :razz:
17-03-2008, 01:24 PM
ach ja op zo'n moment heb ik wel andere dingen aan mn hoofd dan t ergeren aan kansloze mannetjes, maar goed ik kan me idd wat beter afsluiten voor dat soort dingen dan anderen.
17-03-2008, 02:44 PM
Maar eerlijk =eerlijk de resultaten zijn er wel naar! Maar gaan jullie daarvoor naar het stadion?
Nu ik het nogmaals lees vind ik dat 'maar hier gaan jullie voor naar het stadion' helemaal een belachelijke opmerking. LEZEN WAT ER STAAT! Ik zou persoonlijk niet voor resultaatvoetbal naar het stadion gaan, ik ga er heen voor attractief voetbal. Vroeger was dat in de Meer/Arena. Nu kom ik wat meer in het Abe Lenstra stadion.... Verder net nog ff gelezen wat VI over Roda JC - Psv schrijft: Waar is dat sterke PSV gebleven? 'Als we ooit met 7-0 of 8-0 van PSV hadden kunnen winnen, was het nu', mijmerde Marcel Meeuwis na het 1-1 gelijkspel tussen Roda en de koploper van de Eredivisie. Sef Vergoossen mocht dan gefrustreerd een fles tegen de grond smakken na de late gelijkmaker van Meeuwis, die goal was meer dan terecht, gaf de coach ook zelf toe. De Eindhovenaren heersten in de eerste weken onder Vergoossen, maar sinds de uitzege bij AZ heeft PSV geen enkel competitieduel overtuigd. Tegen SC Heerenveen werd met mazzel gelijkgespeeld, van Willem II fortuinlijk gewonnen, de zege op De Graafschap was geflatteerd, de nederlaag bij FC Utrecht dikverdiend en het punt bij Roda was een heel ruime beloning. Wat is er aan de hand met PSV? Nog één keer Meeuwis: 'Ik heb me verbaasd over de spelopvatting van PSV. Die vond ik de regerend kampioen onwaardig.' Zijn er toch meerderen die het net zo zien als mij (en vele anderen!)
17-03-2008, 03:09 PM
Meeuwis moet niet zo zeiken met die wijvendrankjes die altijd drinkt in de kroeg :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
17-03-2008, 03:11 PM
THE SHUFFLE Wrote:Maar eerlijk =eerlijk de resultaten zijn er wel naar! Maar gaan jullie daarvoor naar het stadion? Wie ziet het niet zoals jou dan? Een blinde kan nog zien dat PSV allesbehalve goed is dit seizoen. Dat we toch nog bovenaan staan zegt alles over het trieste niveau van de eredivisie. Enige dat ik bestrijdt is dat wij het leuk vinden dat PSV saai speelt ofzo. Tis gewoon mn club. Jij hebt blijkbaar geen club en gaat kijken waar ze mooi spelen, nou ok dat kan. Ik ga bij PSV kijken ongeacht het spel en de resultaten. Die Meeuwis is overigens al maanden met Ajax aan t flirten, dus zo'n uitspraak kun je van hem verwachten. Overigens heeft Roda gisteren geen 8 goede kansen gecreerd, dus zelfs zonder keeper had PSV niet met 8-0 verloren. ![]()
17-03-2008, 09:35 PM
Peter Wrote:ij hebt blijkbaar geen club en gaat kijken waar ze mooi spelen, nou ok dat kan. Ik ga bij PSV kijken ongeacht het spel en de resultaten. De 1e foto foto die ik me kan heugen uit m'n jeugd is dat ik en jaar of 4 was en een ajax pyjama aanhad....m'n jongste zoon is inmiddels bijna 3 en loopt er ook in....dus ga niet lopen janken dat ik geen club heb! Het blijkt wel weer dat ik voor attractief voetbal kies en aangezien m'n club dat de laatste jaren niet kan of wil , ga ik dus ergens anders kijken.... Edit; Heerenveen speelt 30 km verderop...
17-03-2008, 09:38 PM
je kinderen in psv spullen hijsen is zo treurig! [-(
17-03-2008, 11:00 PM
Ekslem Wrote:je kinderen in psv spullen hijsen is zo treurig! [-( Jezelf in PSV spullen hijsen is minstens zo treurig.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
17-03-2008, 11:08 PM
Depor Wrote:Ekslem Wrote:je kinderen in psv spullen hijsen is zo treurig! [-( Toch minder vind ik. Dat is je eigen keuze. Ikzelf heb overigens alleen met europese uitwedstrijden een psv shirtje aan (ook niet altijd trouwens). Geldt overigens voor alle voetbalsupporters die hun baby in voetbal spullen hijsen, maar dat lijkt me duidelijk.
17-03-2008, 11:45 PM
THE SHUFFLE Wrote:Peter Wrote:ij hebt blijkbaar geen club en gaat kijken waar ze mooi spelen, nou ok dat kan. Ik ga bij PSV kijken ongeacht het spel en de resultaten. kun je een definitie geven van attractief voetbal? dat zou een hoop helpen. als we het daar al over eens kunnen worden ben ik van mening dat je geen liefhebber bent van een club maar van een bepaald soort voetbal. de stelling dat je eigenlijk geen club hebt vind ik dus zeer wel verdedigbaar. eigenlijk hetzelfde als je een wat jou betreft leuke vrouw getrouwd bent, je de sex niet meer leuk vindt en dus even buiten de deur neukt in de hoop dat het bij je eigen vrouw beter wordt. dan blijf je alleen maar bij elkaar omdat je tegen iedereen kan vertellen wat een (beweerdelijk) leuke vrouw je hebt en uiteraard voor je kind met z'n ajakkes pyama. liefde kun je dat niet echt noemen, het is louter voor de buitenwereld. wat dat betreft ben je een typisch ajakkessupporter. :razz: |
« Next Oldest | Next Newest »
|