The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
@phoebus: powerpoint al geprobeerd?

@anti: lol
Reply
dank je anti! =D> :Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik ben bezig met het lezen van het newbie-topic (duurt nog wel ff denk ik..)
Maar las ergens dat het ook in divisie X verstandig is om vertegenwoordigers in te huren die meer inkomsten genereren. Wegen die baten inderdaad op tegen de kosten en hoeveel moet ik er op mijn niveau nemen?

Ik lijd (of vooral heb geleden) aan de koopziekte.. Voelde me op die transfermarkt als een kind in een snoepjeswinkel..
Reply
lol Bounce, ja die baten wegen idd op tegen de kosten. De kosten die je maakt zijn elke week hetzelfde maar de baten zullen wekelijks stijgen.

Wat precies de juiste hoeveelheid is weet ik niet. Ik denk dat 6 een leuk begin is. Dat zou dan betekenen dat je wekelijks meer dan 6*1500= 9000 moet binnenhalen dmv woordvoerders. Ook in divisie X zal dit wel te doen zijn.

Ik weet niet wat de ideale hoeveelheid is, misschien dat iemand anders dat weet.
Reply
Jah mac ik heb dat geprobeerd maar het is vrij lastig om tekst daar goed in te krijgen qua opmaak. Maar toch bedankt.
Reply
Er is niet echt een ideale hoeveelheid en er is niet echt een specifieke lijn in te ontdekken die de waarheid is. Velen zeggen dat aan het begin starten met 8-9 woordvoerders en daarna tweewekelijks een wegsturen het meest oplevert maar ik houd het meestal gedurende een seizoen gewoon vast op een bepaald aantal.

Aangezien we net over de helft van het seizoen zijn zou ik ook 6 stuks aan willen raden. In eerste opzicht lijkt dat nooit te bekostigen maar je zult verbaasd staan. Immers, zoals Phoebs al zegt, de opbrengsten blijven doorstijgen. Als je in de eerste week 4500 ophaalt (ik noem maar wat) haal je diezelfde 4500 in week twee ook op en in week 3 en in week 4 etc. Alleen stijgt het elke week weer verder door, dus bijv. in week 2 haal je dan 7000 op, in week 3 9300, in 4 11000 etc... Zo zit je op een gegeven moment ruim boven de kosten die je maakt aan loon voor deze mennekes...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
jup ik speel nu ander half seizoen en haal nu 45k op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik zit altijd op 10 woordvoerders, al 3 seizoenen lang. Vind dat geswitch maar niks/onzin. Er is hierover nooit iets bewezen.
Alleen met 10 beginnen als X-er is ietwat gortig, ik zou nu voor 5/6 gaan, haal je er makkelijk uit.

Ik zit btw nu op 110 000 p/w.
Reply
ik ben als laatste voorbereiding op een ander cuptoernooi op dit moment op weg naar bulgarije.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nou, ik heb er 6 ingehuurd (zie ze trouwens nog niet staan bij mn kosten) en zal jullie in de toekomst nog wel een keer vervelen met de resultaten
Reply
De financiele update vindt altijd zondagochtend rond 02:00 uur plaats. Pas dan 'betaal' je je 6 ingehuurden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat zal je pas merken op zondag wanneer de economische update is. Ik heb een tijd lang 9 woordvoerders gehad en ben begin van de week over gestapt op 6.
Nu krijg ik 74 758 en ik zal wel laten weten of het ver terug zakt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Statistiek van de 5e klasse. Meeste kaarten in de divisie

Boekingen
P Kaarten Speler Team Groep
1. Phillip Tabua UefaCupWinners2002 V.72 Big Grin
2. Ronald Duffy De Leije V.126
3. Clifton Kingi Ruttie's V.11
4. Hernán Cambra Veldhovense Boys V.121
5. Stephan Blokland Corio United V.98
6. Kazimierz Szlak Slopers_United V.121
7. Wilibrord de Lang AFC Ursel United V.201
8. Juul Jekel FC N.I.S.I.A.M V.137
9. Martin Fransson Whisky Rimmers V.217
10. Loïc Brenker FC JH V.158
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Antidote Wrote:Dat zal je pas merken op zondag wanneer de economische update is. Ik heb een tijd lang 9 woordvoerders gehad en ben begin van de week over gestapt op 6.
Nu krijg ik 74 758 en ik zal wel laten weten of het ver terug zakt.
ok laat ook ff weten, ben ook benieuwd
Reply
Net nog effe een in goede vorm zijnde goed verdediger gekcoht met matig ervaring
kosten 39k :lol: :lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Van het geld van mijn YP heb ik een externe coach aangenomen voor 1 á 2 seizoenen:

Quote:Luk Bastiaens (13911789)
54 jaar, goed in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.

en daarnaast een nieuwe verdediger met ervaring:

Quote:Jan de Waard (2719092)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 990
Loon: 800 €/week
Eigenaar: Los Parasitos
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Reply
Heoveel heb je voor die verdediger betaald, losse gok: 220k?
Reply
Marshall Wrote:Heoveel heb je voor die verdediger betaald, losse gok: 220k?
:-$ :-$ :-$ :-$ :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
De volle pond: 500k

450k is normaal voor zo'n verdediger. De transfervergelijking bewijst dat nog eens. En daar wordt geen rekening gehouden met ervaring, dus heb ong 50k betaald voor extra ervaring.

Bovendien had ik geen zin om op de deadline te wachten ( 03.38 ), en dus 500k geboden.
Reply
ouch! Da's prijzig voor een 29jarige uitstekende verd... Enne, HET volle pond Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Daar kun je, met een beetje mazzel, 2 uitstekende voor kopen met zwak ervaring en stukken jonger.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Daar kun je, met een beetje mazzel, 2 uitstekende voor kopen met zwak ervaring en stukken jonger.

Als jou dat lukt vind ik het knap, bovendien vind ik zwak ervaring te weinig, en ik heb er maar 1 nodig Wink
Reply
Kun je voor die leeftijd inderdaad bijna 2 voor kopen (ik zou het houden op anderhalf Wink).

Maar inderdaad wel redelijk veel betaald Para. Maar goed, de volgende keer vind je misschien weer een koopje...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
200k erbij en je hebt een formidabele....
Reply
Fabian Wrote:200k erbij en je hebt een formidabele....

dat liet mijn economie niet toe, helaas..
Reply
Goedemiddag, ik wilde Mac feliciteren met zijn behaalde resultaat in de beker. Chapeau Mac!
Reply
Een hele goedemiddag Moker..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
mokertje, kunnen we je alleen op het ht forum terug verwachten?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ooooow.
Reply
El Parasito Wrote:De volle pond: 500k

450k is normaal voor zo'n verdediger. De transfervergelijking bewijst dat nog eens. En daar wordt geen rekening gehouden met ervaring, dus heb ong 50k betaald voor extra ervaring.

Bovendien had ik geen zin om op de deadline te wachten ( 03.38 ), en dus 500k geboden.

El Parasito,

500k is veel te duur voor een dergelijke verdediger en al helemaal met die leeftijd. Ik had gister een 22 jarige verdediger op de transferlijst staan met uistekend verdedigen, matig ervaring en redelijk leiderschap die er ook voor 500k uit is gegaan.

Je had dus een veel betere speler kunnen kopen voor dat gelbedrag. Je moet altijd proberen wat jongere spelers te kopen want daar heb je uiteindelijk alleen maar langer plezier van.
Reply


Forum Jump: