The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
Llodra pas 3 punten tegen op eigen service, dat ziet er goed uit. Wel afmaken deze set aub.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Sorry meneer Kool, ik vermoedde het...

En dat ik Gulbis bij de poll en FTM heb, zegt natuurlijk lang niet alles :roll:
Jij vermoedde het...Je vertelt vanmiddag dat je wat minder op zeker speelde omdat je toch achtste wordt...
Blijf alles geloven wat je zegt Ad
Minder op zeker spelen cq. iets meer gokken wil nog niet meteen zeggen domme dingen doen, zoals bijvoorbeeld Ferrer nemen...

En weer lees je niet, ik zeg net nog dat Gulbis ook zomaar de finale kan halen in dit toernooi en dat ik hem daarom dus niet kan missen.

Kun je leuk bijdehand gaan doen, maar daar pak je alleen Buurs mee in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Sorry meneer Kool, ik vermoedde het...

En dat ik Gulbis bij de poll en FTM heb, zegt natuurlijk lang niet alles :roll:
Jij vermoedde het...Je vertelt vanmiddag dat je wat minder op zeker speelde omdat je toch achtste wordt...
Blijf alles geloven wat je zegt Ad
Minder op zeker spelen cq. iets meer gokken wil nog niet meteen zeggen domme dingen doen, zoals bijvoorbeeld Ferrer nemen...

En weer lees je niet, ik zeg net nog dat Gulbis ook zomaar de finale kan halen in dit toernooi en dat ik hem daarom dus niet kan missen.

Kun je leuk bijdehand gaan doen, maar daar pak je alleen Buurs mee in.
Dan kun je daar wel 16 spelers nemen...die kunnen allemaal de finale halen.
Ga nou niet over mijn keuzes beginnen om dit onderwerp af te doen...Ik speel al maanden zo sinds ik kansloos ben, dus nu niet ineens relevant.
Reply
Ad zegt altijd alles op een manier, zodat hij achteraf nog alle kanten op kan =D>

Als daar een wereldranglijst voor was, dan was jij Rafa Nadal geweest :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Belangrijke zaken voorop jongens, Llodra staat een TB te spelen Wink
Reply
hup lopez Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Belangrijke zaken voorop jongens, Llodra staat een TB te spelen Wink
Alleen jij mag discussieren Wink
Llodra heeft de mb
Reply
Pardoes maakt Lopez een keer een punt op de service van Llodra en is Llodra zijn mb kwijt. Niet meer aanmoedigen Buurs [-X
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Sorry meneer Kool, ik vermoedde het...

En dat ik Gulbis bij de poll en FTM heb, zegt natuurlijk lang niet alles :roll:
Jij vermoedde het...Je vertelt vanmiddag dat je wat minder op zeker speelde omdat je toch achtste wordt...
Blijf alles geloven wat je zegt Ad
Minder op zeker spelen cq. iets meer gokken wil nog niet meteen zeggen domme dingen doen, zoals bijvoorbeeld Ferrer nemen...

En weer lees je niet, ik zeg net nog dat Gulbis ook zomaar de finale kan halen in dit toernooi en dat ik hem daarom dus niet kan missen.

Kun je leuk bijdehand gaan doen, maar daar pak je alleen Buurs mee in.
Dan kun je daar wel 16 spelers nemen...die kunnen allemaal de finale halen.
Ga nou niet over mijn keuzes beginnen om dit onderwerp af te doen...Ik speel al maanden zo sinds ik kansloos ben, dus nu niet ineens relevant.
\
Niet al die 16 spelers waren door en hebben de kwaliteiten die Gulbis heeft. En dat ik hem bij FTM en de poll heb, wil niet zeggen dat ik ervan overtuigd was. Als Tipsa fit is, kan hij indoor heel veel mensen hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Belangrijke zaken voorop jongens, Llodra staat een TB te spelen Wink
Alleen jij mag discussieren Wink
Llodra heeft de mb

Haha nee absoluut niet. Alleen houd ik me even afzijdig van deze discussie Wink Ga verder gerust je gang, maar stoor je niet aan mijn Llodra gepraat ertussendoor :8:
Reply
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Belangrijke zaken voorop jongens, Llodra staat een TB te spelen Wink
Alleen jij mag discussieren Wink
Llodra heeft de mb

Haha nee absoluut niet. Alleen houd ik me even afzijdig van deze discussie Wink Ga verder gerust je gang, maar stoor je niet aan mijn Llodra gepraat ertussendoor :8:
Ik moet helaas naar trainen na deze tb...
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Sorry meneer Kool, ik vermoedde het...

En dat ik Gulbis bij de poll en FTM heb, zegt natuurlijk lang niet alles :roll:
Jij vermoedde het...Je vertelt vanmiddag dat je wat minder op zeker speelde omdat je toch achtste wordt...
Blijf alles geloven wat je zegt Ad
Minder op zeker spelen cq. iets meer gokken wil nog niet meteen zeggen domme dingen doen, zoals bijvoorbeeld Ferrer nemen...

En weer lees je niet, ik zeg net nog dat Gulbis ook zomaar de finale kan halen in dit toernooi en dat ik hem daarom dus niet kan missen.

Kun je leuk bijdehand gaan doen, maar daar pak je alleen Buurs mee in.
Dan kun je daar wel 16 spelers nemen...die kunnen allemaal de finale halen.
Ga nou niet over mijn keuzes beginnen om dit onderwerp af te doen...Ik speel al maanden zo sinds ik kansloos ben, dus nu niet ineens relevant.
\
Niet al die 16 spelers waren door en hebben de kwaliteiten die Gulbis heeft. En dat ik hem bij FTM en de poll heb, wil niet zeggen dat ik ervan overtuigd was. Als Tipsa fit is, kan hij indoor heel veel mensen hebben.

Als we alles aan moeten gaan geven wat zou kunnen dan zijn we nog wel even bezig.
Tipsa kan van veel mensen winnen....Als hij morgen verliest dan heb je weer "kan"gezegd. Je moet de politiek in.
Reply
7-7 blijft spannend
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Sorry meneer Kool, ik vermoedde het...

En dat ik Gulbis bij de poll en FTM heb, zegt natuurlijk lang niet alles :roll:
Jij vermoedde het...Je vertelt vanmiddag dat je wat minder op zeker speelde omdat je toch achtste wordt...
Blijf alles geloven wat je zegt Ad
Minder op zeker spelen cq. iets meer gokken wil nog niet meteen zeggen domme dingen doen, zoals bijvoorbeeld Ferrer nemen...

En weer lees je niet, ik zeg net nog dat Gulbis ook zomaar de finale kan halen in dit toernooi en dat ik hem daarom dus niet kan missen.

Kun je leuk bijdehand gaan doen, maar daar pak je alleen Buurs mee in.
Dan kun je daar wel 16 spelers nemen...die kunnen allemaal de finale halen.
Ga nou niet over mijn keuzes beginnen om dit onderwerp af te doen...Ik speel al maanden zo sinds ik kansloos ben, dus nu niet ineens relevant.
\
Niet al die 16 spelers waren door en hebben de kwaliteiten die Gulbis heeft. En dat ik hem bij FTM en de poll heb, wil niet zeggen dat ik ervan overtuigd was. Als Tipsa fit is, kan hij indoor heel veel mensen hebben.

Als we alles aan moeten gaan geven wat zou kunnen dan zijn we nog wel even bezig.
Tipsa kan van veel mensen winnen....Als hij morgen verliest dan heb je weer "kan"gezegd. Je moet de politiek in.
O, dat zou heel goed kunnen.

Je mag me op dingen pakken wat je wilt, maar doet het dan wel goed en als ik het verdien.
En ik doe tenminste voorspellingen, dat maakt het forum in mijn ogen toch iets interessanter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Huh, opeens heeft Lopez 2 return points meer gemaakt. Wanneer dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima uitslagen tot nu toe, op een paar smetjes na.
Alleen worden morgen pas de echte klappen uitgedeeld met de krakers Gasquet-Nishikori, Schuettler-Youzhny, Gonzalez-Delic en Melzer-Roddick. Hup eerstgenoemden! [-o<
Reply
Gemengde belangen morgen Omyaca
Hup Nishikori, Youzhny, Gonzalez en Melzer =D>
Reply
Gasquet MOET winnen, voor de rest heb ik een voorkeur voor Youzhny, Gonzo en Melzer (hoewel Omyaca die laatste twee heeft, das mss ook niet handig).
Reply
Grrr, mb Lopez Sad
Reply
Gerepareerd, en nu mb Llodra

En weer weg 5-5
Reply
Eerste mp gemist. Kom op! =D>
Reply
:letitallout: Wat is dit nou? Heel de wedstrijd geen seconde in de problemen, verliest amper een servicepunt, mist 5 breakpunten en een matchpoint in de tweede set, en ineens zitten we in een derde set #-o
Reply
Goed nieuws voor Steppie, laat ze elkaar maar goed moe maken.
Reply
Ja dat gebeurt nu sowieso inderdaad. Llodra had het al lang af moeten maken.
Reply
3e bp deze game voor Llodra, kom op jongen =D>
Reply
Jaaaaaa, eindelijk =D>
Reply
Llodra :-({|=

Keurige cijfers, op het aantal benutte bp's na. Dit geeft veel vertrouwen richting de confrontatie met Step.
Reply
Volgende belangrijke pot, Karlovic-Moya, hup Ivo =D>
Reply
Hup Carlos Big Grin
Reply
Jeeej mensen hier Wink

Maar nee, hup Ivo, redelijk cruciaal dat hij ver komt.
Reply


Forum Jump: