The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mooie en spannende 3-2 overwinning. 2-0 voor, vervolgens 2-2 en een kwartier voor tijd: 3-2.
Was weer eens een oudewets hattrickwedstrijdje met veel spanning en strijd!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Mooie en spannende 3-2 overwinning. 2-0 voor, vervolgens 2-2 en een kwartier voor tijd: 3-2.
Was weer eens een oudewets hattrickwedstrijdje met veel spanning en strijd!

Die gaan heel zeldzaam worden in mijn competitie... dit wordt met 2 vingers in de neus en 14 gewonnen wedstrijden kampioen worden ... gisteren weer een keurige 4-0 overwinning...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
4-1 uitoverwinning met mos...nu 3 bots achter elkaar dus de team-spirit weer even omhoog brengen. 6 punten van de maximale 9+9 tegen de bots is 15 uit 6...we doen in ieder geval goed mee...
Reply
simpele 1-5 met PIC.
Deze zondag moet ik thuis winnen van een counteraar, wordt lastig maar moet wel lukken, denk alleen niet dat ik kan Piccen...
Morgen ook al een pittige bekerwedstrijd, dus ook geen PIC. Irritant....
The great old Ludwig von...
Reply
waarom moet je perse pic spelen gitter? gaat het zo snel achteruit met normaal?
Reply
En je zit nu onderhand toch al wel op POA?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zit in de wolken, maar dat het hele seizoen door zorgt voor een beduidend beter middenveld.
Mijn optiek, hele seizoen piccen...
The great old Ludwig von...
Reply
hele seizoen piccen. Waar je in de comp de punten zeker wil hebben een normal en dan tegen de prutsers weer piccen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Maar als je nou een hele zware competitie hebt, waarin iedereen van iedereen kan winnen? Dan is het wel leuk om een fantatische TS te hebben, maar als je daardoor de eerste helft van de competitie bijna alles verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, maar als je picced en je ts komt in de wolken of hoger dan speel je elke wedstrijd zelfs met PIC met een redelijk goeie ts.
Wanneer je dit niet doet, of zelfs MOTST, dan staat je TS meer dan 2 niveaus lager en is PIC met een hoge TS dus evengoed beter.
The great old Ludwig von...
Reply
maar ook zoals Boca al zegt, de echt bel;angrijke wedstrijden gewoon normaal, tenzij ze redelijk aan t einde vh seizoen zijn. Een en ander natuurlijk afhankelijk van het programma.
Zo had ik vorig seizoen de laatste wedstrijd een botteam en de een na laatste wedstrijd een makkelijke tegenstander.
Toen heb ik dus 3 x op rij MOTS gespeeld Smile
The great old Ludwig von...
Reply
lekker AD...me nieuwe briljante middenvelder 3 weken aan de kant :x
Reply
Volgens mij botste ie tegen een van je eigen spelers op...

Die 5-0 was wel lekker trouwens :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja me tweede team bijzonder slecht in vorm...
en me trainees spitsen zijn goed in passen maar zwak in scoren. Kansloos dus...
Reply
Goedemorgen, daar ben ik ook maar weer eens 8-[

Zo'n trainingswissel gaat niet zonder slag of stoot zeg. Sta nu verdikkie 7e in de 6e met wel geteld 0 punten. Moet me Gvd richten op lijfsbehoud :oops:

Het huidige tactisch beleid is er een voor de langere termijn en ziet er zo uit:

Keeperstraining

4-3-3 counter. De ervaring met 4-3-3 is nog wat magertjes

Een naar verwachting bovennatuurlijke countervaardigheid.

1 magische, snelle hollandse winger die nog wat aan de conditie moet werken en aan de andere kant een niet al te beste winger maar wordt een beetje ondersteund door een uitstekend passende back en wat meer ondersteund door een spits met wonderbaarlijk wingen.

In het midden een uitstekend passende, oorlogszuchtige, koppende Colombiaan :wink:

Voorin naast de uitstekende spits met wonderbaarlijk wing (koppen), de vertrouwde spitsen Heijn (wereldklasse/redelijk pass/koppen) en Vincent (resp. uitmuntend/redelijk pass en reusachtig spelhervatting)

De vorm is op het moment alleen naaaaadje :x
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik ben van plan binnenkort mijn coach te vervangen, heb er nu eindelijk de financiën voor. Maar wat is slimmer? Eén: een externe goed coach met redelijk leiderschap aannemen (kosten: 1.7M) of twee; een interne sollicitant gebruiken? Die gaat namelijk binnenkort naar goed ervaring (en heeft al redelijk leiderschap).

Ik heb tot nu toe altijd externe sollicitanten gebruikt, dus ben niet zo op de hoogte van het gebruiken/opleiden van een interne klant.
Reply
Bakke Wrote:Ik ben van plan binnenkort mijn coach te vervangen, heb er nu eindelijk de financiën voor. Maar wat is slimmer? Eén: een externe goed coach met redelijk leiderschap aannemen (kosten: 1.7M) of twee; een interne sollicitant gebruiken? Die gaat namelijk binnenkort naar goed ervaring (en heeft al redelijk leiderschap).

Ik heb tot nu toe altijd externe sollicitanten gebruikt, dus ben niet zo op de hoogte van het gebruiken/opleiden van een interne klant.

interne goed coach kost rond de 750k kan ik me herinneren...dat heeft dus de voorkeur
misschien verstandig om dit seizoen nog op zoek te gaan naar zijn vervanger voor over 3 seizoenen ofzo...koop nu een speler met goed leiderschap en redelijk ervaring, heb je nog paar seizoenen om hem 1 niveau te laten stijgen...
Reply
5-2 overwinning met PIC van de (voormalige) koploper Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Godver, weer 2/1 verloren :x

Hij 3 kansen 2 goals, ik 4 kansen 1 goal terwijl mijn zelftrouwen wonderbaarlijk was. Na 50 minuten rood voor mij spits, tja, dan wordt scoren moeilijk ja.

Wordt nu wel heel lastig om nog te promoveren, gat met nummers 1 en 2 is al 4 punten en ik moet ze allebei nog krijgen :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1-3 gewonnen van.... en bot.... Zucht...
Maar goed, had PIC aanstaan en een uitwedstrijd en een niet volledig op de weersomstandigheden afgestemd elftal en een aantal B-spelers....
Dus ach, 3 punten binnen zullen we maar denken...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nipt met 0-1 gewonnen van de voormalig nummer 7. Het was een zeer lastig partij, stond ook voor het einde van het partij ook nog met maar 10 man tegen 11. Hier zijn de stats:

Iepenlaan Rovers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid formidabel

Middenveld uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval waardeloos (hoog)

FC Blue Boys
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval slecht (heel laag)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
Reply
maw, je hebt mazzel gehad Eb Wink
The great old Ludwig von...
Reply
3-1 met picjes
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
1-3 PIC en counter

volgende week zal het anders worden.. die ploeg heeft deze week met 9-2 gewonnen van de 2e (stond zelf 1e) Dead .. de 2e had voor de match nog geen enkele goal binnen gekregen :crazy:
Reply
7-1 afslachting... Sad
Reply
2-1 zege op de nummer 2, ik draai voorlopig volop mee bij de bovenste 3. Had alweer een formidabel middenveld gehaald, gaat lekker zo.
Reply
Nieuwe coach is aangeschaft:

Per Liljensten (30505216) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
43 jaar en 37 dagen, zwak in vorm, gezond
Een redelijk trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Lijkt me een leuke!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
altijd goed om een krachtige coach te hebben Wink
The great old Ludwig von...
Reply
hoeveel dagen kent een jaar ook alweer? 112 dagen?
Reply
365 en eens in de 4 jaar 366, hoezo?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: