The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
JAZZ Wrote:Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo Imo

IWO ?
Reply
[quote="JAZZ"] Leuk voor de betreffende Belg maar ik geloof er niets van, staat ook duidelijk in mijn post imo. Is mijn mening en hoe ik het doe, een winnend coach heeft btw altijd gelijk. Big Grin

antwoord staat er al Wink in my opinion, lekkah breezah sletje Tongue
Reply
@boca: thnx zie het nu ook. Wist alleen niet dat het zoveel invloed kon hebben.
Reply
Vet man, dat HT-Live. Gewoon de gehele eerste helft geen commentaar :crazy:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik ben ook weer back van een vakantie. Vorige week onterecht gelijk gespeeld met 2-2 waardoor ik de koppositie kwijt ben geraakt en vandaag mijn gram weer gehaald met een 6-1 pic uit overwinning. Komende wedstrijd tegen de nr.1. We hebben beide evenveel punten alleen heeft hij een betere doelsaldo.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Drie berichten vers van de pers:

21-08-2005 HIF kampioen!
Het eerste kampioenschap onder de nieuwe naam is binnen. Himmelsblå IF, voorheen Eirik Bakke, is kampioen geworden van divisie VII.33. Een 4-1 thuisoverwinning tegen de Blatende Apen was afdoende voor het binnenhalen van de titel. Waar vorige week tegen fc standbeen nog miraculeus 3 punten verloren gingen via een 5-0 nederlaag, had HIF vanavond de zaken wel op orde. Aan de hand genomen J.S. de Alencar (de spits scoorde een hattrick, red.) liep HIF uit naar een vrij eenvoudige winst.

22-08-2005 Derde titel voor van Dam
Na kampioenschappen in divisies VIII.430 en VII.791 werd vanavond in Oud-Beijerland Himmelsblå IF's derde titel binnengehaald. Trainer van Dam was bijzonder goedgehumeurd: 'Fantastisch natuurlijk. Na ons teleurstellend verlopen vorige seizoen in VII wisten we nu wel onze plicht te vervullen. Het werd tijd dat we divisie VI weer gingen opzoeken. Dit keer hopen we met z'n allen op een langer verblijf. Het is een mooi seizoen geweest, en volgende week hopen we het seizoen mooi af te sluiten.'

22-08-2005 Stringa wederom jubilaris
Nadat Valentijn Stringa vorige maand zijn 100ste wedstrijd in het blauw-wit van HIF speelde, viel de 31-jarige routinier vanavond weer een eer ten deel; de middenvelder was voor de 75ste keer in zijn loopbaan de aanvoerder van zijn team. Helaas voor Stringa kwam hij vanavond niet tot scoren, maar tevreden was hij wel: 'Het middenveld stond uitstekend, de passes bereikten de voorhoede, en de verdediging hield de deur lange tijd goed op slot. Al met al een prachtseizoen, het was geweldig!'
Reply
Even een newbie-vraagje: Hoe krijg je dergelijke persberichten?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
hattrick supporter
Reply
Sta je met rust 0-2 voor, niks aan het handje, wordt het verdomme nog 2-2 ook !!!!

Nu dus alweer 3e... Wel een beetje de plek waar m'n team hoort, maar toch!
Reply
Tsja, da's kut Fab. Als je weet dat je ook beter had kunnen staan... maar goed, je weet dat de ME het vaak op je voorzien heeft Wink.
Reply
Kheb een vraagje:
Moomenteel lopen er twee keepers rond bij mij: 1 redelijk, en 1 goede.
Ik denk eraan om een betere te kopen, met het oog op de promotie.
Wat is nu volgens jullie het beste?
- de redelijke keeper verkopen, en een betere halen
- de goede verkopen en de redelijk als reserve houden

alvast bedankt
Reply
Men adviseerde mij voor mijn promotie naar VI om mijn reservekeeper (goed) te bewaren als reserve, en mijn basis (uitstekend) te verkopen, en daarvoor in de plaats een betere te kopen. Lijkt me dat dan wel hetzelfde voor jou opgaat. De goede verkopen dus Wink.
Reply
Beide verkopen, formi kiepert voor terughalen en goed kiepert pullen.

En Fab, niks mis met derde plek idd. Volgend seizoen beginnen met een thuiswedstrijd tegen de nummer 4 en zo je lastige wedstrijden een beetje spreiden over het seizoen. Ideaal.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
@lance.. hoe pull je een goede?

@bakke: ik dacht zelf ook zoiets, dank je voor het bevestigen daarvan
Reply
Vraag maar aan Bakke hoe je dat doet Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
@bakke: hoe doe je dat? :8:
Reply
Birger Wrote:@lance.. hoe pull je een goede?

Je onderbroek 7 dagen aanhouden, linkermiddelvinger in je rechteroor en je linkerbeen in je nek leggen. Stoel omdraaien en met je rug naar de computer gaan zitten. Theepot op je hoofd leggen en dan met je rechterpink op de muis drukken. Succes!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Haha, ik heb er inderdaad al 14 uit mijn selectie weten te rollen. Gewoon een maand lang alleen maar keepers pullen, met in je achterhoofd de onzinnige filosofie dat het pullen van een keeper van minder factoren afhankelijk is (alleen keepen), en dus nog meer hopen op een keeper. Gewoon om 03.00 's nachts klaar zitten, lekker een keeper pullen en vervolgens een TSI van 3 250 zien staan, wetende dat het weer goed zat dat weekend.
Reply
Lance Wrote:Beide verkopen, formi kiepert voor terughalen en goed kiepert pullen.

En Fab, niks mis met derde plek idd. Volgend seizoen beginnen met een thuiswedstrijd tegen de nummer 4 en zo je lastige wedstrijden een beetje spreiden over het seizoen. Ideaal.

En tegen mij zeg je dat ik tweede moet worden i.v.m. de hogere inkomsten, makkelijkere tegenstanders in de beker, etc.etc.
Je werkt zeker in een adviesfunctie of niet? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
of je doet net als ik...je pullt 2 a 3x per seizoen een keeper en in 90% van de gevallen komt daar een redelijk/goed keeper uit rollen
Reply
Nou raakt Birger in de war Mac... nu gaat hij 2/3 keer per week een 90% keeper pullen en die altijd maar verkopen Wink.
Reply
Djabs Wrote:Daar is ie dan!! Een original als coach, Edward van Strien sacked. De koning is dood, leve de koning!

Falko Deguelle (10856913)
34 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!

Een uitstekend coach die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 520 €/week
Eigenaar: Djabsmasta's Diehards
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 52
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 8

De verwachting is de trainingstijd van wingers nog verder te kunnen drukken met deze excellent coach, we houden jullie op de hoogte wat de trainingswinst wordt. Het lieve sommetje van 4.050.000 uitgegeven. Had ook meteen een goddelijke winger kunnen kopen :wink:


Ik ben zeer maar dan ook zeer benieuwd naar je ervaring Djabs. Tis veel geld natuurlijk maar als je de trainingstijd met zeg een kwart week (voor wingers dan) kan verkorten dan lijkt het me al zeer de moeite waard.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
volgens mij zijn belgen over t algemeen iets beter in begrijpend lezen bakke Wink
Reply
ik moet zeggen, dat ik toch ook bijna verloren gelopen ben nu :Big Grin
Reply
Mukkus Wrote:En tegen mij zeg je dat ik tweede moet worden i.v.m. de hogere inkomsten, makkelijkere tegenstanders in de beker, etc.etc.
Je werkt zeker in een adviesfunctie of niet? :wink:

Lance doet Commerciële Economie, afstudeerrichting Communicatie, Mkks. Dat wist je toch wel?
Reply
Birger Wrote:ik moet zeggen, dat ik toch ook bijna verloren gelopen ben nu :Big Grin

Verloren gelopen? Dus zeg maar iets kwijt, en dan gelopen... weggelopen?
Reply
Mukkus Wrote:En tegen mij zeg je dat ik tweede moet worden i.v.m. de hogere inkomsten, makkelijkere tegenstanders in de beker, etc.etc.
Je werkt zeker in een adviesfunctie of niet? :wink:

Ik werk op de afdeling 'Spreek jezelf tegen' en voer soms opdrachten uit voor de afeling 'Veeg je eigen straatje schoon'. Heb inmiddels al aanbieding op zak als fractievoorzitter van het CDA.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Bakke Wrote:
Mukkus Wrote:En tegen mij zeg je dat ik tweede moet worden i.v.m. de hogere inkomsten, makkelijkere tegenstanders in de beker, etc.etc.
Je werkt zeker in een adviesfunctie of niet? :wink:

Lance doet Commerciële Economie, afstudeerrichting Communicatie, Mkks. Dat wist je toch wel?

Met als specialiteit: Dom Lullen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bakke Wrote:
Birger Wrote:ik moet zeggen, dat ik toch ook bijna verloren gelopen ben nu :Big Grin

Verloren gelopen? Dus zeg maar iets kwijt, en dan gelopen... weggelopen?
:crazy:
Reply
Zeker en vast!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: