The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok / Beijing
Keurig, gewoon uitserveren nu!
Reply
Nee natuurlijk zijn er nauwelijks spelers uit, zo bedoelde ik het ook niet. Maar het gaat zelden zo goed bij mij, en in de weekstand zie ik dat (nog) niet terug Big Grin

Robredo gaat het hopelijk doen ja deze week
Reply
Prima Nico, niets anders verwacht ook. Tegen Berdych zal het waarsch lastiger worden, maar 8 punten is al prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar normaliter zijn er dus wel al veel spelers uit op woensdag/donderdag. Nu zijn er nog weinig upsets en gaat alles redelijk volgens verwachting. Dat is wel eens anders geweest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd keurig Nico =D>
Reply
querrey begint goed =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar normaliter zijn er dus wel al veel spelers uit op woensdag/donderdag. Nu zijn er nog weinig upsets en gaat alles redelijk volgens verwachting. Dat is wel eens anders geweest...

Absoluut. Maar puur het idee dat alle spelers er nog inzitten, en dan "slechts" een 9e plaats staat een beetje vreemd =P~. Maar idd, met jou onderbouwing eigenlijk wel logisch.

Kom op Petzschner, terugbreaken =D>
Hup Querrey =D>
Reply
Belangrijkste pot tot nu toe gaat weer fout..klote Jarkko
Reply
Heb je Jarkko ook echt? Ja, nogal wiedes dat die fout gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je Jarkko ook echt? Ja, nogal wiedes dat die fout gaat...
Omdat Mahut een Challenger met de grootste moeite wint?
Vind het nog steeds een goede keus.
Reply
Hij wint een challenger met een zeer behoorlijk deelnemersveld, tegenover een Nieminen die na de AO werkelijk niets gepresteerd heeft.
Reply
Mahut heeft nog een challenger gewonnen, dat kun je van Nieminen niet zeggen.

En die challenger was idd vrij goed bezet en een van de grootsten die er is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Hij wint een challenger met een zeer behoorlijk deelnemersveld, tegenover een Nieminen die na de AO werkelijk niets gepresteerd heeft.
Kom op even he...Anderson was goed voor de rest moeizaam in drie en tegen Middelkoop een moeizame twee setter.
TB in derde tegen Christophe Rochus isd echt niet top.
heb nu echter niks te zeggen zullen jullie aangeven...dat zal dan wel zo zijn.
Reply
En Nieminen dan? Sinds de AO 3x 2 potjes op rij gewonnen waarvan 2x op gravel, en telkens strandde hij in zijn 3e potje. Hij heeft zelfs een negatieve balans over het hele jaar.

En Mahut is geen wereldtennisser, maar je kon hem wel vrij zeker opschrijven voor 8 punten, en wellicht meer, met deze loting en zijn vorm. In die challenger deden ook gewoon Llodra en Baghdatis mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet voor niks deden die mee...Baghdatis moest opgeven, alweer geblesseerd.
Llodra verliest van Middelkoop.
Mahut verliest een set tegen Udomchoke...
Maar zoals ik al zei...jullie hebben gelijk...het resultaat telt.
Reply
Querrey op love gebroken... ](*,)
Reply
querrey wordt teruggebroken wanneer hij voor de set serveert #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja ok Kooltje, maar jij bekijkt alles vanuit de moeizame kant van Mahut, maar als je eerlijk bent kon je van deze Nieminen toch helemaal niets verwachten?

En idd, Mahut is zeker geen topper, ben ik direct met je eens.
Reply
Prima Bjorn =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus Sam, je maakt het jezelf weer lekker lastig zo
Reply
querrey mist nog even 2 bp :x
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3e bp nu
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En meteen weer de rebreak, mede door bijna alleen maar 2e services #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Philipp
Reply
2e kans om de set uit te serveren
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Ja ok Kooltje, maar jij bekijkt alles vanuit de moeizame kant van Mahut, maar als je eerlijk bent kon je van deze Nieminen toch helemaal niets verwachten?

En idd, Mahut is zeker geen topper, ben ik direct met je eens.
Klopt...Maar had twee weken geleden al gelezen dat Jarkko zin had om hier te starten...
En als iemand Davis cup gespeeld heeft en hij moet daarna reizen dan zien we dat hier als probleem, wint emand een challenger is hij ineens in vorm.
Reply
Verdomme Sam
Reply
Nou lekker Sam...erg wisselvallig maar dat moet dan maar =D>
Reply
Tjonge jonge, nog even 2 bps missen, 1 uit 8 deze set. Weer weinig overtuiging van Querrey, dat kan alleen maar beter in de volgende set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Ja ok Kooltje, maar jij bekijkt alles vanuit de moeizame kant van Mahut, maar als je eerlijk bent kon je van deze Nieminen toch helemaal niets verwachten?

En idd, Mahut is zeker geen topper, ben ik direct met je eens.
Klopt...Maar had twee weken geleden al gelezen dat Jarkko zin had om hier te starten...
En als iemand Davis cup gespeeld heeft en hij moet daarna reizen dan zien we dat hier als probleem, wint emand een challenger is hij ineens in vorm.

Tsja, dat laatste heb je en punt, hoewel die spanningsboog van de Davis Cup natuurlijk volledig anders is als zo'n toernooitje. Toch snap ik je punt.
Reply


Forum Jump: