The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok / Beijing
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Tsonga gaat dit met 6-3 6-2 winnen =D>

Ondanks de blessure serveert Jo uitstekend.

Dit belooft nog wat.
finale moet mogelijk zijn.
Krijgen we dit weer. Een redelijk partijtje tegen een geblesseerd iemand en hij gaat opeens de finale halen... :roll:

Monfils is gewoon favoriet in de volgende pot, en dat weet jij ook.

monfils overtuigt ook nog niet echt vind ik.

mijn gevoel zegt dat tsonga dat gaat winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
O, is het je gevoel, dan komt het wel goed :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja 1 ontmoeting zegt niet alles natuurlijk, maar die was wel overtuigend voor Sela ja. Aan de andere kant, Sela presteert al tijden niet best.
Reply
Ad Wim Wrote:O, is het je gevoel, dan komt het wel goed :razz:

we zullen zien :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou succes met je Tsonga. Het is niet toevalligerwijs ingegeven door het feit dat Omyaca Tsonga niet heeft?
Reply
En vergeet Haggie niet...

Tsonga is gewoon een matige keuze op voorhand die nu goed uit lijkt te pakken, zit totaal geen gedachte achter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie heeft ook Monfils niet, dus dat maakt niet uit. Verder totaal met je eens.
Reply
Ad Wim Wrote:En vergeet Haggie niet...

Tsonga is gewoon een matige keuze op voorhand die nu goed uit lijkt te pakken, zit totaal geen gedachte achter.

hoezo geen gedachte?

hij moest winnen van dlouhy/becker voor 8 punten

en dan tegen de winnaar van een vermoeide melzer (wat bleek) of troicki...

dan al meer dan rendabel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 bp Robredo, kom op!

Overigens zou 6-1 6-1 wel prettig zijn ivm poll.
Reply
Lekker Tommy =D>
Reply
Leuke pot hoor, nu al stukken leuker tennis dan Melzer-Tsonga van net...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lelijk van Robredo dit, maar wel goed gevochten van Sela. Mooie, lange rally's =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rebreak Sad
Reply
En een hele goede game er achteraan =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Absoluut, als hij zo blijft serveren mag Tommy blij zijn als het een tb wordt.
Reply
Wat maakt Robredo veel fouten zeg, ongelofelijk dit.
Reply
Ai, veel te voorzichtig gespeeld op bp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een blunder van Sela :lol:
Reply
En dan zo'n volley missen :eeeek: #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Wat maakt Robredo veel fouten zeg, ongelofelijk dit.
Tja, dat probeer ik je dus al de hele week duidelijk te maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had eerder geen beelden... Jij hebt al meer partijen gezien dan? En daarbij, de eerdere partijen overtuigde Robredo wel. Als hij deze wint blijf ik in die finale geloven.
Reply
Fuck :letitallout:
Reply
heerlijk Tsonga!
Sela maakt er een topweek van voor Woerdie...
Kom op Tomas en Richard!
Reply
Tuurlijk Tommy, gooi ook nog ff een 0-40 weg.
Reply
Robredo eruit is over algemeen gunstiger (8x gekozen) nadeel is dat Woerdie een topweek heeft.
Berdych mist al vijf breakkansen...
Serveer de set uit Richard!
Reply
Sela met de dubbele break...
lekker Richard!
Reply
kooltje Wrote:Robredo eruit is over algemeen gunstiger (8x gekozen) nadeel is dat Woerdie een topweek heeft.
Waarom is dat een nadeel?

En hij mist wel Mahut...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sela gewoon veel beter dan Robredo, kan er niet meer van maken.
Reply
Daar verkloot Sela even een 0-40 voor de beslissing...

Berdych gaat helaas de TB winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Robredo eruit is over algemeen gunstiger (8x gekozen) nadeel is dat Woerdie een topweek heeft.
Waarom is dat een nadeel?

En hij mist wel Mahut...
Voor de weekwinst (zeer kleine hoop Wink)

Mahut aan zn laatste partij van deze week bezig...
Reply


Forum Jump: