The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
lol, sterk bezien :lol:

Iets anders.. hoe lang mag je niet ingelogd zijn alvorens je gereset wordt?
Reply
yay ! ... Thanks Mac, nu heb ik dus 2 miljoen (had nog 4 ton in kas) om zondag nog een briljant verdediger te halen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Legion Wrote:Afspraken maken waar anderen in je competitie de dupe van zijn is not done
Mee oneens.
Ik zie t als tactiek.
Het is niet zo dat alleen een ander er beter van wordt, ik wordt er ook zelf beter van.
Wij moeten niet gaan risken Legion... Wink
Daar worden me toch een pasten bij gesloten...
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb een vraagje. Als je van training wisselt, gaan de percentage (hoever ze zijn) dan mee naar de nieuwe training.
VB. Volgens ht-ratingcalculator staat er een speler van mij op 60%. Ik train vleugel, maar ga veranderen van training. Ik train nu verdedigen. Als ik dezelfde speler dan train, gaat de training dan verder waar hij stonf, dus op 60%?
Sorry als dit al eens eerder behandeld is, maar ik wet t niet.
The great old Ludwig von...
Reply
huh? je speler heeft nu 60% training gehad op vleugel...als je dan pm gaat trainen heb je 0% pm getraind he...lijkt me logies
Reply
oke, dat wist ik niet zeker, ik dacht het ook maar wist het niet zeker. Nu dus wel.... Smile
Toch is dat apart, want stel jij traint PM en zet een speelr op de TL die op 65% training zit. Vleugel heeft ie bijvoorbeeld goed en PM uitstekend.
Ik denk hmmm, die speler is aardig, gezien zijn TSI zal hij tegen een stijging aanzitten, laat ik m kopen, want ik train vleugel.
Dan kom ik dus bedrogen uit..>
Volg je me nog of ga ik te ver... :8:
The great old Ludwig von...
Reply
Daarvoor is het ook nuttig om eerst het team te bekijken waar de speler vandaan komt. Kun je meestal wel achterhalen wat die traint...
Reply
Oke, zo blijf je dus maar bijleren, dat wist ik dus echt niet...
The great old Ludwig von...
Reply
Birger Wrote:Iets anders.. hoe lang mag je niet ingelogd zijn alvorens je gereset wordt?

Iemand hier een idee van? Ik weet ook wel dat als het zover was, het dan al gebeurd moet zijn, maar gewoon om te weten :|
Reply
iets van 7 weken
Reply
ah, oké, merci.. Ik hoop maar dat hij nog inlogt, want anders heb ik er weer een WO bij (als ik niet promoveer tenminste Wink)
Reply
Op zich vrij logisch Gitter. Een keeper die 60% training heeft gehad op keepen is niet opeens bij scoren ook 60% getraind...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wat anders btw, ik ben vanavond benadert door een Letse scout voor mijn 18jarige verdediger Big Grin Misschien dus een U20!!! We hopen!

Edit: krijg al een reply, toch weinig kans helaas...

Quote:Helmuts is one of the 40+ candidates. I still have to colect a lot of information, but I know that there are players that will pop to brilliant next week, though I think that Helmuts have a chance if you will train him in offseason and with at least solid coach.
Reply
Mac Wrote:ff je jeugdinvestering terugzetten naar 0...dan heb je 20 000 meer te besteden...nie vergeten gelijk daarna terug te zetten natuurlijk

Thanx, Mac. Had vanmiddag geboden (niet gelukt) en investering teruggezet naar 0. Hattrick vervolgens afgesloten. Lees nu nog even het forum door.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Met dank aan Mac kan ik de volgende versterking voor mijn team presenteren. Voor 2,2 miljoen zal deze duitser de komende seizoenen het hart van de verdediging vormen.

hattrick Wrote:Bruno Schneider (15345210)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 9 550
Loon: 4 680 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Aka hus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bruno Schneider....veel Duitser kun je ze niet hebben :roll:
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
had een nederlander op het oog maar die had een TSI van 5500 ... ben toen uiteindelijk toch maar voor deze gegaan....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
2.2M, best prijzig Box, maar iig wel een leuke verd.!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Klopt Marsh maar er waren maar weinig briljante verdedigers die er voor 20.00 uitgingen ... Heb niet het idee dat ik er erg teveel voor betaals heb ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
rond de 400k....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb een wedstrijd thuis gespeeld maar geen geld ontvangen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Lekkere steady 0-2 overwinning. Beetje foutje gemaakt met m'n spitsen, maar was uiteindelijk niet groot genoeg om te verliezen....

Blijf zo eerste, heerlijk!
Reply
Deportivo Wrote:Ik heb een wedstrijd thuis gespeeld maar geen geld ontvangen?

Supporters hebben hun geld teruggekregen wegens een wanprestatie?

Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Neuh uitslag viel mee dit keer Big Grin
Het is al gestort maar wel erg laat
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
gittermaster Wrote:
Legion Wrote:Afspraken maken waar anderen in je competitie de dupe van zijn is not done
Mee oneens.
Ik zie t als tactiek.
Het is niet zo dat alleen een ander er beter van wordt, ik wordt er ook zelf beter van.
Wij moeten niet gaan risken Legion... Wink
Daar worden me toch een pasten bij gesloten...


nog steeds zeker van dat hij zich aan de afspraak hield Wink
Reply
hier zeer terecht met 3-1 verloren ... ik snap niet hoe ik vorige week nog een uitmuntend (oud) middenveld haalde en gisteren een goed (oud) ... lijkt me toch niet dat het verschil tussen thuis en uit zo groot is.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Het kampioenschap kan ik alleen nog maar theoretisch mislopen. Het verschil op doelsaldo met de nummer 2 is 14 goals. Ik speel alleen de laatste wedstrijd tegen hem, de rest zijn WO's. De nummer 2 moet ook nog tegen de andere actieve speler. Zelfs als hij daar met 13-0 wint (en die kans is behoorlijk klein), kan ik alsnog met en WO het kampioenschap binnenslepen. Maar we geven natuurlijk niks weg en de kans dat hij mij met 6-0 verslaat is kleiner dan 0.

Het zal mooi staan, twee van die oorkondes op een rijtje. Volgend seizoen gaan we er 3 van maken!
"De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan."

Johan Cruyff
Reply
Lekker hoor Kiske!

Ik moet volgende week tegen de nr 3 ( nummers 2 en 3 staan beide 2 pt achter op mij).
Spannende wedstrijd, teams zijn vrijwel gelijk. Gelukkig heb ik nu thuisvoordeel, en is alles weer fit en geen schorsingen meer. Zonder opstellings-foutjes moet ik hem wel kunnen hebben. Ik ga ervoor !
Reply
Dat tweede kampioenschap komt voor mij ook steeds dichterbij

Nog 3 walkovers. Het is aftellen
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Birger Wrote:
gittermaster Wrote:
Legion Wrote:Afspraken maken waar anderen in je competitie de dupe van zijn is not done
Mee oneens.
Ik zie t als tactiek.
Het is niet zo dat alleen een ander er beter van wordt, ik wordt er ook zelf beter van.
Wij moeten niet gaan risken Legion... Wink
Daar worden me toch een pasten bij gesloten...


nog steeds zeker van dat hij zich aan de afspraak hield Wink

hehe, tja hij heeft al toegegeven te hebben gemotst, maar ja dat is t risico. Helaas. Ik verlies nu echter geen punt meer en zal met doelsaldo echt wel voor m blijven, dus geen ramp. Smile
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: