The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
kut bolelli. Godver.

@buurs: zometeen roddick eruit en ik ben tevreden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
alles gaat kut

leuke last-minute wissel: nishi en troicki eruit en bolelli en ascione erin =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:kut bolelli. Godver.

@buurs: zometeen roddick eruit en ik ben tevreden!

het zal me niks verbazen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wie neemt er dan ook Bolelli :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wie neemt er dan ook Bolelli :eeeek:

ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En Haggie, ongelofelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op nou Querrey, geen gezeik. Ik heb je op het laatst erin gezet en Delic eruit gehaald...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GGl werkt drie bps weg en pakt de game...nu zelf breaken =D>
Reply
Nishi en Troicki missen beiden 2 bp's...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://scoreboard.jta-tennis.or.jp/aigopen08/index-draw.html">http://scoreboard.jta-tennis.or.jp/aigo ... -draw.html</a><!-- m -->

Hier overigens het schema wat het actueelste is.
Reply
Mooi, toch 6-2 Troicki. Die moet dan maar eindelijk eens die Tsonga gaan stoppen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych :-({|=
Youzhny :-({|=
Tsonga :-({|=
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi, toch 6-2 Troicki. Die moet dan maar eindelijk eens die Tsonga gaan stoppen...
Daar geloof ik niet in Ad
Reply
Nee ik ook niet, Tsonga begon vorige week ook moeizaam maar die pikt het deze week vast ook weer goed op.
Reply
Goed team heb je Ml...was dat vorige week ook niet om deze tijd...
Reply
Hehe idd, toen verloor ik iedereen op vrijdag. Dus ik juich niet te vroeg, maar elke speler die wint ben ik uiteraard blij mee :8:
Reply
Troicki is natuurlijk wel gewoon goed in vorm en heeft geen last van blessures oid. Ik geloof er wel in!

Querrey gaat weer eens fucking moeizaam...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Querrey zijn eerste service gaat prima....
Kom op GGL!
Reply
Idd van Sam word ik wederom niet echt vrolijk. Als hij maar wint, daar gaat het nu ff om.

Maar Troicki is idd in vorm zonder blessures, maar dat geldt ook voor Tsonga. Verschil is dat Tsonga in die staat van iedereen kan winnen, en Troicki nog steeds niet.
Reply
Querrey-Delic is wel echt belangrijk idd, Delic regelmatig gekozen.

bp Nishi, doe het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt het dat de overige partijen allemaal op CC worden gespeeld? Dat gonzalez bijv. nog 3 hele partijen voor zich heeft?
Reply
klote GGl...
Reply
Ben vol voor Gasquet gegaan, daar begin ik alweer aan te twijfelen nu. :x
Reply
Zo staat het wel op de OOP, maar misschien dat ze nog een partij gaan verschuiven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Ben vol voor Gasquet gegaan, daar begin ik alweer aan te twijfelen nu. :x
Vorige week twijfelde ik over hem, deze week geen moment...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dat komt natuurlijk vooral door Kei, die weer een prima pot aflevert. Never in doubt jongen =D>

Troicki ook weer de break :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Ben vol voor Gasquet gegaan, daar begin ik alweer aan te twijfelen nu. :x
Vorige week twijfelde ik over hem, deze week geen moment...

Ook ik twijfelde deze week geen moment over hem. Wink
Reply
Nishikori :-({|=
Reply
Breaken nu, Sam!

Troicki gaat lekker =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: