The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ikzelf zat vooral te twijfelen tussen Pendersen en Kelly(vanwege zijn passen, maar is maar 1 level..)
Ik verwacht trouwens dat Pendersen popt binnen de 2 weken als hij op de flank blijft spelen. Dus bijna uitmuntend..
Kelly vanhetzelfde, maar wel 2 weken centraal.
Reply
pendersen wil je toch centraal laten spelen, heb je kans dat ie volgende week al popt Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bedankt voor jullie hulp, het zal Pendersen worden denk ik. Als hij popt kan ik hem meteen verkopen :8:
Reply
In hoeverre is conditie van invloed bij een vleugelverdediger? Bij mijn weten speelt het alleen een rol als je pressie speelt toch? Kan er zo gauw niks over vinden, dus als iemand het weet graag!
Reply
Ik zit nog te wachten op de verkoop van 2 spelers. Worden ze morgenavond niet verkocht dan blijven ze de rest van het seizoen om volgend seizoen nog verkocht te worden, trainee kan dan nog doorstijgen naar wonderbaarlijk.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wonderbaarlijk is wel lekker. Ik hoop er aan het einde van dit seizoen 3 te hebben. Gaat er 1 weg en 2 andere kan ik nog doortrainen.
Reply
Even een vraagje.
Ik heb net gister een YP verkocht en toen zakte mijn TS. Wat een beetje jammer is omdat ik aanstaande zondag wil Motsen.

Heeft het zin om bijv. sympathieke kalm oprechte persoon aan te nemen om TS omhoog te krijgen??? Kan ik namelijk voor een paar duizend een aantal kopen in de hoop dat de ts weer wat stijgt.
Reply
huh? de ts stijgt noooit bij een aankoop. je zult er mee moeten leven. wat je wel moet doen is je yp zo snel mogelijk op de tl zetten want ik geloof dat je de eerste 6 dagen geen ts hit kan krijgen als je een yp verkoopt.
Reply
ja ok dat weer ik nu dus ook...damn.

maar ik was hem op dat moment ff nodig omdat mijn hoofdaanvaller geblesseerd was. Leuke was dat die er in 3 wedstrijden er ook nog eens 7 in heeft geschoten. Maar ik hij was maar goed en ik heb geld nodig. Train geen scoren dus ik verkoop hem. Krijg je een drop in je TS... :letitallout:
Reply
Maar nu mijn ts gezakt is moet ik dan nog Mots spelen of gaat dat tegen mij werken tijdens de wedstrijd. Stond op bedaard omdat ik vorige wedstrijd normaal had gespeeld ipv pic. Dus staat nu op geirriteerd Sad
Reply
motsen als je al geirriteerd bent is eigenlijk vragen om de 2 wedstrijden daarna te verliezen..
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Enerzijds is dit riskant, anderzijds speel je die week daarna tegen niet zo een denderende tegenstander die op dit moment al 2 weken niet heeft ingelogged en als je deze wedstrijd wint, kan je je in principe 1 nederlaag veroorloven. En mocht je tegenstander van over 2 weken nog wel inloggen is de kans best aanwezig dat ook hij motst deze zondag, gezien zijn belangen van die wedstrijd...
The great old Ludwig von...
Reply
@legion: daar ben ik ook een beetje bang voor

@gitter: scherp gezien, ik speel volgende week ook weer thuis, kijk zondag wel even of het dan nog geirriteerd is. Bij bedaard zeker mots.
Reply
hoog geirriteerd of laag bedaard maakt geen reet uit...na mots word je ts toch woedend en moet je 2 wedstrijden piccen om je ts weer op bedaard te krijgen
Economists do it with models...
Reply
Phoebus Wrote:maar ik was hem op dat moment ff nodig

...had hem op dat moment nodig. :8:
Reply
Hallo mensen,

Hierbij een berichtje van Caput uit een Zweeds internetcafé. Ik kan het toch niet laten om ff het forum te checken. Als het goed is heeft Box mijn team helemaal onder controle dus ik heb er alle vertrouwen in. Ik durf alleen niet in te loggen hier, want ik weet niet goed hoe hattrick het vind om op een dag zowel een login vanuit zweden en vanuit nederland te ontvangen...

Succes Box!

Tot volgende week maar weer!
Team fysio force
Reply
Bij mij is er ook 3 weken lang ingelogd vanuit Nederland en een aantal keer vanuit Spanje (zat soms maar een uurtje tussen). Niets over gehoord.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
oeff!

Muhammed Ali Savtekin (72288348) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 7 330
Loon: 1 210 €/week
Eigenaar: Rosenborg BK Trondheim
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Reply
Hoe kom je daar nou weer bij Mac :eeeek:
Zo'n pull wil ik ook wel =P~
Reply
Ik niet, 't is een Duitser en bovendien issie onvoorspelbaar, helemaal niet handig voor een verdediger of middenvelder. :wink:
Reply
Wel voor iemand met een hoge passingsvaardigheid Wink
Economists do it with models...
Reply
OK OK.... maar dan blijft het toch nog een Duitser. :razz: :wink:
Reply
maar als je m zelf pullt is t geen duitser Tongue

maar kwam m tegen ergens op een forum
Reply
er heeft al iemand 2,5 miljoen geboden
The great old Ludwig von...
Reply
en ik ken die manager, heeft geld te veel...heeft onlangs ook een uitstekend coach aangeschaft...en heeft 2 marokkaanse jeugdinternationals...misschien wel 3..maar de derde komt er in de toekomst in. een pm trainer overigens..Smile

edit: en hij heeft 4M geboden zie ik nu :eeeek:
Economists do it with models...
Reply
Mijn belangrijkste match is afgelopen, 4-1 gewonnen. Redelijk middenveld gehaald :8:
En jawel, Pendersen heeft de 1e goal gescoord :wink:
Reply
Feli Birger!

Waarom moeten formi spitsen zoveel kosten trouwens? Dacht wel iets aardigs te kunnen krijgen voor 800K, maar de meeste bidwars gaan vrolijk naar de 1,1M toe. Ik wil natuurlijk wel een formi spits met wat passen, ervaring en als het kan met specialiteit 'koppen' of 'onvoorspelbaar'.
Reply
Dankje Sjeffer Smile

Ik heb een formi spits gekocht met wat ervaring (zwak) en specialiteit onvoorspelbaar. Hij heeft alleen geen passen(waardeloos).
de prijs: 426K :8:
Reply
Dat passen heeft idd de grootste invloed op de prijs... ik werd na een bod van 1.053.000 zelfs nog overboden op een formi spits met zwak passen, zwak ervaring (22 jaar oud) en specialiteit koppen :eeeek: Toen vond ik het toch wat te gortig worden.
Reply
ik heb een 25-jarige formi scoren met redelijk passen voor 1,2 miljoen gekocht Sjefffer ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: