The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Fabian Wrote:Haha, op mijn clubpagina, alle landen waar ik ben geweest...
Morgen Schweiz en die had ik nog niet !!!
Maar voor zo'n clubpagina moet je supporter hebben geloof ik...

J'ai supporter Fabian... Wel bijblijven he?! Maar clubpagina doe ik niet, heb al een HT-arena site dusseh...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als je supporter hebt Marsh, dan kijk je in je rechter scroll down menuutje en zie je er nu bijstaan 'Clubpagina'!

Je hoeft er niks aan te doen verder, zit gewoon in HT.

Kijk maar eens..
Reply
wow, ik heb 11 spelersvlaggetjes Smile
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hehe, gevonden dus!

Wink
Reply
Mukkus Wrote:Vanmorgen onderstaande speler toegevoegd aan het trackingsysteem van Argentinie-U20. Ik hoop 1 dezer dagen te horen of ie opgenomen wordt in die ranglijst. Julio Islas zit tegen de 4 sterren aan....ik hoop dat ie die woensdag haalt. Ik heb trouwens de database even bekeken en Goelio behoort op dit moment (hij heeft uitstekende vorm) tot de beste 10 18-jarigen van Argentinie.....ter vergelijking: er stond nog een 18-jarige met een TSI van bijna een miljoen euro, die afgelopen week voor het eerst 4* haalde.

Julio Islas
TSI = 2 690 , 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig


Toch niet slecht.....vorig jaar gekocht als 17-jarige voor nog geen 150.000 euro en was toen hoog-goed. Desondanks, international of niet, ik train hem lekker door. Begin volgend seizoen is ie al uitmuntend met een uitstekend conditie.

A.s. vrijdag gaat een 20-jarige chinees met formidabel pm de ranglijst op. Mijn streven is om weer zo'n soort speler te halen. 17 jaar, hoog-goed pm en redelijk conditie aan te trekken als IM-trainee.

Zeker een leuke speler Mukkus!! Ik denk echter dat ie de U-20s kan vergeten. Er zijn veel spelers nu 18 jaar met uitmuntend PM (Huurdeman, Forsblom om er random 2 te noemen :razz: ). Ter vergelijking; Burgher had vorig jaar 4 wedstrijden voor het einde een TSI van 12630 met briljant PM.
Reply
Djabs, maar t is geen nederlander
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Speciaal voor Fred Naaigaren. De valg van Flevoland om aan zijn collectie vlaggetjes toe te voegen.

[Image: flevolan.gif]
Reply
Djabs Wrote:
Mukkus Wrote:Vanmorgen onderstaande speler toegevoegd aan het trackingsysteem van Argentinie-U20. Ik hoop 1 dezer dagen te horen of ie opgenomen wordt in die ranglijst. Julio Islas zit tegen de 4 sterren aan....ik hoop dat ie die woensdag haalt. Ik heb trouwens de database even bekeken en Goelio behoort op dit moment (hij heeft uitstekende vorm) tot de beste 10 18-jarigen van Argentinie.....ter vergelijking: er stond nog een 18-jarige met een TSI van bijna een miljoen euro, die afgelopen week voor het eerst 4* haalde.

Julio Islas
TSI = 2 690 , 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig


Toch niet slecht.....vorig jaar gekocht als 17-jarige voor nog geen 150.000 euro en was toen hoog-goed. Desondanks, international of niet, ik train hem lekker door. Begin volgend seizoen is ie al uitmuntend met een uitstekend conditie.

A.s. vrijdag gaat een 20-jarige chinees met formidabel pm de ranglijst op. Mijn streven is om weer zo'n soort speler te halen. 17 jaar, hoog-goed pm en redelijk conditie aan te trekken als IM-trainee.

Zeker een leuke speler Mukkus!! Ik denk echter dat ie de U-20s kan vergeten. Er zijn veel spelers nu 18 jaar met uitmuntend PM (Huurdeman, Forsblom om er random 2 te noemen :razz: ). Ter vergelijking; Burgher had vorig jaar 4 wedstrijden voor het einde een TSI van 12630 met briljant PM.

U20 kan ie inderdaad vergeten, maar qua aantal sterren zit ie nu bij de beste 10 18-jarigen van Argentinië en vooral zijn 'goede' conditie helpt daarbij. Al wordt ie alleen maar opgenomen in de betreffende tracking-database. Daar wordt ook aangegeven als een speler te koop staat, daar kan ik nog een voordeeltje uithalen.

Maarreh, zijn Huurdeman en Forsblom argentijnen?

Ik heb gisteren mijn mail thuis niet gechecked (Jong Oranje wezen aanschouwen, dus ik weet nu nog niks, zodra ik meer weet zet ik de link hier wel neer....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jong Oranje gezien? Was het wat... Even geheel OT... Wink

Hier geen kansen op U20 deelname van diverse spelers, eventueel mocht ik ze lang doortrainen zit er een kans in dat er 2 spelers eventueel wel het nationale gaan halen, en dat ligt dan voornamelijk aan de hoge bijstats...

Hier over een uurtje al mijn friendly....
Reply
Fabian Wrote:Jong Oranje gezien? Was het wat... Even geheel OT... Wink

Hier geen kansen op U20 deelname van diverse spelers, eventueel mocht ik ze lang doortrainen zit er een kans in dat er 2 spelers eventueel wel het nationale gaan halen, en dat ligt dan voornamelijk aan de hoge bijstats...

Hier over een uurtje al mijn friendly....

Jong Oranje was een goede wedstrijd, hoog tempo. Verdediging van de tjechen was ijzersterk. Huntelaar, de Ridder en van Persie kwamen er niet aan te pas. Vooral de Ridder en van Persie vielen mij zwaar tegen. Absolute uitblinker was Danny Mathijssen en een zeer sterk optreden van Jerrel Wolfgang (van Jong Heerenveen, die Loovens, Sprockel, Kruiswijk en Zomer uit de basis hield). Slechtste optreden was van Edson Braafheid, die speelde verschrikkelijk slecht. van Persie 1 goede kans, lob over de keeper, net naast. Tsjechen eigenlijk niet echt een goede kans gehad. Kortom: een mooie 0-0 wedstrijd.

On-topic: Ik speel mijn friendly vandaag om 15:00.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1-7 winst ! Eindelijk weer eens een overwinning Wink

Trouwens op €100 na de reiskosten er weer uit.
Ga ik vaker doen, lekker vlaggetjes verzamelen!
Reply
nee, dat levert op inderdaad... toch wel zo 0.0k per vlaggetje denk ik... :roll: :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Maar het staat zo leuk...Wink

Ach, die 4 á 5k inkomsten die je anders hebt mis ik ook niet...Die tijd is wel voorbij...
Reply
Ik ben het met Fab eens, die paar k. mis je niet.
Of ik nu 1.500.000 te besteden heb voor een verdediger of 1.505.000, dat zal mij niet boeien.

Ik speel nu mijn friendly, moet je kijken wat het wedstrijdrapport na een half uur spelen vermeld:

Mkks kwam op voorsprong in de 4e minuut van de wedstrijd, het werd 0 - 1 na een paar prachtige acties door het midden. Mitchell Swillens was de doelpuntenmaker. In de 6e wedstrijdminuut, viel Göran 'Uxo' Falkborn van Mkks dramatisch net buiten het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Göran 'Uxo' Falkborn een gele kaart voor een schwalbe. Georges Bares kreeg na een domme aktie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 8e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. In de 9e wedstrijdminuut kon Julio Islas bijna de voorsprong uitbreiden voor de bezoekers. Hij brak door en leverde een schot af op de rand van het 16-meter gebied, maar het schot ging net over het doel. De wedstrijd was al bijna afgelopen toen Mkks's Göran 'Uxo' Falkborn zijn tweede gele kaart kreeg in de 31e minuut, zijn ticket naar de tribune.

De wedstrijd bijna afgelopen na 31 minuten spelen? Wat dan? Gaan we de wedstrijd staken in de 42e minuut ofzo? Klein bugje, denk ik.

Overigens jeugdpull Swillens maakt de 0-1 en staat te koop.......toppertje is het!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mijn YP, matig scoren, maakte een HT-tje... Wink

Voor de leken Wink, een ht-tje is een Hattrickje....
Staat ook te koop! Pracht-spits! Wink
Reply
Mijn YP met matig verdedigen, matig vleugel en matig passen maakt net zijn tweede en Mkks' derde. 1-3 voor. Hij neemt even 66% van de goals voor zijn rekening terwijl hij als vleugelverdediger staat opgesteld!

BAKKE! Bieden......is een 18-jarige trainee. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hahahaha

En als je dan toch aan het bieden bent Bakke, die van mij is ook voor zeer weinig af te halen! En pas 17! Echt een ideale trainee dus...Wink

Komop Bakke, BIEDEN!!!!
Reply
Inmiddels uitgelopen naar 1-6. Effe lekker die fransen oprollen.....volgende week weer zo'n uitwedstrijd im Ausland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik heb straks toch mooi een vlag uit Flevoland,
dat was me in 1900 niet gelukt.

Trouwens mijn jeugdpull voor 39.000 verkocht, dan zijn die knaken er ook weer uitgehaald. Nu maar hopen dat de Italiaan hem flink doortraint.

Ik ga zo eens naar het stadion.
Reply
Fabian Wrote:Mijn YP, matig scoren, maakte een HT-tje... Wink

Voor de leken Wink, een ht-tje is een Hattrickje....
Staat ook te koop! Pracht-spits! Wink

Nee een ht-tje is een hattricktje, jij bedoelt waarschijnlijk een ht-je...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ach, ouwe zeiksnor...Wink
Reply
nounou, ik ben dan wel jarig geweest maar dat betekent niet meteen oud... Daar voldoen anderen op dit forum aan meen ik.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ach, je bent ouders als 25 toch? Voor zover ik me meen te herinneren wel in ieder geval, en dat vind ik wel oud...Wink

Ik had m'n wedstrijdje dus met 1-7 gewonnen, hoop volgende week ook weer een landje aan te doen voor een vriendschappelijk dueltje....
Reply
Hier de uitwedstrijd tegen Bakke met 0-6 gewonnen, geen spelers gebleseerd geraakt. Mijn uitstekend spits (waardeloos vorm dus goed voor 1,5*) prikte er 2 in.

Het is nog afwachten of hij zondag al mag spelen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Waardeloos vorm? Ik zou het niet aandurven Box, vrees ook niet dat hij meteen paardesprongen gaat maken met die vorm.....
Reply
Fabian Wrote:Ach, je bent ouders als 25 toch? Voor zover ik me meen te herinneren wel in ieder geval, en dat vind ik wel oud...Wink

Ik had m'n wedstrijdje dus met 1-7 gewonnen, hoop volgende week ook weer een landje aan te doen voor een vriendschappelijk dueltje....

Ik ben én geen ouders en ik ben niet ouder dan 25, jonger dus... ben ik dan nog oud? :roll: :wink:

Enne: hoe kan dit nou: Marshall had duidelijk problemen met het positiespel en de organisatie liep terug tot matig.

Hoe kan nou TIJDENS de wedstrijd de organisatie teruglopen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Is altijd zo als je een nieuwe opstelling uitoefend, tijdens de rust weer goed en zwakt dan weer af volgens mij....

Dan ben je niet zo oud nee, anders ben ik zelf ook oud, en dat weiger ik vooralsnog te geloven.... Wink
Reply
Oh kut, ik zie het al... heb een speler niet geherpositioneert naar de verdediging waardoor ik dus maar 4 verdedigers had.. Fuck!

En idd Fab... Over een jaartje kun je me oud noemen Wink

EDIT: ik heb met 4 IM en 1 vleugel gespeeld... da mag nie he?! Kutterdekutterdekut... weer geen training... FUCK!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Code:
Al Hoceima - FC Erik345  5 - 1
:Big Grin
Reply
Moker Wrote:
Code:
Al Hoceima - FC Erik345  5 - 1
:Big Grin

Haha ja ik zag t. Feli Moker!!


Maar zeg je er ook even bij hoe geflatteerd die uitslag is en hoeveel basisspelers we beiden opgesteld hadden?? Wink
Reply


Forum Jump: